fiat128s 3 Posted August 27, 2014 Taj passat ide 10s 0-100, a tvoj punto 12.2s i ti si brzi, ma pazi da nisi.Kakve sve lovacke price necu procitati. Jedino je dobro u svemu tome sto su taj passat i punto iste tezine (mase,kg) pa je mozda zato punto zbrisao...Kad se poredjenje izvlace,obicno se uzimaju motori velikih kubikaza,zasto??? Sto ne poredite recimo 1.3 mJET i slican dizel VW grupe? Pocinjete kao amerikanci,kubikaze i auti preko 1.5 Tona. Sta je sa dizelima neke normalne (sto je u upotrebi kod nas) kubikaze,prosecne. Da bi smo izveli zakljucke po cemu je koji motor bollji i dugotrajniji. Mada 95% VW i Audija sto sam se nagledao a vidjao sam ih kod drugara koji ih je farbao, i uglavnom TDI osecaj je bio kao da mu je motor za bacanje,jer mu je skoro svasta radjeno od turbine,zamajaca,trosenje ulja... i to na nekih 200k-300k km. Po meni kvalitet nula. Ne velicam JTD,ali je ocigledno da je kvalitetniji bar za jedno tri puta,sto se tice motora samog. Trkanje,merenje,oduvavanje i te gluposti ostale nisu merilo ni kvalitet nijednog motora pa ni JTD-a...Veci je car onaj koji zgazi 500k km sa manjm posetama majstorima,nego oni sto ne izlaze od majstora,gde su se srodili skoro...Generalno gledano ako bih uzimao pre JTD nego izremontovani TDI... (govorim o polovnjaku) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 27, 2014 Što se tiče potrošnje ulja... meni je to nekako nevažno... meni je recimo svukao sa MAX na MIN za 13.000km što je meni sasvim prihvatljivo i potpuno mizerno. Ne zaslužuje pažnju uopšte Postujem, rekoh samo da je to moje licno misljenje, meni to ne bi prijalo ali znam da to ljudima ne predstavlja nikakav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted August 27, 2014 Ma cdi je keva xD!Salim se malo ! Ja sam imao i golfa 1.9tdi 116ks a i stila 3 komada do sad, 1 jtd 115ks i 2 mjet. I stvarno ne znam ni sam za koji bi se pre odlucio tdi ili jtd. Tdi mi se svidja sto povlaci lepo sa nizih obrtaja a jtd mi se svidja sto i kad predjem 3000 obrtaja on povlaci i dalje. Ulje mi nije trosio ni jedan ili se to nije primecivalo na meracu. Mada sam na tdi menjao na 10.000 a na jtd-mtj tek na 14000-15000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 27, 2014 Kako 4-5 godina? 1997 i 2009 je 12 godina. Ako ćemo precizno, 2008. su počeli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 27, 2014 To da povlace ranije sam i ja primetio na cetvorkama, cak i slabijim, 1.9 tdi pd 74kw, povlaci kao luda od samog starta, predpostavljam da im je tako namestena fabricka mapa, ali i to ima cenu i to su upravo ti zamajci koji kod njih malo ranije stradaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 27, 2014 Jedino je dobro u svemu tome sto su taj passat i punto iste tezine (mase,kg) pa je mozda zato punto zbrisao... Ne u ovom slučaju , jer papir kaže kolika su im ubrzanja, bez obzira na masu... Neko gore je i izbacio podatak. Ako je uopšte zbrisao, zbrisao je samo zbog čipovanja.E sad, što kolega poredi nasvirani Punto sa drugim automobilima, to je već nešto drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted August 27, 2014 To su te stvari koje su skroz da kazem neravnopravne... Ali ulica je to dokazivanja ovo ono... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted August 27, 2014 To da povlace ranije sam i ja primetio na cetvorkama, cak i slabijim, 1.9 tdi pd 74kw, povlaci kao luda od samog starta, predpostavljam da im je tako namestena fabricka mapa, ali i to ima cenu i to su upravo ti zamajci koji kod njih malo ranije stradaju.Slazem se sa tobom u vezi zamajca. Stric je uzeo Jettu TDI 105 ks 2006 god. i crko mu zamajac na 96-97000km. Ne svidja mi se kako su uradili rucke na vratima. Kaze da nije imala ni 60.000-70.000km rucke su bile izgrebane kao da je preso 200 000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2014 VW ima CR dizel 4-5 godina posle Fiata, ali ga izbacuje u vreme kada Fiat izbacuje drugu generaciju JTD-a. Po mojoj nekoj logici Fiat bi trebalo da bude u prednosti, a konstatovali smo da nije Ko je konstatovao, šta je konstatovao? Fiat grupacija i danas ima naprednije CR dizelaše od VW grupacije. Pogledaj npr. pritiske ubrizgavanja kod jednih i drugih. Što se tiče benzinaca to ovde nije tema (mrzi me da upoređujem podatke sada ), samo ću reći da je VW stavljao 1,8T u prvi A3 koji je naravno izašao 1998. godine i koji je imao 150KS sa 220Nm, da bi taj isti motor u Audiju TT 2005. godine imao 240KS i 320Nm, a u nekim VW tuning kućama je mogao da se nasvira i do 300KS sa 360Nm. Nije to isti motor.Dovla, batali turbo benzince iz devedesetih, nijedan se danas ne ugrađuje jer ispunjava minus 126 euro normu. Tako je i taj Audijev, potentni 1.8T iz tog vremena ispunjavao euro 2...možda, treba proveriti da li je i dotle dobacio. Kao i Fiatovi turbo benzinci iz tog doba. Suština je da danas, kada pričamo o euro 6 normi, VW kasni za Fiatom po količini snage iz određenog broja kubika. Navedeni su ti primeri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted August 27, 2014 (edited) Taj passat ide 10s 0-100, a tvoj punto 12.2s i ti si brzi, ma pazi da nisi.Kakve sve lovacke price necu procitati. Tad nije bio remapovan,stvarno bi je zao sto nemam video da ti dokazem,a inace je punto isao 10tak sec do 100 prije,ni sam ne znam kako,ali sad je definitivno jos brzi nego prije.Jedino ako je bio remapovan na nesto sitno vise ks,a da to ja nisam znao,ali sad je definitivno remapovan kako treba,takodje je brzi od brava jtd 105,a on ima 10.7 do 100? Edited August 27, 2014 by Mahoney Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 27, 2014 Ma pazi da ti ne poverujem, jer i ti kao dejica sa tim od jtd od 80ks i bez cipa deres i multijeta 16v od 150ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 27, 2014 (edited) Hahaha koja ludnica od teme. Pozdrav sa plaže iz Neos Marmarasa. Aj neka neko okači ovde Bimaksovog stila kako probija zvučni zid, samo za dejicu i onog koji sa Puntom od 80ks dere Paju.@Mahoney:Hoćeš sa mnom na crtu Edited August 27, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted August 27, 2014 Ja da sam znao da su ti od 80ks brzi i jaci nego ovaj od 140ks nikad ga ne bi uzeo xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 27, 2014 Jebo te pa i meni sa 14" ne mogu da proklizaju u četvrtoj sa 140ks (treba najmanje toliko da imam). Sumnjam da po suvom asfaltu mogu i u trećoj. Naravno da imam nove letnje gume. I vratimo se na temu. Koliko sam ja upućen 1.9TDi PD motori su jako pouzdani i mogu brutalno da se remapiraju. Ja se ne bih bunio protiv nekog gnoja IV 1.9TDi od 130ks. Ima naravno i kod njih defekata, pre par meseci sam video na cars. rs forumu da je nekom na Leonu 1.9TDi pukla radilica i izleteo klip kroz blok na 80.000km, auto je valjda nov ovde kupljen. Pa neka Vagenovac nešto smisleno napiše, vozio je i TDi - jeve i JTD-a. Jebo te pa i meni sa 14" ne mogu da proklizaju u četvrtoj sa 140ks (treba najmanje toliko da imam). Sumnjam da po suvom asfaltu mogu i u trećoj. Naravno da imam nove letnje gume. I vratimo se na temu. Koliko sam ja upućen 1.9TDi PD motori su jako pouzdani i mogu brutalno da se remapiraju. Ja se ne bih bunio protiv nekog gnoja IV 1.9TDi od 130ks. Ima naravno i kod njih defekata, pre par meseci sam video na cars. rs forumu da je nekom na Leonu 1.9TDi pukla radilica i izleteo klip kroz blok na 80.000km, auto je valjda nov ovde kupljen. Pa neka Vagenovac nešto smisleno napiše, vozio je i TDi - jeve i JTD-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 27, 2014 Šta god napisali