Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pisano je vec o problemu radne na jtd motorima, ako ukljucis grejanje na 3 ili 4 na max pada radna temperatura. Tako je kod mene na multipli a termostat je stavljen nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zatvorite ulazak spoljnog vazduha, tj ukljucite recirkulaciju u kabini i temperatura bi trebala biti zakucana na sredini. pre nego sto krene da magli malkice otvoriti prozor (3-4mm) samo da ulazi malo vazduha, a u kolima nece biti hladno sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji termostat za bravo 1.6 16v 98 god..ovi prodavci ne znaju kao to je prelomna neka godina pa mora dda se zna ,a na netu sam pretrazivao da pise da su isti termostati svi za Bravo koji je proizveden od 95 do 2001...

Jel moze mi neko pomoci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod moje Maree 1.9JTD ne dodje ni do pola posle predjenih 60-ak km uvek stoji ispod polovine, klima je bila ukljucena na 1 stepenu, brzina je bila 80km/h, obrtaji oko 2000rpm

Da li je to normalno ili nesto nije uredu :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat zamenjen jos pre mesec dana on je u pitanju u 99 % slucajeva ako r temp nije u redu... kazaljka mi ne prelazi sredinu i cim pridje na sredinu tj na debelu crtu pali se ventilator... toliko od mene :rolleyes::unworthy:

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad vozim na otvorenom na nizbrdici, kazaljka padne na cca 30% ukupnog podioka, preciznije skoro na pola prve polovine skale.

U gradskoj voznji krece se od sredine do prve sljedece crte iznad kada se upali ventilator i kazaljka padne na pola i sve tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temparature za Stila sa dijagnostike

tabla_2_uvecana.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam mislio da je gore 90 ali Fiat Ecu Scan i Scan Master pokazuje 80. Ako neko ima živce neka proveri na svom autu. Ili su tačne temparature ili komp tj senzor temperature loše očitavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam sledeci problem, u pitanje je Lancia Lybra 1.9 jtd sw.Naime, desava mi se da dize temperaturu (barem mi tako pokazuje skala na instrument tabli), ali kada ugasim svetla ili ugasim klimu, skala se vrati na normalno (na tacno 90). Termostat sam zamenio(bio je pokvaren, ostao otvoren), ali i dalje isti problem. Nadam se da ne dize stvarno temperaturu, vec da imam neki problem sa strujom.Da li je neko imao ovakav problem :question: :question: :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče masu negde, pisano je vec na temi. Neka ti u servisu ocitaju temp. examinerom (da bi se uverili da je sa temp sve u redu) a ondaK i nadju gde je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam problem od kada sam zamenio hladnjak skala nije vise na sredini vec na 80c?? znaci nema padanja temperatue samo dodje tu i to je to (sa starim hladnjakom nije bilo toga) i termostat je relativno nov ali nema opadanja temperature tako da nije do njega. da lije mozda uzrok sto prilikom zamene hladnjaka nisam sipao antifriz vec dolio 4l destilovane jer cu svejedno menjati pre zime??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi smelo da ima veze sa time da li je u sistemu voda ili antifriz? :) Bitno je da ti drži fiksnu temperaturu i da ne oscilira, tj 80 je OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da fiksna je samo je niza za 5-7 stepeni nego pre. verovatno sto je hladnjak nov i cist a ne kao stari pun prljavstine i muva u situ pa je sada protok vazduha bolji,nemam logicnijeg objasnjenja. jel steti nesto sto je malo niza nego pre? nebi trebalo...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E'o da se i ja "pohvalim" mojom :laughing: temperaturom. Sad sam stig'o pa sam merio ...

nbvng.jpg

NaraUno, kazaljka na pola zakucana a ventilator samo sto je iskljucio. Auto ugasen. 50:50 tecnost.

Komentari...?! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E'o da se i ja "pohvalim" mojom :laughing: temperaturom. Sad sam stig'o pa sam merio ...

nbvng.jpg

NaraUno, kazaljka na pola zakucana a ventilator samo sto je iskljucio. Auto ugasen. 50:50 tecnost.

Komentari...?! :smoke:

Meri dok motor radi tj. pumpa vrti. Da ti nije malo nizak napon akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istini za volju, aku je kod mene jos od kad sam ga pazario! :unworthy:

Mericu u radu , nego ovo sam uzgred opazio pa eto da cujem koju pametnu! :laughing:

Praticu situaciju pa cu vas obavestavati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ranije sam pisao i stavio sliku (pri vrhu strane) sa očitanim temparaturama po podeocima, vidi koliko se gađa sa tvojim i nek ti motor radi. Sa ovim spoljnim temp trebaće ti 5-10 min i dok radi trebalo da prikazuje napon punjenja, isto bitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam se malo igrao.

Prva slika je sa vec zagrejanim motorom. Krenuo i nakon cca 1000m.

image.png

Drug pa i ostale slike su u razmaku od 3-4min. Kao sto se vidi motor je u pogonu.Ne znam sta sam uradeo pa je napon odstrikliran.

image.png

Ova slika pokazuje kako se temp. penje na tek ugasen motor.

image.png

Sledece pokazuju razmak od nekoliko minuta sa ugasenim autom.

image.png

image.png

image.png

Cinjenica je da sam merio napone punjenja na hladan motor i bile su po zadatim. Verovatno je remen malo popustio a i zbog temperature ima slabiji pritisak pa je ovo rezultat.

Kao sto se vidi , temp. idu i preko 100c , tacnije kolebala se izmedju 103-104c pa je pocela padati, a sve vreme je kazaljka bila na "pola".

Tacnije , na pola je bila vec sa postignutom temp. od cca 85c.

Iz ovoga proizilazi , po meni, da ni u kom slucaju ne treba drzati cistu vodu iz poznatih razloga.

Malo mi je cudno da se ventilator pri ovim temp. od preko 100c "palio" samo sa startovanim motorom, znaci najnormalnije, a iskljucivao nedugo nakon "gasenja" auta.

To me dovodi u sumnju da su ipak prikazane temp. malo u off-u. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...