Bingodalton 738 Posted April 15, 2018 Ma da, moze se namestiti da subjektivno ide bolje, objektivno cak i losije, a da je stetnije po motor.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 15, 2018 Bitno je da imaju stav da zele da urade tuning po zelji musterije i da ukoliko se nakon cipa javljaju problemi koji nisu ranije, zele da rese to, a ne da se prave blesavi kako je do auta. Moj rodjak je vozio novu c klasu u revo sa 20kkm i pravili se ludi sto je auto trokirao hladan i kad im se popeo na glavu resili su a opet nisu priznali gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 15, 2018 Ja sam preneo iskustvo kolege sa posla sa kojim radim a ne "nekog tamo"... Znaci odradili pa auto isao k'o mrtva baba tj upadao u limp mod, pa se on vracao 3-4x da vide sta je i otklone problem da bi na kraju vratili staru tj stock mapu... E sad, sigurno da ima i zadovoljnih ali ovo je jedno negativno iskustvo...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan 15 Posted April 15, 2018 Jel kolega na kraju uradio cip kod nekog drugog? Ako jeste i sve radi kako treba onda mozemo reci da je to minus za bobo, ali ako nije postoji velika mogucnos da auto ima problem koji nema veze sa mapom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 15, 2018 Mislim da je odustao ali provericu pa javnem... Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 15, 2018 Ima tu jos jedna bitna stvar: Ja mogu da cipujem jtd. Sam uredjaj za read-write ecu-a moze da se kupi za 10e na Aliexpressu, a programi barem u Srbiji jos nisu problem. JTD ima mapu za ubrizgavanje, vazduh i jos 2-3. Nema bas gde da se pogresi + sve trpi. A svaki noviji motor ima mape po brzinama, smoke limiter, torq limiter, DPF,.. tako da je lako biti dobar tuner za JTD. Treba se pokazati kad dodju komplikovaniji motori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 15, 2018 Cuvas li mi onu mapu, baj D vej? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 15, 2018 Cuvam. A ako izgubim 'ce napravimo novu za 3 sata, jer smo tako u mogucnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 15, 2018 Hahaha, naravno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 15, 2018 Oni likovi sto budze auta po evropama I amerikama I stavljaju kovane klipnjace sta oni znaju, bacaju pare, budale Sent from my KIW-L21 using TapatalkKupiš Gti u ediciji, fabrički ih ima Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 15, 2018 Kupiš Seat Leon mk1 Cupra, 1.8T od 224ks, motor od S3. I još ide na plin bez problema, kovane klipnjače... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 16, 2018 5 hours ago, marko.jovanovic said: Kupiš Seat Leon mk1 Cupra, 1.8T od 224ks, motor od S3. I još ide na plin bez problema, kovane klipnjače... Kovane sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 16, 2018 Kupiš Gti u ediciji, fabrički ih ima Sent from my SM-G950F using TapatalkI ne samo to, vec i turbo od R-a.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 16, 2018 Hteo sam reći da ima kovane klipnjače. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 16, 2018 2 djomla and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 16, 2018 (edited) 5 hours ago, marko.jovanovic said: Hteo sam reći da ima kovane klipnjače. Znam sta si mislio ali gresis. Nema tu nista kovano, u pravom smislu te reci. Klipovi kod Cupre su isti kao i kod A3, S3 ili G4 od 150HP. Razlika je u debljini pina klipa pesnice 19mm ili 20mm. https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a3+s3+sportb+lim+qu/a3/2003-209/1/105-105015/#21 Edited April 16, 2018 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 16, 2018 E svaka čast, nisam to znao. Al opet taj motor dosta trpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted April 17, 2018 On 9.4.2018 at 10:41 AM, pittatore said: Ako nakon otvaranja auspuha (pogotovo u prednjem delu) nisi radio nikakvu softversku korekciju onda imas prepunjavanja turbine sto se manifestuje knedlama na ubrzanju. Turbina kad se neposredno iza nje naglo oslobadja u veliku praznu zapreminu tezi da ide u overboost. velik bezpotreban pritisak grije smjesu goriva sto znaci topla smijesa no dobro On 15.4.2018 at 6:48 PM, igor0511 said: Ima tu jos jedna bitna stvar: Ja mogu da cipujem jtd. Sam uredjaj za read-write ecu-a moze da se kupi za 10e na Aliexpressu, a programi barem u Srbiji jos nisu problem. JTD ima mapu za ubrizgavanje, vazduh i jos 2-3. Nema bas gde da se pogresi + sve trpi. A svaki noviji motor ima mape po brzinama, smoke limiter, torq limiter, DPF,.. tako da je lako biti dobar tuner za JTD. Treba se pokazati kad dodju komplikovaniji motori. Samo 5 mapa jtd???i na posranome edc15c7 imas posla ako hoces vrhunski tuning od pilot i i glavnog ubrizgavanja do smoke limitera i maf vrednosti ako je ukljucen pa do mape varijabile vnt korekcije itd....mislim ....bez veze prica 5 mapa i bum tuning 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 17, 2018 @zalik a koliko je to mapa, onako na kilo? Poenta price je bila da je jednostavan ecu u odnosu na bilo koji noviji. Zato je i kostala mapa svojevremno 30e za JTD. Ili ce mi neko reci da je cena bila 30e zato sto prodavci mnogo vole JTD i zele da svaki dise punim plucima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pittatore 6 Posted April 17, 2018 13 mapa koliko se secam 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 18, 2018 A koliko od tih 13 mapa ima "smisla" menjati? I koliki je taj broj mapa kod npr 2.0 Mjet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 18, 2018 Sve mape se koriguju kod EDC 15c. Naravno da novija vozila imaju komplikovanije mape, multi jet ubrizgavanje i td ali glavna stvar je da kod običnog JTD-a se radilo na kabal, bez skidanja ECU a već kod EDC 16 je isti morao da se stavi na sto .Što je auto noviji i skuplji i cena radova je veća.Послато са LG-G3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pittatore 6 Posted April 18, 2018 2.0mjet 33 ili 34 mape, od toga 22 za dpf samo, egr 4 mape... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 18, 2018 Zar se ne gasi egr kod 1.6/2.0 u 6 mapa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 18, 2018 @dekirs pa ti opet gasi DPF-EGR 15 minutes ago, pittatore said: 2.0mjet 33 ili 34 mape, od toga 22 za dpf samo, egr 4 mape... I odeš kod nekoga ko to radi onako, znaš, solidno, na sluh što bi se reklo...posle bude kuku lele Zakomplikovali su tu priču baš izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites