DjoleKG 0 Posted August 12, 2015 Potosnja 9.0l benzina na uzorku od 1000km, ja zadovoljan :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted August 12, 2015 Sala je u pitanju,sto si na kraj srca Hvala @Dante prijatelju. Kako kažu (taman sledila sankcija) :"Ko se ljuti,.... mu ....! "Pokušavam da shvatim vaše frustracije i da vas razumem, međutim, tu je potrebna dublja psihoanaliza!Poštovani kolega, iz ličnog iskustva, ja se ne uplićem u materiju koju ne razumem.Kod Vas, siguran sam, to nije slučaj te smatram da ste neiskreni.Ako ste se kojim slučajem našli prozvani, niste trebali.Koristim priliku da se izvinim Vama i svima koji steknu pogrešan utisak, jer se svojski trudim da budem razumljiv a za razliku od nekih ja volim ljude oko sebe. Sala je u pitanju,sto si na kraj srca Hvala @Dante prijatelju. Kako kažu (taman sledila sankcija) :"Ko se ljuti,.... mu ....! "Pokušavam da shvatim vaše frustracije i da vas razumem, međutim, tu je potrebna dublja psihoanaliza!Poštovani kolega, iz ličnog iskustva, ja se ne uplićem u materiju koju ne razumem.Kod Vas, siguran sam, to nije slučaj te smatram da ste neiskreni.Ako ste se kojim slučajem našli prozvani, niste trebali.Koristim priliku da se izvinim Vama i svima koji steknu pogrešan utisak, jer se svojski trudim da budem razumljiv a za razliku od nekih ja volim ljude oko sebe. Uvaženi kolega, smatrate da sam nestručan, neiskren, zatim "Ko se ljuti,.... mu ....! ".Na kraju balade mi izjavljujete ljubav.Malo konfuzno i paradoksalno, zar ne ??? :rofl: :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 12, 2015 Limeni pripazi na koroziju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted August 13, 2015 Kako sam se slatko nasmejao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted August 13, 2015 I na sprej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted August 13, 2015 Nas troje u kolima, gepek naravno pun, magistralni putevi srbije, lagana voznja sa stalno ukljucenom klimom i bord je pokazao 4.8l Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 13, 2015 I kod mene kad preračunam u taj derivat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 1, 2015 Da se osvezi tema malo, superb tdi 170. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 1, 2015 Vegenovac...ako je onim stilom voznje od danas, onda me ne cudi niska potrosnja.Ali je i dalje za respekt za toliki auto i sa tim motorom. Da napisem i ja iskustva sa realnom potrosnjom na putu do Grcke i nazad, sve sa klimom, dvoje mladih, pun gepek zna se... Do Makedonske granicePredjeno: 468 kmProsecna brzina: 123 km/hVreme: 3:48Potrosnja po boardu: 7.2 LRealna potrosnja: 8.4 L Do izlaza iz MakedonijePredjeno: 152 kmProsecna brzina: 103 km/hVreme: 1:28Potrosnja po boardu: 5.9 LRealna potrosnja: 5.8 L Do Parge (Grcka), svakodnevna voznja do plaza, povratak preko Verie (gradska voznja), poseta Solunu (gradska voznja), i nazad do Makedonije (ulaz)Predjeno: 1411.4 kmProsecna brzina: 58 km/hVreme: 24:06Potrosnja po boardu: 6.6 LRealna potrosnja: 7.2 L Do Novog SadaPredjeno: 635 kmProsecna brzina: 91 km/hVreme: 6:54Potrosnja po boardu: 5.6 LRealna potrosnja: 6.0 L U sve ovo treba uracunati cekanje na granici i naplatnoj rampi. Prosek na celom putu od 2.666km mi je bio oko 6.8 LDa napomenem da sam jedino u povratku vozio normalno, tj 140km/hNa putu do Grcke brza voznja, u Grckoj na putu do Parge i preko 200km/h... Sve u svemu nije se islo na stednju, a moglo se ustedeti 20-30 EUR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 1, 2015 Do Makedonske granicePredjeno: 468 kmProsecna brzina: 123 km/hVreme: 3:48Potrosnja po boardu: 7.2 LRealna potrosnja: 8.4 L I onda dodje kolega sa 1.3 5ooL-om i kaze da je sa sve krovnim koferom pri brzini od 165 km/h(po satu) trosio 6.5 l Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 1, 2015 (edited) I kako ja onda da kažem da taj isti 1.3 u 500L-u ja potopim kod Aerodroma i do Novog Sada i držim gas u podu i ne pređe 170-175? Da ne pominjem što je to u najmanju ruku upropaštavanje vozila jer je sve vreme bio između 3500-4000 obrtaja.A Dante znaš i sam da naftarica na 4000 obrtaja ništa ne troši @Vagenovac kako god vozio - odlična potrošnja. Svaka čast za tdi kada u tolikoj karoseriji tako troši. Edited September 1, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted September 1, 2015 Mene bi bilo sramota da mi auto od 170ks trosi toliko Gazi ga bre malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 1, 2015 auu svaka cast bingodalton,bas si ga przio,kolika je prosecna potrosnja,onda uopse nije velika prosecna potrosnja,sta kazen nekad i preko 200 na sat odlicna potrosnja za superb ,onoliko auto,a toliko mala potrosnja,onaj superb,restajling,model pre najnovijeg je bas mocan,kriminalno dobro izgleda,ima ga jedan decko kod mene u surcinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 1, 2015 Mene bi bilo sramota da mi auto od 170ks trosi toliko Gazi ga bre malo Pa toliko Tdi troši na 200 Šta vama žabarima nije jasno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted September 1, 2015 Sta smo docekali, da se francuz pravi englez... ccc Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 1, 2015 Pretezno je voznja na otvorenom u blagom prekoracenju (do 20kmh) u zavisnosti grad/magistrala/autoput, bilo je i grada i cekanja i zustrije voznje, ali to je mozda 1/5 ukupnog proseka.U sustini kada obilazim ili ubrzavam volim to odlucno da uradim, pa posle nastavim po svom tempu, inace se ne bih naplacio radara, skoro svaki da prodjem jednog ili dva.@silenci ti verovatno mislis na mk2 ph3, tj. Spoljni ristajl, kod mene u ristajlu su uvedeni novi CR motori i novi menjaci, spolja mislim samo drugacije prskalice, shark fin antenu i poklopac gepeka sa lajsnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 1, 2015 Recimo meni u pretežno otvorenim uslovima matori jtd pokazuje 4.7-4.8.Verovatno bi i manje bilo da imam brzinu više, ali ni ovako se ne žalim. Zato i rekoh da je fascinantan rezultat da dosta teži Superb u većoj karoseriji manje troši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 2, 2015 Mjet mi je nekih 7l prosecne za zadnjih par hiljada km, pretezno gradska voznja, retko sa njim idem dalje od 20ak km od grada, a i tada gledam malo da ga produvam, gradska voznja je najgori rezim za auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 2, 2015 Ja svaki dan imam 35km auto puta i minimum 20 grada, pptrosnja oko 6.8-7.2 sto je ok ako se uzme u obzir da se vozi 150-160-180...Mada mislim da bi 500L trosio 4.2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted September 2, 2015 Sluzbeni 500 l 1.6 mjet,grad-auto put-reg.put sa klimom i uzorak od 1800 km je po b.c pokazao ravno 7.Na reg.putu moze da bude ekonomican ali na autoputu bez obzira sto se na 140 km/h vrti u 6-oj na 2500 ob pegla aerodinamika uzima danak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 2, 2015 (edited) auu svaka cast bingodalton,bas si ga przio,kolika je prosecna potrosnja,onda uopse nije velika prosecna potrosnja,sta kazen nekad i preko 200 na sat odlicna potrosnja za superb ,onoliko auto,a toliko mala potrosnja,onaj superb,restajling,model pre najnovijeg je bas mocan,kriminalno dobro izgleda,ima ga jedan decko kod mene u surcinu Hvala Silenci. Taj prvi deo puta je bilo u Srbiji recimo 160-180km/h, ali prosek je taj koji jeste, bez obzira sto koristim TAG za autoput, pa se ne zadrzavam puno.Ali mi se desilo da na prvoj naplatnoj nije ocitao kako treba...pa sam cekao radnika i eto, ode vreme, snizi se prosecna brzina. Izem ih u sistem, ocajno glupo napravljen da mi se sere od njega. U povratku se moze videti da sam vozio normala po autoputu, 130-140km/h, poneki izlet do 160km/h, ali retko.Zadrzavanje na Bubanj Potoku, bila je uzasna guzva, srecom odem na druge rampe i tu sam cekao jedno 20min, i redovno placanje na naplatnim, bez TAG-a. Sasvim ok za potrosnju od 6 L. Pretpostavljam da mi je ovo odstupanje realne i po boardu zbog remap-a, ili zbog dizni. Dve sam remontovao skroz, dve su bile u redu, nisu zahtevale nikakvu intervenciju sem nekog podesavanja, sto je uradjeno.Znam da mi auto na rezimu gas-do-daske-pa-kolko-moze trosi 10% vise nego pre, tj pokazuje 10% vise trenutnu potrosnju. (mozda je samo vetar, gume, blagi uspon...ko zna)To je recimo na 220-235km/h (po satu) 12-16L (po boardu).Treba doci do tacke da se stabilizuje brzina, da ne ubrzava, mozda bi potrosnja malo jos pala dole da popustim gas na 220km/h. Edited September 2, 2015 by Bingodalton Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted September 2, 2015 to bi meni trebalo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted September 2, 2015 (edited) Pročistio malo motor danasVozio BG - Sremska Mitrovica i nazad. 100% klima na max, na autoputu 140 sa povremenim izletima na 160.Sa mojim menjačem to znači da je ceo put vožen u petoj preko 3000 obrtaja (do 4000)Potrošnja 7.1 po bordu.Nije bilo gužve u dolasku. Od OMV-a u Krnjači do Mitrovice sam stigao za 45minuta.U nedelju sam isao Topola-Nikinci-Sremska Mitrovica. U odlasku, oko 30km je bilo treca-cetvrta, u koloni (posto je svadba bila, pa kolona svatova).Onda auto put od Malog Pozarevca do iskljucenja za Rumu, nekih 90km, voznja 140kmh, par puta do 150-160kmh, od iskljucenja do mesta Nikinci, nekih 25km voznja 60-100kmh, pa do Sremske Mitrovice u koloni 60-80kmh, 30km. Kada sam stigao u S.Mitrovicu, ukupno 175km, potrosnja po bordu 6.3l, brzina 57kmh.Ceo put je bila upaljena klima, cetvoro u autu. Na bubanj potoku na n. rampi, cekali smo 20ak minuta, klima radila u mestu sve vreme, + bord u Lybri u mestu racuna 25l potrosnju, pa je do naplatne rampe bilo 6.5l po bordu, dok smo cekali, u mestu je oborio brzinu, a potrosnju podigao na 7.5l...U povratku S. Mitrovica-Topola, 150km, auto put 90-110kmh, bez klime, bez zadrzavanja na naplatnoj rampi, potrosnja spala na 5.3l. Edited September 2, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 2, 2015 Auuuuu... Pa ovo troši k'o FAP Quote Share this post Link to post Share on other sites