Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ispostavilo se da sam stao na 100m od majstora. Nije preporučeni, ali radi u preporučenom servisu i posle posla radi privatno. Nije urađena prava dijagnostika, ali po simptomima kaže je otišao dihtung glave motora, pogledaće detaljno popodne. Ima li to smisla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ima. Nisi napisao jesi li dolivao tečnosti, tj. vode?

Kada tako odjednom ode temp. ili kazaljka brljavi, ili si ti toliko malo tečnosti za hlađenje imao da je vodena pumpa bukvalno povukla vazduh i ode temp za sekund...ali, zbunjuje što kažeš da tada nije bilo problema sa motorom, nije prokuvao. Prokuvao ti je sledeći put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po tim simptomima tebi je otisla vodena pumpa mom kolegi je obleteo oko osovinice onaj propeler sto gura vodu i stilo mu je za 1 min poceo da nabija temparaturu skoro do crvenog a verovali ili ne to mu se desilo sutradan posle uradjenog velikog servisa gde po preporuci majstora sem kaisa i ostalih stvari da uzme pumpu on se nije setio i ostavio staru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se zove maler...

BTW, ja sam gledao tu pumpu kada su je menjali na velikom servisu i to izgleda toliko jednostavno da mi je prosto neverovatno da može da crkne. Ali, eto, očigledno može.

Da li JTD ima neku zaštitu od pregrevanja? Tj da li bord kompjuter počne da vrišti pre nego što bude prekasno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa je menjana prošle godine. Voda nije dosipana, i danas je jako malo doliveno, jer nije ni na minimumu. Ne znam da li nešto govori, ali posle zagrevanja/pregrevanja motora u mestu (današnji test), voda nije bila čak ni mlaka, a motor je otišao u pregrejano.

Zameniće i termostata. Po njemu, ovo se nije desilo odjednom. Punto je kukao, ali ja ga nisam razumeo, očigledno. Mislim, jeste kukao, ali posle prvog pregrevanja sam normalno stigao od Umke do centra Beograda, bez problema. Dotukao sam ga tek mesec dana kasnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravom

Novi problem(čić), nakon dužeg pokušaja parkiranja na jednoj uzbrdici (gore - dole) ugasim auto i izađen na 30 sekundi iz kola da uzmem nešto, vratim se u auto upalim ga. U tom momentu kazaljka temperature se podigne oko 1-2 mm iznad sredine, i nakon 1 sekunde se odmah vrati na sredinu i upali se hladnjak.

Ne znam u čemu je mogao biti problem da se to desi, inače do sada i kada su bile ogromne vručine nije se dešavalo. Da li je moguće da ventilator nije stigao da se upali u međuvremenu?

Zatim nastavim kroz grad ugasim i ponovo upalim. Nisam čuo ventilator kada sam ugasio auto ali se upalio kada sam uaplio auto.

Molim za komentar.

u pitanju je Stilo 1.6

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesho da li može da pravi neki problem visina nivoa tečnosti za hlađenje u čantri, pošto je trenutno viša od MAX za 1 cm. Dolivao sam pre 15-ak dana.

Hvala za prethodni odgovor.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi ti spric i izvadi to..ipak se tecnost siri u toj tzv. ekspanzionoj posudi pa da ima dovoljno prostora ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj srdestvo za ispiranje sistema pa prospi i zameni termostat.Termostat je najveci krivac za vecinu stvari.Ako omatori,ne otvara dovoljno pa se motor greje,a ako mu izleti kuglica za izjednacenje pritiska onda pothladjuje motor.Po nekad i sam sat sara-vara,al to se resava brzo,razradom konektora.

I meni je izgleda slican problem bar ja mislim ...ne znam da li je moguce da je zbog braza mi se zeznuo termostat jer je bilo -22 stepena... cas se greje 2-3 crte preko pola ...cas ga spusta.... al sam stavio karton ispred pa sad ne spusta ispod sredine nego je uvek iznad pola 2-3 crte i tek onda pali ventilator... da li je moguce da je u pitanju termostat? citao sam celu temu i ne znam sta da mislim vise al stvarno...Kolika je tacna cena termostata za bravo 1.6 16 v ako je on u pitanju?

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bih ja citao sve ovo posto ima dosta nisam sve procitao moze li neko da mi kaze kako da znam ako je termostat u pitanju koji su simptomi?Inace kazaljka mi je dostizala r temp i isla malo vise preko pola a posle se malo spustala nekad i preko pola,pa sam zato stavio karton ispred hladnjaka i od tad temperatura je preko pola 2-3 crte i opet ponekad spusta...za vreme dok ne vidim u cemu je problem... Hvala unapred na odg... :thumbup:

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja ću samo da dodam da sam pročitao sve ali da mi nije jasno. Do sada je kazaljka bila zakucana na polovini. Kada se pojavio ovaj ogroma minus na auto putu kada sam upalio grejanje na maksimumu kazaljka počela da pada....

Inače isprobao sam malo i elm 327 BT tj pratio kako raste temp na ovom minusu. temp prva zabeležena je bila 39 dok sam uspeo zakačiti telefon i u narednih 10-tak minuta dostigla je 79 što je bilo kada je kazaljka dostigla tačno polovinu. Mislim da je neko rekao da treba biti 90 ali više od 79 nije išlo a kada bih ga ostavio u leru počela je i padati do76. Ovo je sve bilo u garaži na -17.

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha izgleda da se to desava svima.Pricam sa drugarima koji voze italijane i ista prica.Kod mene posle 15 min.spore voznje dodje do radne temp. i cim malo stisnem gas padne na prvu crtu.Ali posle sat vremena dodje do radne i tu stoji kao da je plus 30,i vise ne obracam paznju.Bitno da greje ok.I da dodam termostat zamenjen pre 20000km.coffee.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam majstor, pa bih dijagnozu prepustio nekom stručnijem. Samo kažem da to nije tako kod svih. Menjao sam termostat prošlog marta, stavio Vernet i od tada mi je temperatura motora Z A K U C A N A šta god radio.

Hm, možda se kazaljka pokvarila :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema mnogo veze sa termostatom, kad ostane otvoren isto ti je vozio benzinca ili dizela, ali samo zagrevanje motora je drasticno brze kod benzinca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima i pitanje za vozace Lybre 1.9 jtd.

Kada vozim na otvorenom i to samo preko 2000 obrtaja temperatura stoji na 90 sto je ok, ali kada udjem u grad, ili usporim na otvorenom (i tada mi broj obrtaja spadne), temperatura takodje naglo opada, i spusti se na 70.Znaci, samo kada se vozi pod jacim gasom temperatura je ok,kad ga vozim lagano, temp. padne i ispod 70.Skoro sam kupio Lybru, pa ne znam kako je bilo kada su bili topliji dani.

Da nije TERMOSTAT!?

Jel imao neko ovakva iskustva!?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavi ti taj termostat gdje i jeste, na ovom minusu ni 70 nije loše. Bojim se da ni sa novim neće biti ništa bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrangler

nije bas sjajno ni 70.

Ja se ogrejah ove zime u Lybri odkad sam zaemenio termostat a i potrosnja je bolja.

A mogu i da se "pohvalim" da sam se smrzao u glanc novom sluzbenom caddy-ju 1,6 TDI kako to gubi temperaturu :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...