dri 13 Posted June 28, 2012 Viljuske vec trebam da menjam, tako da javljam rezultate kako ide... Da li ce biti samo do toga ili je do korpe, lamele, druk lagera... Javljam reultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 16, 2012 Kod mene kvacilo kad je hladnije ima malo dulji hod. Papucica dode skoro do pola i onda se osjeti otpor. Do pola kao da je otkaceno i kad se vraca ne vrati se do kraja nego je trebam nogom vratiti. Cim se malo zagrije postane normalno. Kao da ima zraka u sistemu. Ozracivao sam i nije pomoglo. Da li je to do cilindra ili je korpa lagano pri kraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 16, 2012 Cilindar u kabini (otišle gumice), čim bude baš hladno nećeš imati pedalu uopšte. U AP original Valeo http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=41168 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 16, 2012 Je li sigurno to da ne bi mijenjao bez veze ako nije do tog. Je li ga jednostavno promijeniti, negdje sam čitao kako pukne neka plastika na pedali pa treba kupiti drugu original. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 16, 2012 Identični simptomi, kad se motor ugreje malo se poboljša ali nije to kako treba (pisao sam). Ako ne gubiš ulje (kočiono-koristi tu čantru) to je taj cilindar. Zabijen je u tabli i ako nisi vičan prepusti servisu (to sam isto uradio). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 17, 2012 Danas je auto stajao na suncu i kvačilo skoro nije imalo lufta. Jedino je malo tvrđe nego inače. Većinu stvari sam radim na autu pa ću onda i njega mijenjati. Mislim da ne bi trebao biti neki problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 18, 2012 Zna li netko kako se skida ona šipkica sa papučice? Malo sam gledao, ali nisam uspio skužiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 18, 2012 Nisam bio na času kad je Jara skidao, ako ovo može nešto da ti pomogne.https://www.fiatdalys.lt/en/catalog/diagrams/181/2V/0/0/M40,M45,M50,M60,M61,M62,M83,M87,M88,M92/0/GS/clutch Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 18, 2012 sa zadnje strane papucice postoji bela plastika (br 5) na gornjim slikama,treba pritisnuti gornji i donji osigurac na toj plastici i vuci kao konj da odvojis tu sipkicu tj cilindar kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 18, 2012 Napisa ja pre neki dan, bez majstora ništa. Čekić se podrazumeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 18, 2012 Mani ta bela plastika br 5 izgleda ko bolcen koji drzi papucicu. Ako izvadim njen osigurac i izvucem ju van onda skidam cijelu papucicu. A sipka cilindra vjerojatno i dalje stoji vezana za pedalu. Na vrhu sipke postoji kugla pa pretpostavljam da se samo iscupa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 20, 2012 Evo uspešno je promenjen cilindar kvačila. Stari se skoro raspao, ne znam kako je uopće radio. Šipka cilinda se samo isčupa, tj papučica se povuče prema gore i šipka iskoči iz svog ležišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Sad je sve normalno?Koliko te koštao cilindar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted October 20, 2012 Je sad je normalno. Kod nas je zamjenski 330kn,a to je oko 44 Eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 21, 2012 (edited) Molim za pomoc! Kada pritisnem kvacilo promeni se zvuk,kao neko blago caktanje,kada ga pustim sve ok.Inace,teze ubacuje u prvu Edited October 21, 2012 by srkiv Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted October 22, 2012 Druklager verovatno. Išao u paketu sa setom kvačila kod mene (2007 godine doduše). Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 22, 2012 Vise ne ide:(((( lezaj sa cilindrom 8000,set kvacila 12000. Znaci uzass Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 22, 2012 Cilindar kvacila ispod pedale ! 2500 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 23, 2012 Koliko si siguran da je cilindar kvacila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 23, 2012 Prilicno siguran! Kumu je na Stilu,poceo jako tesko da ulazi u prvu (teze je isao i u ostale brz.). Poceo covek da sprema 200 eur.,za zamenu kvacila. Odem do njega (da bi bio siguran),auto vise nije hteo u I brz,dok je upaljen. Kad ugasim,ubacim u I brz.,upalim, i ide ali teze! U Kit komercu spoljni hidro-cilindar,2500 din. Valeo,malo se izmucili da ga metnemo,ali smo ga potrfili. Sad sve ide lepo i nezno,bas kako treba! Set kvacila funkcionise i dalje! Taj cilindar je skroz plastican,omeksaju mu gumice, i ne daje dovoljan pritsak ulja,kako bi odvojio kvacilo! Vidi da ti neko to pogleda,a ja sam siguran da je to. Ako ti u IV brz.,pri naglom dodavanju gasa,ne proklizava,zaboravi na set! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 23, 2012 Ne proklizava ni u jednoj. Ali probacu opet. Samo u leru kada pritisnem kvacilo promeni zvuk,nekad teze u prvu,ne konstantno. I ponekad cujem zvuk kada promenim brzinu i pustam kvacilo. Opet kazem,nemam problema da me bas zeza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 24, 2012 Vise ne ide:(((( lezaj sa cilindrom 8000,set kvacila 12000. Znaci uzassNije to uzas,to je dobra cena! Samo lezaj je skup,iz originala je bio jeftiniji po akciji....Set je iz originala bio oko 25000din u kompletu.....Ako jos nemas potrebe menjati ga,ne proklizava i slicno ne diraj to,nema veze sto se cuje druk lezaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 24, 2012 Fala Bane,niti cu do daljnjeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 24, 2012 (edited) Vremenom ces doci u situaciju da ne mozes da ubacis u I brz.,dok ti radi motor! Tako je sve pocelo! Hidro-cilindar! A lezaj ti se cuje zato sto je polovicno potisnut (nije do kraja) ! Edited October 24, 2012 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 24, 2012 (edited) Daj Boze da je to.....Za to cu da dam kes ali sada da dam za kompet....nema sanse. neka pricekaBurazeru jel mislis cilindar u kabini? Edited October 24, 2012 by srkiv Quote Share this post Link to post Share on other sites