Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 10325

Fiat Stilo i sitnice koje Vas nerviraju

Recommended Posts

polomljen, kod one dve rupe..ostao mi je samo prednji deo da visi, da nisam njime kačio ne bih ni skontao da ga nemam..

dobro, to je prvi tek..Ivane, koliko si ih ti do sad promenio za sve godine koliko voziš stila? :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenski plehovi su džabalesku, nemoj da se nerviraš oko toga.

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro, to je prvi tek..Ivane, koliko si ih ti do sad promenio za sve godine koliko voziš stila? :laughing:

Moram da se pohvalim da je na njemu jos uvek oridjidji, mazen i pazen ;) . Dok nije bilo Stila po otpadima, ni ovih zamenskih delova "na trafikama", polovan suspleh se kretao i do 250 EUR, verovali ili ne. Tako da ga je Ivan odmah po kupovini auta lepo utegao i ucvrstio i uvek kad sam kod majstora insistiram da ga vrate kako je i bio, sa svim srafovima. Tako da nemam problema, rupe maksimalno izbegavam, jedino malo treba povesti racuna na ivicnjacima i pri voznju po snegu u rikverc, eventualno podici malo zadnji kraj suspleha kako ne bi glumeo lopatu zimi.

Odmah mi u oci upadne Stilo koji ide u susret bez suspleha ili sa visecim delovima, nije ni cudo sto otpadaju... Tandaraju to ljudi tako, ipak je to nas novi Golf 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvrdo kvacilo, prvi put kad sam usao u svoj (i u stilo uopste), toliko sam lagano krenuo po kvacilu da mi je lansiralo stopalo i ugasio auto. I tako 3 puta. Navikao sam naravno, ali i dalje mislim da je tvrdo, mozda je na mom samo, ali ne mogu bas da opustim stopalo na peti i drndam papucicu. Prvi dizel, ne racunajuci povemenu voznju G2, 16d :)

Ne moze se bas pohvaliti preglednoscu pozadi, pri parkiravanju u nazad jos uvek imam utisak da sam "usao" u auto iza, a zapravo ima jos dosta prostora, verovatno zato sto je nizi malo (3v). Je l' 5v pregledniji uopste?

Pri manevrisanju cesto zakacim sirenu.

To su mi minus utisci posle 2 meseca, zanemarljivi u odnosu na pluseve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 vrata je pregledniji pozadi.

Kvačilo treba da bude mekano, nema veze što je dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na JTD kvačilo treba da je jako mekano. Verovatno je crkao cilindar u kabini ili je korpa gotova. Svakako treba da pregleda majstor.

3v je pregledniji preko ramena, jer nema stub po sred glave kao 5v. Pozadi je verovatno pregledniji 5v, ali to je manje bitno. U oba slučaja je poželjno koristiti retrovizore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel mora baš da bude toliko mekano? meni je mnogo tvrđe nego na Astri, mada je njeno ultra mekano i bukvalno ne pruža nikakav otpor.

Mada i nije nemoguće da je moje kvačilo blago dograjalo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može niko preko foruma da dobije info koliko je tvoje kvačilo mekano ili nije. Jednostavno, mora da se pritisne nogom. :)

U svakom slučaju, nema razloga da bude tvrdo, niti je to normalno jer je dizel ili sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jankoviću teško, nema za mene skupa ovog proleća :dizzy:

Nešo nije da je tvrdo previše, samo se oseća razlika u otporu u odnosu na Astru, ali drugih problema tipa bežanja obrtaja nisam primetio, a i probao ga je majstor Neša i ništa ne reče za kvačilo tako da računam da je prilično dobro mada se drugar koji vozi Z10 baš začudio kada je probao Stila koliko je tvrđe kvačilo ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kvačilo se hvata u koštac sa 255 Nm i normalno je da bude tvrđe. Astra H CDTI ima za nijansu mekše kvačilo od Stila. Svaka dalja sumlja, upoređuješ samo sa Stilom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti malo lošije, ali nije da je tvrdo da ne može da se vozi, štaviše sad mi je taman, a Astrino suviše mekano dok je na gasu i končnicama potpuno obrnuta situacija jer Stilo ima baš mek gas i kočnice za razliku od Astre kod koje ti utrne noga posle pola sata vožnje autoputem.

Ali najbolje je da proverim sa drugim Stilom mada opet ne bih ništa dirao dok radi tako da i sama provera ne bi mnogo značila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, ti se odluci, ili vozi Astru ili Stila ... zato ti imas problem posle, naviknes na Astru, pa sednes u Stila i onda svasta nesto cudno bude :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da recimo trese pri kretanju ili bilo šta drugo OK, ovako malo tvrđe ništa strašno.

Kada sam probao ortakov Aveo (sa 13 000 km) onda sam video koliko je teže na Stilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, ti se odluci, ili vozi Astru ili Stila ... zato ti imas problem posle, naviknes na Astru, pa sednes u Stila i onda svasta nesto cudno bude :D

U stvari je to i najveći problem :laughing:

Poredim malog benzinca sa 120Nm koji ima toliko mali motor da i na punom gasu zuji kao fen i sa druge strane 255Nm traktora, mora da bude neka razlika u svemu tome.

@Ivan Astra isto tako ima bolesno lagano kvačilo, meni su bile ogormne muke da se naviknem na nju jer nema otpora i dosta visoko hvata pa mi je sad normalno ponašanje kvačila čudno. A trešenja nema uopšte, čak i ako krećem bez gasa ne trese se ni malo ili evenutalno malo zadrhti, ali čim pređe 1000 obrtaja pri kretanju nema nikakvog cimanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se i ja prikljucim u klub :) u par dana koliko je kod mene pipikuje ko blesav :) airbag failure stop engine,water in fuel,anti pinch sens failure,servo connection lost,alternator failure :))))) kad se nisam slogirao...a auto radi normalno i svi mi kazu da se naviknem na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se navikavaš, proveri odakle sve to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I naravno proveri akumulator :D Ako je pri kraju oce ti gremlini da posasave :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

akumulator je kuplje u decembru prosle godine,pise u garanciji...kad se upalila servo greska samo sam ugasio kola i upalio i sve ok...a ovo za airbag je stalno upaljeno...ah ti gremlini :) ovo za vodu u gorivu je palio od kada sam sipao gorivo na NIS pumpi,upalio dva puta i danas nije palio...

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vodu u gorivu probaj da jače prikočiš, ako upali odvni davač ispod filtera i ispusti gorivo. Kada iscuri zavrni dobro, daj kontakt da el. pumpa napuni filter sa gorivom i posle 20-30 sec verglaj i upali auto. 

Za Airbag , Ivan je kačio slike onog konektora ispod sedišta, on zna često da pravi problem. Znaju i kablovi da zezaju ako nisu učvršćeni ispod sedišta.

Proveri kapacitet akumulatora kao i napon punjenja. Nadam se da nije Bljack Horse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ka sipam stalno na nisovoj pumpi i nikada mi nije upalio gresku tj.pokazao da ima vode...jesnostavno kao sto ivan kaze...nemoj se navikavati na greske, vec kod majstora da nadjete uzrok tog paljenja gresaka....Lepo je kada nemas lajt sou na tabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije Bljack Horse,Varta je.da kablovi nisu ucvrsceni dobro,landaraju :) ovo za vodu u gorivu vise ne prijavljuje.a kad je prijavljivao to je bilo toliko brzo da sam jedva procitao sta pise na ekranu  iodmah se ugasi.hvala na savetima.mala ispravka,nije mi se to desilo sve odjednom,mislim sve te greske,nego se upali to za gorivo pa se ugasi pa nakon nekog vremena za prozor i tako...bice reseno posle praznika,nadam se.jos jednom hvala svima

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

...airbag failure stop engine,water in fuel,anti pinch sens failure,servo connection lost,alternator failure :))))) kad se nisam slogirao...a auto radi normalno i svi mi kazu da se naviknem na to.

 

Šta si ti to kupio prijatelju kad toliko pišti...mnogo je i za Stila. :D

Za vodu su ti objasnili, nije pištao bez razloga, tj. sipao si loše gorivo. Airbag treba da središ (dok to ne uradiš voziš auto bez vazdušnih jastuka jer se neće otvoriti nijedan ako slučajno zatreba), imaju teme o tome:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=25511

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=29635

 

Servo je ozbiljan trošak koji te možda čeka. Da li te čeka ili ne, saznaćeš tako što ćeš prvo proveriti kako ti akumulator radi, kako ga alternator puni. Ne zanima te papir na akumulatoru, tj. kad je kupljen. Premeri napone.

Ako je tu sve ok, a servo i dalje zna da zeza malo-malo, onda spremaj pare.

 

Oko antipinch senzora, pogledaj ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51287

 

Jesi li ti doooobro gledao pre kupovine da taj auto nije bio odvaljen od života u nekom udesu? ;) Ako je čukan, Bože moj...ali da nije bio odvaljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...