nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) Boli ih bas uvo, fiat je uvek bio auto kao auto prost i prosecan , najjeftiniji, za prosecne, za svakodnevnu voznju i krljanje po gradu , sta ste mislili da ce da ture swarovski kristale ? pa nije to mercedes ili bentley Edited June 25 by nemanja84bg 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16808 Posted June 25 Uvek je davao više od vw za iste pare.Prvi Fiat Tipo je bio zmaj za onu krvlju od Golfa cvaje 2 1 Grafit, nemanja84bg and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted June 25 Pa kako se ovako upokojise onda? Dva ipo modela u ponudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) 3 hours ago, neshtry said: Uvek je davao više od vw za iste pare.Prvi Fiat Tipo je bio zmaj za onu krvlju od Golfa cvaje Meni to identicno kad pogledam specifikaciju i klasu ,stim ... sto se cvaje i dalje voze oba su imala digitalne table varijantu , identicnu plastiku jedino golf imao bolju limariju , ja obe varijante gotivim one dizajn sitnice mi nisu razlog za odabir ... samo snaga i zvuk , drugar imao sedicivalvole tipo, kakav autic analogni cajgeri od 180 do 210 bas fino gurao a nas troje u kolima ne znam kakva im je razlika u ceni tad bila mada vec su tad te serije bile na istom da kazes identicnom nivou stim sto su to specijalne serije. Nazalost prezivljavaju samo klotare proste tehnologije i obicne specifikacije 1.4 1.6 benzinci i dizelici a sve zavisi od vlasnika sumnjam da je do brenda tako da mu dodje na identicno bar tako se meni cini, ne gledam brend u tom smeru, sem ako se ne ubaci kinez shit u selekciju i slicni. Edited June 25 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2767 Posted June 25 Drugarov ćale uvezao tipa tamo pocetkom 90ih godina, bio spejs satl od auta, digitalna klima, el. podizaci, alu felne, mislim i siber da je imao, ona lepa metalik zeleno-plava boja, tad je bio par godina star auto, kakav golf mk2, bio smesan za tipo tada u svakom pogledu, demode 2 nemanja84bg and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) Zavisi koje si poredio ali gledano gti i sedicivalvole deluju prilicno slicni, nebo i zemlja naspram obicnih verzija da ne bih poredio babe i zabe uporedio sam dve identicne klase, obe su zanimljive , klima u to vreme je crpela dosta konja pa to nisam uzimao u razmatranje ali je bonus a kao mladji sve to moralo je ici na ram pam pam i gledana je stabilnost i udobnost onaj osecaj dok je moglo da se nabije , prilicno identicni , klasa je ista hechbek 5ora vrata klasika . Ja i u danasnjem ne palim klimu (tako da taj detalj mi je ne toliko bitan) iako bi mozda trebalo zbog magnetnog kvacila na kompresoru da ne zapekne Edited June 25 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1799 Posted June 25 Kako vozis po ovim vrucinama bez klime? Sent from my M2012K11AG using Tapatalk 2 italiano and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 25 6 hours ago, neshtry said: Prvi Fiat Tipo je bio zmaj za onu krvlju od Golfa cvaje Ako se gleda generacijski, pandan Tipu je bio Golf 3. Cuvena dvojka je generacijski parnjak sa Ritmom, koji je uglavnom odavno dezintegrisan sa lica zemlje. Jedino se mi malo stariji secamo tog modela . I dalje, Bravo/Brava-Golf 4, Stilo-Golf 5, Nuova Bravo-Golf 6. Iza toga, Fiat vec deceniju i kusur nema pravog predstavnika u Compact klasi. Zadnji Tipo je "napumpani" B segment, originalno razvijen kao sedan sa skromnom opremom i motorizacijom, za trzista u razvoju. 4 Woodoo, nemanja84bg, stex_pb and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) @Flex Pa ... sve se moze kad se hoce , mada i ne vozim ga nesto preterano od prosle godine 2000 - 2500km tako da uglavnom idem prevozom sto zbog parkinga i guzvi cak i brze stizem nego kolima. Da zujim okolo trazeci to jedno od 1000 zauzetih mesta, pa placaj parking, pa te neko cvrkne a na kraju niko odgovoran ... ne vredi. Mada meni vrucina i ne smeta preterano a i otvoris prozore, imas vise konja plus manja potrosnja, zar nije bolji osecaj jel? Edited June 25 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1799 Posted June 25 Ma sve je to fino ali na ovu sparinu bez klime. Pa taman gubio 20 konja ne bih je gasio. Sent from my M2012K11AG using Tapatalk 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16808 Posted June 25 10 minutes ago, Ivan said: Ako se gleda generacijski, pandan Tipu je bio Golf 3. Cuvena dvojka je generacijski parnjak sa Ritmom, koji je uglavnom odavno dezintegrisan sa lica zemlje. Jedino se mi malo stariji secamo tog modela . I dalje, Bravo/Brava-Golf 4, Stilo-Golf 5, Nuova Bravo-Golf 6. Iza toga, Fiat vec deceniju i kusur nema pravog predstavnika u Compact klasi. Zadnji Tipo je "napumpani" B segment, originalno razvijen kao sedan sa skromnom opremom i motorizacijom, za trzista u razvoju. Fiat Tipo mk1 se proizvodio tri ili četiri godine pre golfa mk3 i verovatno progurao VW da umesto krlje ipak naprave auto kakav je golf mk3 bio Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) Zar nije nastavak tipa ustvari bravo, pa su onda kao izmislili bravo sedan saloon verziju i nazvali ga tipo ? samo su ga pravili za najjadnije trziste sa najjadnijim motorima , verovatno za javni transport iliti taksi , i onda to saberi na ceo svet i eto ti , tipo obicno 4vrata vozilo za svakodnevno akanje iliti ekonomski najpametniji korak fiata Edited June 25 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 645 Posted June 25 Pivo bez alkohola, cigare bez nikotina, zene bez sisa, auto bez klime.... Moj auto mora da ima klimu iako je ja ne kristim mnogo ali zato moja zena bi umrla a da ne ukljuci klimu trebalo ne trebalo i u kuci i u kolima Passat klimu ne oseca ni u potrosnji ni u dinamici voznje dok panda se ponasa ko da je slon na zadnjem sedistu, niti ide a trosiiii 2 shuxx and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 25 (edited) Ni kod mene nema nekog gubitka , moguce da vw ima bolji sklop za to ali opet, navika je navika Edited June 25 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2767 Posted June 26 Ja klimu po gradu jako retko koristim ali nikad ne bih kupio auto bez klime, inace moj auto je ne oseca u voznji sem sto hoce nekad da se cuje kompresor kad se optereti 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 26 Kod mene klima ima prioritet u ispravnosti u odnosu na sve ostale sklopove. Auto može da ide i bez kočnica ali bez klime jok 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 26 9 hours ago, neshtry said: Fiat Tipo mk1 se proizvodio tri ili četiri godine pre golfa mk3 i verovatno progurao VW da umesto krlje ipak naprave auto kakav je golf mk3 bio Trojka je mozda bila najveci promasaj Golfa u njegovoj istoriji, tamo od '74. godine. Da, 3 godine je razlika izmedju njega i Tipa, Mk3 je krenuo 1991. (cak je 1992. krenulo sklapanje i "kod nas" u TAS Vogosca). Da ih je Fiat nesto "gurao" - Golf je realno uvek bio etalon Compact klase. Malo su se batrgali sa Bravo/Brava sa boljim ciframa prodaje, ali sve ovo kasnije (Stilo, Nuova Bravo) - prodavalo se tokom ukupne produkcije od nekoliko godina, kao sto se Golf prodavao samo u jednoj sezoni (mislim da je i jedan od 3 najprodavanija modela u svetu). Da bi dosli do toga da na kraju ni Fiat ni Alfa ni Lancia nemaju svog pravog predstavnika u toj klasi. Da, SUV su preuzeli primat i svi ih forsiraju, ali klasicna Compact klasa je i dalje itekako prodavana i trazena. Do skoro najprodavaniji segment tesko da moze tek tako da nestane, mada se svim silama trude da i njega ubiju . 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16808 Posted June 26 (edited) Nije bilo tako u to vreme. Tada su svi po auto medijima rokali po VW kako je Tipo zmaj za cvaju,pa su mk3 morali baš na brzinu da sklepaju.Kod mene je od tih kompakta najviše bilo Opela, Tipa(DGT) i Renault 19 i po koji 309 Edited June 26 by neshtry 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 26 I bas se slucajno cela Compact klasa vec decenijama bas po tom modelu zove Golf klasa . Opet kazem, izmedju G2 i Tipa je maltene cela generacija, razlika je 5 godina. Normalno da je, pogotovo u tom periodu razvoja kada su automobili bili automobili, svaka novija generacija nosila svoj tehnicki napredak. S druge strane, gde su danas Ritmo koji pomenuh, ili taj Tipo, R19, 309...? Pojela ih rdja ili zaboravljeni, dok se "dvica" i dalje vozi, ljubitelji ih sa uzivanjem restauriraju, i evo malo malo pa i mi na FLCS forumu caskamo o njoj, kacimo klipove, itd. Voleli ih mi ili ne, cinjenice su cinjenice. Niko ne spori da ostali izbacuju odlicne modele u klasi, od kojih su neki prilicno potcenjeni (Focus mozda cak i najvise). Ali Golf je etalon, maltene tvorac klase, ime koje 50 godina figurira kao pojam prodaje. Dugo je bio ne najprodavaniji u klasi, nego najprodavaniji evropski model. Imaju i oni naravno svoje mane, brljotine sa kvalitetom, motorima, klasican kockasti dizajn, cesto minimalne razlike izmedju generacija... Ali za neke stvari moze samo da im se skine kapa. I to sve pricam kao ljubitelj Zabara i neko ko je deceniju i po vozio bas tu klasu i slatko se navozao i sa italijanskim turbo dizelom i turbo benzincem. Klasa u kojoj odavno nemas sta mladje njihovo da kupis, jer je zadnji Fiatov (pravi, evropski) Compact predstavljen 2007., Lancijin 2008., a Alfin 2010. Da podsetim da je sada 2024. 2 stex_pb and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1891 Posted June 26 (edited) A dvica i dalje obrce kilometre elem kad smo vec kod toga vidjam ovog i vidim da se vozi ... zanimljiv autic mislim da je nissan ... Edited June 26 by nemanja84bg 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 26 24 minutes ago, Ivan said: ? Pojela ih rdja ili zaboravljeni, dok se "dvica" i dalje vozi, ljubitelji ih sa uzivanjem restauriraju, i evo malo malo pa i mi na FLCS forumu caskamo o njoj, kacimo klipove, itd. U mom zavičaju je Golf 2 i dalje u četvorocifrenoj euro cifri na oglasima 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16808 Posted June 26 Ko je tako zove?Nemci, Englezi i Bosanci.U Srbiji uvek više vozio Kadett i Escort, pre nego što ovi došli traktorima.Probaj da se setiš.Ne bih rekao da si mlad da se ne sećaš Alvirovića matorog kako potpisuje suzu ispred sajma...padao nikome nije golf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 26 Cuj secam li se, kod pokojnog Alvirka u emisiji su mi izlazili crtezi i makete koje sam kao deckic slao . Ovo za Golfa je opste poznato, svako moze da pogleda cifre prodaje kroz istoriju, koji model se smatra tvorcem klase jos od polovine 70-ih, koji model u klasi je bio najprodavaniji, zasto se dimenzije/medjuosovinsko/zapremina gepeka po testovima uporedjuju sa Golfom... Jednostavno, etalon klase. Pri tome uopste ne mislim na nase podneblje, koje je statisticka greska za prodaju novih automobila i groblje za polovnjake. A apsolutno se slazem sa tobom da je bespredmetno smatrati bilo koji brend za "Bogom dan", kao sto je to po pojedinim regionima kod nas. Sto se mene tice, neka svako vozi sta mu se svidja . @stex_pb Zadnja kuhinja koju su mi radili po meri... Nije poenta to , nego covek ima facelift "dvojcicu" GTI da se use*es - crna, 1.8 16v, spakovana, felnice, maltene fabrika jedino sto je zatamnio zadnja stakla. Ima nov porodicni auto, ali kaze da "dvojku" ne bi prodao ne znam za kakve pare. Realno ne bih ni ja , odusevio sam se, kroz pricu smo se skapirali kao entuzijasti, pa je kod mene dolazio iskljucivo tim GTI-jem. Zavrsi posao oko montaze, i kad krene potrosimo pola sata na Golfa . Isto kao sto mi je nedavno utisak ostavilo kada sam provozao Hondu Prelude koju drugar sredjuje za sebe. U ovoj poplavi novih tablet plastikanera, znam sve vise ljudi koji uz svoj porodicni, za svoju dusu sredjuju te automobile sa kraja '80-ih i iz '90-ih. 4 Grafit, shuxx, nemanja84bg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2656 Posted June 26 Tvorac klase je Z101 3 SalacUE, neshtry and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 26 (edited) I to je tacno (i bez tog smajlija ) - jedna od prvih Hatchback formi. Nastao na bazi originalne zabarske 128-ice (sa cetvoro vrata), koja je za svoje vreme i klasu bila poprilicno tehnicki napredan auto. Koliko se secam, nasi su sa 101 krenuli 2-3 godine pre Mk1. Edited June 26 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites