Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Ne znam oko 1,6nista. Znam samo da je dobar, tj.ne zale se ljudi. Valjda i malo manje trosi po gradu i malo slabije ide na a.putu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje da bi trebao da i na autoputu troši manje od naših zbog brzine više. Koliko čujem od majstora odličan je auto i prilično u cenovnom rangu jtd-a po pitanju održavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rekao za iste karoserije i iste tezine, cak je Audi mozda za 10tak kg tezi, ali od 0-120 su jednaki, cak Stilo na pocetku ode prvi pa ga Audi stigne, ali da sam terao Stila u 5/5 onda bi bila druga prica, nego sam ga terao u 4,5/5 a ortak je Audija u 5/5 po snimku, ubedjen sam da bi ga 150ks oduvalo, taj od 150 moze sa TDI 150, cak Audi ima 320nm a Stilo 305, stoji iza toga da multijet motor kao je isti po izdrzljivosti kao tdi, to potpisujem jer sam oba vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Igore taj motor je mnogo gori od JTD-a, jedan od najgorih VW dizela u istoriji, koliko sam ljudi upoznao koji su imali teske havarije sa njim. I to na 3-4 godine starim automobilima. Na stranu sto nije CR, bucan do zla boga, jedina prednost je 25 KS vise i nista vise.

 

Paaaa... prvo mislim da je bzvz porediti ta dva motora jer su iz dva potpuno različita sveta. Fiat je izbacio JTD CR u trenutku kada je imao najgore dizel motore i jednostavno su morali nešto da urade. U to vreme je VW imao TDI PD koji je objektivno bio pojam među dizel motorima. Takođe, dok je Fiat razvijao MJ varijantu VW je uspevao da sa PD motorom postigne Euro4 pa i Euro5 normu, a da pritom i dalje sa KS parira JTD-u. 

 

Naravno, nakon 10god otkako je Fiat izbacio prvi JTD i VW je morao da pređe na CR kao i svi drugi proizvođači (HDI, CDI itd) što je i uradio i to po karakteristikama i bolje od Fiata koji je već 10god razvijao motor. VW izlazi sa motorima od 170KS pa čak i 190KS u nekim verzijama dok u to vreme Fiat ima maksimalnu snagu od 150KS i to u već drugoj generaciji JTD-a (mjet). 

 

Naravno, VW pravi veliku grešku sa Siemens-ovim diznama i crkavaju motori već i na 100kkm i to ih skupo košta reputacije 2,0TDI motora. Onda su se majmunisali sa 1,9PD i 2,0PD duuugo dugo, ali su se konsolidovali, naročito izbacivanjem i 1,6TDI verzije koja se i više nego prihvatljiva većini kupaca VW grupe vozila. Takođe, 2,0TDI već od verzije sa 16v nemaju problem sa diznama i taj problem je već solidno davna istorija. 

 

Što se buke tiče... ne znam šta da kažem... jednostavno se ne slažem. Ne mogu se porediti jer prvo imaju drugačiji zvuk pa samim tim je teža eliminacija subjektivnog osećaja, a drugo, ne može se porediti JTD u Lybri i TDI u Golfu ili nekoj Fabiji... ;) 

 

Ne bih da zvučim kao "vidi ga ovaj uzeo 2,0TDI pa popio svu pamet sveta", ali želim da zvučim kao neko ko je imao slično (doduše nedovoljno potkovano) mišljenje o tim 2,0TDI motorima, i kao neko ko se veeeeeeoma edukovao pre nego što je isti kupio, a nakon toga i prešao skoro 30kkm za malo jače od 9 meseci, a pritom mi se može pripisati i 35kkm za godinu dana u Fiatovom mjet-u pre toga. 

 

Ne želim da favorizujem ni jednu ni drugu stranu što se tiče kvaliteta veoma su poravnati po skoro svim parametrima. Možda bih samo maaaaaalu prednost dao TDI-ju zbog nešto malo više konja, a pritom gotovo identične potrošnje kao JTD. Naravno, svi znamo da JTD može da se izravna sa TDI-jem po snazi i verovatno bi i potrošnja ostala ista tako da je i ta prednost kao što rekoh, veeeeeoma mala... ;) 

 

 

Pa kad ja pricam da sam ucestvovao onda mora da bude realna, necu da lazem i nikada ne radim to.

