Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Da je jedan nego ih ima gomila. Tamo gde se benzici raspadaju dizel dominira.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, tamo gde treba kamionski/traktorski obrtni momenat...al uglavnom ne pricamo o kamionima, traktorima, i glupim americkim hepeninzima gde se traktorom pomera balast pa ga mere i deru se k`o nenormalni...mislim slazem se, da... tu je bolje trpati dizel motore, i tu dominiraju samo tako...vrh

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj opet...F1, DTM, Wtcc, nascar, WRC, Porsche cup...mrzi me dalje

 

24h Nürburgring...

 

Audi R18 e-tron quattro je pobednik u 24h Le Mans zbog pravila same trke koja ga favorizuju...

Radi se o motoru od 3.7 ili 4.0 V6 turbo dizelu pojacanom sa elektricnim motorom

dok je najjaci benzinac na trci Toyota TS030 Hybrid 3.4 V8 atmo benzinac...ili Honda HPD ARX-03a takodje 3.4 V8 atmo...

 

Dakle jaci turbo dizel je brzi od slabijeg atmo benzinca-wauuu :laughing: :laughing: :laughing:

Tamo gde se benzici raspadaju dizel dominira.

 

 

Ovo k'o da je Dejica napisao :harhar:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad uppredjujen benzince vs dizele mislim na nase dostupno-realne masine, tipa HDi, JTD, JTDM....tce i ostali automobili. Inace nema diskusije o jednom Porseu, Lambu ili Maseratiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta da pricamo o njihovim zvukovima kad se i mala beba okrene kad neki prodje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jednostavnog pitanja...na koje nema prostog odgovora. Kod najjačih verzija BMW serije 3 modela, šta je bolje...benzinac ili dizel?

Sa jedne strane novi BMW M3 sa benzincem koji ima dve turbine, a sa druge serija 3 sa dizelom ispod haube i isto dve turbine, ali posebna dorađena verzija, BMW Alpina D3. Benzinac ima više KS, ali dizel više obrtnog momenta i jedan stepen prenosa više. Benzinska verzija je i nešto malo lakša...

U teoriji, debata koji je bolji bi trajala zauvek...ali fizička bitka ova dva modela je u sledećem videu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prvi dizel auto bio Jtd Stilo kojeg i sad vozim i jako sam zadovoljan tim motor i njegovim performansama i sledeći auto opet takodje dizel planiram da bude jer sam stvarno zavoleo dizele i zvuk dizel motora. Mozda subjektivno sam za nijansicu vise na stranu Jtd a sto se tice TDI imao sam prilike da vozim par Wv i PD i CR i ne bih takodje imao nista protiv da neki od tih motora bude nekad, jednog dana, u mom voznom parku, zasto da ne...

Greskom u ovu temu stavljen posto molim moderatore da ga izbrisu. Hvala

Edited by M-a-r-k-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinac od 130 konja i dizel od 130...gas sa 2500ob. na oba pa koji ce lepse povuci...naravno dizel ;) ili da obrtaji budu kod oba na max obrtom momentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinac od 130 konja i dizel od 130...gas sa 2500ob. na oba pa koji ce lepse povuci...naravno dizel ;) ili da obrtaji budu kod oba na max obrtom momentu.

 

Ili recimo benzinac i dizel od 130ks, gas sa 5000rpm, koji ce lepse povuci :p

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz videa se vidi da su razlike minimalne,objektivno za nijansu je mozda bolji dizel... Skoro da nema razlike... Dizel ga nije bas zavidno ostavio,za pola duzine i nije neko prasenje tj. bezanje. Sada sto se kod nas gleda da je auto brz,a da malo trosi,onda se naravno gleda dizel.

 

Da li i u Dubaiju forsiraju dizele i zele svi da ih voze???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali mi ne živimo u UAR, a ni u USA, gde je gorivo višestruko jeftinije,a standard neuporedivo bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno me i ne cudi da su vise manje istih performansi. Prosla su ta vremena kad je dizelasima trebalo tjedan dana do 100 i kad je motor tezio ko ostatak auta.

Danas se sve svodi na tko sta hoce i za sta treba auto. Problem kod jacih auta je sto ih eko norme i zakoni polako ali sigurno ubijaju, primjer samo gdje je dosla formula, od v12 na turbo v6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Benzinac od 130 konja i dizel od 130...gas sa 2500ob. na oba pa koji ce lepse povuci...

Ili recimo benzinac i dizel od 130ks, gas sa 5000rpm, koji ce lepse povuci :p

 

Uze mi reč iz usta... Što bih vukao 130ks na 2.500 obrtaja kada mogu na 6-7.000 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizelu se samo potopi gas za preticanje a benzinca motas stalno u obrtaje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...