Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Na dijagnostici je pokazao neke tri greske i sve tri se ticu leptira kako je elektricar rekao u sustinu pogledao je kontakte isprskao i rekao da ako nastavi da pravi problema da cu morati da menjam ceo leptir gasa......pa sto se tice broja obrtaja jednostavno izgubi snagu poveca sam obrtaje recimo na 1500 ivise ne prima gas uopste papucica do kraja obrtaljka ne mrda od onih 1500 sto je sam povecao....kada ga ugasim upalim radi ali posle nekoliko kreni stani sve isto.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene muci na Marei 1,9jtd,slican problem na leru ponekad obrtaji padnu na 700 ili kada stajem na semaforu oni padnu,imam osecaj kao da se se ugasiti nakon par sekundi vrati se u normalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram drugu temu posto nisam nasao odgovarajucu za moj problem, a ovde na drugoj strani ima slican problemcic kao moj pitacu ovde.

 

Naime prilikom svakog brzeg menjanja brzina (1-2,2-3, itd) ostaje mi medju gas i to bas veliki.Sta moze biti uzrok ovog problema?

 

Takodje ne znam da li je vezano ili nije ali prikom svakog prvog paljenja motora oseti se benzin oko auto i to iskljucivo kada se prvi put pali auto (ujutru ili posle duzeg stajanja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime prilikom svakog brzeg menjanja brzina (1-2,2-3, itd) ostaje mi medju gas i to bas veliki.Sta moze biti uzrok ovog problema?

 

Takodje ne znam da li je vezano ili nije ali prikom svakog prvog paljenja motora oseti se benzin oko auto i to iskljucivo kada se prvi put pali auto (ujutru ili posle duzeg stajanja)

 

1. Uzrok visokom medjugasu najvise utice stanje i zaprljanost senzora klapne gasa, kao i uskladjenost sa papucicom.

2. Ovde su definitivno dizne u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, vodite racuna i ja sam nakon velikog servisa imao problema sa ler gasom, sta je bio uzrok... strucnjaci koji su to radili nisu imali dobre alate za blokadu bregaste pri zupcenju pa su nesto jebavali sa fiksatorima i MISLILI DA SU GA UZUBULI... nesto kasnije je poceo i varijator da mi zvekece kao da vozim traktor... dakle, proverite zupcenje.
Isto tako imao sam iskustva sa tim sitnijim variranjem lera i promenom zvuka motora da je bila posledica neispravnog releja kompresora klime... probijao je na masu negde, ako se dobro secam i kompjuteru je davao lazan signal da poveca obrtaje kao kad bi ukljucio kompresor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad je pocelo ovo hladnije vreme pocelo je da me zeza paljenje. Naime, ili ne upali iz prve ili ne moze odmah da slozi rad motora... treba mu neko vreme da stabilizuje rad i cak mi je dva puta upali CHECK ENGINE lampicu ali se ona iskljuci cim ugasim i ponovo startujem motor. Ja sumnjam na dizne jer ga vozim stalno na plin. Cim se motor malo ugreje sve [restaje i nastavlja savrseno da radi. Ako je neko imao slican problem neka predlozi nesto. Ja ga teram na veliki servis do kraja meseca pa ce mi i to nadam se srediti jer ce sigurno na dijagnostici da pokaze gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad je pocelo ovo hladnije vreme pocelo je da me zeza paljenje. Naime, ili ne upali iz prve ili ne moze odmah da slozi rad motora... treba mu neko vreme da stabilizuje rad i cak mi je dva puta upali CHECK ENGINE lampicu ali se ona iskljuci cim ugasim i ponovo startujem motor. Ja sumnjam na dizne jer ga vozim stalno na plin. Cim se motor malo ugreje sve [restaje i nastavlja savrseno da radi. Ako je neko imao slican problem neka predlozi nesto. Ja ga teram na veliki servis do kraja meseca pa ce mi i to nadam se srediti jer ce sigurno na dijagnostici da pokaze gresku.

Gosn Dushmane, ja nesto ne verujem da su dizne jer ne vozis na plin od pre 100 godina (mozda ukupno sa prethodnim Fiatom kad se sabere, onda da) da bi se natalozilo neko smece, grinje, kamenac, chadj....Ja glasam da je cika Boschko negde zatajio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pise covek da sve super radi kad se auto zagreje!

Kad je motor hladan zahteva vise goriva koje prljave dizne ne mogu da isporuce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu da sipam jedan aditiv i da vozim malo na bnzn pa da vidim sta ce biti i kako ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sprzio jednu bocu Wyns (ili tako nešto) diznočistačkog aditiva.

Iskreno, više je meni izazvalo Placebo efekat, nego na rad motora, tj ja nisam ništa čuo da je bolje pod haubom. Može da koristi, a ako koristi znači da ne škodi-aditivi ukratko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slaba vajda, to po meni jedino da se koristi kao preventiva, a i kada pogledas cenu tih aditiva ne isplati se, jer ne verujem da je neki pristojniji jeftiniji od 600-700din, a ciscenje dizni je oko 2000din, barem kod mene ovde je tako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je uzeo Punta hgt i isto ima problem sa tim paljenjem, jedno sekundu dve treba dok se slozi rad motora i onda bez problema radi, ler konstantan na 900 obrtaja. Sad ovde vidim da uzrok mogu da budu prljave dizne, ali ako je neko imao takav problem i uspeo da resi molim da napise resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Dakle da pocnem :) 

Moj problem je sledeci: Imam Stila 1.6 16v 2002 god. i desava se da mi se na leru dok stojim na semaforu (a nekad i dok ga drzim na kvacilu) ili cak kad usporim da bih presao preko lezeceg i presaltam u prvu samo spusti kazaljka na obrtajima na nulu i naravno auto mi se ugasi. Pa mi je potrebna pomoc, ako neko zna, zbog cega mi se to desava, sta bi moga da bude uzrok tome, Ne znam da li je povazano sa tim sto sam pre par dana promenio set kvacila mozda, a i juce sam stavio nov akumulator (Vesna 55A)... 

P. S. Ne zamerite ipak sam laik sto se tice automobila, ovo mi je prvi samo moj automobil. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desavalo slicno, tipa nabodem gas i kad pustim padnu obrtaji maltene do gasnja cak mi se i gasio par puta !

 

Resio tako sto sam ocistio klapnu, skinuo ocistio vratio, zatim stavio caleta u auto i reko mu da drzi gas do 3000 obrtaja a ja za to vreme prskao direktno u klapnu gasa onaj carbo ili cabon kliner kako li se vec zove... Auto je odmah propevao, i odlicno drzi ler gas !

 

Naravno sve urajdeno po uputstvu sa ovog foruma, i iskustvu mnogih koji si imali slican problem !

 

 

Probaj vidi, u mestu das lagano gas i pustis naglo ako pada ispod 800 i hoce da se ugasi onda je klapna prljava, kreni od toga jer je to najeftinija opcija koju mozes sam da uradis ako ne onda ides dalje dizne, bobine ...


Taj Carbo kliner je oko 500 kinti smehota !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene sa prvim pitanjem.

Pročitao sam temu od a do ž (ili š), ali nisam našao da neko ima moj problem.

Stilo 1.6 16v u vožnji ide prilično dobro, nisam primjetio neke probleme i sve je O.K.

Problem je u ler gasu koji blago varira i na hladno i na toplo i druga specifična stvar je da kada je hladan nema snage do 2000-2500rpm.

Npr. kretanje u rikverc je prava patnja. Čim počnem puštati kvačilo i auto krene kao da izgubi snagu i moram baš dodati gas da se ne ugasi (preko 2500rpm) i krene.

 

Hvala svima unaprijed i pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kočnice su O.K. Nedavno su sređene. To je i meni prvo palo na pamet.

Inače jutros sam baš obratio pažnju -  generalno auto na manjim obrtajima (do 2000) skroz slabo vuče. Već preko 2000 lijepi za sjedište :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa stilo je inače do 2000-3000 malo tromiji, preko toga onesvešćuje.  :laughing:

To nije nikakav problema sa autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada ga ujutru upalim i dok je hladan nece da primi gas. Kad na leru stisnem gas, on proguta knedlu i onda puni. A cim ubacim u brzinu da krenem on ne prima gas, nekako ko da potiskuje i nece da primi gas. I ako ga ne varam na kvacilu ugasi se. Tako je sve dok se ne zagreje, a kad se ugreje onda prima gas i puni i ide extra. ali cim stisnem kvacilo on varira i nekad se ugasi. Ali ne dodaje gas nego ga oduzima kad varira. Tada ne pali ni jednu gresku, i kacio sam dijagnostiku nista ne pokazuje. AKO NEKO NESTO ZNA IZ ISKUSTVA NEKA MI POMOGNE DA IZADJEM IZ OVOG PAKLA. :-)

INECE NEBI GA PRODAO JER STILO JE STILO, A AKO BI GA MENJAO TO BI OPET BILO ZA STILA SAMO MLADJEG. :-) (I AKO ZEZA ELEKTRONIKA)  :-)   

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na fiatforum-u nadjoh uputstvo za" MAP relearn".

...What you can do is tell your ECU to recalibrate the MAP sensor
Disconnect the MAP sensor. Start the engine, turn engine off
Reconnect the MAP, Clear all fault codes
Turn ignition on and wait 10 secs
Turn off ignition so it stores the data in the ECU
Then start the engine and run on tickover until the engine is fully warm
Turn off ignition
Job done..

cxcb40080.jpg

Jel to neko radio?
Ima li potrebe raditi to nakon throttle relearn-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...