Naravno da mora da izgura na 210-15 ali od 180km/h nije vise to to i o tome sam pricao, da kada smo uporedo da se ne vidi ta neka razlika u snazi na papiru. Da smo krenuli od starta, verovatno bi on stekao neku prednost koju ja ne bih mogao da ponistim, tipa, otisao bi mi 2km i tako bi bilo konstantno..

 

Nisam želeo da navodim da lažeš ili nešto slično, samo se u priči nešto nije slagalo. Nakon tvog objašnjenja je sve mnogo jasnije ;) 

Sa druge strane, taj TDI ide 180km/h na nekih 3200-3300 obrataja u 6. brzini dok Stilo u 5. brzini sigurno ide oko 3500-3600 na istoj brzini. Tako da to što ste vi bili u ravni sa 180km/h pa na gore može da govori i da je on za sekundu kasnije dao gas i da si ti tu dobio blagu prednost... ;) Sitnice su u pitanju ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Pa kad ja pricam da sam ucestvovao onda mora da bude realna, necu da lazem i nikada ne radim to.

Naravno da mora da izgura na 210-15 ali od 180km/h nije vise to to i o tome sam pricao, da kada smo uporedo da se ne vidi ta neka razlika u snazi na papiru. Da smo krenuli od starta, verovatno bi on stekao neku prednost koju ja ne bih mogao da ponistim, tipa, otisao bi mi 2km i tako bi bilo konstantno..

 

Nisam želeo da navodim da lažeš ili nešto slično, samo se u priči nešto nije slagalo. 

 

 

Ma sigurno ga oprao Turčin sa Passatom, pa sad ovde prosipa neke priče  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaa... prvo mislim da je bzvz porediti ta dva motora jer su iz dva potpuno različita sveta. Fiat je izbacio JTD CR u trenutku kada je imao najgore dizel motore i jednostavno su morali nešto da urade. U to vreme je VW imao TDI PD koji je objektivno bio pojam među dizel motorima. Takođe, dok je Fiat razvijao MJ varijantu VW je uspevao da sa PD motorom postigne Euro4 pa i Euro5 normu, a da pritom i dalje sa KS parira JTD-u. 

 

Naravno, nakon 10god otkako je Fiat izbacio prvi JTD i VW je morao da pređe na CR kao i svi drugi proizvođači (HDI, CDI itd) što je i uradio i to po karakteristikama i bolje od Fiata koji je već 10god razvijao motor. VW izlazi sa motorima od 170KS pa čak i 190KS u nekim verzijama dok u to vreme Fiat ima maksimalnu snagu od 150KS i to u već drugoj generaciji JTD-a (mjet).

 

Što se buke tiče... ne znam šta da kažem... jednostavno se ne slažem. Ne mogu se porediti jer prvo imaju drugačiji zvuk pa samim tim je teža eliminacija subjektivnog osećaja, a drugo, ne može se porediti JTD u Lybri i TDI u Golfu ili nekoj Fabiji... ;)

Ja sam sve vreme mislio na motore iz istog perioda, ne tehnoloski iste jer je VW tu dobro zakasnio. Poredim JTD pa kasnije i MTJ sa TDI-jem iz tog vremena. TDI je PD. Taj od 140 ks sam vozio u Mitsubishiju (Outlander i Grandis) i u Jeep-u (patriot).

 

Nije neocekivano da neko ko poslednji uvede tehnologiju (vise od 10 godina kasnije), izbaci odlicne CR motore jer je zaobisao sve decije bolesti koje su pioniri morali da preleze.

 

U vezi snage, Fiat je imao biturbo JTD od 190 KS pre nego sto je VW uveo CR dizele, a 2.0 u Alfi je imao 170 KS.

 

Mislim da su kupci mnogo spremniji da nemackim proizvodjacima oprastaju failove u konstrukciji automobila. Skoro citam na jednom forumu, gde se vodila slicna rasprava, vozaca audija A6 koji je hvaleci svoj auto naveo da je jedini ozbiljniji kvar imao na 200.000 km kad mu je crkla turbina i da je za njega potpuno prihvatljivo da turbina izdrzi toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obojica znamo da taj motor u džipovima nema (po performansama) skoro nikakve sličnosti sa onima u putničkim automobilima ;) 

 

Jeste VW zakasnio 10god sa CR motorom, ali je u to vreme Fiat izbacio već drugu generaciju CR motora i nekako je logičnije da bude ispred VW-a. VW je možda preskočio neke dečije bolesti koje je Fiat imao u početku proizvodnje CR motora, ali ih je i VW itekako imao, pa eto počevši od tih dizni pa nadalje... 

