igor0511 2882 Posted April 10, 2017 Iskreno mislim da pouzdan motor nikom nije u interesu. Zahvaljujuci unijetu jos ko zna koliko ljudi ne mora da kupi noviji auto, bas me zanima kako Markione gleda na to i koliko kune Stila Aluminijumski blokovi postaju danas standard, a sumnjam da se to radi zbog trajnosti. I 159 je startovala sa pocetnom cenom vrlo blizu Giulie i vidite koliko sad kostaju. Ako ista sudbija snadje i Juliju vrlo rado bih je razmotrio kao polovnjaka. Kao novu nikako je mislim da je odnos ulozeno-dobijeno los. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 10, 2017 @hansf Pa nisam vidio da je Giulia nešto puno bučnija u unutrašnjosti. I to pričam o mjerenju izraženo u dB. Subjektivni dojam je nešto drugo. Recimo meni najnoviji Euro 6 1.6 JTD sa 120 KS jako tih. Još bolje je sa ovim 2.2. Rekao bih i da ima više karaktera od Nijemaca, bar koliko to dizel može imati. Problem je ler, bar bih ja tako prosudio. Kažu da kod lera je jako bitna konstrukcija nosača motora. Ne bih znao. Aluminijski blok naravno jako pospješuje buku u leru. @igor0511 Hmh, aluminijski blok. Ovisi kakva je izvedba. Talijani tu idu na sigurno sa čeličnim košuljicama. To ne bi smio biti problem. Aluminiju treba duže vrijeme da se zagrije. Ali aluminij je bolji kod motora visokih performansi zbog svojstava vođenja topline. Tu su Nijemci 90-ih pa i 2000-ih imali problema jer su imali motore sa aluminijskim blokom bez čeličnih košuljica. Imao je to i Ferrari. Neki Nijemci i danas eksperimentiraju sa tim. Tu je sumpor glavni problem i u dužem razdoblju neće na dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 10, 2017 @hansf 159 je dosta dobro držala cijenu, a Giulietta još bolje.Zato se Giulietta tako dobro prodaje kao polovnjak... pune ih ulice Ubedljivo najlošije i najteže prodavan polovnjak C segmenta kod nas na tržištu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 10, 2017 Mene ne zanimaju tvoje šverc sheme i je li ti posao pati. Znam da se ne može dobiti jeftino i to je to. Naravno ovo samo pokazuje kakav kod vas ima status. Valjda su sada jasniji stalni napadi na mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 10, 2017 Kod vas je verovatno hitI prekini bre čoveče da paranoišeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 10, 2017 Vectra nije prosla pored 159, maltene bas nista ne dele osim nesrecnog opelovog m32 menjaca, 159 je na platformi koja je bila preskupa za insigniju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted April 10, 2017 M40 je puno bolji a nose ga restyle verzije. Mada ni M32 nije los, samo da ga nisu patosirali u trecoj od 800 rpm bio bi odlican u polovnjacima Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 10, 2017 Pa 2.4 je uvijek morao biti M40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted April 10, 2017 (edited) Pa sasija u 159 je GM-ova, preteska za auto sa sportskim aspiracijama, cak mislim da je vectra C laksa od nje iako je glomaznija... Insignija je tek Tenk Bilo kako bilo 159 je po meni najlepsa Alfa do sad iako nije bas.... Alfa Totti, Giulietta za razliku od prethodnih alfi stvarno drzi cenu, iz kog razloga ne znam, da li je toliko kvalitetna , ali isto tako se i ne prodaje...... meni se taj auto bas ne svidja nesto posebno, Bravo mi ima puno bolji karakter, iako je Giulietta prepakovan bravo.... Edited April 10, 2017 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 10, 2017 @hansf To za 159 je duga priča. I nasljednica 166 je trebala biti samo produžena 159. Pa gdje su tek GM-ovi proizvodi, prije svega neki Cadillac modeli i skoro svaki Saab. Odjednom je GM odustao od projekta iako je trebalo još dosta para za uložiti kako bi se platforma privela kraju i olakšala. Giulietta nije samo prepakirani Bravo iako mnogi to misle. Središnji dio je samo zajednički. Ovjes npr. je komplet drugačiji. Straga multilink jako sličan onome sa Mini modela, sprijeda aluminij McPherson. Prednji i stražnji kraj komplet izmjenjeni. Ako se ne varam Giulietta sa istom opremom i motorom kao Bravo teži oko 50 kg manje iako bi ovjes kakav je na Giulietti trebao imati veću masu. I Giulietta kada je izašla je po EuroNCAP testu imala