zlox 1 Posted September 27, 2009 A jbg sta pre menjati . Tj prvo platiti racune i sve ostalo, pa tek onda razmisljati o kolima nazalost. Soferka je od zimus naprsla i jos uvek ceka. Limariju sam sredio i ofarbao. Kvacilo ce verovatno tek na prolece da se sredjuje (sem ako se gazda ne isprsi sa nekom povisicom u sta sumnjam )Valjda nece totalno da rikne do tad :s Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted September 27, 2009 Znam, tako je to sa novijim autima, jos je Fiat ok sa cenama za popravke.Ja dok sam vozio Samaru i do nedavno Feliciju bilo extra za dzep, al mora da se ide napred Evo drzimo ti fige, nek izdrzi do 2011 pa nek se pokvari 15 dana posto ga prodas i kupis novog Stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted October 10, 2009 (edited) ajd opet mala pomoc - sta sve treba menjati oko tog famoznog kvacila? set kvacila, cilindar,.. i sta jos ide? i koja varijanta tj koji set ide? Posto sam sad gledao na sajtu AP-a i ima 2 seta za jtd 1.9 115ks (u opisu za jedan pise "set i opruga" na drugom samo set) i koji se tu cilindar menja. Da pocnem da se preracunavam i skupljam kintubtw koji termostat ide u stilica? oznaka ili kako vec? (komp mi je na servisu pa nemam nista od dokumentacija, sajtova, linkova i sl) Edited October 10, 2009 by Zlox Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted October 10, 2009 ^^^ Evo iz prve ruke , proverene i sveze cene 15687 din korpa, lamela ,cilindar sa druk lezajem(koji su jedan isti deo-ima slika u mom ranijem postu)Sam cilindar-druk je 6188, znaci lamela korpa 9499 din.3900 cilindar u kabini(meni nije trebao)1400 din dve litre ulja za sistem.Sve je Valeo iz AP-a, kupio po savetu majstora(godinama radio u Delti-sad je sam svoj gazda) Sta ces da menjas sve zavisi, mozda te cima samo taj u kabini.Za ovo drugo(termostat), nemam nista da kazem Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 11, 2009 Termostat je koštao 4.900 din kad sam ga menjao prošle zime, a kompletan je sa kućištem (isto je bilo i na Bravu) pa je zato skup. Oznaku nemam, imaju u prodavnici, ali vredi svakako, koliko god da košta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kujo 0 Posted June 1, 2010 Zadnjih par dana papučica kvačila je počela da ima lufta do pola,i teže sam šaltao (dva puta pritisnem kvačilo da ušaltam),a od jutros nikako nije šaltao.Sjutra posle podne skidam menjač pa Vam javim rezultate.Što se tiče cijena u NS korpa i lamela 11000 din,druk ležaj 7500 din. i zamajac 28000 din (nadam se da njega neću morati mijenjati).Sreća pa majstor će to uraditi za oval mesa.Ako je imao neko slično iskustvo neka napiše,ili neki savjet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 1, 2010 Nemoj baš tako jako da se zalećeš.Pre nego što skineš menjač proveri cilindar kvačila u kabini kod papučice kvačila,jer ako ti on pušta ulje, džabe ti skidanje menjača.A popravka traje 15 min sve sa pranjem ruku + naravno novi cilindar 1500 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kujo 0 Posted June 1, 2010 Pratio sam zadnjih dana nivo tečnosti i stoji na max,al videćomo sjutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
kujo 0 Posted June 3, 2010 Zamenjen cilindar i sve Ok :thumbsup: :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted June 3, 2010 E bravo Super sto si ustedeo mnogo para i nerviranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted June 24, 2010 Kad u gradu nema dobrog majstora, covek samo da odlepi Obisao 3 majstora i zadrzao se kod coveka koji mi je delovao ok (starog sam najzad otkacio). Kaze mi covek lamela otisla.. uzmi set i resen problem. Porucim ja set, ulje menjaca, i jos par sitnica da zamenim kad sam vec tamo. Danas sam uzeo auto, kvacilo je najzad mekano, ali i dalje hvata na 2 cm od patosa. Pitam majstora zasto taj prob i dalje nije resen, on mi covek kaze "pa tako mora, ne moze da se steluje kvacilo" i ja odlepio. @*($&!*$&!@ takvog majstoraTako da cu verovatno morati da menjam i cilindar (i majstora opet) i nadam se da ce to da resi problem. Najgore je sto ne gubi ulje, pa ni ja nisam siguran sta bi moglo da bude, ali jedino je to ostalo nepromenjeno pa se nadam da ce to da resi problem.Ako se ovako nastavi prodacu auto kupicu bicikl, to bar mogu sam da odrzavam Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 24, 2010 Kod JTD bi stvarno trebalo da se ne šteluje kvačilo. Doduše ovde ima mnogo pametnijih da ti odgovore na to pitanje. Da li si probao nekog drugog Stila JTD? Meni, recimo, sasvim odgovara kad je na vozilu kvačilo malo niže, doduše ne baš na patosu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted June 24, 2010 Pa majstor je upravu, u cemu je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 24, 2010 Najgore je sto ne gubi ulje, Ni meni nije gubio ulje. Tj bilo je to toliko malo da se nije moglo primetiti. Ali ono što se događalo je da kvačilo menjloa visinu hvatanja od niskog do još nižeg.Ako je zaista jedan od cilindara, za onaj na druk ležaju si zakasnio. Trebalo ga je proveriti dok je menjač bio dole, ako to nije uradio onda je budala. Ostaje ti ovaj u kabini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted June 24, 2010 OK mozda sam se malo lose izrazio pa se nismo razumeli. Znam ja da se kvacilo ne steluje, tj da ima samostelujuce (ako sistem radi:) ) ali mi lik kaze da je po njemu tu sve OK? iako okvacilo hvata 1-2cm od patosa. Po meni to nije normalno, jedno je nisko kvacilo, drugo je da mene zglob boli u gradskoj voznji.Druk je proveren, ili bar tako majstor kaze da je proverio sve kad je skidao. Ostaje u narednom periodu da zamenim i cilindar na pedali pa da vidim da li ce to da napravi promenu, tj podigne kvacilo na neku normalu.btw tek danas sam video sta mi je prethodni majstor napravio od srafa na karteru, razvalio ga je da sad mora srafcigerom da se otvara, i slomio je parce. Tako da cu i to morati da kupujem...Srbijo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 24, 2010 I meni je riknuo šraf posle prve ili druge zamene ulja kod majstora, ali barem je otišao pravo u prodavnicu i zamenio deo. Kakav je bre to majstor koji vraća oblajznut šraf? Pa sutra će on prvi morati da ga odšrafljuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted July 22, 2010 Juce sam zamenio i cilindar na pedali. Ali problem i dalje postoji, kvacilo hvata tek kad ga zalepim skoro za patos. Nisam pametan sta vise da radim. Nije menjan druk, i druga 2 (valjda 2) cilindra kvacila. Sta bi od toga moglo da pravi taj problem, da znam sta sledece da menjam?Ispalo je na kraju da sam uzalud menjao cilindar na pedali, tako da sad imam 1 visak. Bacio 5K na oridjidji deo koji mi nije trebao Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted August 3, 2010 @ZloxJesi resio problem sa kvacilom ?Kod mene se cuje neki zvuk kada papucica kvacila predje pola puta ka dole i to samo kada saltam na preko 2500o. Zvuk je kao da sam dodao gas a ne stisnuo papucicu kvacila. A kada krecem u prvoj kao da se cuje neka opruga, ne znam sta bi moglo biti :? Inace nikad mi nije izbacio iz brzine i vrlo lako saltam menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 3, 2010 nije mi jasno kako saltas na 2500 obrtaja.ja nisam jos uspeo da ga presaltujem na tim obrtajima jako brzo mi padaju obrtaji kad stisnem kvacilo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted August 3, 2010 Pod "saltam na 2500 obrtaja" mislim na to da stisnem kvacilo (i prebacim u visi stepen) kada kazaljka na obrtomeru dodje na 2500 obrtaja. Ne znam sta je tu cudno Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 3, 2010 pa mislim da je stilista hteo da kaze da salta na vecim obrtajima recimo preko 3000rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 4, 2010 da izmedju 3500 i 55000/om tako i ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 4, 2010 nisam to hteo da kazem vec nesto drugo.covek je pojasnio da stisne kvacilo na 2500 obrtaja.ja sam razumeo da u tim obrtajima trazi drugi stepen prenosa,sto mi je sasvim suludo i neobjasnjivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 5, 2010 A zasto je suludo? Zasto bi auto silovao po gradu ili ako je ravno da ga saltas na 3000-3500. Ja to uradim cak i na dve, kad sam na ravnom, nemam guzve i pritom ne zurim nigde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted August 6, 2010 Ma nisam sredio kvacilo, iskreno ostao bez volje i vremena Kad dodjem sa odmora i zavrsim jos neke obaveze pa da mu se opet posvetim. Sve ostalo sam sredio samo me to kvacilo ebe za medalju Quote Share this post Link to post Share on other sites