saledelagano 26 Posted September 15, 2014 Ja juce isao na neku svadbu pa sam morao da pozajmim auto jer je moj jos u servisu. Uzeo Pezoa 307 1.6 benzinac sa 110 konja koja razlika izmedju benzinca i dizela prvo sam pomislio da nisam upalio auto, ne cuje se, nisam vozio benzinca odavno i bas sam se prijatno iznenzadio Ja pre neki dan seo u kolegovog stila jtd onaj od 115 konja, zaprepastio sam se koliko je bucan,kad sam ga upalio do duse bio je hladan + odmah sam izvalio da mu je neki nosac motora los ( ili mozda to tako treba ) trese unutra ko blesav !Skroz neugodan osecaj, buka neopisiva . Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted September 15, 2014 Ne bi trebalo. I moj jtd je bio bucan zamenom nosaca ispod akumulatora sva ta neprijatna buka i drhtanje se izgubi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 15, 2014 To je verovatno masažere uključio. Bitno da ne radi na mešavinu ko sve kosačice , tj da kada krene na put kantica od 5 l ulja obavezna oprema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted September 15, 2014 Turbo dizel je turbo dizel+potrosnja, a odziv gasa neopisivi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted September 15, 2014 (edited) A koliko su opravke skupe, jel i to nepisivo? Znam da se zavisi od konkretnog primerka, ali nemaju svi vise srece nego pameti pa da nadju solidan, dobar, primerak nekog dizela. Eto moj brat je za 10 dana dva puta skidao menjac zbog Gazelinog plivajuceg zamajca, da kojim slucajem ima benzinca, zamenio bi set kvacila i zavrsio posao. Ali i on voli i zeli neopisiv odziv na pedalu gasa, a to ima svoju cenu. Edited September 15, 2014 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 15, 2014 Strah je ČUDO!Meni je ovo četvrti ( 4 ) JTD,Bogu hvala, ja ništa od tih vaših fantomskih i ultra-skupih kvarova ne videh. Bio Punto 59kw, 320hkm., Alfa 156 Sw, 200hkm , sada je Punto 63kw, 180hkm., i Lybra 170 hkm, predhodnih 5 godina, i osim redovnog održavanja, nikakvih nepredvidjenih izdataka i udara po džepu nije bilo!A svi čipovani ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 15, 2014 Iskreno i ja sam malo skeptičan od dizela baš zbog tih plivajućih zamajaca, dizni, turbine i ostalih stvari koje na benzincu nemam, cimanje bi mi bilo da baš meni to zapadne Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 15, 2014 Kao u onom vicu o Bosancu i hot dogu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 15, 2014 Turbo dizel je turbo dizel+potrosnja, a odziv gasa neopisivi Potrosnja da ali odziv imaju i jaci benzinci...Obrati paznju na obrtaje sa kojom lakocom ih nabija Bitno da ne radi na mešavinu ko sve kosačice , tj da kada krene na put kantica od 5 l ulja obavezna oprema. Na forumu se skoro niko ne zali na potrosnju ulja bilo je svega par primera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 15, 2014 Strah je ČUDO!Meni je ovo četvrti ( 4 ) JTD,Bogu hvala, ja ništa od tih vaših fantomskih i ultra-skupih kvarova ne videh. Bio Punto 59kw, 320hkm., Alfa 156 Sw, 200hkm , sada je Punto 63kw, 180hkm., i Lybra 170 hkm, predhodnih 5 godina, i osim redovnog održavanja, nikakvih nepredvidjenih izdataka i udara po džepu nije bilo!A svi čipovani !Sad se pomeri s'mesta, kucni u drvo, reci pu pu pu.....da ne čije zlo.... Kad god, ali bukvalno kad god sam pohvalio alat, auto, neki aparat nešto u kratkom vremenskom periodu rikne. Ne hvalim ništa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 15, 2014 Ja ne hvalim, samo iznosim činjenice!Uostalom,na čitavom forumu,na prste jedne ruke mogu da se nabroje ljudi koji šu imali problem sa zamajcem ili diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 15, 2014 Turbo dizel je turbo dizel+potrosnja, a odziv gasa neopisivi Potrosnja da ali odziv imaju i jaci benzinci...Obrati paznju na obrtaje sa kojom lakocom ih nabija https://www.youtube.com/watch?v=ALAle4oueckBitno da ne radi na mešavinu ko sve kosačice , tj da kada krene na put kantica od 5 l ulja obavezna oprema. Na forumu se skoro niko ne zali na potrosnju ulja bilo je svega par primera. Džabe mu odziv kad nije smeo da se uhvati u koštac sa Škodom / u kojoj kuca moderni turbo dizelaš. Mrcvario se za njom do besvesti.Sedi jedan dan u radnji auto delova i videćeš ko uzima ulje za dolivanje. Ja sa mojim ostatkom od 0,3 sve živo po kući i zgradi podmaza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 15, 2014 Prosecan srbin se izgleda najvise boji promaje i plivajucih zamajaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 15, 2014 To ti je kao sa sex-om.Kad si mlad i neiskusan,plaše te raznim boleštinama,te može da te snađe ovo, te ono,može da zatrudni i sl.Kad probaš, ne misliš ni na šta!Tako je i sa JTD-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted September 15, 2014 Prosečan Srbin vozi jtd. Kad smo kod straha, ja ga isterujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 15, 2014 Isterujem zlo, uterujem dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 16, 2014 Prosecan srbin se izgleda najvise boji promaje i plivajucih zamajaca Zaboravio si dizne i turbinu. Počeće malu decu da plaše: ako budeš nevaljao crći će tati plivajući zamajac pa ćeš dobiti batine! Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted September 17, 2014 Slicnim pricama o turbini, plivajucem, diznama, eger-u su i meni pojedini punili glavu kad sam se odlucio da kupim dizela, verovatno da sam ih slusao sad bi i dalje vozio nekog malog benzinca sa plinom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted September 18, 2014 Sto malog mogo si velikog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 18, 2014 Ajde kicerica vise...u iscekivanju smo enormnom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted September 18, 2014 (edited) Psdobro jutro svima.... Edited September 18, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 18, 2014 (edited) Evo da prenesem poređenje komšije koji je redovan na lokalnim okupljanjima, koji je vozio Punta mk2b 1.4 16v 95ks i koji sada vozi isto Punta 1.9 mJet HGT 100ks.. Dakle pošto je u pitanju ista karoserija i relativno slična snaga, pitao sam ga o njegovom mišljenju o ta dva modela.. On je inače test vozač u Fiatu i vozio je karting nekada, dakle dobar vozač, profesionalac. Kaže da što se tiče ubrzanja do 100km/h ima utisak da benzinac brže izleti, i ako fabrika kaže da je ubrzanje do 100 kod oba automobila 9,6 sec, ali zato dizel do maksimalnog ubrzanja napuni bez ikakvog mučenja za razliku od benzinca.. Ono što dizel ne može da zameni je spuštanje u nižu i nabijanje u obrtaje pred krivinom, samo to izvlačenje iz krivine kada je u obrtajima, kao i taj zvuk koji sve to isprati. Ali dizel je ekonomičniji, ima tu opciju da se preradi mapa, stavi veća turbina i td. i zato se odlučio da ga zadrži za sebe.. Edited September 18, 2014 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 18, 2014 Tog 1.4 sportinga ne može ni C 200 kompresor da dobije do stotke (provereno). Mečka počne da odmiče tek od 120 km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 18, 2014 Au kolega,pa šta onda radi 1.8 hgt. Quote Share this post Link to post Share on other sites