Jump to content
FAS Goran

lemy

Members
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

About lemy

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

2089 profile views
  1. Da, to zvuči dosta realnije. Ja isto imam dosta auto puta gde drzim 130-140 i magistrale gde vozim 90-110 km/h. Grad relativno malo, uglavnom zimi, leto vozim motor. U ovakvim uslovima meni Bravo troši oko 5.5l, a ne štedi se puno. Ti drugi motori su u dosta mlađim verizijama koje su i dosta skuplje, a ne želim da robujem auti, ne želim da dam više od 7-8k eur Za vikend cu verovatno da pogledam jednog 2.0 u Šapcu, ali mi nekako deluje da cena niska u odnosu na ostale u oglasima pa sam skeptičan. Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM | Polovni Automobili
  2. Potrošnju sam gledao ovu zvaničnu uglavnom, ali ima i nevanične, koja je oko 7l. Meni Bravo troši oko 6l u proseku, pa mi je i 7 dobra cifra. Dok sam vozio Punta 1.4 spoting, trošio je u proseku 8-9. Ako je razlika 1l, to je ok, a već 2 navodi na razmišljanje. prelazim oko 25.000 km godišnje, i to je ušteda oko 800 eur u gorivu. Najverovatnije ći i bataliti motor, nije mi ni dizel stran vozim ga sada, nego ću gledati stanje auta, mada nekako dizel i alfa mi ne idu i istu rečenicu, ali vremena se promenila...
  3. Planiram da kupim Giuliettu uskoro, pa bih imao jedno pitanje. Sada vozim Bravo 1.9 mjtd 120ks. Novi auto mora biti automatik, to sam definitivno odlučio, što u ovom slučaju znaci TCT. Nedoumica mi je odabir motora jer se TCT nudi sa 1.4 MA sa 170ks i 2.0 JTDM sa isto 170ks, i naravno sa onim 1.75 ali to mi sada nije opcija što zbog cene što zbog potrošnje. Auto bi se vozio kao daily car, znači i po gradu i otvoreno, ali gledano km, najviše otvoreno i autoput, pošto živim u NS i tu se ne mogu napraviti neke km u gradu. Gledajući fabričke karakteristike, benzinac troši skoro isto kao i dizel, ali je benzin i malo jeftiniji. Potrošnja mi je bitna ali ne i da gledam u gram. Održavanje je verovatno slično, jedono što dizel ima dpf, egr i mozda i ad blue, nisam siguran. Svakako ovako gledano benzin ne bi trebalo daje skuplji za voznju od dizela. Pitanje je zbog čega bi iko uzeo dizel umesto benzinca i ovom slučaju, osim što je dizel u proseku jeftiniji (mozda je to samo sada u oglasima, malo je apsurdno ako možda se narod vraća na benin) ? Razumem veći obrtni moment ali ga ima dovoljno i 1.4 MA, ali da li ima nešto što previđam ?
  4. Što se tiče klapne, boljke očigledno većine ovih naših kočija ima jednstavniji način da rešiš otvaranje klapne od skidanja pola auta. Obično je problem u kontaktu na tom motoru u početnom položaju, posle radi. Znači ne može da startuje, zato mu treba pomoći, da tako kažem. Ja sam to rešio ovako. Zavučeš glavu ispod volana ( najlakse da sedneš na suvozacevo sedište, mada treba biti gibak za ovo). Iza komndi klime , unutra, videšeć sklop od nekih poluga, bele boje, one pokreću klapnu. Stiskaj dugme za recirkulaciju i vidi da i se pomeraju, verovatno ne. Obično je dovoljno samo da ih malo pomerš rukom i da prorade, ili da se kucnu nečim ( recimo drška čekica i sl). Nakon toga zabraniš pipanje dugmeta za recirkulaciju. Ja sam tako oglavio više puta ( sada ne pipam dugme).
  5. Meni je Bravo isti motor imao iste simtome kao i ovi. Do 2.000 o/min ide kao baba a posle prokine. Nije palio ni jednu gresku, nije nista previse dimio. Raskačinjao sam i protomer i nista se nije menjalo. Oterao sam ga kod Gorana da odradim jos svasta i dijagnoza je bila i EGR i protomer. EGR je zatvoren a protokome zamenjem. Posle toga ide ok, vec od 1.600 o/min pocinje da vuce ozbiljno
  6. Nasao sam uputstvo za Bravo pa da razbijemo dilemu. Po njemu ne signalizira kratko svetlo ni dugo. U prevodu to znaci da ne moraju canbus xenoni. Ja cu svakako da narucim canbus jer imaju AC balast a cena je par eur gore, ništa znacajno. Pa cemo da vidimo, Cekam da pregore night braker ❒ side/taillights ❒ brake lights or relevant fuse (see what described for symbol T). ❒ rear fog lights ❒ direction indicators ❒ number plate lights. p.s jel na beše Bravo idu H1 sijalice ?
  7. I meni to deluje logicno. Sta ce ti signalizacija za oboreno svetlo ako ga koristis nocu, videces ako pregori.
  8. Ja sam imao tu neku Philips vision silalicu na motoru pre par godina i sija za sve pare. Sada sam imao na prakticno istom motoru xenon i losije sija, odnosno dosta rasipa svetlost. Svakako to su oni stari farovi, nisu projektori i nisu ni namenjeni za to. Sada sam izvadio xenon jer zezaju na tehničkom. Racunam nesto, H1 night braker sam platio nesto debelo a kazu svi da kratko traju. Kinski xenon set na aliju je 17-22 eur, što je 2000-2500 dinara. To je manje vise ista cena kao i night braker a trebalo bi bar da duze traje, čak i da isto sija
  9. Ma djubre su definitivno, ali bilo koji drugi zahvat je komlikovan i naravno problematican sa stanovista tehničkog pregleda. I ja kada sam vozio punta pregorela mi sijalica kratkog i nije siglalizirao, a za poziciju i svetlo tablice jeste, tako da verujem da i ne signalizira. Da nije komlikovano zavuci ruke, probao bih, ovako mi se ne ispalati. I zamena sijalice je bila golgota Promenio sam dosta automobila i svaki put nesto novo naucim. Sa bravom sa naucio da probam i kakva su svetla pre kupovine . Ova su ocajna , voznja nocu mucenje. Duga su mu super, ali kratka uzas
  10. Pozdrav društvo, Posto kao i vecina vas imam katastrofa kratka svetla rešavam da probam sa ksenonima. Sada su unutra Osram night braker, i sija to bolje ali i dalje nije zadovoljavajuce. Malo sam proucio tu temu i ostalo mi je pitanje canbus sistema, odnosno prijavljivanje greske pregorele sijalice. Medjutim malo sam razmišljao naglas, da li Bravo uopšte signalizira pregorelu sijalisu u kratkom svetlu ? Na puntu koji sam vozio pre ovoga nije siglalizirao. Signalizira se pregorela pozicija, stop svetlo, svetlo tablica.. Ako ne signalizira, onda verovatno ne treba da brineo o ovome ? Svakako hocu preko alija da porucim ksenon sa canbus ali prodavac ne garantuje da nece da upali gresku.
  11. Moraces da se dobro pomucis. Ja sam pre jedno pola godine trazio i niko nije imao vozacev. Ja sam na kraju stavio od Stila. Nije identican 100% ali se montira bez problema, jedino sto boja nije ista , ali se brzo naviknes
  12. Nazalost , ali mislim da si ti kriv za izazivanje saobracajne nezgode. Jeste cudno, i verovatno će svi reci da nisam u pravu , ali ti si njemu oduzeo pravo prvenstva prolaza a ne on tebi. Nije ni on bez krivice , daleko od toga, on ce odgovati za preticanje preko pune linije, mozda i prekoracenje brzine... Drugarica je imala slicnu situaciju, izlazila na stop levo ali je lik krenuo u preticanje preko pune linije prakticno u raskrsnici i udatio je direktno. Ona bila kriva i krivicno odgovarala zbog materijalne stete i povreda. Najbolje ti angazuj advokata, da prodjes sto bezbolnije, nemoj slusati nas ovde. Dobar advokat moze cuda da ucini
  13. Ova honda kao Trigerova metla. Zamenio 2 motora i 3 šasije ali je i dalje to isti auto
  14. Stvar je prilicno jasna iz opisa, zaribao je motor. Sada alnaser ne moze da okrene. Probaj eventualno da ga ubacis u brzinu i probas da pomeris auto na gurku. Koliko ja znam kada se upali ova lmpica motor se mora odmah ugasiti i ne paliti do daljnjeg. Cesto je i kasno kada se upali lampica ali je steta manja. Dobro je puntisa i izdrzao , 7 km bez ulja. Ako je ostatak auto ok onda se isplati popravljati mada mislim da je jeftinije kupiti drugi motor ali to je opet macka u dzaku. Ako je ovaj zaribao onda mora puna generalna a to nece biti jeftino...
  15. E sad mi je malo lakse. Ja mislio da menjem opruge na Bravo. Svugde kacim. Kod mene u ulici se ne cisti, ostali doboki kolotrazi samo cekam kada ce mi ona zastita motora ostati negde. Mnogo je nizak auto. To moze lako biti problem u malo vecem snegu ako nasedne. Dzabe od guma. A sada o gumama. Ja sam montirao 4 nove Lassa . Za sada mi deluju ok ali ih nisam nesto ni testirao. Za vikend idem u selo pa cu da vidim. Ima brda, neociscenih puteva, makadama... Na drugom autu, Corsi, imamo Hancook, i bas smo zadovoljni. Prosle godine sam isao po najgorem kijametu preko iriskog venca bez ikakvih problema.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...