Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

space2703

Members
  • Content count

    314
  • Joined

  • Last visited

About space2703

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/27/73

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.3 multijet
  1. Punto 2 zveckanje city - serva

    Ja sam taj kardan slušao čim sam kupio punta (pre 10 godina), tri majstora su mi rekla da to ništa nije bitno i da ne treba dirati pa nisam ni dirao i prešao 150.000 od tada bez problema na kardančiću, letvi. Ovi što su mi savetovali nisu znali da se to može pritegnuti (ili nisu hteli).
  2. Ja sam dihtovao pumpu kod bošiste proletos, pumpa je balavila na spojevima. I to je bilo ok urađeno osim ovog curenja na 2 gornja crevca gde gumice nisu u kompletu koji bošisti nabavljaju kada predihtuju pumpu. Reklamirao sam to ko njega, on mi stavi druge gumice, držalo je do sad. Tražim samo mesto gde mogu kupiti kvalitetnije gumice, za bošistu više i nema posla, te gumice se promene za 2 minuta sa jednim toreksom.
  3. Eto meni curenja na dolaznim crevcima gore na pumpi 1.3 mjet (nizak pritisak, jedno je dolazno od filtera a drugo dolazno od preliva). Proletos sam rešavao već isto, stavljene su mi gumice zrenjaninske firme "sigurnost", koštaju 2 dinara i odmah mi je rečeno da ne znaju koliko će da traju. Inače, te gumice nisu u kompletu zaptivki za dihtovanje te pumpe pa lokalni bošista tvrdi da se moraju nabavljati po meri zasebno. To od proletos je držalo do ovih dana čim je zahladilo. Kada se auto ugreje ne curi, kaplje samo par minuta na hladnom startu. Zna li neko gde mogu nabaviti kvalitetnije gumice "po meri" ?
  4. doživeh iberuru na 1.3 mjetu bez najave. Imao sam zdrav auto, bez potrošnje ulja, bez zvuka turbine, sa maksimalno snage ali i sa dosta kilometara u sebi. Odjednom, u vožnji srednjeg opterećenja, miris goriva par minuta, pa zvuk piskavi (kao turbina) par minuta, onda čekićanje par sekundi i počinje ibertura. Nekako sam se setio i ugušio ga prisilno posle dvadesetak sekundi ubacivanjem u drugu brzinu uz držanje nožne kočnice. Nakon razgledanja mašine vidimo da CR pumpa piša kao luda i da je nivo ulja visok, antifriz normalan, što znači da je dizel u ulju (i oseća se). Ulja je uspeo da baci sve kroz izduv do kraja auspuha. Turbina je donekle stradala ali se nije raspala što bi značilo da je verovatno ona stradala druga, nakon što je dizel ušao u ulje zbog CR pumpe. Neki rekoše da pumpa ne može da pomeša sama, ali mi sada mislimo da može. Nakon stradanja turbine, una usisava ulje i ubacuje u cilindre vazdušnim kanalom i kreće ibertura. Ili, samo ulje pošto je razređeno prolazi kroz karike i ulazi u cilindar. Uglavnom, sve liči da je meni čorbu zapržila CR pumpa koja nije davala nikakve naznake neispravnosti do jednog trenutka. Zaključak: nemam poseban savet za dizel korisnike osim da budu prisebni i brzi kada ne daj bože motor krene u iberturažu. Ako ga odmah ugasite, štete će biti relativno male.
  5. Nešo, red dot racing je baš poznat brend, ako nisi upućen vrati se par godina unazad... Ti si izgleda neverovatno raspoložen da kontriraš meni, to ponavljaš i dokazuješ već dugo pa pomalo postaje i degutantno. Činjenica jeste da ti nije mesto u ovoj raspravi ne zato što sam ja tuner već zato što ti ne možeš da sudiš ljudima koji se manje ili više zezaju oko tih stvari, a mnogo više od tebe svakako. Ako si ti merodavan da to radiš onda stvarno ne znam čemu služe ove teme. Tvoji zaključci o dimu npr su bazirani na klipovima fabrički spremljenog dizela za reli i nekim parolama firmi tipa optimum-maksimum koje imaš kod svih. I kada ne piše na sajtu to se podrazumeva kod ozbiljnih firmi, Slavko (revochip partner)je takođe tražio proveru auta i nudio čak tri remap rešenja, zašto si stalno oduševljen samo onim sa kojima si ti sklopio pakt? Ja nemam problem u raspravi ni sa čelićem ni fantomom niti bravomjtd niti sa bilo kim ko se nešto upetljao oko količine dima, niti oko vibracija da li su dobre ili ne, niti oko tih najvažnijih stvari. Svrha mog pisanja je da kažem ljudima ono što sam iskusio, da ubrzam dobru diskusiju i podstaknem nalaženje valjanih rešenja a ne da propagiram sebe kao tunera niti bilo koga drugog. Žao mi je da fantom traga po vibracijama a da mu se ne kaže Kada čela kaže nešto uzimam to poprilično ozbiljno i ne rapravljam se mnogo, fantom mali se mnogo zdao i ima klikera, vule, kole takođe itd itd. Više puta sam post počinjao sa "ja sam amater" i "nisam komercijalno vezan ni za x ni za y", "brljam sam po svom autu, drugima neću" itd, ali to tebi nije dovoljno. Ti si maksimalno paranoičan da će se tu izroditi neki kvazimajstori, kvazituneri i silno okoristiti o forum. Oko BravaJTD si se gadno nalupetao, čovek je mnogo fino odmakao, pratio sam njegov rad i vidim dosta razumevanja u modifikacijama čak i ispravljanja tuđih brljotina, pa čak i nekih od "brand" mapa. On ti je prvi pobornik eliminisanja vibracija, što manje dima i bezbednosti. Tvoja paranoja oko njega (a izgleda i mene) je fascinantna, samo sam čekao da eksplodiraš i pokažeš šta se nagomilava u tebi. Niko čoveka nije ni pomenuo, a tebi se stalno priviđa njegova aura. Tvoja prednost u odnosu na mene i druge kojima ćeš naravno posoliti pamet u podužoj raspravi je funkcija na forumu. Da toga nema ne znam gde bi bio, verovatno maksimalno moderator FAS news sekcije. Sad možeš da počneš da sečeš, premeštaš, brišeš, što izuzetno dobro radiš.
  6. Red dot racing je odavno poznat i čuven a Angel Tuning je malo mlađi ali poprilično poznat brend što ne mora da znači da su bolji od posvećenog domaćeg tunera, ali među britancima, pa i evropljanima važe za renomirane. Dok domaći nisu bili razrađenidovoljno balavili smo gledajući Red Dot mape
  7. Ja sam tako tražio šum-vibraciju za koji su dobri majstori pretpostavljali da je u menjaču-diferencijalu pa sa skinuo menjač i ništa nije nađeno sumnjivo. Jedna sumnja je bila na hardijev zglob koji ima lufta, zamenjen je i ništa boljle se ne čuje. Moguće da sam nešto deformisao prečipovanim obrtnim momentom ali zasad ne vidim načina da otkrijem uzrok. Kao kaznu sebi i lokot da ne vozim čip kupio sam tanke i visokoprofilne gume, auto je postao divokoza i vozi se stock.
  8. http://www.revochip....87&modelid=2682 Kada je Vlada čipnuo svoj jtd 80 Kole je vozio jtd 115 pa smo fino mogli uporediti dobitak. 80-120 u IV je skinuo tačno na vrednost nečipovanog JTD-a 115 a i max brzinu. Bez tridesetak konja nema takvog napretka, zato smo smatrali da su "pravi" konji Da li ste sigurni za intercooler? Ima ga i mali mjtd 1.3, a an eperu ne vidim da ga nema jtd 80. Slično smo mislili i za plivajući pa je ispalo da ga svaki jtd 1.9 ima
  9. Dobija se pravih 115 ks, ja sam vozio takvog remapiranog, merio sam mu međuubrzanje i konačnu brzinu i slaže se sa deklarisanom konjažom, auto je vožen takav od 280 do 380.000 km, bez problema, gazda zadovoljan, naredni gazda zadovoljan. Mapa - revochip
  10. Bravo za drivera, bravo za podršku iz servisa i na stazi
  11. Fiat Linea daje 500 litara gepeka. Turska fabrika, plastika unutra dosta ružnija od Torinske (Punto Evo). 1.4 8v, ne znam sa kojom opremom 8.500 eur, danas sam sedao u oba na sajmu u Zrenjaninu, izloženi su još sutra pre podne, kao i Freemont. Utisak mi je ostavila ona plastika, rekao bih da je punto classic malo ispred turskih modela ali i malo iza italijanskih
  12. 69 tki kad prsnes malo ranije ubrizgavanje i dizna ti je otvorena 20 posto duze uz pokoji limiter povisen dobijes 20 kmh vise, ako sam dobro shvatio pitanje
  13. 1.3 mjet 69ks ne dimi nista na patosiranju. Na plus 18-20ks opet skoro nista ne dimi. Na plus 30ks mora da dimi. Ako se pretera sa gorivom i dimom stvarno se dobije slabiji rez na stoperici. Ja sam sebi redukovao maxbrend mapu da bi dobio manje dima i bolji rez na stoperici. Stilo 115 i 140 imaju turbincinu povecu i sa krilima leptira sa kojom mozes upumpati daleko efikasnije i vise vazduha pa je lakse potrefiti idealno stanje gorivo/vazduh kod njih nego kod punta jtd 80/86, brava jtd 105 itd Dobra brend mapa ne mora kostati u EU vise od 500 eur a ista kod nas 250
  14. Ne daj lako taj mjet motor a i sve kod njega je napravljeno dosta robusno i dugovečno. Ja sam namerno kupio takav auto. Sedišta prednja možeš preraditi da se prelamaju unapred ili kupiti ih. Čak i ceo putnički enterijer (sva sedišta, polica, plastike) za njega nije preskup više, mislim da bi mogao za 200 eur da se nađe. Udobnost: promeniš zadnje opruge, naručiš sa otpada iz Šapca opruge za putnički - ja sam ih pre par godina platio 1500 din. Crveni volan: najskuplja varijanta opravke je menjaža senzora pozicije volana, ispod 200eur, obrati se Goranu. Brzo ćeš utvrditi da li je akumulatori ili senzor, treće ne postoji. To je i jedina poznata boljka ovog auta
  15. O Fiatovim dizelima...

    marea je za razliku od stila mapirana na međuubrzanje mrtvog konja evo turbine, liče da su iste: Marea JTD 110 turbina: 55191596 - TURBOCOMPRESSOR Availability: - Product orderable Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR Macro-family: A Discount code: B Minimum quantity per package: 1 Unit of measurement: Num Weight (grams): 6100 Listed price: 784.75 GBP Price including taxes: 922.08 GBP Stilo JTD 115 turbina: 46786078 - TURBOCOMPRESSOR Availability: - Product orderable Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR Macro-family: A Discount code: B Minimum quantity per package: 1 Unit of measurement: Num Weight (grams): 5500 Listed price: 784.75 GBP Price including taxes: 922.08 GBP Alfa 156 JTD 110 turbina: 46786078 - TURBOCOMPRESSOR Availability: - Product orderable Family: AC28 - TURBO COMPRESSOR Macro-family: A Discount code: B Minimum quantity per package: 1 Unit of measurement: Num Weight (grams): 5500 Listed price: 784.75 GBP Price including taxes: 922.08 GBP
×