stilo jtd 1 Posted November 26, 2009 Pa jedino mozda TDI ima bolji mjenjac,tj kraci hod,pa bi bio brzi onaj od 115 od Stila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted November 26, 2009 Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115? P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted November 27, 2009 Ja sam prob`o par puta sa mareom week jtd 110 protiv pasata tdi karavana 110, do 100tke ga derem duzinu- dve a posle pocinje da me stize i ostavlja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 27, 2009 (edited) teraj ti to do kraja, ne znači ako ima povoljniji prenos, pa bolje ubrzava do 120 da će preko tih 120 da nastavi tim tempom. Folksvagen je poznat da lako dolazi do 140, a posle mu treba večnost da izgura špic...( naravno sve po autoputu praznom strogo pazeći na mladiće sa plavim očima i još plavljim uniformama). Ako si primetio, tebi i peta ubrzava...a četvrtoj i da ne pričam. Edited November 27, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted November 27, 2009 Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115? P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja!Nećeš ih ubediti da je JTD bolji i da je TDI prevaziđen, ma šta mi rekli. Samo da se organizuje neko okupljanje pa da se proba. Sada vozim Alfu 156 1.9jtd 115+ remap. Pre nje sam vozio samo Golfove dizele od sve G1 do G4. Bilo je tu i običnih 1.6dizela, a i 1.9TDI od 90+ remap. Moje iskustvo kaže da je TDI lakše voziti, brže se budi al i umire negde na 3500 obrtaja, dok JTD juri i do 4300. Kratko sam vozio nečipovanu Alfu, tako da i nemam nekog direktnog iskustva kako stock 115ks ide protiv slabijeg TDI-a. Ali recimo ovaj TDI od 131ks (golf5 ili audi a4) nema nikakve šanse, ni do 100, ni preko 100 protiv Alfe 156 115+remap. Golf5 2.0TDI od 140ks se lepo nosi i sa njim već odlučuje vozač, gume, .... I to samo do prve krivine. JTD je nemerljivo bolji motor od TDI-a. Tiši, mirniji, bez nekih fabričkih grešaka( TDI ih je imao koliko hoćeš), dugotrajniji, izdržljiviji,.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted November 27, 2009 TDI ima brži odziv na papučici gasa pa deluje da je jači. Na malim obrtajima do 2000 je trom, potom te zalepi ali i brzo malaksava. JTD ima neuporedivo linearniji i prijatniji razvoj snage. Da ne govorim o potrošnji ulja, TDI zna dobro da popije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosJTD 0 Posted November 29, 2009 ja imam stila 2004 god.115hp 3v i u saobracajnoj mi pise da je tezak 1060kg. Vozio sam golfa4 sa 115 hp 6 brzina i to dva razlicita, kod oba mi se nije svidelo to sto oni posle nekih 3500 obrtaja gube snagu, dok kod stila to nije problem. Nisam imao prilike da stanem na crtu sa njima, ali mislim da bih dobio. A o krivinama da ne pricam, doduse moj stilo nema fabricke opruge... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 29, 2009 Miloše tvoj Stilo je težak 1260kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosJTD 0 Posted November 29, 2009 (edited) Verovatno su pogresili kada su pisali Edited November 29, 2009 by MilosJTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 29, 2009 1250 kod mene, najogoljenija varijanta 3v. Prema tome, lakši ne postoji, jedino možda neki benzinac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 30, 2009 za koji dan dobijas test snimljen golf 3 tdi 90ks i 1.3 punto mjet chip , samo da kazem da ga je puntisa oduvao u startu pa i kasnijeJa jos cekam snimak! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted November 30, 2009 1250 kod mene, najogoljenija varijanta 3v. Prema tome, lakši ne postoji, jedino možda neki benzinac.Benzinac: 1150 kg 1.6 16v troja vrata Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted November 30, 2009 Kad pomenuste punta, multijet za tu kubikazu i tu konjazu ide odlicno, ali jedna velika mana je to sto je visok kao divokoza.... (govorim o autu u fabrickom stanju) Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted December 15, 2009 Pumpe brizgaljke nose na svakom cilindru po 1000eur ceha. JTD ima jednu komoru od soma evra i četiri brizgaljke od recimo tristotinak eura. 4.000 moguće štete prema 2000 je poprilična razlika a Wageni nisu pokazali ni veću trajnost ni bolje performanse za te pare. Sada su i oni prešli (2.0TDI) na common rail i priznali da je pumpa brizgaljka prevaziđena.Fiat je razvijao common rail pa je dao Boschu da ga komercijalizuje (1999.). Od tada Fiati dobijaju iz Boscha najnovije razvijeno i najbolje - npr. multijet brizganje. Inače Bosch hrani mnoge svojim pumpama.Još nisam video da je ljuti TDI vozač odrao ljutog JTD vozača, samo obrnuto Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 (edited) Taman sam zaboravio na ovo. Chile ako imaš para za bolji auto uzmi ga, ima ih daleko boljih. Samo treba imati u vidu da kod nas često jeftnije znači i bolje, a ne bi trebalo.Objektivno 2.0 tdi je bolji motor nego jtd. Mjet 140ks nemam pa da mogu da uporedim, ali moj 115ks nema šta da radi sa 2.0 140ks.Mislim da bi realno poređenje bilo 2.0tdi vs 2.0mjet i 1.6tdi protiv mjet. Edited August 25, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 24, 2014 A jesi li ti probao nekad 2.0 140ks? Jesi li probao stilo uporedo sa njim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Probao sam, ali nikada uporedo Stila sa njim. Deluje mi Golf 2.0 140 daleko jače. Što? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 24, 2014 Ja sam vozio i 140 i 170ks sport verziju. Sa ovim od 140ks sam se trkao pre tri dana na autoputu. Pun on, pun ja. Jurnjava 180-90km/h konstantno i to po ovoj guzvi. Mrtva trka je bila, tj.nije, ja sam ga presao tri puta i poslednji put kroz zaustavnu traku Nije ni brzi ni jaci bio. Mozda bi on imao neku krajnju brzinu vecu, ali kada potopimo.gas na 160 km/h i ja i on, niko nikome ne beziOvog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas bas Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Da ga menjač ne zeza? I koji je bio auto u pitanju? MOguće da je samo subjektivni osećaj, ali ja bih rekao da je dosta jači 2.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 24, 2014 To je onda bio mjet sa 140KS. Ili ti ne znaš da voziš Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 24, 2014 Ovog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas basJesu to neki štosovi iz Minhena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 24, 2014 Ko? Sta? Oba su bili passati. Ovaj sto smo se jurili je bio 140ks a ovaj u Nemackoj sportline dsg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 24, 2014 Ovog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas basOnda je bio pokvaren Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 24, 2014 Jesi ti gledao Otpisane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 24, 2014 Možda jer je Passat teži, ovaj Golf je baš kidao. I po specifikacijama mi deluje da ne može Stilo da se meri sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites