Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Nista ne pokazuje na tabli, odnosno, nema Stila koji pri kontaktu nesto ne pokaze :D, ali kad kresne, ne pokazuje nista, ne brljavi, normalno sve. Takodje, nista na dijagnostici, takodje, leptir, odnosno map smo gledali - nije. ECU je na fabrickom mestu, ali mislim da bi se, da je ECU, cesce palio i gasio, cak i u toku same voznje, takodje ne bi hteo da upali iz prve, nego bi znao da zavergla, takodje, bi ludovao na tabli, pokazivao razne ludorije i greske. Ovaj je poceo prvo da varira, promeni rad motora na leru, padnu mu obrtaji, pa kazem veceras i da dobija te potrese, udare, jer toliko padne, ler, pa kao da se ponovo upali auto. Klapna gasa je i meni pala na pamet, izmedju ostalog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa razni simptomi se javljali za ecu ;) za pocetak ga premesti, ima vec pisano o tome ovde. Skini klapnu ocisti je, i o tome ima teme ;) jel kad promeni rad motora, radi kao na 3 cilindra ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dijagnostici ne pokazuje nista. 

 

Ovde lezi i problem ali i resenje problema :)

 

Na dijagnostici se sve vidi ali ako se zna sta da se gleda i ako se zna tumaciti to sto je vidjeno.

To sto ne prijavljuje neku gresu ne znaci da auto nema problem kao sto se moze zakljuti iz tvog slucaja.

 

Kada bi za svaki kvar auto napisao koja je greska i pri tom sugerisao na resenje onda bi vlasnici sami popravljali aute.Servisi ne bi ni trebali :)

 

Na dijagnostici postoji mali milion parametara koji se mogu ocitati,porediti,tumaciti.Dobar majstor ce znati sta da gleda i da prepozna problem.

Moj predlog je da odes kod nekog ko dobro radi svoj posao.A do tada mozes procitati par slicnih tema i doneti neki zakljucak:

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42891-stilo-16-16v-naglo-padaju-obrtaji-kad-se-izbaci-u-ler/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42871-stilo-16-14-16v-gubi-gas-na-malim-obrtajima/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44044-fiat-stilo-16-16v-12-16v-slabo-prima-gas-ne-prima-gas/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/35576-stilo-18-16-16v-gasi-se/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43499-stilo-16-16v-klapna-gasa/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/20877-stilo-12-16v-16-16v-18-16v-varira-ler/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40221-stilo-16-16v-problem-sa-leptir-gasom/

 

:thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angell, svecice su ok, gledali ih, nosaci motora isto, spone, stabilizatori, sve ok. @Buca Tipo Dante, normalno je isao, otkako mu se to desava, lepo ubrzavao, primao gas, na visim obrtajima, jedino u drugoj je znao malo tromije da primi gas, narocito sad kad je bilo hadnije. E sinoc sam primetio, da slabije povlaci, kao da ne radi punom parom motor. ECU nisam premestao, mada sam nesto nacuo vec ovde da to sljaka, da tako kazem. 

 

@Dante, hvala, jasna stvar, majstor bi trebao da prokljuvi sta je, ako je dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio sam problem variranja lera na stilu 1.6 ciscenjem lambda sonde (gornje). Nekih dva do tri minuta sam je prskao sa vd40. I sad je vec tri meseca bez problema, naci sonda je za zamenu..

Mada pre svega toga sam premestio ecu, pa cistio leptir, pa cistio map senzor, pa promenuo svecice, pa promenuo donji nosac motora (svejedno je trebalo). I nista nije pomoglo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel radi neko to ovde, premestanje ECU-a, a da je NS, okolina NS? Znam otprilike kako to ide, ali ne bih sam da babram....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, potrebna mi je pomoc....

 

Sve navedeno mi se desava.... Varira ler gas, kad stisnem kvacilo obrtaji prilicno brzo padnu, na nekih 2000-2200 obrtaj auto "trza" i tako, bas se lepo druzimo...

Najveci problem koji mi se desava jeste hladan start. 

Skroz cudno ponasanje. Upalim automobil odmah, na pola kljuca, onda neko vreme radi (malo dok se greje 30-60 sekundi) i onda se ugasi. Onda pali-gasi, 

pali-gasi u nedogled dok se skani da pocne da radi... Posle toga radi sve najnormalnije (izuzev variranja obrataja i trzanja) tada mogu da vozim gde god, da palim, gasim

i najnormalnije vozim auto.... Sve dok se ne ohladi (potpuno- dakle nakon4-5-6 sati) onda ide sve iz pocetka...

 

Zamenio sam bobinu koja nije bila dobra, a pre 3-4 dana zamenio i senzor radilice koji brljavi vec neko vreme... Ali problem hladnog starta je i dalje aktuelan...

 

Jedina dva dana kada sam bio miran sto se tice toga je kada sam sam ocistio klapnu gasa, ali problem je bio resen samo na dva dana... 

Ono sto nisam uradio je to "kodiranje" klapne, posto mi i dalje nije jasno kako to da uradim...

 

Ako imate neku ideju, molim vas za pomoc, posto strpljenja i zivaca imam sve manje, a zelje da kolima nanesem teske telesne sve vise.... :)

 

Inace automobil je fiat stilo 1.6 16v 2002 godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagrej auto.

Raskači korektor klapne i okreni ključ u MAR poziciju. To bi trebalo da aktivira signalnu lampicu.

Vrati komentor, startuj auro i pritiskaj papučicu gasa na preko 4000o/min par puta. Treba da ugasi lampicu.

Proveri i sredi inercioni prekidač.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas ovde na forumu temu o ciscenju leptir gasa, pa tu ti pise i kako se vrsi kalibracija posle.

Pronasao bih ti ja i okacio ovde vrlo rado,da mi ovaj mrtvi tapa talk ne izbacuje"radim i kucu gradim i ford focus" i ako sam upisao tacan naziv teme -.-

Sve u svemu, objasnjeno ti je u temi sta i kako, cak imas i slike.Srecno :)

Edited by Angell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, hvala vam puno :)
Danas sam uradio ono sto ste savetovali i veceras, kad sam krenuo kuci, sa posla (u prevodu, auto je stajao 10h na parkingu) upalio je i ponasao se kao pre. Najnormalnije...

pustio sam ga da radi neki minut i krenuo bez ikakvih problema.

 

HVALA :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Molio bih za pomoc, i savet, ali bas. Naime, pisao sam da mi je varirao ler gas, samo to i jedino to, auto isao super, nista nije pokazivao od lampica i cuda, takodje ni na dijagnostici, niti se gasio, sve normalno, jedino, nekad, ne uvek, varirao ler gas, odnosno obrtaji, nekad tek malo, nekad je znao bas da brljavi, da gore dole, ali se ne ugasi nikad, nego tako uzme pa smara. Fiat Stilo, 1.6 benzinac je u pitanju.

 

I, tako, gleda majstor svecice, kao ok, su, cistio Map, kao ok je, bobine kao ok, kaze covek, stelovao i leptir gasa, podesavao, kaze ok.

Dijagnostika nije nista pokazivala, pa ga i kapiram negde. Medjutim, ler je i dalje nastavio, nakon toga - ponekad, dakle ne uvek, da varira, ali za nijansu manje.

 

E sad, danas nakon duze voznje, stignem kuci, ugasim ga. I kada sam nakon pola sata ponovo hteo da ga upalim, verglao mi je, nece da upali. Ponovo dam kontakt i upali, nakon kraceg verglanja., ali izbaci mi na bordu engine fault, a tamo kod obrataja upali onu zutu lampicu, kako to vec ide, medjutim, ja nastavim da ga vozim, nakon takvog paljenja, cisto da vidim, i radio sve normalno, dapace super ;)

Ugasim ga, proslo je nekih po sata, e onda ka ponovo kresnem, kao ajd da vidim, i on uhvati na prvu, i bez one lampice, i engine fault greske, prosto nije ponovo izbacivao.

 

Sad me zanima, moze li biti ovo verglanje i engine fault greska u vezi sa onim variranjem od ranije? Odnosno, da li je to povezano, i da li je samo variranje doslo od necega, sto je danas uzrokovalo ovo verglanje, pa lampicu, jer i premda je ranije varirao na laeru, nikad se nije gasio, i uvek je palio na prvi zub, ko metak, bez obzira na temperaturu. Eto, misljenje i pomoc bi dobro dosla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odes na dijagnostiku,greska je ostala zabelezena u memoriji i vidis o cemu se radi.

Nema drugog nacina da saznas sta je u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povodom dijagnostike, bio, dijagnostika pokazuje neku gresku : nepoznati kod, tako je pisalo. Auto normalno ide, obrtaji variraju ponajvise kad nije zagrejan, kada dostigne radnu temperaturu, kad se zakuca na sredini, radi ravnomernije. I tako, usput, mehanicar jos skonta da je curi hladnjak. Medjutim, to variranje ler gasa, i juce ono verglanje, pa izbacivanje greske na bordu, samo jednom koje vise nema, ni jednom posle toga, ostalo je enigma. Stilo je jedna velika enigma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nepoznate greške, nego taj majstor nema odgovarajuću dijagnostiku, zato nije mogao da je vidi (očita).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, imao sam telefonski poziv dok je on ocitavao dijagnostiku, pa nisam ispratio taj deo. Ja zavrsim, on kaze, nepoznati kod, odnosno nepoznata greska, a zapravo je koristio Delfi dijagnostiku, ne Fijatovu, a to bas i nije precizno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da podelim iskustvo sa varirajucim lerom gasa, auto je poceo da zeza samo kad dodje do radne temperature tako sto bi pri izbacivanju iz brzine ili spustanja u nizu brzinu, obrtaji motora bi pali na nekih 100 200 obrtaja i onda bi se vratili na normalu od 850, ponekad bi se auto i ugasio.

 

Problem resen karbon klinerom(sprej za karburatore), dovede se auto na radnu temperaturu, upali se motor i ubrizgava se sprej u leptir gasa, sve vreme ubrizgavanja potrebno je da jedna osoba drzi auto na 3000 obrtaja i ako auto pocne da se gusi onda se dodaje gas da se spreci gasenje auta.

 

edit: crevo usisa koje ide na leptir gasa je obezbedjeno nekom cudnom (verovatno. fabrickom) selnom koja kad se raskaci tesko se vraca i ne steze nesto sjajno tako da sam kupio obicnu selnu 80-100 mm i namontirao nju umesto ove prve

Edited by DjoleKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidam kad odem u selo, ne mogu u gradu, tamo mi je sav alat a i lakse mi da radim to u garazi nego na parkingu ispred zgrade, ovo sad samo za prvu pomoc uradio mada se bas odlicno pokazalo, kad radim downshift tacno na 850 zakuca, sta mislis da zamenim i filter vazduha kad budem skidao klapnu, da bude cista klapna i nov filter?

Edited by DjoleKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam za to gile, nego cisto kad radim skidanje klapne, reko mozda da zamenim i filter, kol'ko uopste filter moze da utice na zaprljanost klapne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo...

Danas sam vozio 170 km bez pauze sto nije neka kilometraza i od jednom mi pokaze low oil press i da vidim sta se desava stao sam. Obrtaji su varirali od 800 do 0 motor se tresao kao da ugasi i obrtaji variraju i ugasi mi  kola. Probam da startujem, ugasi opet odjednom, bez ni sekunde rada, i opet. Opet upalim, drzim gas 1 milimetar da krene obrtaje radi, pustim gas i opet trese u ler i ugasi se, opet low oil press.
Kazu za je neki map senzor. Startovao i nista nekih 20 kilometara nista se ne pojavljuje. izvadio sam kapak na motoru, vazduh filter, i sve to kazu da se moze ocistiti.
Da li se to moze cistiti onako amaterski sprejom, ili mozda je nesto drugo. Jedan covek mi rece da mi je ulje za promenu, da je izgubio viskozitet pa da ga pumpa ne moze ispumpati zato sto sam vozio duze, razredilo se od temperature. Ali, ulje (Selenia) je menjano pre 11 meseci i prosao 6000. Fiat stilo 1.2  2002 benzin.
Svecice manjane pre 3 meseci. Druga stvar (to mi se desilo pre 3 meseci) menjao sam svecice i nema problema do sad. Od kad sam ga uzeo (3 godine) obrtaji variraju na kazaljci gore-dole dva milimetar. Od elektronike nista nisam dirao do danas.

Je l ovo MAP:

cxcv3700.jpg
 
Pozdrav Goran

Edited by neshaoct
Sredio šta sam mogao. Nigde nije bilo tačke, zareza, novog reda, velikog slova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je MAP sensor I mozes ga ocistiti brake cleanerom i sl.

 

Ali tebi se senzor  za pritisak ulja  javlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...