ivan.ik 625 Posted March 23, 2016 Kod JTD/MJ motora sistem za gorivo je pod pritiskom. Dakle od rezervoara preko pumpe visokog pritiska do dizni sve je pod pritiskom. To samo važi za Vagen motore (i starije generacije) gde je sistem pod vakuumom od rezervoara do pumpe . Tu će sistem da vuče sadržaj iz bočice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted March 23, 2016 Pretpostavio sam tako nesto, onda cu kroz filter to odraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 23, 2016 54 minutes ago, ediedi said: ali citam sad u uputsvima sljedece -dovodnu i povratnu cijev goriva odspojiti i uroniti u dozu (bocicu) ukljuciti motor da radi na raznim okretajima dok se doza ne potrosi- Ne znam kako si mislio kroz filter. Biće nezgodno jer će višak da vrati u rezervoar. Ono što možeš da uradiš da nađeš (ili da izvadiš pumpu iz rezervoara) el. pumpu za gorivo otkačiš dovodno crevo sa filtera i povratno za rezervoar , staviš nova creva koja ćeš povezati sa tom pumpom i posudom u kojoj će biti ta tečnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted March 23, 2016 Vido sam to o cemu govoris, ali necu se sa tim zezat, nema veze ako se vrati u tank, sto se tice filtera, skines stari stavis novi i ulijes tekucinu, na taj nacin odmah krene u sustav i na dizne i poslije u rezeorvar. To se moze i direkt u tank ali ovako je efekat bolji, s tim da bi najbolje bilo kako si ti rekao ali neda mi se s tim zezat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 23, 2016 Ko zna koliko je to sredstvo agresivno i kako će se ponašati ako ostane duže u sistemu. I po sam motor i po ulje. Ne bi se igrao sa tim sredstvima već vidi nađi baš za CR motore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted March 23, 2016 citao sam dosta, to i je predvidjeno za cr motore, cak preporucuju recimo da je auto na rezervi pa onda ulijes u tank, pa zakljucujem da i nije tako agresivan kao recimo neki koji idu na puni tank, ne mislim ga ostaviti dugo unutra, dok bude na rezervi onda staviti u filter, neka radi na leru jedno vrijemei onda na otvorenu ga izvoziti, pa na pumpu natankati do vrha da ono malo sto je ostalo se razrijedi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falcon 4 Posted July 25, 2016 evo da ozivim malo temu ,danas sam sipao u stila 1.9jtd ovo cudo pa cemo videti kako se ponasa , ono sto je zanimljivo je da sam se danas vozio po gradu i u jednoj duzoj krivni mi upalio "water in fuel filter " i sad zamislite da sam prvo sipao tecnost pa da mi je onda izbacio gresku ,a suno goriva do cepa ko ne bi pomislio da je upalio radi tog aditiva haha ovako verujem da je ovo dobar proizvod il sam utripovao il mi je mirniji auto a bolje prima gas za evo 7 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 25, 2016 Utripovao si, veruj mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falcon 4 Posted July 25, 2016 haha moguce al bolje se osecam ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 25, 2016 To je bitno! Mozes da primetis neki boljitak, nije iskljuceno naravno ali ne posle 7km. Za tih 7km nije potrosio naftu onu bez aditiva is filtera jos Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted October 19, 2016 (edited) Pozdrav svima jedno pitanje u pitanju je fiat stilo 16 16 v auto je kod mene 7 godina i sad bi hteo da mu ocistim dizne sa nekim aditivom sto se sipa u rezervar pa me zanima jel neko imao iskustva sa tim Edited October 19, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 19, 2016 @milansusnjar81@gmail.com Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 6, 2017 Surprise, surprise... 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 6, 2017 U prevodu šarena laža Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted September 16, 2018 Kako mogu da znam koliko litara goriva može da stane u rezervoar? U pitanju je Fiat Punto 1.2, 2002. godište, 16v, sporting, 6 brzina, 59kW, benzinac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 16, 2018 49 lit. 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted September 16, 2018 Kupio sam mu ovaj aditiv za čišćenje dizni, pošto slabo prima gas, ima trzavice tokom vožnje, pa me interesuje kako da znam koliko da napunim rezervoar a da to bude 3/4 kao što piše na ovom uputstvu? I interesuje me da li bih posle sipanja tog aditiva trebao voziti auto neki određeni broj kilometara da bi imao dejstvo taj postupak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 16, 2018 Ma to ne moras da gledas ili pak da shvatas bukvalno. Bolje je i da ima manje goriva. Po meni je bitno da se to gorivo sto vise potrosi u cugu, tipa naj bolje pred neki duzi put i veci gas i tako 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted September 16, 2018 Pitam najviše zato što ne vozim na duge relacije, ako nekad i odem malo duže, to je 20 km do grada i nazad. Uglavnom je to vožnja po naselju pa sam zato pitao da li bih trebao preći malo više kilometara da bi taj aditiv delovao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 16, 2018 Pa kao ne valjda da stoji dugo u rezervoaru, kao bilo bi pozeljno da se tako iz jednog puta na vecem gasu potrosi...al sve su to price. Niko ne zna tacno niti je ko dokazao da deluje uopste. Po meni je to ok kao preventiva neka. Ne verujem da moze da resi problem. Uostalom, on kosta lupam verovatno 800din a pranje dizni je 2000din i resis problem odjednom i trajno 2 1 Zvezdo, mlnmnc and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 17, 2018 Ne verujem da ce bilo kakav aditiv, pa cak ni ciscenje dizni popraviti slabo primanje gasa i trzavice. Mozda ciscenje leptira gasa pre pomogne. 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted September 17, 2018 Zaista se ne razumem u to. Pitao sam majstora koji mi je radio veliki servis, šta da radim u vezi sa tim i on mi je taj aditiv preporučio, zaista ne znam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 17, 2018 Ja sam na puntu 1.2 8v 2001. godiste jedared sipao aditiv tako iz cista mira (nikakav problem nisam resavao), i upalila mi se check engine lampica, u pitanju je bila greska grejaca lambde. Mozda ima veze, mozda nema, ne znam, ali eto, 10 godina vozackog iskustva sa atmosferskim benzincima me naucilo da retko kad ti aditivi rade nesto. Kod mene nisu nikad, ali necu da budem bas tako iskljuciv ajde, mozda stvarno nekome pomognu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted September 17, 2018 Procitah celu temu i niko nista ne rece o aditivima za zaptivanje motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted September 18, 2018 Moze i pesak. Taman da ispeskaris cilindre. Quote Share this post Link to post Share on other sites