Jump to content
FAS Goran
Guest 10325

Fiat Stilo i sitnice koje Vas nerviraju

Recommended Posts

Ma hajde bre ja cu sa mog  jadnicka, od 59kw da vas preskocim, sve od 60 do 110km, na cas tu sam jaci od mnogo jacih dizela imao sam, multidzeta, 140 konja, i ovaj od 80konja je jaci u tom rasponu od 60 do 110km begam od ovog 140 za ceo auto ispred tek posle toga on mene, ,nevidi  ali tu je zasluga kratkog menjaca ,na 80 konja koji se izsalata za cas i kad sam u 5brzinu trazi 6 ali je nema.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma hajde bre ja cu sa mog  jadnicka, od 59kw da vas preskocim, sve od 60 do 110km, na cas tu sam jaci od mnogo jacih dizela imao sam, multidzeta, 140 konja, i ovaj od 80konja je jaci u tom rasponu od 60 do 110km begam od ovog 140 za ceo auto ispred tek posle toga on mene, ,nevidi  ali tu je zasluga kratkog menjaca ,na 80 konja koji se izsalata za cas i kad sam u 5brzinu trazi 6 ali je nema.  :laughing:

Ne bi da komentarisem koji je brzi, ali vozio sam i 80 ks i ide super bas zbog tog menjaca, ali da preskace 140ks ma vazi, pitaj boga kakvog si ti to dresa vozio. Ali ima nesto sto me veoma buni kod tebe, vidim postove kako preskaces druge i brzi si a trosi 3,1l da li to bas u tim potezanjima? A slika sedista iz tvog auta gde pricas kako te drzi u krivinama, pa ono je ravno kao klupa, jedino ako sedis golim dupetom na onom skaju pa te drzi vakum? Veca je bocna potpora na fabrickim sedistima ne presvlacenim, ono kao da ti je neko poravnjao sundjer ili previse zategao skaj pa se izravnjao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejice jesi čitao ciganin hvali svoga konja? Palo mi je na pamet da je i tvoj Stilo brži od pljuskova kao konj u pesmi pa je uvek suv.  

 

Svi mi volimo svoja kola i draga su nam, ali ipak treba biti realan. Meni range to empty na 15km vožnje padne za jedno 200km kada poteram auto i tada obliazim većinu vozila, a kada vozim lagano 1.2-1.4 motorčić koji se stisne mi pobegne, ali range to empty mi obavezno bude veći posle 20ak kilometara vožnje. Nikako ne može da se i tera i da malo troši.

 

A sedišta od petice i Stila koja je pravio Italijanski dizajner i koga su ublii posle da nekom ne bi otkrio tajnu kako se prave ne bih da komentarišem :)

 

Da ne bude totalni off, da kažem da me i nerviraju migavci što ponekad neće da drže pa se vrati ručica u neutralni položaj posle stiskanja.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zeza i kad nisu upaljena duga. Jedina mi je uteha što moram da menjam ablender zbog uvezane špulne tako da novi ne stavljam ako ne radi kao sat  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okreni za 180 stepeni onu gumu oko rucice migavca pa proveri ima li razlike.

Situacija posebno izrazena zimi :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kačio sam ja već klip davno, ali džabe...

 

 

@Ivan probaću sutra, lupaj recku za još jedno pivo ako bude bolje  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko pomenu rucicu za migavce, to i meni ide na zivce, desni radi ko sat a na levu stranu kada dajem migavac rucica mi se sama vraca i izludjuje me. Dolazim u situaciju da jednom rukom drzim rucicu a drugom volan, jos sam levoruk pa sve to izgleda kao da sam se vezao u cvor, a o preomeni brzine u datom trenutku da i ne govorim.... :wallbash:

Edited by Kejd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima da li si levoruk ili desnoruk? Ja sam bez problema vozio volan sa desne strane, a menjao brzine levom rukom. :) Nije lako čim sedneš, ali brzo se čovek navikne.

 

Nego, da se vratimo na problem. Potrebno ti je neko sredstvo za omekšavanje gume koja štiti ručkicu da ne ulazi prljavština. Problem je u toj gumi. Ja sam svojevremeno toliko pizdeo od nje da sam je izvukao iz ležišta unutra da visi samo na ručici i tad nije bilo problema, a onda sam uzeo neko sredstvo na bazi silikona i dobro nasaftao. Pretpostavljam da bi najbolja stvar bilo neko sredstvo za kedere - to nije skupo, možeš da kupiš u bilo kom hipermarketu (red veličine 300 kinti). Lepo namaži pa vidi da li će ručica da se vraća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Nidzo, pominjanje moje levorukosti je samo fore radi jer sam se navikao na svakakve uslove u voznji :D Ja sam mislio da je to neka guma unutra, nisam imao pojma da ona kod rucise "federastog" izgleda pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  Samo je okreni u krug i to je to,ja sam imao takav problem i tako ga resio...ima sigurno pola godine, sve funkcionise kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li u sitnice koje nerviraju spada i kvacilo koje je pocelo da mi skripuce ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga računam sitnicom :) Probaj tovat mast da namažeš, meni jedno 3-4 sata posle mazanja ne škripi pa opet nastavi  :laughing:

Ali nema nam druge nego da u skorije vreme menjamo cilindar kvačila..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je samo cilindar to nije toliko skupo, kad sam ga kupio nije skripalo, ali auto vuce ko lud, leti, i ne propada kvacilo, bar za sada, ali eto iritira me i brine u isto vreme taj zvuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istu muku sam i ja imao(tj imam i sad). Zamisli tek kada ti se još i auto strese pri gašenju+škripucka kvačilo i tvrdo je. Računaš da ti je 500e već otišlo iz džepa  za zamajac i kvačilo..Kad ono ispostavilo se samo da je problem u cilindru kvačila zbog koga škripucka kvačilo i za nijansu je tvrđe, a nikako ne proklizava niti trese.

 

Iksreno nisam siguran koliko je cilindar. U APu traže oko 5000din, a Ricambi je nešto jeftiniji. Ako nije nešto komplikovana zamena možda i pokušam malo da se zezam sa tim kada bude vremena

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sve sem zamajca koji je 28hiljada mi nije toliko strasno, meni se desava da kada kocim i menjam brzine u manji stepen da poocne da krene kao da se gasi i onda moram da stisnem malo pedalu kvacila i ubacim u brzinu i nastavim normalno da usporavam, e sad dal je to do mene kao vozaca, ili do necega kod auta?



ja nemam one sipmtome zamajca , tj. cangrljanja pri paljenju i gasenju sto sam procitao ovde na forumu, bas sam osluskivao skoro svaki put kad gasim i palim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srodna tema oko škripucanja pedale kvačila:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37167

 

Oko toga kao da se gasi prilikom stiskanja kvačila:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56536

 

Nemojte od ove teme praviti svaštaru, tj. u njoj pitati sve što vas zanima iako već postoje teme koje se bave time što vas zanima.

Ova tema je zamišljena kao grupna za sitnice, za ono što se ne isplati otvarati milion pojedinačnih tema, a ne da se pravi ''kupusara'' i ovde piše o onome što već ima u posebnim temama. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Neso :D



Mada u onoj temi vezano za  gasenje prilikom stiskanja kvacila, to nije bas tema koja se odnosi na ono sto sam pitao, ali dobro, mozda nisam dobro ni objasnio.... :), ne gasi se kada stisnem kvacilo, nego kada kocim npr u 3 brzini, pritiskam samo kocnicu, i onda krece da se trese tj gasi dok ne pritisnem kvacilo, onda lepo promenim u nizu brzinu i nastavim, zanimalo me samo da lije to tako normalno, ili je to do mene i stila voznje nesto, ili je do auta, posto sam i na drugim kolima primetio da se isto ponasa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Neso :D

Mada u onoj temi vezano za gasenje prilikom stiskanja kvacila, to nije bas tema koja se odnosi na ono sto sam pitao, ali dobro, mozda nisam dobro ni objasnio.... :), ne gasi se kada stisnem kvacilo, nego kada kocim npr u 3 brzini, pritiskam samo kocnicu, i onda krece da se trese tj gasi dok ne pritisnem kvacilo, onda lepo promenim u nizu brzinu i nastavim, zanimalo me samo da lije to tako normalno, ili je to do mene i stila voznje nesto, ili je do auta, posto sam i na drugim kolima primetio da se isto ponasa :)

Previse sporo ides,tj.mnogo kocis a vec uveliko treba da se vrati u nizu ili samo stisne kvacilo. Verovatno kocis toliko da ides i ispod obrtaja koji su na leru. Zato pocinje da se trese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...