Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

jutros sam se   okusao sa mog slabasnog stilica  od 80 konjica  1,9jtd protiv audija A6  2012g   2,0 170 konja  ja sam u autu a u audiju  su bili njih 4 voro  i  verovali ili ne  drzali smo se od od 50 do 160 km na cas  nije mogao da mi pobegne  posle toga smo ulaganili jer nije moglo daje  verujem da bi me obrisao da je prazan  i na duzoj relaciji  sve vise  gubim poverenje na ove konjske snage sto daju fabrike  u  zadnje vreme  jer da  ovaj ima pravih 170 konja   on me nebi video ni na durbin  isto takvo misjenje imam  i ta 2,0 multijet  fiatov motor  nekako   nevide se tih 165 konja  ne znam  nista mi nije jasno.  :question:

 

css20.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo ne diži 2,0mjet toliko probiće mu protokomer :p 2,0TDI ima opcije od 170KS, 180KS i 185KS, a od sledeće godine će u Passatu imati i 190KS. 

 

Lepo je što VW 4-5 godina posle Fiata ima 2.0 CR dizel sa preko 150 KS. Ne kasne mnogo, samo pola decenije. :D

Kad Fiatu treba još jači dizel od toga, on napravi 3.0 CR šestak sa 275 KS, 600 Nm, i stavi ga u Maserati Ghibli. VW u ovom momentu nema CR dizelaš tih karakteristika (zapremina, 1 turbina) sa približnom snagom.

Ali dobro...sačekamo i tu jedno 4-5 godina...i napraviće već nešto u VW-u za to vreme. Ustvari, imaju trenutno jedan 3.0 CR V6 dizelaš koji ima više snage (330KS i 650 Nm) od ovog Fiatovog koji ide u Ghibli, ali su mu morali staviti dve turbine da bi to postigao. :D

 

Nije VW taj koji treba da se uzima kao primer fabrike koja u poslednje vreme pravi potentne motore. Ni kad su benzinci ni kad su dizeli u pitanju.

Evo primer za benzince...jedan od danas najmasovnihih motora u VW gami je 1.2 TFSI (turbobenzinac), a on mukica kreće od 85 KS do 105 KS. Sa druge strane, kada Fiat pravi 1.2 benzinca od 80 ili 82 KS, ne stavlja mu turbinu jer ne treba, i to tako već preko 15 godina. Fiatov 1.2 16v sa pomenutom konjažom.

Ili, ako treba neki mali turbobenzinac sa oko 100 konja, Fiatu je dovoljno 900 kubika, 2 cilindra i turbina, i eto ga 0.9 sa 105 KS.

Ili, pogledaj koliko Fiat izvlači KS i Nm iz 1.8 turbobenzinca (1 turbina, 1750 kubika, direktno), koji je prvi put ugrađen u serijski automobil pre 6 godina...a, onda nađi ekvivalent tom motoru u VW-u...ima li ga uopšte čak i posle 6 godina? :D

 

Kad su dizeli, oni jaki, da ne kažemo ''sportski'' :) u pitanju, tu je trenutno BMW tata sa svojom paletom takvih motora. Kakav VW, kakvi bakrači... :D

Verovatno bi i AMG imao šta da kaže na tu temu, ali oni ljudi neće da prave takve dizele:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/52738-bmw-ostaje-usamljen-mercedesov-amg-ne-zeli-superdizelase/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delimicno se slazem sa Nesom, tj slazem se u potpunosti ako gledamo sadasnje vreme. A ako se vratimo 15ak godina unazad, vw je imao 1.8t sa 225ks I 1.9tdi sa 150ks sto je u to vreme bilo pojam. Mislim da se tu radi o taktici proizvodjaca, sta im je prioritet u tom trenutku, npr.mercedes je uvek imao malo ks po kubikazi pa je ipak mercedes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...A ako se vratimo 15ak godina unazad, vw je imao 1.8t sa 225ks I 1.9tdi sa 150ks sto je u to vreme bilo pojam.

 

Slažem se, zato i napisah gore ''u poslednje vreme''...samo što je to ''poslednje vreme'' jedno 10-tak godina već... :thumbup:

EDIT: Samo, ti matori turbobenzinci nisu imali ubrizgavanje kao ovi danas...faktički danas su i turbobenzinci postali CR.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

 a fiat je jos davne 1994 godine ugradjivao  u fiat cupe  2,0 16v turbo benzince sa 190 konja  to nezaboravite .  :unworthy:


Delimicno se slazem sa Nesom, tj slazem se u potpunosti ako gledamo sadasnje vreme. A ako se vratimo 15ak godina unazad, vw je imao 1.8t sa 225ks I 1.9tdi sa 150ks sto je u to vreme bilo pojam. Mislim da se tu radi o taktici proizvodjaca, sta im je prioritet u tom trenutku, npr.mercedes je uvek imao malo ks po kubikazi pa je ipak mercedes.

da se razumemo sto veca kublikaza i manja konjaza duzi vek motora to je mercedes i dokazao .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo znam da sam sa Puntom 80 ks,dominirao svakog pasata 5.5 TDI od 130,na svaki moguci nacin,osim u max brzini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda nije 80ks zar ne? Nigde veze, a i treba skinuti preko 2s ubrzanja samo sa chipom da se priblizi da mu jedva parira, a ne da dominira.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci sam stao na crtu sa jednim Golfom 6 GTI 2.0 tdi, i mogu reci da ga je Alfa oduvala, ostavio sam ga za 2 duzine auta. Toliko o razlici tdi i mjtd motora.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Lepo je što VW 4-5 godina posle Fiata ima 2.0 CR dizel sa preko 150 KS. Ne kasne mnogo, samo pola decenije. :D

Kad Fiatu treba još jači dizel od toga, on napravi 3.0 CR šestak sa 275 KS, 600 Nm, i stavi ga u Maserati Ghibli. VW u ovom momentu nema CR dizelaš tih karakteristika (zapremina, 1 turbina) sa približnom snagom.

Ali dobro...sačekamo i tu jedno 4-5 godina...i napraviće već nešto u VW-u za to vreme. Ustvari, imaju trenutno jedan 3.0 CR V6 dizelaš koji ima više snage (330KS i 650 Nm) od ovog Fiatovog koji ide u Ghibli, ali su mu morali staviti dve turbine da bi to postigao. :D

 

Nije VW taj koji treba da se uzima kao primer fabrike koja u poslednje vreme pravi potentne motore. Ni kad su benzinci ni kad su dizeli u pitanju.

Evo primer za benzince...jedan od danas najmasovnihih motora u VW gami je 1.2 TFSI (turbobenzinac), a on mukica kreće od 85 KS do 105 KS. Sa druge strane, kada Fiat pravi 1.2 benzinca od 80 ili 82 KS, ne stavlja mu turbinu jer ne treba, i to tako već preko 15 godina. Fiatov 1.2 16v sa pomenutom konjažom.

Ili, ako treba neki mali turbobenzinac sa oko 100 konja, Fiatu je dovoljno 900 kubika, 2 cilindra i turbina, i eto ga 0.9 sa 105 KS.

Ili, pogledaj koliko Fiat izvlači KS i Nm iz 1.8 turbobenzinca (1 turbina, 1750 kubika, direktno), koji je prvi put ugrađen u serijski automobil pre 6 godina...a, onda nađi ekvivalent tom motoru u VW-u...ima li ga uopšte čak i posle 6 godina? :D

 

Kad su dizeli, oni jaki, da ne kažemo ''sportski'' :) u pitanju, tu je trenutno BMW tata sa svojom paletom takvih motora. Kakav VW, kakvi bakrači... :D

Verovatno bi i AMG imao šta da kaže na tu temu, ali oni ljudi neće da prave takve dizele:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/52738-bmw-ostaje-usamljen-mercedesov-amg-ne-zeli-superdizelase/

 

 

VW ima CR dizel 4-5 godina posle Fiata, ali ga izbacuje u vreme kada Fiat izbacuje drugu generaciju JTD-a. Po mojoj nekoj logici Fiat bi trebalo da bude u prednosti, a konstatovali smo da nije ;) Zašto je VW "kasnio" za Fiatom ne možemo znati ni ti ni ja... kao što neko reče možda taktički, možda radi profita, a možda su stvarno kasnili. 

 

Što se tiče većih CR motora, VW ima 3,0 V6 TDI CR sa jednom turbinom koji su prvi put ubacili u A8 2004. godine i taj motor je imao raspon od 205KS i 450Nm do 265KS tj. 550Nm u zavisnosti od toga u koji automobil se ugrađivao. Istina, najjača verzija je bila eto... tek nešto malo slabija od Fiatovog 3,0 koji inače stavljaju samo u Maserati i to tek od 2013. godine tačnije 9 godina nakon što je VW izbacio svoj 3,0TDI. 

 

Što se tiče benzinaca to ovde nije tema (mrzi me da upoređujem podatke sada :D ), samo ću reći da je VW stavljao 1,8T u prvi A3 koji je naravno izašao 1998. godine i koji je imao 150KS sa 220Nm, da bi taj isti motor u Audiju TT 2005. godine imao 240KS i 320Nm, a u nekim VW tuning kućama je mogao da se nasvira i do 300KS sa 360Nm. ;) 

 

I samo još da kažem, a već sam pomenuo - ne želim da ubeđujem bilo koga da je TDI bolji od JTD-a, a ni obrnuto. Oba motora nakon dovoljno pređenih kilometara smatram ravnopravnim. TDI je imao probleme sa diznama, Woodoo reče da imaju redovno probleme i sa turbinama (što ja iskreno prvi put čujem)... s druge strane svaki JTD se pati sa EGR-om, protokomerom i stvarima u vezi toga... ali u svakom slučaju motori su (prema mom mišljenju) odlični i jedni i drugi i definitivno za koji god da se neko odluči nee pogrešiti, jedino što će u slučaju TDI-ja dobiti i celokupno kvalitetnije vozilo osim možda Škode koja bi se mogla upoređivati sa Fiatom po kvalitetu. ;) 

 

A ove bajke oko raznoraznih "prašenja" TDI-jeva sa nekim malim JTD-ovima ne bih komentarisao da se neko ne uvredi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaa voleo bi da te sretnem negde sa tim velikim TDI-om do 150ks pa da ti isprasim malo guzu :D. Da vidim sta bi rekao posle? Verovatno isto sto je i moj drugar pre par meseci: e imao si srece,nesto poce protokomer da me zeza. Haha ja ga samo gledam i smejem se,inace je vozio passata b5,5 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi nesto radije da citam Nesine i Dovline komentare, ovo - ja otresao ovog, on mene, a on ide toliko do 100, a ja onoliko od 100 do 150 malo neozbiljno za razgovor u kome se uopsteno porede dva vrlo konkurentna motora...to je cisto -ajde da ga merimo- i ni nije za ovu temu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MilanStilo

 

Kao što sam već napisao u poslednjoj rečenici (od ukupno 50 koje izgleda nisi ni pročitao), ne bih komentarisao takve postove ;) 

 

@Nidzo

Pa ne, moramo biti objektivni ne možemo da pljujemo po svemu što nije Fiat i što nije JTD, kao što se to radi po drugim forumima. Kao što sam već rekao, kada bih imao JTD vs TDI ne bih imao kriterijum po kom bih se odlučio za jedan ili drugi motor. Mislim da su potpuno ravnopravni po svim stavkama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šalim se ja. Sam naziv teme je poziv za mjerenje veličine....auspuha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma opusteno, nego da se ne pretvori svaka ozbiljna tema u merenje..."moj sogor sa JTD-om u puntu prestigao Passata B6 TDI na autoputu i to u petoj", samim tim JTD je nesumnjivo bolji...ono po svemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla u pravu si totalno, sem jedne stvari koju bi morao da te ispravim, sa protokomerom i egr ventilom kao i sa dpf filterom imaju problem svi novi dizeli bez izuzetaka, tako da je bzv da se to pripise jtd motorima, za ovo sto je woodoo rekao za turbine je opste poznata cinjenica, dovoljno je da malo prelistas forume, pregledas snimke na YT ili da poznajes par ljudi sa tdi motorima, i jedan mali minus za tdi je njihova potrosnja ulja, mozda to i nije neki problem ali eto meni to uopste ne bi prijalo, ipak to nije benzinac vec dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW ima CR dizel 4-5 godina posle Fiata, ali ga izbacuje u vreme kada Fiat izbacuje drugu generaciju JTD-a. Po mojoj nekoj logici Fiat bi trebalo da bude u prednosti, a konstatovali smo da nije  ;) Zašto je VW "kasnio" za Fiatom ne možemo znati ni ti ni ja... kao što neko reče možda taktički, možda radi profita, a možda su stvarno kasnili. 

Kako 4-5 godina? 1997 i 2009 je 12 godina.

'vatas se za slamku sa tim 3,0 V6  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kuvalja

Za DPF da, ali mi se čini (moje subjektivno mišljenje) da JTD ima malo veće probleme sa EGR-om nego drugi. Možda i grešim. Što se tiče potrošnje ulja... meni je to nekako nevažno... meni je recimo svukao sa MAX na MIN za 13.000km što je meni sasvim prihvatljivo i potpuno mizerno. Ne zaslužuje pažnju uopšte :)

 

@Woodoo

Ponelo me to što je Neša prvi napisao 4-5 godina... verovatno je mislio na drugu generaciju JTD-a tako da onda moja citiran konstatacija malo gubi na smislu :)

 

Al' zato 3,0 V6 praši guze :D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...