Jump to content
FAS Goran
Guest 10325

Fiat Stilo i sitnice koje Vas nerviraju

Recommended Posts

Pa verovatno da moze...steti lameli,korpi zamajcu,a sve to skupa nije jeftino.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ne, kad ranije pritisnem kvacilo, nema nikakvih problema, nego sve izbegavam to, bojim se da ga ne ostetim tako, tj ceo set, ako ga duze drzim stisnutog, moram izgleda malo da se opustim kad vozim stila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras ranije da stiskas kvacilo,kao sto rece kolega iznad,ranije da saltas u nizu...

Upravo sa tvojim stilom voznje,trpi kvacilo i zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo sad sam probao, i mislim da sam resio taj problem, koji je bio do mene :D Hvala na savetima ...... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad vozim ja sa po nekad i sa 150 na sat izbacim, iz brzine i smirim auto kocnicom nikad nekocim sa motor,  uvek izbacam iz brzine  i nikad, bas nikad nerazumem ljude koji od pete vrate redom do 1 brzine  opterecujuci, ceo sistem pocevsi od menjaca  do motora .   :guitar:



http://vesti.mojauto.rs/Saveti/358394/Greske-koje-skupo-kostaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš, neka ranije šalta u niži stepen prenosa ?! ;)

zulutapka

Zavisi od sitovacije i stila vožnje. Ja ga ispod treće izbacujem na ler, kad prilazim crvenom svetlu recimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sa 150 na sat u ler?
To nije bas mnogo pametno. Auto koji se krece je UVEK u nekoj od brzina, sve ostalo je OPASNO!
Dovoljno je da samo ima razlike u kvalitetu podloge i da pri tome moras kociti da izgubis sigurno vodjenje pravca, a pri smanjenom prijanjanju (kisa, sneg, led) je takav nacin najbrzi put za guzvanje lima sa manjim ili vecim posledicama.
Kvacilo se koristi iskljucivo za pokretanje automobila, promenu brzine i pred potpuno zaustavljanje. Auto u pokretu je uvek u nekoj od brzina, time nikavu stetu ne cinis ni motoru, ni menjacu, naprotiv, imaju svoje normalno podmazivanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uvek u brzini,i niz brdo kao i uz brdo...nikada na leru,pogotovo na vecim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad vozim ja sa po nekad i sa 150 na sat izbacim, iz brzine i smirim auto kocnicom nikad nekocim sa motor,  uvek izbacam iz brzine  i nikad, bas nikad nerazumem ljude koji od pete vrate redom do 1 brzine  opterecujuci, ceo sistem pocevsi od menjaca  do motora .   :guitar:

http://vesti.mojauto.rs/Saveti/358394/Greske-koje-skupo-kostaju

 

 

A zašto se šteti motoru ako npr idem 70km/h u 4.brzini, vidim crveno i pustim gas i onda vratim u 3u brzinu na ispod 60 i motor sam ukoči do semafora i posle nastavim da vozim. Motoru bih štetio da ga teram u crveno, jel da? Kvačilu kada bih nabio pun gas ili na neki drugi način nategao opruge. Ovako nema ničeg što se maltretira laganim kočenjem motorom, a sasvim fine rezultate daje po pitanju potrošnje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu da steti lameli i zamajcu, ali daleeeekooo od nabadanja gasa i slicnih aktivnosti.

Znam da je savet svakog iole prof.vozaca da se uvek vozi u brzini! Kako bi rekli kojom uzbrdo tom i nizbrdo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga uvek lagano spustim od 5e do 3e, a posle kočnica ide ili u 2. brzinu ako mogu da nastavim da idem što se jako često i desi. Mada je Astra vožena tako sigurno 30 000km samo sa moje strane i ništa nije zafalilo kvačilu. Neka i Stilo toliko pretera sa ovim kvačilom i zamajcem i ja sam prezadovoljan.

 

Što se brzine tiče ja nizbrdo često idem i 3.brzinom 60-70km/h i koliko vidim ništa mu ne fali

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laughing: Stara skola :laughing:  :laughing:  Njima nikada na kolima nista nije hvalilo, a za veliki servis, nisu ni culi, tj. culi su samo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj otac svoj auto cesto nabode u nizu umesto u visu pa mu opet nista ne fali. Ni ocu ni autu.

 

I moja Astra je par puta otišla iz 5e u 2u brzinu i poletela do 6000 obrtaja barem, ali nije se nešto žalila  :laughing:  Ali zato meni je otišlo par godina života kada sam video taj nemili događaj.

 

 

 

Inače, kada smo kod stvari koje nerviraju, ne znam da li je tkao i sa drugim kolima, ali često se guram sa suvozačem za mesto na naslonu za ruku

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uputstvo za naslon.

Dynamic su kvalitetniji materijali tako da je i moj naslon u odličnom stanju. Koga mogu perem do lakata pre ulaska, ostale masne diskretno sa laktom izguram sa naslona . Naravno klimu na minimum tako da se skupi maximalno od hladnoće i laktovi uz telo, tada je i tapacirung vrata sačuvan. :harhar::harhar::harhar:

Jeste (ko ukapira) surovo ali dok ne promenim auto tako mora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...