Jump to content
FAS Goran
Guest 13292

Aditivi za dizel/benzinske motore & za zaptivanje motora

Recommended Posts

Ja sam sipao jednom Wynns, nakon toga vozio auto 1200km i nikakve razlike nije bilo. Doduše, ništa nije ni bilo zapušeno tako da nisam ni očekivao nešto da osetim, nego sam hteo samo malo da ga "ojačam" pred put.

 

Pričao sam i sa majstorom šta bi trebalo tu raditi i kaže mi da ne diram ništa dok radi. 
Što se dima tiče moj je znatno više imao dok nije zatvoren egr i tada sam ga često viđao u retrovizoru. Ne kažem da sada ne dimi, ali definitivno ne toliko da uvek vidim dim kada malo jače dodam gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam zelju da mu krnem neki aditiv, eto onako.... ali nikako.

aditive valja dobro izabrati, sto kvalitetnije jer se ipak to sipa u gorivo i prolazi kroz ceo sistem ubrizgavanja, skoro ceo motor.

jednom sam sipao wynns, sad sam nesto u fazonu da kupim liqui moly, cuo sam na par mesta da su vrhunski.

mozda jos neko ima predlog?

cena nije faktor-to se sipa jednom u mnogo kilometara i vremena da je stvarno nebitno kosta li 700-800 ili 1500din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ima logike stvarno...Ko zna sta cuci u sistemu za gorivo.

Mi imamo filter. U vožnji non-stop gorivo bućka-šeta na sve strane tako da je sva štroka na dnu.

Ja sam posle zaleđivanja zimus krenuo sipam Castrol-ov aditiv protiv smrzavanja koji može da se koristi i preventivno za dizne (oni preporučuju).

http://www.castrol.c...ntentId=7038739

Castrol_TDA_aditiv.jpg

 

 

 

Wurth je ozbiljna firma, jedino njih i Liqui Moly mogu uvek da preporučim.

Castrol TDA koristim zimi kao aditiv za gorivo i čisto ga po malo sipam tokom cele godine. Pogodan je za vozila sa CR , katalizatorom i DPF-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodavanje ulja u eurodizel gorivo.

 Sa vise strana, od ljudi razlicitih obrazovnih profila cuo sam da je pozeljno dodavati ulje u eurodizel. Navodno to produzava vek elementima dizni i pumpe.

NA pitanje koje ulje dodavati, odgovor je bilo koje. Najbolje je dvotaktol jer se najbolje mesa sa gorivom. 

 

Ja sam u Lybru 1.9 jtd sipao prosle godine u vise navrata i jedino sto sam primetio je uocljivo tisi rad motora. 

Posto sada vozim Cromu resih da joj sipam mao cisto da razbijem maler.

 

Interesuje me ko sta misli o ovome.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ćeš da skidaš katalizator i DPF , OK.

Inače ima čitavih diskusija na tu temu i ne preporučuje se sipanje bilo čega u ED. Osim aditiva ali pogodnih za vozila sa katalizatorom i DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se ja razumem u  to, pogresno ste razumeli nekog ko vam je to pricao ali za obicne dizel D2 motore sa klasicnim bosh pumpama. Kod takvih motora sipanje ulja (sae 30, dvotaktol) ima efekat podmazivanja elemenata u bosh pumpi i malo kao ciscenja  dizni.  U ovim comonrail motorima po meni sipanje bilo cega sto nije najkvalitetniji Ed ili aditiv koji je predvidjen za to, ne moze doprineti nista dobro tom motoru i celokupnom sistemu ubrizgavanja, vec samo stetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ko koristio ovo?

 

Diesel_Clean_3_W12293.jpg

 

Opis:

Wynn's Diesel Clean 3 predstavlja vrhunsko čišćenje dizni i sistema za ubrizgavanje dizel goriva samo jednim tretmanom rezervoara.

Osobine:
  • Obezbeđuje temeljno čišćenje sistema za gorivo samo jednim punjenjem rezervoara.
  • Trenutno i efikasno čisti i štiti dizne i obnavlja prvobitan kvalitet raspršivanja goriva.
  • Održava čistoću Turbo i EGR ventila.
  • Obnavlja optimalno sagorevanje i performanse motora.
  • Štiti i temeljno podmazuje dizne i pumpe.
  • Nadoknađuje nedostatak podmazivačkog svojstva goriva sa niskim sadržajem sumpora i štiti opterećene metalne površine, pumpe visokog pritiska i dizne.
  • Zaustavlja starenje (oksidaciju) dizel goriva prouzrokovano visokim temperaturama goriva.
  • Eliminiše problem hladnog starta.
  • Izdvaja vodu u filteru za gorivo i štiti sistem za gorivo.
  • Spečava blokadu dovoda goriva i filtera za gorivo.
  • Smanjuje emisiju gasova.
  • Bezbedan je za katalizatore i DPF filtere.
Primena:
  • Za sve dizel motore uključujući common rail i pumpa injektore
  • Za dizel i bio dizel do B30
Upotreba:
  • Za optimalne rezultate preporučuje se jedna bočica na do polu pun rezervoar (± 20 litara dizel goriva).
  • Ponoviti na svakih 10.000 km.
Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam vec tri meseca na MOL pumpi EVO Dizel sa aditivima iskljucivo njega cisto neke preventive a i cena nije visoka u odnosu na obican evrodizel, kazu pumpadzije da je to obican evro dizel sa dodatim aditivima tako da nemam potrebu sa sipanjem aditiva. Inace gorivo tankujem iskljucivo na molu tako da je i predprosle zime kad je bas bila mrazina palio kao mina i na -26 koliko je bilo te godine najniza temperatura.

Edited by Sh@rance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me koliko ima istine u ovom:

Trenutno i efikasno čisti i štiti dizne i obnavlja prvobitan kvalitet raspršivanja goriva.

 

Jednostavno pitanje:

Da li dizna s godinama rada pocinje s nepravilnim rasprsivanjem goriva usled talozenja naslaga oko rupica, i da li to moze uticati na bucniji  rad i vibracije motora na leru?

 

S obzirom da je ova stvar ba duplo skuplja od svih ostalih..... :question:

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao u citroena i ne znam da li je konkretno imalo nekog efekta zato sto je prethodno ociscen ceo sistem ubrizgavanja ali preporuku sam dobio od majstora ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne mogu losije da rade iz dva razloga, ili usled naslaga ili usled habanja pokretnih delova unutar dizni. Necistoce se mogu ocistiti ali aditivi ne mogu nista pomoci kod istrosenosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je dizna potrosena -potrosena je... To je znaci slucaj za reparaciju, menjanje ulozaka i ostalo...

Mene zanima prvi slucaj, tj. kad dizna usled naslaga ne rasprsuje dobro. Koliko ova stvar moze da uradi po tom pitanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam male vibracije na leru pa sam mislio da mozda time otklonim.

 

P.S. jos uvek imam vibracije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jebi ga.... :laughing:

 

A evo cime se Poljaci zanimaju......

 

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec hoces da probas mislim da je bolje da odradis onaj Wins tretman ( kada auto radi odredjeno vreme samo na aditivima) nego da sipas sredstvo od 2000din u rezervoar. Mislim da je i razlika u ceni mala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da sam negde video reklamu da je 30e, mada svašta sam čitao o tome. Misilm da je kolega Janković terao Stila na Wynns tretman i da je zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beoguma 2949 din .

 

Jos kad bi Nesa zavrsio neki popust ili za grupno ciscenje.

 

Ja planiram da odradim to svakako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...