Jump to content
FAS Goran
Guest 10325

Fiat Stilo i sitnice koje Vas nerviraju

Recommended Posts

Cao svima i kod mene nesto skriüuce u  prednjem desnom uglu ne znam staje ali ne uvek sa vremena na vreme majke mu ga hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problema sa zvukom turbine...crijevo intercoolera probuseno...posto ga ne mogu naci nigdje reko da pogledam na EBAYU...

Al ne znam kako da ga potrazim na "SEARCH"...sta da upisem...probao sam INTERCOOLER HOSE...ali ne ide...ideje???

Zavisi koje je busno...

Ima jedan lik koji pravi creva vrlo povoljno... Mislim da je 1500din po komadu. Gornje koje ide ka usisu ima jedno gumeno crevo, a donje od turba ka interkuleru ima dva komada..

Kontakt Dejan +381 64 1299305

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što reče underground, zovi Dejana na napisani broj, objasni koje crevo ti treba i kupi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa krckanjem plastike prilikom prelaska preko vecih rupa.
Ne lupa nista u trapu vec se cuje lupkanje u kabini.

Ima li neko ideju gde da pogledam?

 

Plastika iznad pedale kvacila me bas izludjuje.Ponekad ne mogu da iscupam nogu kako bi ponovo pritisnuo kvacilo.

 

Dodirnuo sam par puta sirenu prilikom motanja volana.

 

Premekan gas,problem na duzim putovanjima.

 

Nizi prednji kraj sto je predstavljalo problem u pocetku(napuko sus pleh :)

 

Mali retrovizori(nisam primetio da jos nekom to smeta :)

 

Delimicno nesinhronizovana prva brzina.Nema saltanja iz 2. u 1. do potpunog zaustavljanja.Malo mi je trebalo da se naviknem na to.

 

Zamena sijalice na vozacevom faru  :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je bilo malo teško da se naviknem na relativno male brisače u odnosu na Astrine, ali ako se lepo podese nema nekih problema sa vidljivošću.

Ono što meni prilično smeta je loš položaj B stuba tako da često zasmeta pri gledanju sa strane.

A lagani gas je po meni odlična stvar za duža putovanja. @Dante da voziš moju Astru 1200km u cugu video bi šta su muke sa gasom  :laughing: Prvo utrne stopalo, pa noga do kolena, cela noga, dupe i kad krene da hvata i kukove onda praviš pauzu  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedale gaziš vrhovima prstiju pa neće da zapinje.

Za volan i sirenu , moraćeš da paziš i da naučiš.

Gas sasvim odgovarajući, i na duže i na kraće relacije.

Baš je nizak, a i tome doprinosi velika visina pozadi kada je prazan.

Mali retrovizori svima smetaju, kasnije se čovek i na to navikne.

U prvu brzinu se u toku vožnje teško ubacuje na skoro svim kolima, a zavisi i od samog kvačila.

Kupiš kvalitetne sijalice, namažeš kontakte i dobro zatvoriš far. Naravno uvek gasiš prvo farove pa tek vozilo . Pravilo B važi i za palenje prvo zaverglaš, malo motor odradi i onda pališ svetla. Tako da smanjiš rizik crkavanja na najmanju meru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je bilo malo teško da se naviknem na relativno male brisače u odnosu na Astrine, ali ako se lepo podese nema nekih problema sa vidljivošću.

Ono što meni prilično smeta je loš položaj B stuba tako da često zasmeta pri gledanju sa strane.

A lagani gas je po meni odlična stvar za duža putovanja. @Dante da voziš moju Astru 1200km u cugu video bi šta su muke sa gasom  :laughing: Prvo utrne stopalo, pa noga do kolena, cela noga, dupe i kad krene da hvata i kukove onda praviš pauzu  :laughing:

E to, al svaki ciga svoga konja hvali. Moj kum ima Astru G karavan, 2.0DTi. Kada je provozao mog Brava odmah je iskomentarisao da je auto previše mekan na komandama. Meni je kvačilo novo, ma milina. Kaže ne valja to :D, premekane pedale.

A tek da ste videli mene kada sam pre 10 godina iz Lade 2104 (karavan) seo u ganc novu opel vektru 2.0 benz. Pa samo što nisam probio patos kada sam stisnuo kvačilo :p Ko nije vozio ladu ne zna šta je muka, a u toku 5 meseci sam svaki dan prelazio po 100km po gradu sa njom, nije mi bilo dobro, doduše bio sam i mlađi :p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svestan da naša kola imaju dosta mana i da, naravno, nisu savršena. Ali za ovu cenu održavanja i vožnje mislim da ne može bolji auto da se vozi od nekog jtd-a :) 

2.0dti sam jednom samo probao, ali nije bilo nešto pretvrdo kvačilo dok je na 1.4 Astri bukvalno premekano i hvata celom dužinom hoda tako da je malo teško navići se. Izgleda da kuma čeka novo kvačilo :)
Ja sam vozio pre Juga koji je bio u ok stanju, ali je Jugo kome ništa skoro nije rađeno osim redovnih servisa i kočnica tako da su bile prilične muke voziti to, a sad kukam kako mi klima nije napunjena  :laughing:

 

Inače, meni su i jtd-ovi sa lošim kvačilom prava muka za vožnju. Ima sad drugar 147 jtd(video ga i Ivan pa može i on da napiše kakvo je kvačilo) i mislim da sa tim kolima ne bih mogao 10min da budem u gradu. Kvačilo je toliko tvrdo kao da blokira i čim malo popustiš nogu katapultira je. Prava je umetnost biti taxista ako imaš onakvo kvačilo  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene na stilu sve više nervira jedna krupna sitnica koja nema veze sa samim autom, a to je što ih ima na svakom ćošku, sve više, pogotovo izubijanih, izglonđalih, matiranih, bez ratkapni... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ima i onih koji vuku mesalice u prikolici ili dovoze paprike na pijac :laughing:
Dobar auto u kombinaciji sa jeftinim delovima i odrzavanjem neki pogresno tumace kao mogucnost za neodrzavanjem...

Juce mi se hvali covek koji vozi stila jtd (59/80) kako nije menjao ulje 40 000 km :shock: sipkica za kontrolu ulja mu je bila suva kao barut.Ja slusam i ne verujem :no On u Grckoj dospe 1l ulja i dodje do kuce.Kaze mi probaj da vidis kako ide,nije mu nista :w00t:

 

Za lupkanje,Igor je dobro pogodio da mi je polomnjen jezicak na jednom kraju daske za gepek.Nadam se da cu se sredjivanjem toga resiti i lupkanja kao i on :thumbup:

 

@ivan.ik u tome i jeste problem,lepo krenem sa prstima ali mic po mic u toku voznje eto pola stopala na kvacilu :laughing: onda izvucem celu nogu i krenem ispocetka,sad lepo izvlacim svaki put posle pritiskanja kvacila :D

 

I za visinu si u pravu,95 % vremena je prazan pozadi sto ga dodatno "spusta" napred

 

Prva brzina mi je u pocetku zadavala najvise muke.Navikao sam da saltam u prvu pri prelasku preko lezeceg,rupa,prolaska kroz raskrsnicu.preneo sam iskustvo iz drugog auta u stila.Najgore je sto sam bio ubedjen da su mi kvacilo i menjac pokvareni :(

Posle citanja foruma,razgovora sa forumasima i majstorima shvatio sam o cemu se radi,promenio stil voznje i sad je sve ok.

 

Paljenje prvo motora pa ostalih uredjaja je obavezno kao i obrnuto prilikom gasenja :thumbup:

 

@igor i moj auto ima premekano kvacilo,to su zapazili svi koji su ga vozili

Alfa 147 itd koju sam imao prilike voziti takodje je imala "katapult" kvacilo :D Cudi me sto i golf 6 1.4 benzin koji cesto vozim ima pretvrdo kvacilo.Cesto pri kretanju auto upozorava "press clutch" iako sam kvacilo stisnuo jako.Divim se mojoj devojci koja sa 50 kg vozi takav auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je najgore takvi ljudi prodaju posle kola za 2000e nekom ko želi da ih održava, ali bude kasno. Gledao sam neke klipove šta se dešava sa uljem i manje-više svako prelazi u ugalj posle najviše 15000km tako da dobiju začepljen motor koji će kad tad da crkne. A i slažem se da mešaju ljudi jeftino održavanje sa neodržavanjem.Tako jedan moj komšija kaže da u Passat nema ulaganja jer nije još ni dinara osim goriva uložio u auto  :laughing:

 

Javi jel lupka posle lepljanja onog jezička, trebalo bi da se dosta smiri :)
 

Ovo za brzinu nije loše, pogotovu ako lagano kreće iz druge bez mučenja, ume to da znači za potrošnju. 

 

A to za auto ne daj više ljudima da voze. Još par njih da proba kako vuče i neće više biti mekano kvačilo  :laughing:

Sad sam zaboravio, jel tvoja devojka uzela novog tog Golfa? Moguće da je i njemu malo otvrdnulo kvačilo vremenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Najviše od svega me nervira me zvuk škriputanja i krckanja plastike na instrument tabli. Najveći dio škriputanja se ublažio poslije mjenjanja nosača motora kod akumulatora (stari je majstoru izgledao ok na oči, ali ipak nije valjao). Onda sam ubacio parčiće školske gumice na spoju sa šoferšajbnom (2 kom) i sada se samo čuje na velikim neravninama i pri određenim rijeđim situacijama. Imam još neko lupkanje u lijevom tapacirungu, kao da neki kabl ili nešto lupka lagano u vožnji ili ako se ručno protresu; pogledaću šta je u pitanju,

 

2. Takođe mi se ne sviđa mekana plastika tapacirunga; malo jače sam povukao ručku i odvalio je a takođe se oštetila plastika na pregradi tapacirunga gdje je mjesto za bocu i ima još par vidljivih oštećenja,

 

3. Volan je nezgodan za okretanje, često mi se desi da svirnem nenamjerno,

 

4. Previše nizak prednji kraj. Problem mi je što ne mogu otići na neka mjesta s makadamskim putem na koja sam prije išao i to sve zbog auta. A juče sam imao problem i na uskom asfaltiranom putu tokom preticanja gdje sam morao malo nagaziti makadam koji je uniže od asfalta i opet sam zagrebao plastikom. Ta neka plastika ispod motora je niža čak od prednjeg spuštenog gumenog spojlera (ili kako li se već to zove?),

 

5. Ponekada se sam vrati žmigavac,

 

6. Ako radi CD dok palim auto često zablokira totalno, ne reaguje i moram izvaditi klemu da nadođe, inače, ako je upaljen,  svaki put se restartuje kada upalim auto; da li je i kod vas tako?,

 

7. Prebrzo troši prednje gume. Znam da utiče moja brza vožnja ali su se ljetne Continental Conty premium 5  (195/65/15) potrošile za 6000 km.

 

8. Nervira me što ima mnogo ladica a nigdje pogodnu za sunčane naočare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Najviše od svega me nervira me zvuk škriputanja i krckanja plastike na instrument tabli. Najveći dio škriputanja se ublažio poslije mjenjanja nosača motora kod akumulatora (stari je majstoru izgledao ok na oči, ali ipak nije valjao). Onda sam ubacio parčiće školske gumice na spoju sa šoferšajbnom (2 kom) i sada se samo čuje na velikim neravninama i pri određenim rijeđim situacijama. Imam još neko lupkanje u lijevom tapacirungu, kao da neki kabl ili nešto lupka lagano u vožnji ili ako se ručno protresu; pogledaću šta je u pitanju,

 

2. Takođe mi se ne sviđa mekana plastika tapacirunga; malo jače sam povukao ručku i odvalio je a takođe se oštetila plastika na pregradi tapacirunga gdje je mjesto za bocu i ima još par vidljivih oštećenja,

 

3. Volan je nezgodan za okretanje, često mi se desi da svirnem nenamjerno,

 

4. Previše nizak prednji kraj. Problem mi je što ne mogu otići na neka mjesta s makadamskim putem na koja sam prije išao i to sve zbog auta. A juče sam imao problem i na uskom asfaltiranom putu tokom preticanja gdje sam morao malo nagaziti makadam koji je uniže od asfalta i opet sam zagrebao plastikom. Ta neka plastika ispod motora je niža čak od prednjeg spuštenog gumenog spojlera (ili kako li se već to zove?),

 

5. Ponekada se sam vrati žmigavac,

 

6. Ako radi CD dok palim auto često zablokira totalno, ne reaguje i moram izvaditi klemu da nadođe, inače, ako je upaljen,  svaki put se restartuje kada upalim auto; da li je i kod vas tako?,

 

7. Prebrzo troši prednje gume. Znam da utiče moja brza vožnja ali su se ljetne Continental Conty premium 5  (195/65/15) potrošile za 6000 km.

 

8. Nervira me što ima mnogo ladica a nigdje pogodnu za sunčane naočare.

Stilo i mekana plastika ? To još nisam video.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

To nije loša varijanta sa volanom nije loša , taman upozoriš ljude o svojim namerama.

Vezano za CD biće da je tvoj u nekom bagu.

Vezano za potrošnju guma, stil vožnje i loš prednji trap. Inače ništa posebno za potrošnju guma.

Ako su ove naočare u pitanju klovn.jpg  tu ti teško mogu pomoći . Za one klasične imaš kod lampe malu policu baš za tu namenu. Osim ako nemaš fabrički alarm ili panorama krov.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor Golf je uzet polovan,2 god. star,sa predjenih 65 000 km.Moguce da mu je otvrdlo kvacilo,ali salta perfektno,kao kroz maslac.A kvacilo "katapult" :laughing:

 

@gordan 84 pretpostavljam da vozis jtd,napisi u profilu

Vezano sa plastiku,ja sam mog uzeo sa napuklom plastikom koja oblaze pod ispod vrata i to na mestu gde se obicno nogom oslanja neko ko ulazi na zadnje sediste.S' obzitom da ta plastika naleze na karoseriju bas se pitam sta je taj/ta imala od obuce kad je plastika napukla :)

 


prednjeg spuštenog gumenog spojlera (ili kako li se već to zove?),

 

bas me zanima o cemu se radi,baci neku sliku

 

I meni se vraca migavac,ali mislim da je to do istrosenosti spulne,a ima i posebna tema na forumu bas o tome:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=46539&hl=migavac#entry734941

ako je samo otvrdla gumica,lako se resava

 

@ivan.ik u tu malu policu mogu ove naocare npr:

 

lennon_sunglasses_0781.jpg

 

:laughing:

za ostale je najbolja rupa u naslonu za ruku,ko ga ima....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje staju extra

 

Persol_PO2803_S_58_Sunglasses_00.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moje staju gore na nebo - nosim one soferske, da ne trazim sad sliku...

Inace kod mene nema ama bas nikakvog krckanja oko vrata ili kokpita, ali zato ima na bocnom stubu, ona velika plastika gde izlazi pojas.... ali vremenom sam oguglao + nije toliko glasno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,stilo je auto do yaya!!! Ovih dana cesto vozim pasata b6 2.0tdi i ne mogu da shvatim zasto taj auto kosta 5 puta vise od mog stila..
Dokle god budem vozio pasata,stilo nema sanse da me iznervira.. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazi ljudima sta je auto (passat 6) nista, bukvalno. Jos ako je sa malo losijim paketom opreme, au....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kolega

 

"Soferske" ili ti "pilotske" ili zovi ih kako god hoces!!!

naocare_za_sunce_air_force_av30_revoluti

 

 

model je isti,neprevazidjen,samo se nazivi menjaju.I ja imam jedne takve :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prednjeg spuštenog gumenog spojlera (ili kako li se već to zove?),

 

bas me zanima o cemu se radi,baci neku sliku

 

 

Evo te plastike koja je niža od prednjeg spojlera, baš je preniska.

A moje sunčane naočare ne mogu stati; ovako kako sam ih stavio u vožnji bi ispale.

 

cxca21003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...