najveću ocjenu ikada za zaštitu odraslih putnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 11, 2017 Back to Giulia Motorsport Magazine video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 0 do 250 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted April 11, 2017 Kad ima vrhunsku kvalitetu unutrašnjosti i izolaciju, onda ne valja jer je preteška tipa, Kad je najbrža serijska limuzina, opet ne valja jer nema uvjerljiv zvuk zatvaranja vrata. E jebiga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 11, 2017 ConsumerReports video: Proba 2017. Alfa Romeo Giulia Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 11, 2017 Evo, stiže uskoro jedna Giulia QV koja će biti povoljna u SRB. Prvi vlasnik ''deda kome je ona prebrz auto što je uvideo u ona 3 puta kada je dao pun gas do pijace nedeljom, pa je kupio sporiji auto (BMW M3), brzo mu trebale pare i zato je onda jeftinija'': Alfa Romeo Giulia - prva totalka Sa 510 konjskih snaga na zadnjoj osovini, mora se biti veoma pažljivo. Bivši vlasnik bivše Alfe Giulije Quadrifoglio Verde to nije shvatio ozbiljno, a posledice možemo videti na fotografijama. Na aukciji kompanije Copart pojavila se tužan mix zgužvanog metala, kože i egzotičnih materijala - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, koju pokreće (pardon, pokretao) Bi-turbo šestocilindarski motor maksimalne snage 510 konja. Šta se dogodilo? Na sajtu aukcije stoji da se automobil prevrtao preko krova, a sekundarno oštećenje je biološko-hemijske prirode. Važan detalj je i činjenica da je pokazivač brzine ostao na vrednosti od 112 km/h. Do kraja aukcije ostalo je još nekoliko sati, a trenutna cena iznosi 1.750 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 11, 2017 Plastikaner Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 11, 2017 Ovo je ono iz Amerike? Ako je tip je bio sa sinom u autu, ima mislim na giuliaforums. Naručio već novu. Samo FCA bi ovo možda trebala iskoristiti kao reklamu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted April 11, 2017 ovog sto je slupao,treba prvo u ludnicu i na posmatranje i da mu se proda samo jedan polovan trabant Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 12, 2017 Izložena u salonu. Lepo upasovani branik/krilo/hauba na novom autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted April 12, 2017 (edited) ili su je lepo upakovali ili u Srbiju stiže bofl roba (čitaj veeeeliki profit) Edited April 12, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 12, 2017 Ja ovdje vidim samo problem sa branikom. To bi servis trebao namjestiti. Hoće li to napraviti je nešto drugo. Ali ovo su normalne situacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 12, 2017 Normalne situacije??? Da li si ti normalan, ako je tebi to normalno na novom autu u salonu? Nije to Lada pa da to bude normalno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted April 12, 2017 32 minutes ago, N.N. said: Ja ovdje vidim samo problem sa branikom. A ja sa krilom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted April 12, 2017 piše se blatobran, kaže se krilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 12, 2017 Covek vozi po blatu pa je blatobran Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 12, 2017 Jedna od obaveza dilera kada mu stigne nov auto i kada se on sprema za salon ili isporuku kupcu, jeste da ponovo proveri sve. Od nivoa tečnosti, pa dalje. Uvođenje auta iz stanja transporta u izložbeno stanje, ili stanje isporuke kupcu ponekada traje i po dan-dva (skidanje svih zaštita, provera svega). Ovde diler nije dovoljno precizno odradio svoj deo posla nakon isporuke auta (očigledno za salon). To se isto dešava i ostalima, ja sam na sajmu viđao razne brendove za slilčnim problemima. Evo, pogledajte sledeće godine kada nije onaj zvanični sajam u Beogradu, nego onaj koji pada na teret ''dilera''. Videćete ko zna koliko automobila po raznim štandovima sa ovakvim ili još većim nesavršenostima. Od odmašćivanja/poliranja na brzinu (kao najsitnijih stvari), pa dalje...Ne mislim na test automobile koji se izlože na sajmu, nego baš one iz salona. Quote Share this post Link to post Share on other sites