Jump to content
FAS Goran
stilo jtd

JTD vs TDI

Recommended Posts

Hahaha, nije bre. Tad je imao oko 100k na satu. Kupljen nov, prvi vlasnici, rodjaci moji. Sad su bili sa njim pre tri nedelje. Sad ima oko 200k na satu, i dalje je perfektan i plus u medjuvremenu chipovan gore u D, i sad je vec druga prica bas :) bio je on startan i kao fabricki ali sada bas bas kida

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAA???? JA!?

Nadji nekog stok wagenovca od 140ks i ti vozi njega na a.putu a ja cu moj stilo. Pun gas od 140km/h pa ce da vidimo, dal ces da odes ili ce biti neznatna razlika..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mićo... nešto nisi dobro objasnio (ili lažeš prim. aut. Frančesko :D ). 

 

Ovo na autoputu... ti sio vozio ŠTA i sa KOJIM motorom? I taj drugi je bio ŠTA i sa KOJIM motorom? :)

 

Priča je bila oko JTD-a 115KS u Stilu i 2,0TDI 140KS... TDI je tu i više nego superioran... mJet sa 140KS može da se ravna sa TDI 140KS... ali samo da se ravna i to je to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to meni miriše neko potezanje za sat vremena? :)

 

Bilo već... nisi ispratio fabulu radnje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali KAKO da stane u odbranu? Jednostavno - KAKO? :D Direktor koji ćuti je mnogo bolji od direktora koji laže. Zato ćuti, jer neće da laže  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta nisam objasnio. Ja sa mojim stilom 115ks i passat karavan b6 tdi. Auto put i zurka od 140km/h pa na gore. Prvo ja njemu u branik do 180 dok se nije sklonio, pa ja usporim na 160 i on meni dodje u branik. Ja se njemu sklonim pa potopim gas i onda se jurimo. Na 190 smo uporedo isli, niti ja njega niti on mene i tako jedno vreme, a videlo se da se trka covek. Ja sam nabio do 195 i obisao ga kroz zaustavnu i tu mu pobegao.

Ja nisam ni rekao jos od pocetka da je stilo 115 startniji i jaci i brzi ali sam rekao da je pri tim velikim brzinama neznatna razlika. Mozda je wagen i jaci i brzi ali od npr 180km/h se to slabo ili cak i ne primeti. Nisam rekao za potezanje na semaforu recimo, tu ne mogu da ocenim jer mnogo zavisi od subjektivnog osecaja ali bi po svemu naravno trebao wagen da bude bolji ili da se zapali javno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitna je razlika u tome što tvoj stilo ima 5 brzina, a taj pasat 6. Ako je on išao u 6-oj onda je priča realna, a on ne zna da vozi (kao što sam pomenuo jer sam mislio da si ti vozio TDI :) ). ;)

 

Inače taj Pasat bi morao da ide na 210-215 u svakom trenutku... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali KAKO da stane u odbranu? Jednostavno - KAKO? :D Direktor koji ćuti je mnogo bolji od direktora koji laže. Zato ćuti, jer neće da laže  :D

 

 

Jel to već bilo provere pa znaš kako bi završilo? :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jel to meni miriše neko potezanje za sat vremena? :)

 

Bilo već... nisi ispratio fabulu radnje :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objektivno 2.0 tdi je bolji motor nego jtd

Igore taj motor je mnogo gori od JTD-a, jedan od najgorih VW dizela u istoriji, koliko sam ljudi upoznao koji su imali teske havarije sa njim. I to na 3-4 godine starim automobilima. Na stranu sto nije CR, bucan do zla boga, jedina prednost je 25 KS vise i nista vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitna je razlika u tome što tvoj stilo ima 5 brzina, a taj pasat 6. Ako je on išao u 6-oj onda je priča realna, a on ne zna da vozi (kao što sam pomenuo jer sam mislio da si ti vozio TDI :) ). ;)

Inače taj Pasat bi morao da ide na 210-215 u svakom trenutku...

Pa kad ja pricam da sam ucestvovao onda mora da bude realna, necu da lazem i nikada ne radim to.

Naravno da mora da izgura na 210-15 ali od 180km/h nije vise to to i o tome sam pricao, da kada smo uporedo da se ne vidi ta neka razlika u snazi na papiru. Da smo krenuli od starta, verovatno bi on stekao neku prednost koju ja ne bih mogao da ponistim, tipa, otisao bi mi 2km i tako bi bilo konstantno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima ih i CR i PD

Da, ali ne poredimo ovde motore posle 2009 (TDI CR) sa JTD-om koji se pojavio 1997, vec nesto blize generacije

Inace, 206 se nije proslavila sa pozdanoscu za razliku od 207 koja zauzima ozbiljne pozicije na svim listama pouzdanosti, cak i na nemackim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuu sto si komplikator :)

 

Ja? :) Samo sam hteo da budem objektivan.

 

INače, kada smo iskomentarisali sve motore, kako se pokazao 1.6mjet? Npr u poređenju sa jtd-om kako ide, troši, prelazi i slično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...