Jump to content
FAS Goran
Guest 13292

Aditivi za dizel/benzinske motore & za zaptivanje motora

Recommended Posts

Dobro je, nema razoga da se uprpiš, nije to bilo koji auto nego Croma. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima svrhe sipati tecnost za dizne,a da pritom ima 36 litara goriva u rezervoaru.(stilo1.9jtd115ks) mislim da je rezervoar 58 litara pa mi fali jos 20litara a nemam para da naspem.pa me interesuje jer vredi sipati deo tecnosti i koja je dobra po vama.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wynns aditiv koji sam ja sipao, preporuka je da u rezervoaru imaš 40L goriva.
Uzmi aditiv, sipaj i naspi za još 1000 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isprobao sve te aditive, i smem da garantujem samo za jedan. Zenox dizel aditiv. Jedino sam posle njega imao osetnu razliku u radu motora, meksi zvuk, meksi rad i to se nisam tripovao nego je stvarno bilo razlike. Pre aditiva su mi vibrirale sijalice fara na leru, videlo se na zidu ispred kako igra svetlo, posle aditiva je to bilo potpuno mirno. Jeste malo skuplji ali vredi svaki dinar. Proizvodjac je Marly.

 

IMG_20141110_230457.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazvao ja 2-3 prodavnice u NS-u, nemaju. Poslao e-mail generalnom distributeru sa pitanjem gde mogu da kupim ZENOX dizel aditiv u NS-u i vidi odgovora:

 

"Mislim da u Novom Sadu ne možete kupiti aditiv u maloprodaji.Možemo Vam poslati brzom poštom iz Beograda."

 

E jesmo selo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio na NIS pumpi neki K2 za dizne nekih 250 dinara i dosuo jos za 1000 dinara tako da ima nekih 38-40 litara goriva.pa cemo videti rad motora i zvuk u obrtajima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazvao ja 2-3 prodavnice u NS-u, nemaju. Poslao e-mail generalnom distributeru sa pitanjem gde mogu da kupim ZENOX dizel aditiv u NS-u i vidi odgovora:

 

"Mislim da u Novom Sadu ne možete kupiti aditiv u maloprodaji.Možemo Vam poslati brzom poštom iz Beograda."

 

E jesmo selo...

....moje selo lepse od Pariza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pominjao već taj Zenox aditiv za dizne, dobra stvar, i od mene preporuka za njega. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio na NIS pumpi neki K2 za dizne nekih 250 dinara i dosuo jos za 1000 dinara tako da ima nekih 38-40 litara goriva.pa cemo videti rad motora i zvuk u obrtajima

Proizvode te firme prodaju u Metrou.

Uzeo njihovo sredstvo protiv magljenja stakala. Beskorisno, jedva sam posle oribao stakla alkoholom.

Ranije sam uzeo neki njihov čistač klime jer mi je u Corsi bio neprijatan miris iz ventilacije pošto je klima bila pokvarena godinama.

To je bilo super i rešilo problem.

Ne znam kakav im je aditiv.

Javi rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno mirniji je rad i nema onog zvuka kao da rezi i obrtajima.videcu kada ga sledeci put natocim sipacu sonax imam tu kod mene u firmi pa da vidim kakav je taj aditiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lm,o wynns-u sam imao misljenje da je secerna vodica tj.lepak za bidale.Fabricka tolerancija kaze od -5 do 4. Nakon 2 bocice i nekih 900 km puta evo rezultata.
pre
 
cxcv5067.jpg
 
Posle
 
cxcv5068.jpg

Istrosicu ovaj rezervoar , pa napuniti sledeci bez aditiva a onda cemo ponovo izmeriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korekcije su relativna stvar, i variraju non-stop. Zavise i od radne temperature.

Uglavnom dizne na sto i provera tj gledaju prelive pa tek onda znaš pravo stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na radnoj temperaturi je ocitavano,ok slazem se za sto i proveru ali ovolika razlika u korekciji vrednosti ipak upucuje da je secerna vodica imala kakav takav efekat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko imao iskustva sa ovim tretmanom dizni i motora?

 

 

http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5170.html?Opendocument&land=gb

 

Gledam, čitam, navodno čini čuda. Čini mi se da mi zvuk motora nije "mekan" kao što je bio, pa sam mislio da probam ovo. Nisam siguran koliko Wynn's, STP i ostali aditivi koji se sipaju u rezervoar imaju efekta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koristio na cliu dci,imalo je efekta,ali ako hoces jtd koji ima pumpu niskog pritiska u rezervoar ne mozes da odradis kao na ovom video klipu.Tecnost iz te posude bi morao da poteras nekom pumpom pod pritiskom i morao bi na filter da premostis ulaz i izlaz da ti ne bi izlazila nafta na filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa sipaj samo na pumpi gde sipas gorivo onaj skuplji evro dizel sto vec ima dosta aditiva,na eko pumpi primer zove se Avio dizelA imas i drugu soluciju na pun rezervoar da sipas tu bocicu u rezervoar Wynns je najbolji

 

Quote

Aditiv INJECTOR CLEANER za DIESEL motore - aditiv za dizel gorivo Čsti sistem za dizel gorivo Podmazuje pumpu i injektore Smanjuje karakterističnu buku kod dizela Smanjuje emisiju crnog dima Bezbedan za katalizatore Sprečava koroziju i pojavu rđe u sistemu za gorivo Kompenzuje nedostatak podmazivanja kod goriva sa niskim sadržajem sumpora Za sve dizel motore sa i bez turbo punjača Upotreba: Dodati u rezervoar dizela (40-70 litara) jednu bočicu od 325 ml. na svakih 3000 do 4000 km. Lekoviti tretman: u slučaju zaprljanog injektora ili velike količine crnog dima dodati dve bočice od 325 ml. pri svakom punjenju rezervoara. Proizvođač: Wynns - Belgija Šifra proizvođača: PN 51668 Šifra AP Sport-a: 99D8101

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=33181

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HijackerNS @DaliborLazarevic

Pitanje je prebaceno iz Nuova Bravo Tehnickog podforuma, u opstu temu o aditivima.

Mozete da procitate i prethodno izneta iskustva ostalih forumasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DaliborLazarevic said:

Wynns je najbolji

 

Koristio sam ih dosta, i Wynns je nekako najpristupacniji, ali meni je najbolji bio Zenox od Marly-ja. Tu sam bez ikakve dileme i placeba video poboljsanje. Dizel se trese, to svi znamo, i farovi mi malo igraju na leru, to vidim po svetlu na zidu, posle Zenox-a su bili potpuno mirni, ali potpuno, rad je bio poprilicno meksi, motor je bio osetno zivlji. Davno sam ga sipao, mogao bih ponovo.

 

Inace taj aditiv je projektovan i napravljen bas za CommonRail motore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ima i boljih ali nekako wynns za te pare i sto kazes pristupacan je odlican.Zavrsava jako dobro posao i primeti se razlika veoma brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam liqui moly diesel spulung ili ti ga purge da probam malo ocistit sustav i dizne, kupio sam i filter goriva novi imislim izvaditi stari filter i ubaciti novi i odmah tu tekucinu unutra sa filterom da odmah dodje u sustav, ali citam sad u uputsvima sljedece

 

-dovodnu i povratnu cijev goriva odspojiti i uroniti u dozu (bocicu) ukljuciti motor da radi na raznim okretajima dok se doza ne potrosi-

 

jelko pokusavao tako odraditi ? konkretno za motor jtdm 16v 110 kw 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...