Jump to content

ediedi

Members
  • Content count

    167
  • Joined

  • Last visited

About ediedi

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Varaždin

Recent Profile Visitors

946 profile views
  1. Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

    Zamjenio danas konektor trece dizne, sve stima, inace konektor je delphi a original je od boscha ali pasu.
  2. Sve isto kao i kod mene, ista situacija, nemoj dizne slucajno skidat prije nego provjeris konektor.
  3. Si probao konektore od dizni malo pritisnut, ja sam nedavno imao problem sa neujednacenim radom motora i ispostavilo se da je konektor trece dizne. Nista te ne kosta, makni crnu plastiku i dok motor radi rukom stisci konektore, mala je sansa da je to ali kako rekoh nista ne kosta.
  4. Ne znam koliko ja mogu pomoci ali koliko znam na Cromi se ne moze mjeriti ulje na hladan motor, znaci auto se vozi zaustavi na ravnome i nakon 10 min se mjeri ulje. Ja isto na hladan motor samo imam zmazanu sipku, u uputstvima lijepo pise da se tako mjeri nivo ulja, doduse cak i tako kako sam naveo dosta tesko je izmjeriti ulje. Dok sam imao Fiat Punto na njemu sam na hladno mjerio, a na Cromi dosta tesko, pogledaj malo uputsva imas ih tu na forumu.
  5. Ma pocelo je lagano zajebavat, proklize tu i tamo, sad skupljam lovu da promjenim skupa sa zamasnjakom jer tako mi svi savjetuju, ali to je dosta skupo, al glavno da ide
  6. Tesko jer kvacilo prije proklize
  7. Evo da rezimiram pricu sa remenom, danas sam ga sam promijenio i stvarno nije tesko, na ovom tutorialu lik koristi odrezani okasti kljuc 15 sa razlogom jer sa normalnim se ne moze zapinje, ja sam koristio vilicasti i bez problema je isao. Skinuo sam kotac i onu plastiku jer bez toga nema sanse namjestiti remen a i trebalo je to malo prebrisati jer je sve bilo masno od spreja kako sam spricao jer je cvilio. Ima jedna zanimljiva stvar sa tim remenom, naime auto mi je sve teze i teze palio, duze je verglao i onako zakasljucka dok ga palim, i danas idem sa posla doma bas onako ruzno vergla i upali, i odem malo na forume i naletim na jedan topic di se prepucavaju da jtd moze upaliti i bez grijaca i bez tog remena alternatora znaci samo akumulator ali teze. I ja odmah van idem zamjeniti remen i stvarno auto pali od prve, znaci stvarno je bilo povezano sa remenom, dakle aku krene i onda jos alternator da snage da upali, a meni je proklizavao remen i zato je teze palio. Bas se vidi razlika u paljenju prije i poslije zamjene. I jos nesto, dok sam ga jednom naglo stisnuo na semaforu da proletim kroz zuto kako sam naglo stisnuo gas remen je bas gadno proklizao i upalila se lampica esp ona zuta i hill holder to valjda radi pada napona, uglavnom poanta je cim prije mjenjat remen a ne ko ja biti lijen
  8. Evo nasao sam odgovor na moje pitanje post prije, malo sam kopao po youtube-u prateci tvoj video i nasao odlican tutorial, lik je bas lijepo objasnio, mislim da je motor sto se tice remenja i rolica identican. Ako skupim hrabrosti probat cu sam
  9. On je tu zatezac skinuo skroz dole, se moze on otpustit a da se ne skida ?
  10. Pozdrav, cvili mi kanalni remen, onaj koji se veze na alternator, jel zna ko kako se mjenja, hitno mi je moram ga do petka zamjeniti. Se mora sta skidat osim njega, znam da ima zatezac to otpustim stavim novi i zategnem, ako tko zna da malo pojasni, 1.9 jtd 110 kw.
  11. Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

    Iskreno se nadam da nisi mjenjao dizne a da nije bilo potrebe, sto se tice lampica isto je i meni bilo, otpoji treci konektor malo ga propusi i vrati nazad ali ga dobro stisni i drzi stisnutog i prati rad motora, inace po stranim forumima sam dosta citao kako su ljudi bezveze dizne mjenjali radi konektora.
  12. Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

    Meni se to sjeckanje osjetilo i na leru, znaci auto radi u leru ja gledam motor i po zvuku i vibracijama tocno kuzis da ne radi normalno, onda rukom stisnem konektor i prestane, u voznji isto tako nebitni su okretaji samo sto kod voznje ti drzis gas i tjeras motor pa se to sjeckanje manifestira u djelicu sekunde dok na leru trokira i ponekad mislis da ce se ugasiti. Najbolje ti je otvoriti haubu i dok auto radi slusas i rukom osjetis vibracije a onda stisnes konektor i bas se kuzi da pocne raditi normalno. Ako je do konektora problem kod tebe sigurno ces na ovaj nacin skuziti. Premda tu su i lampice, nisi napisao dali ti je board sta izbacio.
  13. https://www.kupujemprodajem.com//Automobili-Oprema/Styling-i-tuning/Laznjak-za-pojas-alarm-stoper-2-komada--33477347-oglas.htm Sta ovako ne probas ?
  14. Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

    A gle rekao sam da cu i kvaku rijesit pa godinu dana vec otvaram prozor
  15. Evo da podijelim iskustvo od neki dan mozda nekom pomogne, vracam se doma sa posla i u 3 4 brzini osjetim lagano sjeckanje motora, onako trgne na pol sekunde izgubi snagu i onda opet normalno radi pa opet trzne i tako cijelo vrijeme. Dodjem doma i odmah zena ode dalje sa autom zurila se, zove me nakon 5 minuta kaze lampica check engine se upalila i hill holder unavailable see manual i onaj zuti trokutic sa slovom a u sredini. Nakon sto se zena vratila idem u garazi pogledat motor, motor radi i trese se, bas onako ruzno za cuti i vidjeti, neujednaceni rad na moment kao da ce se ugasiti. Odem na forume i citam, prvo provjerio bateriju sve stima i onda famozni konektor na trecoj dizni, odstekam ispusem vratim natrag i opet isto, onda da ga stisnem onako jace i auto pocne normalno raditi, sa vezicama sam ga ucvrstio i sad narucujem repair kit sa ebaya, zuta lampica hiil holdera se odmah ugasila a check engine nakon nekih 10 km i oko pet paljenja auta, dakle check engine se ne mora ponistiti na dijagnostici a vidio sam da se jako puno ljudi pitalo jel je to moguce maknuti bez dijagnostike. Zaboravio napisat 1.9 110 kw.
×