Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs Tuned BMW M3 on race Gas

Čisto da se bolje vidi šta je na klipu :D od pre par postova.

 

stock M3 vs stock Giulia QV = bolno M3 ostaje iza.

To smo videli toliko puta na toliko testova/merenja/probanja. 

 

Quote

Everytime you're comparing something stock with something tuned, the final result is always an useless comparison.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja guknem koju o pomenutoj Djuliji. Video je na sajmu automobila i naravno nisam mogao da udjem, valjda su provalili da nemam 40 soma da iskesiram :D. Ono sto je mene razocaralo je onaj deo napred u obliku slova V,   kod alfa grila, koji izgleda kao da je od aluminijuma. E pa samo tako izgleda, napravljen je od plastike i to poprilicno klimave. Takav je i na onom alfinu suv-u, plasticno i klimavo. Mozda to treba zanemariti, ne znam, nisam ni seo posteno u nju, ali mislim da je za premium auto od 40+ hiljada to moralo bolje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni na prethodnim modernijim Alfama. Zna se koji materijali su dozvoljeni po aktuelnim standardima, a tu je Đulija najbolji auto ikad testiran otkad postoji EuroNCAP.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, ja to ovako laicki komentarisem, al mogli su barem da ga cvrsce fixiraju ako vec mora biti od plastike. Mozes bukvalno prstom da pomeras to. Inace po meni je djulija najlepsi auto na sajmu, zaista se istice u onoj crvenoj boji. Jos nesto, nije mi jasno zasto je najslabija verzija 2.2 jtdm od 170 kad su imali 2.0 od 190 konja iz delte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takva je politika segmenata. 2.2 je 150, 180 i 210.

Benzinac je 200 i 280. Možda bude nešto između, a u eperu postoji i 350 da popuni prostor do QV.

Verujem da će i QV imati naslednika čim konkurenti priđu performansama. Pametno grade priču s obzirom na kapacitete fabrike, koji nisu uporedivi sa velikom nemačkom trojkom. Ljudi žele da imaju Đuliju i u stvarnosti, ne samo u teoriji. Bitno je da i ma duže staze ne podbaci kvalitetom, a verujem da neće. Zasad su svi izgledi vrlo dobri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bebaneSine

 

Plastika je radi naleta na pješaka, ponajviše radi toga. Jbg, takva su vremena. Zato i haube izgledaju danas ovako napuvane. 

 

Ono je bio 1.9 i bio je bi-turbo. Pričam o dizelu u Delti. I to je bio zadnji 1.9 ikada i jedini 1.9 koji je mogao zadovoljiti Euro 5. 2.0 sa jednom turbinom je imao u Delti 165 KS.

Problem je zadovoljavanje eko norme bez SCR-a (da ne lijevaš Ad Blue). Zato im je trebalo povećanje kubikaže. Prvo je bio 1910 kubika kao 1.9, pa 1956 kao 2.0, a sada imamo 2.2 sa 2184 ako je gusani blok motora ili 2143 (u biti ovo je bliže 2.1 nego 2.2) ako je u pitanju aluminijski blok kao u Giuliji.

Istodobno im veći obujam pomogao da se postigne veća snaga sa samo jednim turbom. Tako da sada 2.2 dizel sa 210 KS ima samo jednu turbinu. I 470 Nm pri 1750 o/min je iskreno rečeno ogromna brojka.

Što se tiče motora u Giuliji u biti za sada su fizički samo 4 motora, a dalje su igre sa ECU-om

  1. 2.0 benzinac sa 200 odnosno 280 KS je jedan te isti
  2. 2.2 dizel sa 136, 150 i 180 KS 
  3. 2.2 dizel sa 180 KS i 210 KS, sa tim da je ovaj sa 180 KS onaj sa AE oznakom i vjerojatno za Q4 modele. Razlika je intercooleru koji je sada voda-zrak, a ne zrak-zrak kao kod slabijih. Kompresor turbine ima dodatni senzor brzine vrtnje.
  4. 2.9 V6 sa 510 KS

Onaj zadnji peti motor (iako je to kao već za neke 8.) je 2.0 sa 350 KS. Jako, jako napredan motor. Prodrmati će konkurenciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/26/2017 at 5:33 PM, Bingodalton said:

U stock varijanti su tu, kako ko meri, nekad qv brzi, nekad m3. Na 400m.
Ali M3 je i slabiji prilicno, 60-70ks.

 

Ako taj zna vozit nema šanse da je M3 blizu. 

 

IMG_0499.thumb._JPG.b0d4c866918c3091080e

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj, Alfa tamo gore ne da je brža od M3 Comp. Pkg. nego dere i M4 GTS koji na papiru ima snage skoro kao Alfa. I ovo je takva situacija mahom u svim talijanskim i američkim medijima. Zašto to nije baš tako u njemačkim? E to je dobro pitanje. Doduše Nijemci kao Nijemci idu uspoređivati BMW sa DKG-om protiv Alfe sa manualnim mjenjačom.

 

Ima mjerenje i do 60 mph i 100 mph. Sve se nađe i tu je bolja. Alfi ne ide u prilog što je MJERENO teža. Znači taj motor očito ima dosta masti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, nisam proveravao da li je potrebno registrovati se da bi se videla ova sekcija. 

Ja sam po default-u stalno prijavljen.

 

U svakom slucaju, tema je zanimljiva, pa koga ne mrzi nek odvoji 5 minuta vremena i neka se registruje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako ljudi iz ARCS ne vide da je bolje da Forum bude otvoren, jer kada je svima otvoren Forum, jednako tako ga vidi i Google. Ako ne baš ceo Forum, a ono deo sa predstavljanjem automobila pod obavezno.

Google vidi = Google indeksira = Google češće izbacuje link ka ARCS u rezultatima pretrage = dovodi više ljudi.

Zaključavanje tog dela Foruma ne sprečava zlonamerne da saznaju nešto o nekom automobilu koji je predstavljen ako ih baš zanima (jer njima nije problem da naprave nalog), ali sprečava Google da bolje indeksira, sprečava obične posetioce da pregledaju Forum.

 

Neeeeego:

 

Vrele Gume test: Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm/180 Sport

 

163544-alfa%20g%20vg.jpg

 

Svaka Alfa, dostojna tog imena, morala bi biti crvena, sa benzinskim srcem u grudima! Nažalost, sivo ruho moje Giulie osećalo se na mazut, što je samo donekle umanjilo njene čari. Nakon par promašenih randevua, najzad oči u oči sa Alfom Giuliom! Sastanak u nimalo romantičnim uslovima, pred kraj februara, sa temperaturom blizu nule i tmurnim olujnim nebom nad glavom! Ako ništa drugo, barem je bilo u tonu sa njenom prelepom karoserijom, iako sam se iskreno nadao da će biti crvena, kao srce zrele lubenice. Šta je tu je, "zadovoljiću" se datim, a biće valjda i koji sunčani dan za dušu... E da, nije samo moja malenkost balavila pripremajući se za test vožnju, već dobrih pet godina bez pravog noviteta, italijanski proizvođač iščekivao je novu Giuliu kao Mesiju! I dočekao ju je, u punom sjaju i raskoši. Gde god da se pojavi ova prelepa Italijanka pleni svojim izgledom.

Već po objavljivanju prvih fotografija, sredinom prošle godine, njena pojava izazvala je efekat atomske bombe. Najzad jedna prava Alfa, koja ima sve šanse da povrati izgubljeni prestiž, uz sve elemente koji krase luksuznu limuzinu : zavodljive forme, kvalitetna unutrašnjost, snažni agregati, sa "šestakom" od 510 KS (poreklom iz Ferrarija), integralni, odnosno pogon na zadnje točkove... Više nego li dovoljno da se zagolica mašta svih vozača, ljubitelja ili ne ovog brenda, kao i da se, barem malo, zabrinu nemački premijum proizvođači.

 

giulia_501.jpg

 

U opisivanje ''bella macchina'' neću se upuštati, verujem da fotografije govore više od reči. Zadržaću se samo na prepoznatljivoj prednjoj masci, raskošnih dimenzija i retke originalnosti. Naravno da je na nosu famozna Alfa značka, upravo kao i na poklopcu motora, tek da se zna o kome je reč kada vas pretekne... Istakao bih i elegantnu prednju svetlosnu grupu, sa snažnim LED dnevnim svetlom, koja, između ostalog, doprinosi odličnom koeficijentu otpora vazduha (Cw 0.25). Sve u svemu na Giuliji nisam pronašao nijedan neukusan, kič detalj, fluidnost i sklad njenih formi je za svaku pohvalu!

 

giulia_1.jpg


Smestiti se za upravljač Alfe, kod mene budi pomešana osećanja. Jednostavno impresioniran sam saznanjem da sam u jednoj legendi, koja je donela na svet nekoliko najlepših vozila u istoriji automobilizma, ali i legendi koja je često znala da omane... Nakon neubedljive Guilliete i malog, ne preterano uzbudljivog Mito(mana), da vidimo šta nam je pripremila Giulia? Aha, početak obećava, umesto da samo položim stražnjicu u sedište, kao što sam to učinio malo ranije u Audiju Q3, od prijatelja koji mi je pomogao u realizaciji testa, spuštam ga znatno bliže asfaltu. Pozitivno? Kako za koga i u zavisnosti od situacije, trenutno, što usled godina, što zbog načetih leđa, preferiram višu poziciju. No dobro, Giulia i nije prevashodno namenjana nostalgičnim ''metuzalemima'', već mlađim, dinamičnim kadrovima, u mogućnosti da za nju izdvoje ''kamaru'' para! U našem slučaju nekih četrdesetak hiljada evra, uz par opcija kao što su kompletno kožna sedišta.

 

giulia_3.jpg

 

No, hajde de na kvarimo odmah raspoloženje, vratimo se poziciji za upravljačem, savršenoj u svakom pogledu. Savršenoj pod uslovom da nemate ''King Kong'' građu, jer iako Alfa, kao Mazda, ne navodi poželjne dimenzija vozača (u MX-5 spominju do 1.85 visine), verujem da ovaj ne bi smeo biti viši od 1.9 m. Za ''kompaktne'' (lepši izraz nego li niske), kao u mom slučaju, sve je idealno. Od detalja koji ''ubija'', odnosno dugmeta za startovanje motora, na donjoj levoj strani upravljača, po ugledu Ferrari. Zna Giulia kako treba sa muškarcima, pa iako mi je trebalo par dana da prestanem mahinalno tražiti kontakt sa desne strane, nalazim da je rešenje odlično. Desna ruka tako je već ubacila menjač u brzinu, pod uslovom da je prvo ''spustila'' električnu ručnu kočnicu. Ova zna da nervira, ukoliko je već električna, onda bi morala biti i automatska, tj. da sama popusti kada se krene. Zapravo enterijer je onakav kakav smo i očekivali, ''čist'', lišen je svih nepotrebnih dugmića. Kroz trokraki upravljač pogled pada na dva veoma pregledna instrumenta, između kojih je integrisan poveći ekran, sa informacijama prevashodno vezanim za putni računar. Beli podeoci i kazaljke na crnoj podlozi, deluju pomalo klasično, ali i elegantno.

 

giulia_504.jpg

 

Slično je i sa komandnom tablom, dobro integrisan ekran, dimenzija i do 8/8 inča, je u ''black panel'' stilu, odnosno ništa se ne vidi dok je motor ugašen. Što bi rekao moj ''kolega'' Don, koji je imao tu privilegiju da nam prvi prenese svoja zapažanja, sve je na točkiće. Preciznije rečeno, komande su kružnog oblika, što se odnosi i na one za klima uređaj, kao i na DNA selektor, potenciometar za jačinu zvuka (sa strane suvozača) i centralni džojstik info-zabavnog sistema. Poslednji je jednostavan za upotrebu i logičan, nije neophodno imati nadprosečni koeficijent inteligencije da bi se surfovalo, već nakon prvog kontakta. Naprotiv, ekran nije osetljiv na dodir, što baš i nije u trendu... A kvalitet materijala pitate? Generalno uzevši veoma dobar, tako da se neću upuštati u raspravu da li je ili nije na nivou ''premijuma''. Iako se može pronaći i tvrda plastika, koja škripi (okolo instrumenata), mekana i sunđerasta zastupljena je u izobilju, uz sasvim zadovoljavajuću završnu obradu.

 

giulia_4.jpg

 

Kritiku bih pre uputio policama i pregradama male zapremine, iako mi je jasno da Giulia nije mini van, niti familijarna limuzina u bukvalnom smislu te reči. Flaša od 1 litar kotrljala se tako po podu (ne staje u vrata), dok malo veći Iphone ne može da uđe u dva udubljenja za limenke, pored ručice menjača. Samo sedišta mogla bi imati snažnije bočne oslonce, posebno na sedalnom delu. Ne bi škodilo ni više sunđera, moj razmaženi prijatelj, vlasnik gore spomenutog Q3, nije prestao da kuka kako ga boli zadnjica. Sa moje strane, više mi je zasmetalo odsustvo podešavanja za donji deo leđa, kao i grejači, što mi je nezamislivo uz kožna sedišta. A pozadi? Ah, sigurno je da postoje prostornije berline u segmentu, recimo da je prostor na zadnjoj klupi od sekundarnog značaja. Gospođa na fotografiji, od nekih 1.8 m, osećala se komotno, dok će viši od nje imati problema, pre svega sa glavom. Drugo, široki centralni tunel praktično onemogućuje smeštaj treće osobe, iako naslon, bez oslonca za lakat, i nije toliko neudoban. Ukoliko se namere na veći put, mogu da računaju na prtljažnik od 480 lit (barem tako piše u prospektu...), bez mogućnosti da se poveća obaranjem naslona (opcija od 250 evra). Plitak je, sa relativno uskim otvorom, i bez rezervnog točka u dnu. Ukoliko ste pomislili da će karavan verzija biti superiornija na ovom polju, moram vas razočarati, po svemu sudeći ova nije u planu.

 

giulia_505.jpg

 

Moj Bože koje razočaranje doživi vozač kada staruje motor u hladno zimsko jutro! Umesto jednog rasnog šestaka, ili barem turbo četvoricilindričnog, dobri ''stari'' dizel 2.2 JTDm preplavi kabinu prepoznatljivim brektanjem. Tako je dok se dobro ne zagreje, kao i prilikom snažnih ubrzanja. Uz to i vibrira, svaki put kada se aktivira nakon zaustavljanja (sistem Stop&Start je u serijskoj opremi), neprijatno zatrese čitavo vozilo. Izolaciji očigledno nije posvećena dužna pažnja, posebno uzevši u obzir pretenzije Giulie. Sva sreća, sa porastom radne temperature, i pre svega brzine, motor se učutka, kada do izražaja dolaze drugi brojni kvaliteti. Jer u suštini radi se o veoma dobrom, savremenom bloku sposobnom da razvije i do 450 Nm. Ponuđen je u tri verzije od 150, 180 i 210 KS (najslabija od 136 nije predviđena za naše tržište), a na našem testu našle su se prve dve navedene. Naime, nakon preuzimanja ključeva u u pres voznom parku Fiata France, našao sam se u nedoumici koja se verzija krije ispod haube? Od 180 KS, reče mi ljubazno šef parka, no imamo na raspolaganju i slabiju od 150 KS, ukoliko hoćete da je provozate i uverite se u razliku. Naravno da hoću, posebno nakon što sam se uverio da je ova jeftinija za 2.300 evra (isti završni nivo), a da je obrtni moment od 380 Nm identičan. Ruku na srce, razlike su zaista minimalne, kome za jednu sekundu slabije ubrzanju ne znači mnogo (8.4 do 100 km/h), može se mirne duše opredeliti za 150 KS.

 

giulia_507.jpg

 

Uostalom, gore spomenuti DNA sistem, za nadzor parametara rada motora, kada se postavi u mod D (Dynamic), gotovo da nadoknati razliku u snazi. Prelaskom na snažniju verziju, sa kojom sam proveo čitavu sedmicu (srećnog li čoveka, pomislićete), ipak se može osetiti da je agregat za nijansu ''puniji'', ali samo kada se od njega zahteva maksimum. U svakodnevnoj vožnji, sa DNA regulatorom u poziciji N (po gašenju motora uvek se samostalno postavi u N, što znači Natural), teško da će iko osetiti razliku. Pa čemu onda služi taj regulator, zapitaće se neko, posebno nakon što se uverio u znatno ubedljiviji odziv na gas i bolje perfomanse? E, tu se vraćamo na početak priče i kišu, ukoliko ne i sneg, gde bi ovakav priliv snage izazvao proklizavanje pogonskih točkova. Drugim rečima, kako nemamo uvek želju i priliku za jurcanjem pozicije N i A odgovaraju vožnji po gradu i gužvama, odnosno otežanim uslovima vožnje (A označava All-Weather, odnosno za sve uslove) posebno kada se opredeli za ručni menjač. Uzevši u obzir da je Giulia automobil za one koji vole da voze, ovaj je posve logičan izbor. Kratka i lepa aluminijumska ručica, sa kratkim hodom, nije nažalost preterano precizna, pre svega kada se želi ubaciti u rikverc. Bogami treba ga i pronaći, pozicija je kao za prvu brzinu, ali se mora snažno pritisnuti. Automatski, sa osam prenosa, predviđen je opciono uz obe verzije (košta kao da je od zlata, čitavih 2.300 evra), odnosno nametnut je kod izbora najsnažnije dizela od 210 KS. Kurioziteta radi, obrtni moment kod ovog je veći, i iznosi čitavih 450 Nm.

 

giulia_7.jpg

 

No, ono što distancira Guliu od većine konkurenata, i zbog čega će je kupci posve sigurno obožavati (izgled se podrazumeva) odnosi se na voznu dinamiku. Reči da ne pamtim kada sam vozio ovako zabavnu, dinamičnu i sigurnu limuzinu, nije dovoljno, jednostavno Giulia me je oduševila! Ni klizav asfalt nije joj mogao poremetiti ritam, na početku oprezno, a posle sve odvažnije, nizale su se sve brže i brže, krivina za krivinom. Zadnji pogon? Naravno, ali odličan raspored mase (50:50) i elektronski diferencijal Q2, uz fantastično ogibljenje i znanje Alfinih inženjera, čine je jedinstvenom mašinom za vožnju. Neophodno je istaći da Giulia poseduje i posve novu platformu (ne deli nijedan zajednički element sa Maseratijem Ghibli), što je, uz obilatu upotrebu aluminijuma (delovi ogibljenja, vrata, prednja krila, krov...), svelo ukupnu masu vozila na nepunih 1.400 kg (sa ručnim menjačem). Uz vrhunsku stabilnost podrazumeva se i savršeno precizno upravljanje, direktno, da ne može biti direktnije za jedno serijsko vozilo. Lično, nisam osetio nikakvu razliku na upravljaču prilikom promena parametara motora (DNA regulator), biće da deluje isključivo na agregat. Nema znači nikavog uticaja ni na ogibljenje, barem ne kada se radi o klasičnom mehaničkom, pošto postoji i sa elektronski kontrolisanim amortizerima. Tim bolje, jer udobnost nije ni najmanje narušena, šta više, rekao bih da je odnos komfort/efikasnost bez presedana. I sve to uz respekt prema vašem budžetu, jer se ova Giulia zadovoljava u proseku sa nekih 7.5 lit. Na otvorenom putu i auto putu i manje (6.5 lit), dok u gradu treba računati na 9 do 10 lit.

 

giulia_509.jpg

 

Sistem Stop&Start je veoma efikasan, s tim da svaki put kada se motor opet pokrene, Giulia nervozno zadrhti. E da, našem 2.2 JTDm ne nedostaje elana, već diskrecije! A kad smo već kod gradske vožnje, recimo da ima veoma skroman poluprečnik okretanja za svoje dimenzije. Jedino je osećaj na volanu čudan, kada su točkovi maksimalno ''smotani'', u određenim oklonostima ispuštaj svuk u stilu tak, tak, tak. Na ovo su me upozorili u press centu, (kažu da je posve normalno) kako im ne bi slučajno vratio vozilo, kao jedan kolega ''journalista'' pre mene. Ma nema brige, i da joj je otpao točak ne bi je vratio pre vremena... 

 

giulia_9.jpg

 

Sa druge strane, moram konstatovati da sa Guliom nije lako živeti svakodnevno!? Karoserija je izuzetno osetljiva u urbanoj sredini, prednja maska je već po preuzimanju imala par lakih ožiljaka. Ja sam dodao još par na zadnjem braniku i felnama, osetljivim i na najmanje ivičnjake. Zapravo ovi su i najopasniji, tačno se podvuku ispod visine gume i oštete aluminijumske naplatke. U podzemni parking firme gde trenutno radim, nisam ni pomislio da siđem, osim što je uzak, ujedno je veoma strm. Po silasku na ravan deo, i viša vozila zagrebu beton ''nosom'', tako da bi, uprkos kratkim prelazima preko točkova, Giulia imala isti problem sa prednjim spojlerom.

 

giulia_10.jpg

 

Ukoliko je verovatima podacima na sajtu, najjeftinija Giulia je upravo ona koju sam nakrtako provozao (2.2 JTDm/150), po ceni od 31.690 evra. U zavisnosti od agregata, u ponudi su četiri paketa (Giulia, Super, Veloce i Quadrifoglio), pa se tako najprestižnija verzije 2.9 V6 Bi-Burbo/510 KS, može popeti na astronomskih 71.290 evra! Naravno da ima i ''normalnih'' četvorocilindarskih benzinaca od dve litre, snage 200 i 280 KS, stim da su skuplje od dizela (od 33.990 pa do 45.490 evra). Vratimo se zato na zemlju, odnosnu voženu 2.2 JTDm/180 Sport, čiji vlasnik možete postati za ''skromnih'' 34.990 evra! Naša je dogurala do 40 hiljadarki, a sve zbog nekoliko opcija, kao što su navedena kožna sedišta, plus aluminijumski naplaci od 18 cola, Bi xenon farovi, sistem multimedia od 8.8 inča, sa aplikacijama Car Pley i Android Auto, zatamnjena zadnja stakla, sportske aluminijumske papučice, ''Run flat'' gume, senzori za parkiranje sa kamerom napred i pozadi... A da, u vezi njih moj ''internet kolega'' Don konstatovao je da Giulia ima problema sa detekcijom, zbog prevelikih tablica napred. Iskreno rečeno ne znam razlog, ali i moja je često pištala bez ikavog vidljivog razloga!? Zadatak za Alfine inženjere, iako se senzori mogu isključiti, otklonite problem što pre! Logičnije je bilo, a sve u cilju sportske vožnje, da se kompletno može neutralisati i ESP.

 

giulia_511.jpg

 

Tako dođosmo i do sigurnosne opreme, posve na nivou konkurenata. U zavisnosti od završnog nivo, Giulia može da računa na auto adaptivni regulator brzine, kao i sistem za detekciju pešaka i uzbunu kada se previše (prebrzo) približi vozilu ispred. A ukoliko vam se vožena ne učini dovoljno agresivnom, pa uz to možete da dodate još kamaru para, verzije Veloce i Quadrofoglio su prava stvar. Osim dopunskih spojlera i specifičnih felni, iz kojih proviruju crvene kočione čeljusti, Alfa je predvidela i fantastična sportska sedišta, sa integrisanim naslonima za glave. 

Šta još reći? Da me je očarala ova Giulia? Naravno, i te kako, ali ukoliko me upitate da li bih je kupio kada bih mogao, odgovor je negativan. Eto ti ga sad Peki, šta ti bi? Godine, ''deco'' i sredina u kojoj vozim, gde su ovakvi automobili nedovoljno zaštićeni (karoserija) i komplikovani za svakodnevnu upotrebu. Kao što rekoh, svaki i najmanji kontakt ostavlja na njoj traga, te ili posedovati još jedan žrtveni gradski auto, ili znatno polivalentniji i manje osetljiv SUV, slične cene, u stilu par puta spomenutog Audija Q3 2.0 TDI/184 KS. Stvar afiniteta, što ni malo ne umanjuje sve navedene kvalitete i draži ove prelepe italijanke.

 

giulia_512.jpg

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/28/2017 at 1:07 PM, Bingodalton said:

Nisam bas nasao snimak Alfa vs BMW, a da nije onaj tunirani BMW.

 

Published on Mar 24, 2017:

 

Top Gear video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs BMW M3

 

 

 

Ovo je samo isečak, nekako mi šanse nema da nisu odradili i klasično ''potezanje'', ali treba izguglati ceo ovaj video. :) Ili on tek sledi u nekoj od epizoda TG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako..ja sam danas usao u onu "obicnu",za te pare morali su da auto mnoooogooo bolje da odrade. Sve deluje jeftino u njoj. Od plastike,volana,menjaca,sedista,dobar polozaj za vozaca naravno kao i u svakoj,ima dosta zazora na plastikama iznad sajtne,oko vrata su odlepjeni kederi,kvaka landara..  i itd.

Ja..kao veliki fan slobodno mogu da kazem da za 42.000 nikada ne bih kupio Djuliju,jer je Audi A4 za slicnu cenu za 3 klase kvalitetnije uradjen.

QV je slikan spolja jer izgleda atraktivnije

 

20170331_160745.jpg20170331_160740.jpg20170331_160621.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/31/2017 at 6:56 PM, totti said:

Sad će neki da te linčuju, da napišu da si slep i da nemaš pojma emoji3.png

 

Druze...otac mi vozi Alfe 30 godina,ja sam fan ali nemam love da odrzavam kako treba istu. 

Nema tu ljutnje..to je tako...caletova 159ka je avion za ovo...bas sam se razocarao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...