Terazije 0 Posted August 24, 2013 Znaci do stila v0oznje je? jel to moze da steti kolima? Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 24, 2013 Pa verovatno da moze...steti lameli,korpi zamajcu,a sve to skupa nije jeftino. Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 24, 2013 To za cene znam, pa kako da ga vozim onda? Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted August 25, 2013 ranije pritiskaj kvačilo Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted August 25, 2013 Misliš, neka ranije šalta u niži stepen prenosa ?! zulutapka Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 25, 2013 pa ne, kad ranije pritisnem kvacilo, nema nikakvih problema, nego sve izbegavam to, bojim se da ga ne ostetim tako, tj ceo set, ako ga duze drzim stisnutog, moram izgleda malo da se opustim kad vozim stila Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 25, 2013 Moras ranije da stiskas kvacilo,kao sto rece kolega iznad,ranije da saltas u nizu... Upravo sa tvojim stilom voznje,trpi kvacilo i zamajac. Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 25, 2013 evo sad sam probao, i mislim da sam resio taj problem, koji je bio do mene Hvala na savetima ...... Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 25, 2013 Nista,tu smo da pomognemo. Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 25, 2013 Bice jos diskusije , posto sam tek uzeo, nisam jos ni 1000 km presao Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted August 25, 2013 Ja kad vozim ja sa po nekad i sa 150 na sat izbacim, iz brzine i smirim auto kocnicom nikad nekocim sa motor, uvek izbacam iz brzine i nikad, bas nikad nerazumem ljude koji od pete vrate redom do 1 brzine opterecujuci, ceo sistem pocevsi od menjaca do motora . http://vesti.mojauto.rs/Saveti/358394/Greske-koje-skupo-kostaju Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted August 25, 2013 Misliš, neka ranije šalta u niži stepen prenosa ?! zulutapkaZavisi od sitovacije i stila vožnje. Ja ga ispod treće izbacujem na ler, kad prilazim crvenom svetlu recimo. Share this post Link to post Share on other sites
panonica 11 Posted August 25, 2013 ...sa 150 na sat u ler?To nije bas mnogo pametno. Auto koji se krece je UVEK u nekoj od brzina, sve ostalo je OPASNO!Dovoljno je da samo ima razlike u kvalitetu podloge i da pri tome moras kociti da izgubis sigurno vodjenje pravca, a pri smanjenom prijanjanju (kisa, sneg, led) je takav nacin najbrzi put za guzvanje lima sa manjim ili vecim posledicama.Kvacilo se koristi iskljucivo za pokretanje automobila, promenu brzine i pred potpuno zaustavljanje. Auto u pokretu je uvek u nekoj od brzina, time nikavu stetu ne cinis ni motoru, ni menjacu, naprotiv, imaju svoje normalno podmazivanje. Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 25, 2013 Auto uvek u brzini,i niz brdo kao i uz brdo...nikada na leru,pogotovo na vecim brzinama. Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2013 Ja kad vozim ja sa po nekad i sa 150 na sat izbacim, iz brzine i smirim auto kocnicom nikad nekocim sa motor, uvek izbacam iz brzine i nikad, bas nikad nerazumem ljude koji od pete vrate redom do 1 brzine opterecujuci, ceo sistem pocevsi od menjaca do motora . http://vesti.mojauto.rs/Saveti/358394/Greske-koje-skupo-kostaju A zašto se šteti motoru ako npr idem 70km/h u 4.brzini, vidim crveno i pustim gas i onda vratim u 3u brzinu na ispod 60 i motor sam ukoči do semafora i posle nastavim da vozim. Motoru bih štetio da ga teram u crveno, jel da? Kvačilu kada bih nabio pun gas ili na neki drugi način nategao opruge. Ovako nema ničeg što se maltretira laganim kočenjem motorom, a sasvim fine rezultate daje po pitanju potrošnje Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 25, 2013 Kazu da steti lameli i zamajcu, ali daleeeekooo od nabadanja gasa i slicnih aktivnosti. Znam da je savet svakog iole prof.vozaca da se uvek vozi u brzini! Kako bi rekli kojom uzbrdo tom i nizbrdo! Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2013 Ja ga uvek lagano spustim od 5e do 3e, a posle kočnica ide ili u 2. brzinu ako mogu da nastavim da idem što se jako često i desi. Mada je Astra vožena tako sigurno 30 000km samo sa moje strane i ništa nije zafalilo kvačilu. Neka i Stilo toliko pretera sa ovim kvačilom i zamajcem i ja sam prezadovoljan. Što se brzine tiče ja nizbrdo često idem i 3.brzinom 60-70km/h i koliko vidim ništa mu ne fali Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 25, 2013 Moj otac svoj auto cesto nabode u nizu umesto u visu pa mu opet nista ne fali. Ni ocu ni autu. Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 25, 2013 Stara skola Njima nikada na kolima nista nije hvalilo, a za veliki servis, nisu ni culi, tj. culi su samo Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2013 (edited) Moj otac svoj auto cesto nabode u nizu umesto u visu pa mu opet nista ne fali. Ni ocu ni autu. I moja Astra je par puta otišla iz 5e u 2u brzinu i poletela do 6000 obrtaja barem, ali nije se nešto žalila Ali zato meni je otišlo par godina života kada sam video taj nemili događaj. Inače, kada smo kod stvari koje nerviraju, ne znam da li je tkao i sa drugim kolima, ali često se guram sa suvozačem za mesto na naslonu za ruku Edited August 25, 2013 by igor0511 Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 25, 2013 Posluzis se iskusnim uputstvom za nestajanje suvozaceve ruke sa naslona koje je dao ko drugi nego jedan od 2 Ivana Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2013 Gde je to upustvo? Verujem da će biti korisno Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 25, 2013 Uputstvo za naslon.Dynamic su kvalitetniji materijali tako da je i moj naslon u odličnom stanju. Koga mogu perem do lakata pre ulaska, ostale masne diskretno sa laktom izguram sa naslona . Naravno klimu na minimum tako da se skupi maximalno od hladnoće i laktovi uz telo, tada je i tapacirung vrata sačuvan. Jeste (ko ukapira) surovo ali dok ne promenim auto tako mora. Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted August 26, 2013 Ovo mi je promaklo ! Veoma poučno ! Share this post Link to post Share on other sites