paja. 0 Posted February 12, 2012 Pisano je vec o problemu radne na jtd motorima, ako ukljucis grejanje na 3 ili 4 na max pada radna temperatura. Tako je kod mene na multipli a termostat je stavljen nov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 13, 2012 zatvorite ulazak spoljnog vazduha, tj ukljucite recirkulaciju u kabini i temperatura bi trebala biti zakucana na sredini. pre nego sto krene da magli malkice otvoriti prozor (3-4mm) samo da ulazi malo vazduha, a u kolima nece biti hladno sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted February 14, 2012 ^^^^radi!!!jutros isprobano!!HVALA Manfred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted February 14, 2012 Nema na cemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted February 22, 2012 Koji termostat za bravo 1.6 16v 98 god..ovi prodavci ne znaju kao to je prelomna neka godina pa mora dda se zna ,a na netu sam pretrazivao da pise da su isti termostati svi za Bravo koji je proizveden od 95 do 2001... Jel moze mi neko pomoci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted March 27, 2012 Kod moje Maree 1.9JTD ne dodje ni do pola posle predjenih 60-ak km uvek stoji ispod polovine, klima je bila ukljucena na 1 stepenu, brzina je bila 80km/h, obrtaji oko 2000rpmDa li je to normalno ili nesto nije uredu Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted March 27, 2012 (edited) Termostat zamenjen jos pre mesec dana on je u pitanju u 99 % slucajeva ako r temp nije u redu... kazaljka mi ne prelazi sredinu i cim pridje na sredinu tj na debelu crtu pali se ventilator... toliko od mene Edited March 27, 2012 by danijel88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 3, 2012 Ja kad vozim na otvorenom na nizbrdici, kazaljka padne na cca 30% ukupnog podioka, preciznije skoro na pola prve polovine skale.U gradskoj voznji krece se od sredine do prve sljedece crte iznad kada se upali ventilator i kazaljka padne na pola i sve tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 24, 2012 (edited) Temparature za Stila sa dijagnostike Edited May 24, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted May 24, 2012 Gore je 90, ne 80. Meni je na Stilu to zakucano na 90 (a i na Alfi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 24, 2012 I ja sam mislio da je gore 90 ali Fiat Ecu Scan i Scan Master pokazuje 80. Ako neko ima živce neka proveri na svom autu. Ili su tačne temparature ili komp tj senzor temperature loše očitavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yestra 0 Posted June 7, 2012 Ja imam sledeci problem, u pitanje je Lancia Lybra 1.9 jtd sw.Naime, desava mi se da dize temperaturu (barem mi tako pokazuje skala na instrument tabli), ali kada ugasim svetla ili ugasim klimu, skala se vrati na normalno (na tacno 90). Termostat sam zamenio(bio je pokvaren, ostao otvoren), ali i dalje isti problem. Nadam se da ne dize stvarno temperaturu, vec da imam neki problem sa strujom.Da li je neko imao ovakav problem :question: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23021 Posted June 7, 2012 Vuče masu negde, pisano je vec na temi. Neka ti u servisu ocitaju temp. examinerom (da bi se uverili da je sa temp sve u redu) a ondaK i nadju gde je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 8, 2012 I ja imam problem od kada sam zamenio hladnjak skala nije vise na sredini vec na 80c?? znaci nema padanja temperatue samo dodje tu i to je to (sa starim hladnjakom nije bilo toga) i termostat je relativno nov ali nema opadanja temperature tako da nije do njega. da lije mozda uzrok sto prilikom zamene hladnjaka nisam sipao antifriz vec dolio 4l destilovane jer cu svejedno menjati pre zime?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 8, 2012 Ne bi smelo da ima veze sa time da li je u sistemu voda ili antifriz? Bitno je da ti drži fiksnu temperaturu i da ne oscilira, tj 80 je OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 8, 2012 da fiksna je samo je niza za 5-7 stepeni nego pre. verovatno sto je hladnjak nov i cist a ne kao stari pun prljavstine i muva u situ pa je sada protok vazduha bolji,nemam logicnijeg objasnjenja. jel steti nesto sto je malo niza nego pre? nebi trebalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 8, 2012 Ne šteti ništa. Problem je ako je temperatura 50. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted June 8, 2012 hvala druze.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 8, 2012 E'o da se i ja "pohvalim" mojom temperaturom. Sad sam stig'o pa sam merio ...NaraUno, kazaljka na pola zakucana a ventilator samo sto je iskljucio. Auto ugasen. 50:50 tecnost.Komentari...?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 Mnogo, ako je tacno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 9, 2012 E'o da se i ja "pohvalim" mojom temperaturom. Sad sam stig'o pa sam merio ...NaraUno, kazaljka na pola zakucana a ventilator samo sto je iskljucio. Auto ugasen. 50:50 tecnost.Komentari...?! Meri dok motor radi tj. pumpa vrti. Da ti nije malo nizak napon akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 9, 2012 Istini za volju, aku je kod mene jos od kad sam ga pazario! Mericu u radu , nego ovo sam uzgred opazio pa eto da cujem koju pametnu! Praticu situaciju pa cu vas obavestavati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 9, 2012 ^^^ Ranije sam pisao i stavio sliku (pri vrhu strane) sa očitanim temparaturama po podeocima, vidi koliko se gađa sa tvojim i nek ti motor radi. Sa ovim spoljnim temp trebaće ti 5-10 min i dok radi trebalo da prikazuje napon punjenja, isto bitno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 9, 2012 Evo danas sam se malo igrao.Prva slika je sa vec zagrejanim motorom. Krenuo i nakon cca 1000m.Drug pa i ostale slike su u razmaku od 3-4min. Kao sto se vidi motor je u pogonu.Ne znam sta sam uradeo pa je napon odstrikliran.Ova slika pokazuje kako se temp. penje na tek ugasen motor.Sledece pokazuju razmak od nekoliko minuta sa ugasenim autom.Cinjenica je da sam merio napone punjenja na hladan motor i bile su po zadatim. Verovatno je remen malo popustio a i zbog temperature ima slabiji pritisak pa je ovo rezultat.Kao sto se vidi , temp. idu i preko 100c , tacnije kolebala se izmedju 103-104c pa je pocela padati, a sve vreme je kazaljka bila na "pola".Tacnije , na pola je bila vec sa postignutom temp. od cca 85c.Iz ovoga proizilazi , po meni, da ni u kom slucaju ne treba drzati cistu vodu iz poznatih razloga.Malo mi je cudno da se ventilator pri ovim temp. od preko 100c "palio" samo sa startovanim motorom, znaci najnormalnije, a iskljucivao nedugo nakon "gasenja" auta.To me dovodi u sumnju da su ipak prikazane temp. malo u off-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites