Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Možda bi još bolje izgledalo sa integrisanom ručkom u vrata tamo u ćošku prozora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li stiže Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio GTA sa 620 konja?

 

Alfa-Romeo_Tributo-Piloti.jpg

 

U očekivanju ovogodišnjeg moćnog bavarskog dueta u vidu BMW-a M3 i M4, moguće je da će nas elegantna italijanska dama počastiti sočnim konkurentom bezvremenskim Nemcima. Problem je u tome što sa  vremenom postaje sve nejasnije ko je tu ko u smislu ko predstavlja merilo, a ko se onda ravna prema viđenom. Tradicionalno naravno, BMW je uvek bio svojevrstan zlatni standard kada su sportske limuzina u pitanju. Da li će i dalje situacija biti takva pokazaće samo vreme i iskustva vozača za volanima pomenutih automobila kada napokon postanu dostupni. Kada je reč o trendseterski raspoloženim električnim automobilima, BMW je jedan od najistaknutijih igrača dok se Alfa Romeo pominje tek u nekim budućim planovima elektrifikacija.

 

Zato Alfa igra na proverenu kartu, više je bolje. Ovoga puta, reč je o više konja, zapravo više svega zbog čega volimo italijansku damu sa zvukom vrhunskog soprana. Alfa Romeo nam sprema Giuliju Quadrifoglio sa većim udelom oktana, nikakvu dijetalnu light verziju. Navodno će oživeti obožavano ime GTA, ali ne u smislu novog nastavka videoigrice. GTA kod Alfe znači ''Gran Turismo Alleggerita'' gde poslednju reč u nizu prevodimo kao ''olakšana''.

 

U svetu vozačkih automobila, manja masa vozila znači i bolje vozne karakteristike. Nova Giulia GTA će navodno izgubiti 20 kilograma u odnosu na regularni QV model, ali ono gde će dobiti i to značajno jeste snaga motora. GTA će po za sada dostupnim informacijama iz 2.9 litarskog V6 turbomotora izvlačiti superautomobilskih 620 konja što će je po snazi motora staviti u klasu sa velikim V8 igračima iz BMW-a poput M5 Competition. Možemo očekivati da će se još uvek zvanično nepotvrđena Giulija GTA prodavati u izuzetno ograničenoj seriji jer Alfin petogodišnji plan uključuje tek dva nova modela automobila i oba su SUV-ovi. Takva politika je čak dovela do obustavljanja dva modela sportskih automobila. Vremenski okvir u kome bi mogli da očekujemo Alfinu GTA limuzinu jeste početak leta ove godine, kada bi navodno na milanskom autosalonu GTA mogla da ugleda svetlost dana i tako na prigodan način obeleži 110. rođendan Alfa Romea.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Het trik'' Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - nagrada za automobil godine 2020. magazina ''What Car?''

 

rsz_whatcar_award_hp_image.jpg

 

Već treću godinu zaredom model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio osvojio je nagradu magazina ''What Car?'' u kategoriji automobila sa najboljim performansama u okviru nagrade ''Automobil godine 2020.''
 

Model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio osvojio je nagradu magazina ''What Car?'' u kategoriji automobila sa najboljim performansama (''Performance Car of the Year'') u okviru nagrade ''Automobil godine 2020.'' Legendarni Quadrifoglio dokazao je svoj prestiž još jednom, a Giulia je uspela da se izbori sa ozbiljnom konkurencijom u svim cenovnim kategorijama, i izašla kao pobednik u svojoj kategoriji. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio osvojio je tim stručnog žirija magazina ''What Car?'' svojom kombinacijom dinamike vožnje koja je najbolja u klasi i izvanrednog, moćnog i prilagodljivog aluminijumskog motora koji ga čini savršenim za svakodnevnu vožnju.

 

Stiv Hantingford, urednik magazina ''What Car?'', je za model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio rekao sledeće:

''Treću godinu zaredom Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio odabran je za automobil godine magazina What Car?, za ''Performance Car of the Year'', sa vrlo dobrim razlogom. Veliki deo njegove privlačnosti potiče od 2.9 V6 Bi-Turbo motora, koji su razvili stručnjaci brenda Ferrari. Međutim, uprkos snazi od 510 KS i pogonu na zadnjim točkovima, nije u pitanju čudovište od automobila. Trakcija je odlična u svim klimatskim uslovima. Menjanje brzina je uvek glatko pa duga putovanja protiču komforno, što čini model Giulia automobilom koji možete da koristite svaki dan.'' Motor sa 510 KS i 600 Nm omogućava automobilu maksimalnu brzinu od 307 km/h, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi.

Arno Lekler, izvršni direktor FCA UK, izjavio je: ''Osvajanje ove nagrade treću godinu zaredom potvrđuje kvalitet truda koji je uložen u stvaranje modela Giulia Quadrifoglio, koji iz godine u godinu dobija potvrdu da je istinski super-automobil.''

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefabtv.jpg StefABtv video :Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio NRing

 

108 komada ove posebne verzije napravljene u čast obaranja rekorda na Nordschleife - Nurburgring. Ima ih baš 108 zato što je te godine kada su postavljeni rekordi sa modelima Giulia i Stelvio, Alfa Romeo upisala 108 godina postojanja. Detaljnije o tim verzijama imate ovde.

Pred vama je jedna od tih 108 komada, i u odnosu na klasičnu QV ova edicija ima kao standard neke stvari koje se ili doplaćuju kod QV, ili su drugačije urađene. Npr. karbonske kočnice su standard, hauba i krov su od karbona kao i kod QV, ali se kod nje farbaju u boju auta, dok se ovde krov namerno ostavlja da se vidi da je karbon, prednji znak, poklopci retrovizora kao i bočni spojleri isto imaju umetke od karbona. Uopšte, ova mat siva (Circuito Grey) boja se odlično slaže sa karbonskim detaljima i ne može se doplatiti kod klasične QV. Unutra takođe još više karbonskih elemenata npr. u vidu posebne pločice kao oznake edicije sa rednim brojem konkretnog auta (ovaj na snimku je 85 od 108).

Ili, ukratko: od svih QV ovoj bi trebalo najsporije da pada cena :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia, konacni rezultati prodaje za 2019., Evropa: 10.932 komada.

 

g.thumb.png.72be0e7a4747e2dd0461fd5ba0d504c9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, totti said:

Ma idi...

Auto koji je ambiciozno targetiran na 80.000 komada godisnje, posle samo 2 godine je zavrsio sa trocifrenim mesecnim ciframa prodaje :( . U Evropi verovatno ni za 5-6 godina nece postici pomenutu planiranu prodajnu cifru na godisnjem nivou, do sada je prodato ukupno samo 63.000 komada, za 4 godine. Ili proslogodisnja prodaja od jedva preko 10.000 komada, koja procena i pozicioniranje, jbt :blink: ...

Bez obzira na tehnicki sjajan proizvod, ipak je Premium Midsize segment u kome dominira nemacka premium trojka. Sa godisnjom prodajom svakog brenda od cca 150.000 kom i tako ce ocigledno ostati zabetonirano ko zna koliko jos. Sem Volvoa V60/S60 koji gura preko 50.000 komada, niko se tu nije bolje proveo. Dovoljno je baciti pogled na prodajne rezultate, Arteon se takodje propisno obrukao, dok ostali u klasi nisu ni vredni pomena.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.08c5cf0ff51a3e9f6cffcd513e794158.png

 

Novi Pug 508 nije toliko los, pogotovo s obzirom na njihove prvobitne predikcije, njegovu ogromnu cenu i stanje u toj klasi...

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/6/2020 at 10:00 AM, Ivan said:

Auto koji je ambiciozno targetiran na 80.000 komada godisnje, posle samo 2 godine je zavrsio sa trocifrenim mesecnim ciframa prodaje :( . U Evropi verovatno ni za 5-6 godina nece postici pomenutu planiranu prodajnu cifru na godisnjem nivou,

 

Bolje da nisu pravili nikakve prognoze i targetirali brojke. Prodali koliko prodali i cao.

On 2/6/2020 at 10:09 AM, horvat said:

image.thumb.png.08c5cf0ff51a3e9f6cffcd513e794158.png

 

Novi Pug 508 nije toliko los, pogotovo s obzirom na njihove prvobitne predikcije, njegovu ogromnu cenu i stanje u toj klasi...

 

Otkud toliki porast u 2019 posle pada 2018? Restyle ili sta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je ovaj 'novi' 508 krenuo tek od 2019. da se prodaje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta znam, iako imaju svoje bubice licno volim Franzuce, matori ih je vozao (i dan danas), na njima sam naucio da vozim...

Kad se setim da su mi tamo 2006. pik bili 307/Megane vs Stilo/147, svi su bili tu oko 8-9 soma. I odvuce me tada moderni 3v JTD Stildza skoro vec deceniju i po u zabarski tabor :) .

30 minutes ago, horvat said:

Novi Pug 508 nije toliko los, pogotovo s obzirom na njihove prvobitne predikcije, njegovu ogromnu cenu i stanje u toj klasi

Jedino sto ti je 508 u "narodnoj" Midsize klasi ;) (Passat, Superb, Insignia, 508, Talisman, Mondeo,... ).

A ovde je rec o Premium Midsize klasi (Merc C, BMW 3 i 4, A4 i A5, V60,...). Bar ovako nominalno na papiru, ima i tu modela koji su bar meni diskutabilni za tu klasu(Arteon, DS5, Stinger i sl.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan jeste u 'narodnoj klasi' al po ceni bogme, ode u premium. Spec za spec, 508 je bas dosta skuplji od Giulie! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa tobom (i bas to napominjem u svom prethodnom postu) da je ta klasifikacija narodni/premium prilicno diskutabilna :thumbup: .

To vazi i u ovom slucaju Midsize/Premium Midsize klasa.

5 minutes ago, Milutinac said:

Polu-proizvod.

@totti

Gledaj sta nam kazu za Citroen :laser: .

Spirit of Avant Garde :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...