Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115?

P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prob`o par puta sa mareom week jtd 110 protiv pasata tdi karavana 110, do 100tke ga derem duzinu- dve :thumbsup: a posle pocinje da me stize i ostavlja :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraj ti to do kraja, ne znači ako ima povoljniji prenos, pa bolje ubrzava do 120 da će preko tih 120 da nastavi tim tempom. Folksvagen je poznat da lako dolazi do 140, a posle mu treba večnost da izgura špic...( naravno sve po autoputu praznom strogo pazeći na mladiće sa plavim očima i još plavljim uniformama). Ako si primetio, tebi i peta ubrzava...a četvrtoj i da ne pričam.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li je neko probao i sta vi mislite o tome ko je brzi? Znaci Stilo JTD 115 ili Golf 4 TDI 115?

P.S. na jednom drugom forumu smo "zakuhali" sa pristalicama vw,koji tvrde da je cak tdi obicni onaj od 100 hp brzi,pa mi trebaju info iz prve ruke i vasa misljenja!

Nećeš ih ubediti da je JTD bolji i da je TDI prevaziđen, ma šta mi rekli. Samo da se organizuje neko okupljanje pa da se proba. :thumbup:

Sada vozim Alfu 156 1.9jtd 115+ remap. Pre nje sam vozio samo Golfove dizele od sve G1 do G4. Bilo je tu i običnih 1.6dizela, a i 1.9TDI od 90+ remap. Moje iskustvo kaže da je TDI lakše voziti, brže se budi al i umire negde na 3500 obrtaja, dok JTD juri i do 4300. Kratko sam vozio nečipovanu Alfu, tako da i nemam nekog direktnog iskustva kako stock 115ks ide protiv slabijeg TDI-a. Ali recimo ovaj TDI od 131ks (golf5 ili audi a4) nema nikakve šanse, ni do 100, ni preko 100 protiv Alfe 156 115+remap. Golf5 2.0TDI od 140ks se lepo nosi i sa njim već odlučuje vozač, gume, .... I to samo do prve krivine.

JTD je nemerljivo bolji motor od TDI-a. Tiši, mirniji, bez nekih fabričkih grešaka( TDI ih je imao koliko hoćeš), dugotrajniji, izdržljiviji,....

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDI ima brži odziv na papučici gasa pa deluje da je jači. Na malim obrtajima do 2000 je trom, potom te zalepi ali i brzo malaksava. JTD ima neuporedivo linearniji i prijatniji razvoj snage. Da ne govorim o potrošnji ulja, TDI zna dobro da popije :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam stila 2004 god.115hp 3v i u saobracajnoj mi pise da je tezak 1060kg. Vozio sam golfa4 sa 115 hp 6 brzina i to dva razlicita, kod oba mi se nije svidelo to sto oni posle nekih 3500 obrtaja gube snagu, dok kod stila to nije problem. Nisam imao prilike da stanem na crtu sa njima, ali mislim da bih dobio. :smoke: A o krivinama da ne pricam, doduse moj stilo nema fabricke opruge...

Share this post


Link to post
Share on other sites
za koji dan dobijas test snimljen golf 3 tdi 90ks i 1.3 punto mjet chip , samo da kazem da ga je puntisa oduvao u startu pa i kasnije

Ja jos cekam snimak! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1250 kod mene, najogoljenija varijanta 3v. Prema tome, lakši ne postoji, jedino možda neki benzinac.

Benzinac: 1150 kg 1.6 16v troja vrata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad pomenuste punta, multijet za tu kubikazu i tu konjazu ide odlicno, ali jedna velika mana je to sto je visok kao divokoza.... (govorim o autu u fabrickom stanju) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpe brizgaljke nose na svakom cilindru po 1000eur ceha. JTD ima jednu komoru od soma evra i četiri brizgaljke od recimo tristotinak eura. 4.000 moguće štete prema 2000 je poprilična razlika a Wageni nisu pokazali ni veću trajnost ni bolje performanse za te pare. Sada su i oni prešli (2.0TDI) na common rail i priznali da je pumpa brizgaljka prevaziđena.

Fiat je razvijao common rail pa je dao Boschu da ga komercijalizuje (1999.). Od tada Fiati dobijaju iz Boscha najnovije razvijeno i najbolje - npr. multijet brizganje. Inače Bosch hrani mnoge svojim pumpama.

Još nisam video da je ljuti TDI vozač odrao ljutog JTD vozača, samo obrnuto

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl: Taman sam zaboravio na ovo.

 

Chile ako imaš para za bolji auto uzmi ga, ima ih daleko boljih. Samo treba imati u vidu da kod nas često jeftnije znači i bolje, a ne bi trebalo.

Objektivno 2.0 tdi je bolji motor nego jtd. Mjet 140ks nemam pa da mogu da uporedim, ali moj 115ks nema šta da radi sa 2.0 140ks.

Mislim da bi realno poređenje bilo 2.0tdi vs 2.0mjet i 1.6tdi protiv mjet.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio i 140 i 170ks sport verziju. Sa ovim od 140ks sam se trkao pre tri dana na autoputu. Pun on, pun ja. Jurnjava 180-90km/h konstantno i to po ovoj guzvi. Mrtva trka je bila, tj.nije, ja sam ga presao tri puta i poslednji put kroz zaustavnu traku :D

Nije ni brzi ni jaci bio. Mozda bi on imao neku krajnju brzinu vecu, ali kada potopimo.gas na 160 km/h i ja i on, niko nikome ne bezi

Ovog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ga menjač ne zeza? I koji je bio auto u pitanju? MOguće da je samo subjektivni osećaj, ali ja bih rekao da je dosta jači 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas bas

Jesu to neki štosovi iz Minhena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko? Sta? :)

Oba su bili passati. Ovaj sto smo se jurili je bio 140ks a ovaj u Nemackoj sportline dsg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog sport sam vozio u Nemackoj i to deset dana. Lepo cima i ubrzava ali dodje do 200km/h i tu mu je otprilike kraj. Moras da ga ceekas bas

Onda je bio pokvaren :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda jer je Passat teži, ovaj Golf je baš kidao. I po specifikacijama mi deluje da ne može Stilo da se meri sa njima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...