Bruno 0 Posted January 12, 2010 Samo ne FIAT dizel! Uzmi WAGENA! I to bez turba. 1.9 SDI, neuništivo, nećeš da se trkaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2010 Čekaj Bruno...sad ne znam da li se šališ ili šta... Fiatov dizel ne... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted January 12, 2010 (edited) i to po mogucstvu golfa dvojku 1.6 dizel... neunishtiv auto...edit, zakasnio sam malo, ali poenta se vidi Edited January 12, 2010 by Manfred Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 12, 2010 Samo ne FIAT dizel! Uzmi WAGENA! I to bez turba. 1.9 SDI, neuništivo, nećeš da se trkaš.Ahahahahahahahaaaaa, bolju salu nisam odavno cuo ne mogu da se zaustavima :D Wagenov 1.9 SDI je mozda neunistiv, ali samo zato sto se vuce ko matora krava. A Fiatovi dizeli koji "ne valjaju" preplavise svet Pazi kad i SAAB ugradjuje to fiatovo djubre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 12, 2010 Ajde Saab, nego i Opel ima licencu da te "krševe" stavlja u svoje automobile...zjbli se siroti ljudi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 E sad FIATovi dizeli preplaviše svet, jer su motori jeftini. SAAB je pod GM grupom. Razvoj dizel motora je skup i zato SAAB to ne ugrađuje, i OPEL je do skora ugrađivao BMW 2.5TDS motore u omege ili ISUZU 1.7 TD interkuler u astre. JEEP ugrađuje WAGENA ili MERCEDESA, NISSAN ugrađuje PSA HDI.Ne pričam o tome kako automobil vuče. Ako ćeš tako uzmi bilo koji BMW dizel novije generacije, pocepa i FIATOV 2.0 turbo 20V. Uostalom ne može ništa da se poredi sa WAGENovim dizelima, a FIAT pogotovu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2010 Bruno...morao bi malo da osvežiš svoja ''znanja''.Kad je Fiat ugrađivao common rail dizelaše, VW je još uvek ugrađivao zastarelu tehnologiju ''pumpa brizgaljka'' u svoje modele.Isto tako...pogledaj iskustva, statistike koje su i Nemci radili kada su u pitanju Fiatovi dizeli. Garantujem da ćeš se veoma iznenaditi. Fiatov dizel 1.3 koriste: * Alfa Romeo MiTo * Citroën Nemo * Fiat Albea * Fiat 500 * Fiat Doblò * Fiat Grande Punto * Fiat Idea * Fiat Linea * Fiat Panda * Fiat Punto * Fiat Palio * Fiat Fiorino * Fiat Qubo * Ford Ka (2008- ) * Lancia Musa * Lancia Ypsilon * Opel Agila * Opel Astra * Opel Corsa * Opel Meriva * Opel Tigra TwinTop * Peugeot Bipper * Suzuki Ignis * Suzuki Splash/Maruti Suzuki Ritz * Suzuki Swift/Maruti Swift/Maruti Swift Dzire * Suzuki Wagon RFiatov dizel 1.9 koriste: * Alfa Romeo 145 * Alfa Romeo 146 * Alfa Romeo 147 * Alfa Romeo 156 * Alfa Romeo 159 * Alfa Romeo GT * Cadillac BLS * DR5 * Fiat Bravo * Fiat Croma II * Fiat Doblò * Fiat Grande Punto * Fiat Marea * Fiat Multipla * Fiat Sedici * Fiat Stilo * Fiat Strada * Lancia Delta * Lancia Lybra * Lancia Musa * Opel Astra * Opel Signum * Opel Vectra C * Opel Zafira * Saab 9-3 * Saab 9-5 * Suzuki SX4Novi 2.0 M-Jet koriste: * Alfa Romeo 159 * Fiat Bravo * Fiat Sedici * Fiat Croma II * Lancia Delta * Opel Astra * Opel/Vauxhall Insignia * Suzuki SX4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Ok, u pravu si. Onda neka kupi BMW 123d. Do juče su pravili 524d ili td a sada najbolji dizeli na svetu.Da WAGEN je poslednji ušao u proizvodnju comon rejla, ali kakve to veze ima sa kvalitetom motora, opet se vrati na BMW, šta su pravili do pre par godina. Prvi komon rejl je razvio fiat i mercedes i to znam. Davne 2000 godine sam vozio u Italiji ALFU 156 2.4 jtd. To se tada tek pojavilo i stvarno je bila revolucija po svemu i potrošnji i performansama. Ali taj motor je blato kvalitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2010 ...Ali taj motor je blato kvalitet.A, kako objašnjavaš da u Srbiju dolaze ti dizelaši sa oko 300.000 pređenih kilometara, pa ih onda ovde uzmu taksisti da bi sa njima takođe prešli mnoooogo kilometara?Pogledaj malo oko sebe...ili kad si u prolazu svrati na neku taksi stanicu pa pitaj beogradske taksiste zašto su kupili to đubre od dizel motora, koje je prešlo mnogo u inostranstvu, pa još i oni računaju da će ovde sa njim preći mnogo...Nije valjda da su taksisti pokupovali gomilu dizela koji se samo kvare i sa njima ne mogu da prelaze kilometražu...Inače, na gornjim spiskovima ćeš naći dosta automobila koji su proglašavani automobilom godine u Evropi, a Fiatov dizel 1.3 je proglašen najboljim motorom na svetu u toj kategoriji ( te kubikaže ) još 2005. godine.To su one iste nagrade gde BMW osvaja titule sa svojim motorima, ali u kategorijama koje obuhvataju motore sa većom zapreminom...The jury of the International Engine of the Year Awards has elected the 1.3 litre MultiJet turbodiesel engine produced by Fiat as International Engine of the Year 2005 in the 1.0-1.4-litre category.The Fiat 1.3 diesel engine won the award ahead of the Honda 1.3 litre IMA, Peugeot-Citroen/Ford Diesel 1.4 litre, Volkswagen 1.4 litre FSI, Toyota Diesel 1.4 litre, and Daihatsu 1.3 litre engines. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Dobro neka bude da su najbolji dizeli na svetu FIAT. Onda treba da kupi Mercedes 123 200d i da pređe milion. Ova priča nema smisla, a taksisti u italiji najviše voze mercedesa i fiata ok-domaći proizvod.A kako objašnjavaš da je 90% delova u tom motoru nemačkih proizvođača. FIAT je nesposoban za takve stvari. I nema šanse da se poredi sa WAGENom. Mali dizel=WAGEN Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2010 The jury of the International Engine of the Year Awards has elected the 1.3 litre MultiJet turbodiesel engine produced by Fiat as International Engine of the Year 2005 in the 1.0-1.4-litre category.The Fiat 1.3 diesel engine won the award ahead of the Honda 1.3 litre IMA, Peugeot-Citroen/Ford Diesel 1.4 litre, Volkswagen 1.4 litre FSI, Toyota Diesel 1.4 litre, and Daihatsu 1.3 litre engines....Mali dizel=WAGENIzgleda da nisi pročitao tekst na engleskom, pa evo i prevoda:Žiri koji dodeljuje nagradu za najbolji motor godine izabrao je 1.3 MultiJet dizelaš proizveden od strane Fiata za najbolji motor 2005. godine u kategoriji motora od 1.0 do 1.4 l radne zapremine.Fiatov dizelaš 1.3 je osvojio nagradu ispred Hondinog 1.3 IMA motora, Peugeot-Citroen/Ford dizela 1.4, Vagenovog 1.4 FSI, kao i ispred Tojotinog dizelaša 1.4 i Daihatsovog motora 1.3Još jednom da napomenem, to je onaj isti žiri koji istu nagradu, ali u kategorijama motora sa većom zapreminom, daje BMW-u tj. njegovim motorima.Ti nisi kompetentan više od tih stručnjaka.Ti ne znaš bolje od njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted January 12, 2010 (edited) Izvini Bruno da te priupitam, a gde se dede vaginin 1.2tdi? Nešto ga nema u eksploataciji. To je onaj čuveni 3l/100km turbodizel... Edited January 12, 2010 by TOGO Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 12, 2010 Nešo, jel nam treba ova tema ??I mišljenje očiglednog stručnjaka?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2010 ...neka je. Sa vremena na vreme se aktiviraju ovakve priče, pa je bolje imati jednu temu sa argumentima koja će zauvek ostati i na koju ćemo samo davati link svaki sledeći put kada neko aktivira istu priču. Tako se jednom objasni i gotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Čekaj mi sad pričamo o 1.3 d FIATu. WV je izbacio LUPO 3L iz proizvodnje, zato što je to potpuna glupost, i sad imaš POLO blue motion. I ti veruješ novinama. Je..te ceo život sam proveo sa raznim lomovima od automobila i sad vas dvojica me ubeđujete kako fiat dizel najbolji dizel na svetu.Pa za Francuze je najbolji HDI, a svi bi da voze TDI ili BMW d.Evo mog poređenja:WV 1.9 TDI pumpa dizna 100 ksFIAT 1.3 mjt comon rejlHajde, šta ide bolje i šta manje troši, šta je komfornije, kada su servisni intervali, garancija....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted January 12, 2010 Mislim da je pitanje "šta je komfornije" ključno u ovom poređenju Inače servisni interval za 1.3 multijet je 30.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22966 Posted January 12, 2010 Nešo, jel nam treba ova tema ??I mišljenje očiglednog stručnjaka??U pravu je Kole. Nece ova tema nista da promeni. Nije ovo opsti automobilski forum gde neko pita sta je bolje a ostali daju 90% subjektivnih komentara. Kao da je napisao da se zemlja greje od meseca, a ne od sunca. Treba nas deset da se trudi da objasni, a sagovormik ne zeli da mu se objasni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Ovome nema kraja... I stara verzija vagena 1.9 tdi je za klasu bolji od jadnog fiata 1.3d i to će svako da kaže. Najbolji je primer kako je fiat prošao u Americi, a tek njihovi dizeli. Svi ih voze. VW, MERCEDES i sada BMW je sinonim za dizel. FIAT ni pod razno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted January 12, 2010 Iskreno meni je VW sinonim samo za jedno...Inače porediš vaginu od 1900 ccm sa motorom od 1248 ccm što baš i nije ista klasa. Stavi sa druge strane 1.9 multijet (ne moraš da uzimaš u obzir 1.9 multijet biturbo od 190 konja) pa onda uporedi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted January 12, 2010 Bruno druze odustani i postedi sebe zivaca, ovde je jtd Bog i batina i jedini motor na svetu. . .p.s. mjet i jtd su ga oba malo manje izduvala sa 1.9 tdi golfom 110ks, pa malo mislite o tome. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 hehe, pa ti porediš nove generacije motora FIAT dizel.OK onda neka bude VW 2.0 TDI, prokleto dobar motor. Imaš i verzije od 200 ks. U Italiji ih zovu TDI Police. O motirima V6 ili ne daj bože V10 TDI ne treba ni pričati. Jedina WAGENova greška u dizelu je bio, ne 1.2 TDI, nego 2.5 TDI V5 140 ks, e to je loš motor, slabo ide, puno se kvari... Toliko o vašem znanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted January 12, 2010 Priznajem - pobedio si - VW je zakon Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 12, 2010 Ja ne znam o cemu ti druze pricas???Ja sam vozio sluzbenu peticu 1.9 tdi 105 ks.Ne ide nikako a trosila mi je od 8.5 do 10 l gradske voznje,plus mi je lamela vrisnula posle 40.000km.Cisto poredjenja radi:Moj stilo 1.9 jtd 115 ks trosi max. 7l gradske voznje,presao sam 80.000 s njim i lamela je i dalje super,a za tri godine na njemu su radjeni samo redovni servisi i kocnice.A porediti koji bolje ide-nepotrebno je. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 12, 2010 Obidjite neki VW servis i pitajte ih za misljenje o 2.0 TDI-u Nista vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 FIAT to je nešto naj kvalitetnije. Neka bude. Svoju lamelu štediš, a za službenu te boli uvo.Druže ja nikada ne bih kupio ni FIAT ni VW, nego BMW. Svaki BMW koji sam vozio ne može da se poredi sa FIAT lomovima i dizelima i benzincima. Ma koliko god se šta kvari. A kad bi mogao da biraš nov automobil za 20 - 30000 evra, sigurno ne bi otrčao u DELTU, odmah bi zaboravio na čuvene jtd motore to ti garantujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites