Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

ediedi

Members
  • Content count

    173
  • Joined

  • Last visited

About ediedi

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Varaždin

Recent Profile Visitors

991 profile views
  1. Aha kuzim sad, svakako cu jos provjeriti, hvala.
  2. Ne kuzim bas, dva sn za isti set ? Radi se o tome da je ovo jako povoljno, liku sam poslao svoj broj sasije i kaze da pase za moju Cromu. Ali s obzirom da je to preko Njuskala nisam bas siguran. U servisu pak opcenito ne vole raditi sa dijelovima koje sam doneses, sto ima logike ali tu mi je usteda skoro 2000 kuna ako ovako uzmem set. Htio bih bas biti siguran jel pase, inace moram molit ove na servisu da provjere a nisu bas odusevljeni ako to nisu oni narucili.
  3. Pozdrav, dal bi tko mogao provjeriti dal za moju Cromu pase ovaj set sa linka https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/originalni-set-kvacila-zamasnjakom-alfa-romeo-159-1.9jtdm-fiat-croma-oglas-23623288 Fiat Croma 1.9 2006 godiste 110 kw Broj sasije je ZFA19400002046255
  4. Pozdrav, mjenjao sam filter goriva pa evo par slika ako kome treba. Prva slika je pozicija filtera, kuciste ima dve cijevi za gorivo, odvod i dovod, konektor sa gornje strane i ispod samog kucista filtera je cetvrti konektor cini mi se senzor vode. Dovod i odvod goriva su druga i treca slika, samo se stisne ova plava plastika i ide van, gornji konektor cetvrta slika samo se podigne lagano capica i ide van. Donji konektor je malo zeznut, peta slika, vidi se na samom konektoru ova tanka sipkica koja se stisne i konektor ide van, sa mobitelom sam poslikao da vidim di je a onda je napipao stisnuo i samo izvukao konektor. Nakon toga kuciste je slobodno, samo se izvuce van, sedma slika pokazuje mali ventil koji se odvrne i gorivo izadje van. Onda se odvrne veliki plasticni prsten slika osam i izvucemo filter crn ko ugljen slika devet Sve se ocisti stavi se novi filter i montira natrag. Kod paljenja tri puta dati kontakt i cekati kod svakog 30 sekundi, auto upali bez problema nakon sto zavrti pet sest puta
  5. Pozdrav, zamjenio sam filter kabine pa evo par slika ako kome bude trebalo. Na drugoj slici se vide tri plasticne kopce koje idu van, na trecoj kako izgleda ta kopca, znaci prvo ide tanji dio van da bi kopca mogla van, treba paziti da se tako vadi jer inace puca. Na petoj slici se vidi filter u samom kucistu, stvarno je lagano za zamjeniti ga, u gornjem lijevom i desnom kutu ima kopca koja se potegne da filter moze van, na slici je u otvorenom polozaju samo se poslije natrag stisne i to je to, filter koji sam kupio ima ugljicna vlakna u sebi i na njemu je strelica koja pokazuje u kojem polozaju mora biti postavljen.
  6. Fiat Nuova Croma - menjanje spone

    Hvala na savjetima, ali necu moci sad jos mjenjat, nisu mi dosle spone, dosao mi filter goriva i filter kabine a spone ne tako da cu jos malo morat pricekat, narucio sam online jer je dosta jeftinije. Niti grijac mi nije dosao, duplo je jeftiniji online nego u ducanima ali ocito dosta njih tako narucuje pa bude nestasica.
  7. Pozdrav, htio centrirat trap ali kaze majstor otisle spone ili ti ga krajnici. Nekad davno na Opel Vectri sam mjenjao kugle, stabilizatore i selene pa mislim da nije ni ovo problem. Sam bi mjenjao, koliko sam shvatio treba skinut sponu i novu nasarafit tocno kako je bila ona prije, poslikao sam sponu 99 posto sam siguran da je to to, jel treba na sta paziti ?
  8. Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

    Zamjenio danas konektor trece dizne, sve stima, inace konektor je delphi a original je od boscha ali pasu.
  9. Sve isto kao i kod mene, ista situacija, nemoj dizne slucajno skidat prije nego provjeris konektor.
  10. Si probao konektore od dizni malo pritisnut, ja sam nedavno imao problem sa neujednacenim radom motora i ispostavilo se da je konektor trece dizne. Nista te ne kosta, makni crnu plastiku i dok motor radi rukom stisci konektore, mala je sansa da je to ali kako rekoh nista ne kosta.
  11. Ne znam koliko ja mogu pomoci ali koliko znam na Cromi se ne moze mjeriti ulje na hladan motor, znaci auto se vozi zaustavi na ravnome i nakon 10 min se mjeri ulje. Ja isto na hladan motor samo imam zmazanu sipku, u uputstvima lijepo pise da se tako mjeri nivo ulja, doduse cak i tako kako sam naveo dosta tesko je izmjeriti ulje. Dok sam imao Fiat Punto na njemu sam na hladno mjerio, a na Cromi dosta tesko, pogledaj malo uputsva imas ih tu na forumu.
  12. Ma pocelo je lagano zajebavat, proklize tu i tamo, sad skupljam lovu da promjenim skupa sa zamasnjakom jer tako mi svi savjetuju, ali to je dosta skupo, al glavno da ide
  13. Tesko jer kvacilo prije proklize
  14. Evo da rezimiram pricu sa remenom, danas sam ga sam promijenio i stvarno nije tesko, na ovom tutorialu lik koristi odrezani okasti kljuc 15 sa razlogom jer sa normalnim se ne moze zapinje, ja sam koristio vilicasti i bez problema je isao. Skinuo sam kotac i onu plastiku jer bez toga nema sanse namjestiti remen a i trebalo je to malo prebrisati jer je sve bilo masno od spreja kako sam spricao jer je cvilio. Ima jedna zanimljiva stvar sa tim remenom, naime auto mi je sve teze i teze palio, duze je verglao i onako zakasljucka dok ga palim, i danas idem sa posla doma bas onako ruzno vergla i upali, i odem malo na forume i naletim na jedan topic di se prepucavaju da jtd moze upaliti i bez grijaca i bez tog remena alternatora znaci samo akumulator ali teze. I ja odmah van idem zamjeniti remen i stvarno auto pali od prve, znaci stvarno je bilo povezano sa remenom, dakle aku krene i onda jos alternator da snage da upali, a meni je proklizavao remen i zato je teze palio. Bas se vidi razlika u paljenju prije i poslije zamjene. I jos nesto, dok sam ga jednom naglo stisnuo na semaforu da proletim kroz zuto kako sam naglo stisnuo gas remen je bas gadno proklizao i upalila se lampica esp ona zuta i hill holder to valjda radi pada napona, uglavnom poanta je cim prije mjenjat remen a ne ko ja biti lijen
  15. Evo nasao sam odgovor na moje pitanje post prije, malo sam kopao po youtube-u prateci tvoj video i nasao odlican tutorial, lik je bas lijepo objasnio, mislim da je motor sto se tice remenja i rolica identican. Ako skupim hrabrosti probat cu sam
×