 

Što se snage tiče, sam si rekao... biturbo... da je VW izbacio TDI biturbo morao bi da ima značajno više od tih Fiatovih 190 jer je VW u "osnovnom" motoru imzvlačio 170KS ;) 

 

Što se tiče praštanja i ako govorimo samo o motorima onda, da glupo je to što je vlasnik A6 prihvatio "samo" crkavanje turbine kao normalan problem. Međutim, taj isti vlasnik A6 zapravo vozi Audi koji je po kvalitetu izrade i dalje značajno iznad Fiata ili Alfe pa se taj njegov komentar može gledati i kao komentar za kompletan auto, a ne samo na motor. Da se ne lažemo, ima i JTD-ova kojima su crkavale svakakve stvari do 200kkm, a ima i one priče da je pitanje da li je to prvih 200kkm ili je to 200kkm nakon uvoza... ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa eto počevši od tih dizni pa nadalje... 

Simensove dizne su imale problem u PD motorima, ne mislim na VW CR motore, tu nema sumnje da su dobri.

Obojica znamo da taj motor u džipovima nema (po performansama) skoro nikakve sličnosti sa onima u putničkim automobilima ;)

Taj motor u džipovima ima isto KS (140) kao u VW putničkim automobilima. Priča je počela oko buke. Bučni su kao trktor, za PD normalno.

Što se snage tiče, sam si rekao... biturbo... da je VW izbacio TDI biturbo morao bi da ima značajno više od tih Fiatovih 190 jer je VW u "osnovnom" motoru imzvlačio 170KS ;)

Dobro si rekao, da je izbacio, ali pošto nije poredim ono što je postojalo kod jednih i drugih u istom periodu.

Što se tiče praštanja i ako govorimo samo o motorima onda, da glupo je to što je vlasnik A6 prihvatio "samo" crkavanje turbine kao normalan problem. Međutim, taj isti vlasnik A6 zapravo vozi Audi koji je po kvalitetu izrade i dalje značajno iznad Fiata ili Alfe pa se taj njegov komentar može gledati i kao komentar za kompletan auto, a ne samo na motor. Da se ne lažemo, ima i JTD-ova kojima su crkavale svakakve stvari do 200kkm, a ima i one priče da je pitanje da li je to prvih 200kkm ili je to 200kkm nakon uvoza... ;)

Niko ne spori kvalitet izrade, cena tih automobila ide u prilog tome, međutim, crkavanje turbine na 200.000 (po rečima vlasnika prava kilometraža) je ozbiljan problem. VW grupa je poznata po time. Italijanima crkne mnogo toga do 200.000, ali motor i turbina ne. Šta mu vredi kvalitetan enterijer ako mu auto postane nekretnina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objektivno 2.0 tdi je bolji motor nego jtd. Mjet 140ks nemam pa da mogu da uporedim, ali moj 115ks nema šta da radi sa 2.0 140ks.

 

2.0 TDI je motor koji se uglavnom izbegava, toliko je na ''dobrom'' glasu. Kad vidiš da nešto iz VW grupacije ima taj motor, prvo gledaš broj šasije, znaš do kog broja i koje serije ga nikako ne uzimati, a od kog broja, tj. koje serije može da se uzme, ali ako se prekontroliše sve živo.

Ne treba 2.0 MJet za poređenje sa snagom 2.0 TDI, to bi bio overkill :D. Dovoljno je bilo koji 1.9 MJet 16v. :thumbup:

Ali KAKO da stane u odbranu? Jednostavno - KAKO? :D Direktor koji ćuti je mnogo bolji od direktora koji laže. Zato ćuti, jer neće da laže  :D

 

Ja tek sada ovo vidim. :)

Reci lepo ljudima da si odbio (neko bi smelo rekao da nisi smeo :D ) da se oprobaš na autoputu prilikom povratka iz jednog mesta u Sremu. :)

 

Tuu sto si komplikator :)

 

Ja? :) Samo sam hteo da budem objektivan.

 

I za taj VW 2.0 CR ne treba 2.0 MJet, opet bi bio overkill :D , dovoljan je 1.9 MJet 16v.

Probao sam, ali nikada uporedo Stila sa njim. Deluje mi Golf 2.0 140 daleko jače. Što?

 

Možda zato što ima malo više Nm nego Stilo sa 140KS. Ustvari, ima isto Nm kao Stilo sa 150 KS.

Inače, Golf mk.5 2.0TDI sa 140KS ne ide brže od Stila sa 140, dok ga Stilo sa 150 KS ostavlja do 100 Km/h nekih 15 metara iza sebe...a, razlika između Stila 140 i 150 do 100 na sat nije tih istih 15 metara, nego manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo ja sam sve poredio sa svojim kolima koja imaju 255Nm gde bih rekao da je jači, u odnosu na 16v zaista ne znam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug je skoro kupio Passat b6 karavan sa 2.0 tdi motorom i 170ks.. Ja jesam pristrasan, i stalno sam mu sugerisao da uzme neku Alfu 159, ali on je narodni čovek i Alfa je skupa za održavanje i kvari se i odvratna je unutra... E sad, poređenja radi, postoji Alfa 159 2.0 sa isto 170ks, 10Nm manje, ali do 100 stiže brže od Alfe 159, za 0,2 sekunde, ali pretpostavljam da ima veze to što je 32kg lakši.. 

 

Skoro je kod nas u servisu bio Audi A6 sa 2.0TDI motorom, koji se na leru čuje kao benzinac, neverovatno kako tiho radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvori haubu, skini poklopac motora kod oba i onda vidi kako stoje po pitanju buke. Zvučna izolacija je čudo, a kod automobila segmenta kome pripada A6 je ima puuuuuno...i onda se samo čini da je dizel u njima tiši. :) Npr. zamisli koliko se jače čuje isti JTD u Stilu ako jedan auto ima šuspleh, a drugi nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo ne diži 2,0mjet toliko probiće mu protokomer :p 2,0TDI ima opcije od 170KS, 180KS i 185KS, a od sledeće godine će u Passatu imati i 190KS. 

 

Što se tiče biturba (ono što sam pomenuo sa Woodoo-om), biće isto od sledeće godine u Passatu 2,0TDI CR biTurbo sa 240KS i 500Nm! 

 

Što se tiče trkanja, Nešo, mani se tih tvojih dečačkih zajebancija u podne kada je saobraćaj svuda oko nas... ja sam ozbiljan čovek, oženjen... :p Ne znam zašto jednostavno je prihvatiš činjenice koje su svi videli i potvrdili... :p 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutros sam se   okusao sa mog slabasnog stilica  od 80 konjica  1,9jtd protiv audija A6  2012g   2,0 170 konja  ja sam u autu a u audiju  su bili njih 4 voro  i  verovali ili ne  drzali smo se od od 50 do 160 km na cas  nije mogao da mi pobegne  posle toga smo ulaganili jer nije moglo daje  verujem da bi me obrisao da je prazan  i na duzoj relaciji  sve vise  gubim poverenje na ove konjske snage sto daju fabrike  u  zadnje vreme  jer da  ovaj ima pravih 170 konja   on me nebi video ni na durbin  isto takvo misjenje imam  i ta 2,0 multijet  fiatov motor  nekako   nevide se tih 165 konja  ne znam  nista mi nije jasno.  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti toti  gledas snagu na papiru  ali u stvarnosti nije  tako  evo na primer drug ima seat leon 1,9 tdi  115 konja   i ja njega redovno prasim  sa mog bizoncica   on kaze da je moj stilic jaci ja izvadim saobracajnu  njemu nije odta kazte to neka mutnjavina  ja otvorim haubu  vidi da nema interkuler  vidi obicno turbince  ko piksla i  onda se pocesa po glavi i kaze  jebemga ne znam sta je . xaxaxa  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je Audi bio u safe modu :D

taj audi sam licno probao  i  odmah cu vam reci auto ludi do 3000 obrtaja  slajfuje od prve pa malo i u trecoj brzini  ali  posle  3 000  kao da se izgube negde tih  170 konjica mozda audi  A3 sa tim motorom leti ali  A6 sa 1600kg je velik auto za taj motor  i menjac mu ima dug hod mora zrelo da se razvlaci  po gotovu 5 i 6 brzina  jedina stvar koja mi se svidja kod njega ide u 6 brzinu oko 120 na cas na oko 1600 obrtaja   :unworthy:    .

Edited by dejica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...