vlado88 0 Posted March 15, 2013 Druzenovi sam clan od danas,a posto me izludi lampica prvo sam pisao na jedan forum i niko nista ne javlja pa sam i na drugi poceo da pisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
zenar 0 Posted June 1, 2013 Pozdrav svima.Izvinjavam se ako postavljam vec postavljeno pitanje ali nisam uspeo da pronadjem resenje za moj, to jest 2 problema mog Stila.Naime imam 1.6 benzinca, 2002 god. 1. Problem je sto kada pali hladan, mora da zavergla 4-5 puta pa cak mu ponekad pustim kvacilo da cimne I tek tada upali.2. Problem je sto se gasi na leru kada se zagreje na radnu temperaturu. Moram da drzim nogu na gasu da se ne ugasi kada se zaustavim. Ne trza u voznji niti se gasi na leru kada je hladan. Obrtaji ne osciliraju u leru su na 700 - 800 kada se zagreje. Klapna je ciscena I nista. Ima li neko bilo kakvu ideju!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 1, 2013 Pročitaj slobodno prethodne postove (odgovore) u temi na kojoj smo oko problema sa lerom...Oko paljenja imaš posebnu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45881 Quote Share this post Link to post Share on other sites
conver 0 Posted June 25, 2013 (edited) Pozdrav svima. Imam Fiat stilo 1.8 16v i sledeće simptome: Kad pokrenem motor prvi put u toku dana, obrtaji mi skoče na 2000 a potom kad treba da se vrate na ler (800-900...) padnu ispod 500 i motor iskaže tendenciju da se ugasi. Potom se vrlo brzo popne malo iznad 1000 i vrati na obrtaje lera i krene sa variranjem kao na ovom video snimku: Čitajući malo o tome skontao sam da je problem u tom step motoru koji okreće klapnu. Nosio sam je na ultrazvučno čišćenje ali bez promena. Rešio ja da nadjem novu i tu kreće sex:AP sport - mi je jednom dao neku cenu oko 18 000 dinara, jer je za 1.6 negde oko 15 000, ali lik mi je napomenuo da zovem sutradan pa će mi reći tačnu. Sutradan nazovem javi se neki drugi lik koji mi da cenu od 100 000 dinara.Fiat Bogunovic - za ovaj sklop traži 79 500 dinara.Delta - 150 000 dinara. Inteersuje me može li mi neko sa sigurnošću potvrditi jel stvarno u pitanju taj step motor i može li se samo on kupiti, bez kompletnog sklopa klapne i šta već ide...Još jedna stvar, može li se zamenom nekog malog ventila koji reguliše protok vazduha na leru kad je klapna zatvorena (ako taj ventil postoji uopšte na ovom sklopu) ovaj problem otkloniti??? Edited June 26, 2013 by neshaoct spojeno by Dante Bg :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted June 25, 2013 (edited) Koliko sam upoznat na 1.8 motoru je instalirana kompletna Hitachi elektronika, pa, tu imaš "mali" problem - i na otpadima je dosta retka. Takođe, koliko sam ja upućen, ne možeš zameniti samo step motor - on je integrisan u klapni gasa, tako da mi nije jasno ko ti je i kako čistio ultrazvučno step motor - na mom stilu 1.6 to je neizvodljivo - možda grešim. Pa i ako je izvodljivo, ultrazvučno se sigurno ne može čistiti, a mislim da sam na nekom od foruma našao da je neko otvarao klapnu gasa i nešto čistio ali to je, blago rečeno, vrlo pipav posao. Da li si proverio šta dijagnostika kaže? Da li pokazuje bilo koju grešku? Što se tiče cifre za kompletnu novu (polovnu) klapnu gasa, a nažalost će se ispostaviti da je to ono što tebi treba, cena jeste paprena tj. za stilo 1.6 je negde oko 450 eur (nova) i oko 150-180 eur (polovna). Proveri dijagnostikom, pa ako se ispostavi da je u pitanju TP senzor (najverovatnije je to) moja preporuka je - otpad, polovna klapna gasa, proba 5 dana - pa onda pare, mada... Ako imaš nekoga od forumaša ili nekoga koga znaš sa stilom 1.8 zameni kompletnu klapnu gasa pa vidi - ako radi normalno sa drugom klapnom našao si problem. Inače, takođe, TP-senzor se, koliko ja znam, ne može posebno, kao samostalna pozicija, menjati ni na 1.6 ni na 1.8. Nadam se da ćeš rešiti svoj problem brzo. Ako treba neki savet - viči... I da - ovaj problem mislim da ne možeš rešiti dovođenjem nekakvog vazduha ili bušenjem klapne (neki forumaši su to radili na 1.6)... Edited June 25, 2013 by zoranbr1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted June 25, 2013 Evo mog problema ... U pocetku je samo na malom obrtajima i pri naglom dodavanju gasa, u voznji, znao da trzne i cim predje 2 hiljade ide lepo. I to se desavalo najcesce u trecoj brzini. Ali danas kad sam stigao u Beograd sve je bilo OK. Medjutim Kad sam ga ponovo upali i krenuo primetio sam da stuca sve vreme i pri naglom dodavanju gasa na leru oseti se da ima neki problem, upali mi check engine lampicu ali cim sam ga ugasio i upali ona je nestala. Kao da radi na tri klipa! Kada mu polako dajem gas sve radi normalno. I nema neke velike oscilacije na leru, sasvim neprimetno se mrdne kazaljka sa 900 obraja. Odem na dijagnostiku i kazu mi da je prijavio gresku na prvom cilindru. navodno ne baca varnicu svecica ili je bobina ali nisam imao vremena da cekam da krenu redom da menjaju jer su uguzvi pa sam krenuo nazad za Sd. Do Grocke je stuckao kad krenem prva - druga ali posle kao da nista nije ni bilo. Ako je neko veci imao problem neka pomaze jer moj majstor moze tek sutra da me primi. p.s: A VI SMEDEREVCI DAJTE NEKOG DOBROG MAJSTORA ZA STILA!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robija 0 Posted June 25, 2013 Ja sam imao sličan problem na mom stilu. U pitanju je bila bobina na 2. cilindru. Zamenio nju i svećice i sve se vratilo u normalu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted June 25, 2013 PROBLEM RESEN!!! Kod mene su bile svecice. Najverovatnije da nisu ni zamenjene fabricke. Imale su oznaku Lancia NGK. Zamenjen i filter vazduha jer bio bas prljav i ociscena klapna... sve u svemu sad radi kao sat i ide kao munja. Pu...pu...pu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
conver 0 Posted June 25, 2013 Dijagnostika ne prijavljuje grešku nikakvu. Šta je TP senzor? I zaboravio sam da napomenem... kad pokrenem motor a hladan je, kad dodam gas, obrtaji padaju hoće da se ugasi... kao da se guši dodavanjem gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 25, 2013 Rasturanje i ciscenje leptir gasa za stilo 1.6 do najsitnijih detalja:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40221&pid=876253&&&page=3#entry876253Pise da je za 1.8 (hitachi) jednostavnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 19, 2013 U ponedeljak sam isao u Prolom banju, presao 700km bez ikakvih problema i to nas petoro u autu i los put i klima i svasta nesto i auto je isao perfektno. Juce krenem u Vrnjacku banju i auto putem sve OK, nas cetvoro sada, i cim sam se iskljucio sa autoputa pocne ler da vrda i da stuca na malim obrtajuma i kada naglo dajem gas. Izbaci cek engdzin lampicu. Odem u servis oni pogledaju, kazu opet isto, greska na prvom cilindru, ne baca varnicu. Skinu svecice, KOJE SU NOVE, onako na oko deluju OK. Posle toga auto radio bolje na benzin, na plinu je bilo vise trzanja ali nije palio lampicu. Na vecem broju obrtaja radi kao sat ali kad treba da stisnem gas da ubrza napravi problem.Dal je moguce da bobina sada zeza. Ne znam da li ona moze da zakaze tako samo ponekad ili kad crkne crkla je? p.s: DANAS AUTO RADI SAVRSENO, a nisam ga pipnuo. Tek popodne ide kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 19, 2013 Bobina. Valjda taj model ima i kablove?Vozio sam Stila 1.6, a on nije imao kablove. Bobine su mi stradavale otprilike svake godine po jedna (ima ih 4), štucne, knedla...i check engine. Može da se proveri kako rade bobine na Examineru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 19, 2013 Nema kablove ni ovaj model. I ja sumnjam na nju ali opet otkud znam. Idem danas do majstora da proveri kompresiju i da vidim da kupim bobinu pa da probamo da zamenimo i da vidim kako ce onda da se ponasa. Ako neko ima preporuku za PROZVODJACA BOBINA neka javi. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 19, 2013 Vidi se na dijagnostici kako radi svaka bobina, nemas potrebe napamet da kupujes nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 19, 2013 U servisu mi traze 3000 za dijagnostiku, a 3.300 kosta bobina. Mislim da se resenje samo NAMECE!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 19, 2013 Ne može da ti naplaćuje samo za dijagnostiku kad već popravljaš kod njega, tj. platićeš i cenu popravke. Beži iz tog servisa ako ti tako naplaćuje...i napiši koju reč o njima ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 19, 2013 Ma to sam zvao auto centar BOUGUNOVIC. Oni imaju akciju besplatne provere vozila u 11 tacaka medju kojima je i kontrola ubrizgavanja u Examineru ali su NAVODNO popunjeni do kraja i ne mogu nikoga vise da primaju. A samo ta kontrola ubrizgavnja kosta 3000dinara. Ja sam lepo kupio bobinu za 3300din, namotirao i sljaka sad kao sat (samo da to potraje). Videcemo dalje sta ce se desavati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 19, 2013 (edited) Kako si znao koju da zamenis? U pocetku je samo na malom obrtajima i pri naglom dodavanju gasa, u voznji, znao da trzne i cim predje 2 hiljade ide lepo. stuca na malim obrtajuma i kada naglo dajem gas.Na vecem broju obrtaja radi kao sat ali kad treba da stisnem gas da ubrza napravi problem.Identicne probleme sam i ja imao i majstor je ustanovio kvar na bobini. To mi se desavalo zimus kad su bile bas niske temperature.Bobina je kupljena ali su problemi nestali dolaskom toplijeg vremena.Tako da sad cekam zimu kako bih je zamenio Inace meni nikad nije izbacivao cek engdzin lampicu niti je na dijagnostici prijavio neku gresku. Vidi se na dijagnostici kako radi svaka bobina, nemas potrebe napamet da kupujes nista. Može da se proveri kako rade bobine na Examineru...Malo me ovo brine,posto mi je majstor rekao da ne moze da vidi na dijagnostici koja bobina je u problemu.pa ce moci da mi je zameni tek kad opet nastanu problemi. Inace receno mi je da bobina obicno i pravi problem kad je vlazno i hladno vreme kao i da ne mora skroz da otkaze vec samo negde malo da probije. Edited July 19, 2013 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 19, 2013 Oni imaju akciju besplatne provere vozila u 11 tacaka medju kojima je i kontrola ubrizgavanja u Examineru ali su NAVODNO popunjeni do kraja i ne mogu nikoga vise da primaju. Nemaju oni akciju, nego:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60021Dakle, idi u bilo koji ovlašćeni...i počni više da čitaš forum. Čitaš i kada nemaš problem na autu ili neko pitanje oko njega...Može da se proveri kako rade bobine na Examineru...Malo me ovo brine,posto mi je majstor rekao da ne moze da vidi na dijagnostici koja bobina je u problemu.pa ce moci da mi je zameni tek kad opet nastanu problemi. Može. Pričamo o Examineru, ne i o bilo kojoj drugoj autodijagnostici koja postoji na svetu jer za njih ne znam da li mogu.Dok auto radi mogu da se prate vrednosti za svaku bobinu i da se vidi koja od njih odstupa (ako neka odstupa) ili su sve ujednačene. Ako neka odstupa, ta će prva sledeća da rikne. Ja gledao na nekadašnjem svom Stilu 1.6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 19, 2013 Ja sam napisao da sam NJIH POZVAO I STA SU MI ONI REKLI... cija je akcija apsolutno nije bitno!!! Samo sam pravio uporedbu cene dijagnostike i cene NOVE BOBINE!!! Sutra cu pozvati ostale servise da vidim da li su svi puni a verujem da jesu! A ZNAO sam koja je jer mi je pokazivao gresku paljena na prvom cilindru i prvi put kada sam mu promenio svecice!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2013 Ja sam napisao da sam NJIH POZVAO I STA SU MI ONI REKLI... cija je akcija apsolutno nije bitno!!! Naravno da je bitno jer možeš da odeš na još 10 drugih mesta i dobiješ do kraja meseca džabe ono što neko drugi želi da ti naplati. I, čemu toliko uzvičnika na kraju svake rečenice, to vičeš nešto ili šta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dushman 0 Posted July 20, 2013 Delovalo mi je kao da me kritikujes ali ako me INFORMISES onda HVALA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 20, 2013 (edited) A ZNAO sam koja je jer mi je pokazivao gresku paljena na prvom cilindru i prvi put kada sam mu promenio svecice!!!Pa to je to onda.Trebalo bi da je sad resen problem. Može. Pričamo o Examineru, ne i o bilo kojoj drugoj autodijagnostici koja postoji na svetu jer za njih ne znam da li mogu.Dok auto radi mogu da se prate vrednosti za svaku bobinu i da se vidi koja od njih odstupa (ako neka odstupa) ili su sve ujednačene. Ako neka odstupa, ta će prva sledeća da rikne. Ja gledao na nekadašnjem svom Stilu 1.6 Proveravam na Examineru cim ga nadjem Edited July 20, 2013 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
budabuda 0 Posted August 16, 2013 (edited) ZdravoImam problem sa fiat stilom benzin 1.6 desava mi se da u toku voznje kada je kreni stani pocne sam da dize broj obrtaja i da skace i da se spusta ili sr desi da pritisnem pun gas a on ne moze vise od 2000 obrtaja cistio leptir gas....ako moze neko da pomogne hvala. Edited August 16, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 16, 2013 Ako si cistio ... , onda kalibrisi klapnu ! Samo, malo mi nejasno ovo sa limitiranim brojem obrtaja?! Mora da ima neku gresku a da nam nisi rek'o ! Quote Share this post Link to post Share on other sites