Jump to content
FAS Goran

M-a-r-k-o

Members
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

About M-a-r-k-o

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/28/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jagodina

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 MultiJet, Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

1898 profile views
  1. Od uvoza 2016. prvi vlasnik u Srbiji, redovno servisiran i održavan auto. Motor nije pran i nije sredjivan za prodaju auto se koristi svakodnevno. Enterijer maksimalno očuvan, mehanički potpuno ispravan a u cenu uračunte i 4 zimske gume Cordiant dubina šare 8 mm. Dva ključa, registrovan do 22.07.2019. Bogat paket opreme, auto u odličnom stanju vredi pogledati. Moguća proba i svaki vid provere. Za ozbiljne kupce mala korekcija cene. Preprodavac nisam razlog prodaje kupovina većeg auta. Cena 4.280€. Za dodatne informacije poziv, sms ili viber. 069-15-20-500
  2. Da se pohvalim i ja, konačno rešio problem težeg prvog starta na toplom danu, sada pali kao mina bez problema. Softverski podešena količina goriva pri startu, ako ljudi koji uredjuju forum nemaju ništa protiv ostaviću u ovom postu broj telefona, zatrebaće nekome. Diesel Chip Tuning Kragujevac, Dušan 064 3882 882. Intervencija je koštala 60€ i problem je rešen.
  3. Meni je najčudnije, u mom slučaju, da se problem javlja isključivo leti. Zimi nikakav problem auto pali odlično, ma koliko dugo da stoji. Računam ako je pumpa oslabila i treba joj više vremena da nabije pritisak, pravila bi problem svaki put kad auto stoji 2-3 dana bez obzira na godišnje doba, a ne samo leti.
  4. Sipam običan evrodizel, ne znam da li ima neke veze sa gorivom... Nemam ja problem sa tim, bar sad ne, možda prvo vreme mi je smetalo ali evo već druga godina je tako i to je to. Moj Stilo 1.9 JTD je nepunih 6 godina palio kao mina bez ikakvog problema, pa eto time možda time vodjen nekako mi to mučenje u Bravo pri paljenu u toplim danima nije normalno.
  5. Pozdrav kolege, pročitah celu temu pa evo i ja da iznesem svoj problem sa težim prvim paljenjem...Bravo 2008 1.6 MultiJet 88kw. Kada je temperatura u minusu ili do +20 nikakav problem sa paljenjem. Auto može da stoji tri četri dana na velikomm minusu, kontakt, stand by, zaverlga, ako je veliki minus zavergla duže, da napomenem da je verlglanje “zdravo” bez ikakve muke i auto upali iz prve bez ikakvog problema. Medjutim na temperaturama 20+ situacija je drugačija. Ako stoji dva dana desava se sledeće, auto vergla medjutim kad treba da upali on se nekako pomuči, kao u momentu da alnaser zastane pa krene pa opet stane, pa u momentu ne može sa složi rad, zatrese se i upali. Sve se ovo naravno desava brzo i vidim da slične probleme imaju i ostale kolege ali meni nekako ne deluje normalno. Čitao u temi da pumpi visokog pritiska treba više vremena da nabije pritisak....probao sam i vaše savete, par puta dao kontakt sačekam kresne bez problema. Ali desi se nekad i da posle dva tri kontakta isto se muči pri paljenju, takodje može da se desi i da posle dva dana nepaljenja na prvi kontakt upali bez problema, kao da je minus. Ako se pali svakog dana nema problema ali ako auto stoji dva dana ili više, temperatura 20+, kod prvog paljenja je pravilo da nema pravila, bar u mom sličaju, može da se pomuči a i ne mora.
  6. Što se tiče točkića za klimu, gledao ponovo kako da sredim tu sijalicu i nisam uspeo. Levo i desno od točkića postoje dva mala šrafa kada se odšrave kompletan točkić može se izvuče ali ne može da se izvadi kao preostala dva, verovatno da iza točkića postoji snop kablova, džek za pokretanj klime, šta god uglavnom to nešto ne dozvoljava da se točkić izvuče skroz. Takodje na spoju spoljneg dela točkića, koji se jedni vidi kad je centralna koznola nameštena, i ostatka sklopa točkića postoje dve male, kako već da ih nazovem, žabice koje kad se pritisnu u isto vreme, spoljni deo točkića se odvaja od ostatka točkića. Sad da li je tu ta čuvena sijalica za klimu ili skroz iza ne znam, odustao sam kako ne bi slomio točkić i moj matori ostao bez klime. Zaboravio sam da slikam ali trudio sam se da što jednostavnije objasnim.
  7. Video sam dosta slika razbucanih konzola ali na svakoj srednji točkić nije izvučen, nije skinut, moguće da sjalice ide sa točkićem...
  8. Kolege, zna li neko kako na Puntu mk2 zameniti sijalicu klime u srednjem točkiću? Danju kada je klima uključena ne svetli žuta tačkica, svetli ali se ne vidi. Samo je noću vidljiva čak i tad slabo svetli.
  9. Pa rashladnu tečnost nikad nije gubio, sistem ozračen na zameni antifriza mada moguće je ne poznajem baš toliko dobro materiju da bi mogao nešto više da kažem ali uglavnom zamenom termostata rešen problem radne temperature.
  10. Stari stvarno ne znam koji je bio, nisam se setio da pogledam, a sada sam stavio Vernet. Možda je Ivane problem bio u termodavaču zbog tih oscilacija radne temperature ali prošle zime imao dosta problema da dostigne radnju, skoro pa se ne secam kad je dostig'o, tako da je bio i razlog više za promenu termostata.
  11. Ja skoro zamenio termostat, odjednom u vožnji krenula kazaljka da luduje i od radne obori na 50C, kao da je auto skorz hladan, pa ga vrati na 90C i tako još par sličnih oscilacija i onda pala na 70C i to je, ne mrda ni levo ni desno. Pošto nisam bio kući, nakon povratka sam kupio drugi termostat i majator ga zamenio, stavio sam njegov jer nešto mi se varijanta sa r4 termostatom i tim budženjem nije svidela. Sad je već druga pesma, neverovatno brže dostiže radnu i kazaljka kao zakucana na 90C.
  12. Kolega evo info ako nešto znači ja se danas vratio sa Tasosa...nikakvih problema, prodavnice snabdevene, trajekti rade [emoji4] goriva može da se sipa i za 20€ i 50€ ili već koliko niko ne pravi pitanje, jedino što sam primetio je da od utorka u par marketa stoji obaveštenje da ne primaju kartice samo keš i to je to. A što se tiče goriva u MK ja sipao i u odlasku i u povratku nikakvih problema nisam imao.
  13. I ja stigoh pre par dana u Grčku pa da napišem i ja po neki komentar... Radova ima malo u Srbiji ništa specijalno, kroz Makedoniju nikakvih problema. Gužve nigde ni na auto-putu ni na granici. Na granici što kolega kaže bukvalno 5 min zadržavanja. [emoji4] Što se tiče tih migranata ja video bukvalno cela dva idu pešaka, doduše na zaustavnu, nose rančeve i to je to. Sve u svemu put protekao bez ikakvih problema. Pozdrav
  14. Meni se taj simptom prvi put javio sa slabljenjem akumulatora i to odmah nakon kupovine auta a greška se toliko brzo pojavi i izgubi da sam jedva stizao da je pročitam. Desilo se par puta i aku je vrloo brzo nakon toga riknuo i nakon stavljanja novog nikad se više nije palila ista greška.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...