uvek nešto preskočite. Vagen je definitivno kuburio sa motorima do pojave Golfa , posle užurbano hvata i donekle postavlja trendove. Njihova TDI tj PD tehnologija i pored gomile problema je postavila određene repere. Razlog dugog držanja PD je šišanje kad im se može i što su sa starom tehnologijom imali dobre performanse i zadovoljavi eko stamdarde. Zaboravljate V8 TDI i 5.0 V10 PD motor za koje Fiat nema odgovor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 27, 2014 Pa u sta da stavi v10? Mi ne jurimo taj segment vozila. Dosta je 2.4 mjt Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2014 A, koji model u okviru Fiat grupacije vapi za dizelom od 10 cilindara, pa zato što ga Fiat nema prinuđeni su da u taj auto ugrađuju neko drugo rešenje po pitanju motora? Nema takvog modela? Eto i odgovora zašto se nisu cimali da prave dizel sa 10 cilindara jer im ne treba. Fiat grupacija nema model kojem treba takav dizelaš pod haubom...koji, usput rečeno i nije nešto kad pogledaš suve cifre, jer...10 cilindara, 5000 kubika, 2 turbine...i raspon od 310 do 350 konja. Ni VW ga nije stavljao u neke sportske modele jer je težina takvog motora veeeeeel'ka, nego je išao u Phaeton, i nešto u Touareg. Inače, taj motor nije CR, nego PD. ------------------ Ima VW grupacija noviji, bolji primer, 6.0 V12 48v TDI, motor sa nepunih 500KS i 1.000 Nm, ide u Audi Q7. On je CR.Ali, evo koliko kasni za aktuelnim MultiJet motorima...MJet 2 motori (od 2009. godine) ubrizgavaju naftu 8 puta u toku jednog ciklusa, dok ovaj najsavršeniji VW CR dizel koji imaju to može da uradi maksimalno do 5 puta. Dakle, i VW CR dizelaš je postao MultiJet , ali još uvek ne toliko dobar kad je ubrizgavanje u pitanju. Bolje ubrizgavanje = manja potrošnja = više snage iz isto kubika = manje zagađivanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 27, 2014 Vagenovac molim te napiši nešto o 1.9 TDi PD motorima, ja ne znam da li je neko to ovde vozio a svi su puni iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 27, 2014 MJet 2 motori (od 2009. godine) ubrizgavaju naftu 8 puta u toku jednog ciklusa, dok ovaj najsavršeniji VW CR dizel koji imaju to može da uradi maksimalno do 5 puta.Meni ovo deluje da mukica mora da ubrizgava kao lud 8 puta da bi postigao performanse... A i 8 ubrizgavanja goriva je veća potrošnja od 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2014 Vagenovac molim te napiši nešto o 1.9 TDi PD motorima, ja ne znam da li je neko to ovde vozio a svi su puni iskustva.Ti motori su već pomenuti, pohvaljeni i lepo je rečeno da su u to vreme bili pojam: Delimicno se slazem sa Nesom, tj slazem se u potpunosti ako gledamo sadasnje vreme. A ako se vratimo 15ak godina unazad, vw je imao 1.8t sa 225ks I 1.9tdi sa 150ks sto je u to vreme bilo pojam. Mislim da se tu radi o taktici proizvodjaca, sta im je prioritet u tom trenutku, npr.mercedes je uvek imao malo ks po kubikazi pa je ipak mercedes.Slažem se, zato i napisah gore ''u poslednje vreme''...samo što je to ''poslednje vreme'' jedno 10-tak godina već... MJet 2 motori (od 2009. godine) ubrizgavaju naftu 8 puta u toku jednog ciklusa, dok ovaj najsavršeniji VW CR dizel koji imaju to može da uradi maksimalno do 5 puta.Meni ovo deluje da mukica mora da ubrizgava kao lud 8 puta da bi postigao performanse... A i 8 ubrizgavanja goriva je veća potrošnja od 5 Nije, nije... kao što znaš, fora je da se u tih 8 puta ukupno ubrizgava isto ili manje nafte nego onda sa 5 puta, ali zbog boljeg sagorevanja motor bude efikasniji iako je dobio manje nafte.Prvi Fiat MultiJet je brizgao do 5 puta, tu je negde VW danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 27, 2014 Bitan je kvalitet, a ne kvantitet Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2014 Samo što je ovde kvantitet = kvalitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 27, 2014 Vagenovac molim te napiši nešto o 1.9 TDi PD motorima, ja ne znam da li je neko to ovde vozio a svi su puni iskustva.Sta ima da pisem, kad bolje ljudi znaju koji ga nisu provozali kako ide, koji ga nisu imali kakav je za odrzavanje...Kupljen nov, 101ks, kasnije cipovan na pretpostavljenih ~135ks, presao preko 200kkm bez problema sa turbom ili zamajcem, posle prodat i jos se vozi.Izuzetno izdrzljiv i pouzdan, bez izrazenih problema, ne racunam ove sa preko 500kkm iz uvoza sa 123kkm na satu, vise ljudi u okolini ih poseduje, a da su ih nove kupili, dok sam losu rec cuo samo od nekih sto su kupovali nasminkane lesine iz uvoza. Passat sa 1500kg i ~135ks 5 brzina je derao grande punta 1300kg 1.9 mjet 131ks, do 100 su tu negde, posle samo passat odlazi, ista prica sa a4 1.9 tdi 131ks 6 brzina, takodje su bili silovitiji u medjuubrzanjima u praksi. Za 1.9 mjet mogu da kazem da takodje vazi za izuzetno izdrzljiv i pouzdan motor, ali je najbucniji CR motor koji sam vozio, TDI CR je neuporedivo tisi (da i sa dignutom haubom), nekad imam osecaj da vozim 1.9tdi PD zbog buke dok ne stane pored pravi 1.9 PD pa onda vidim da i nije tako strasno Kratko sam imao i 156 1.9 jtd 116ks (uzeta za dug), ona bi trebala ici negde kao passat sa 131ks do 100kmh, sanse nije imala. Definitivno sam ubedjen da je jtd/mjet na silu napravljena tako linearna isporuka snage, tek se sa remapom oslobadja pravi potencijal, bukvalno nigde veze sa stock motorom, posle remapa jako podseca na PD po nacinu oslobadjanja snage (sirova snaga). Bas zbog nizeg obrtnog i manje eksplozivnosti su obicno losiji u medjuubrzanjima. Meni na otvorenom, a i po gradu manje trosi superb 2.0 CR 170ks od GP 1.9 mjet 8v, npr. na 80kmh na tempomatu GP ce trositi 4.5l, a superb 3.4l, pri vecim brzinama im se potrosnja izravna, tako da mi se TDI pokazao ekonomicniji. Volim i cenim i fiata i vw koliko god to nekima nespojivo zvucalo, imao sam sve puntice sport i slatko se navozao sa njima, mk1, mk2 i sad GP. A to sto pricaju ljudi neke rekla-kazala price, na to se ne obazirem uopste, jer se isto tako pricaju da fiat ima krs elektroniku, da je stalno lajt sou na tabli, pa ja to nikad nisam doziveo, kao ni za te neke probleme koji navodno prate vw/tdi. Sto se mene tice, oba su odlicna narodna brenda i pruzaju odlican odnos ulozeno/dobijeno-cena/kvalitet, nazalost fiat nema predstavnika u D segmentu pa mi tu nikad nije bio izbor (pre nego sto neko pomene alfu, kao nove su ocigledno precenjene uzimajuci u obzir ogroman pad cene, audi smatram za "nasminkanog" vwa, bolja zavrsna obrada, ista mehanika). Sad sam napisao roman, ali eto kada tema mora biti koncipirana tdi vs jtd, kao da mora biti ili jedan ili drugi, zasto ne oba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 27, 2014 'beš majstora koji ne zna za jtd. Dobro voditelj nepomenu mjet, pito bi ga 'el se to maže na 'leb! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 27, 2014 Da vam kažem ja nešto po pitanju proklizavanja. Imao sam na Astri 9 godina stare gume koje su bukvalno skamenjene sa jako tankom šarom. Još su ih genijalci naopako montirali. Tih 3-4 dana koliko je tako vožena je bila umetnost krenuti da ne prokliza. Prešaltam naglo u 2. brzinu i potpiše sa svojih 130ak Nm. Sada, sa dobrim gumama nema teoretske šanse da se to desi ni po kiši. Što se toga kako 1.9tdi 74kw vuče tiče stvarno drugačije povlači nego jtd. Na 1400 obrtaja već ima snage i hoće da povuče, ali ne bih rekao da je jači od Stila kome ipak više prija 500 obrtaja iznad. Što se motora tiče ja ne bih imao ništa protiv ni 1.6tdi bluemotion, kažu ljudi da odlično ide i smešno troši na otvorenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites