Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

samo se javlja i gasi se za sekund, ali javlja i kada ponekad zaboravim da isklucim auto kad parkiram i pustim kumplug u brzinu i ugasi se auto.

Ovo mislim nesto novo, mislim da pritisak nema veze sa ovim, on se samo propratno javlja. Ovo skace obrtomer od 0 do 800 i ugasi se

Edited by neshaoct
Sredio šta sam mogao. Nigde nije bilo tačke, zareza, novog reda, velikog slova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa čim mu obrtaji padaju nisko, može ti se javiti lampica za nizak pritisak ulja. Ne igraj se mnogo sa tim. Očisti taj map, ja sam svoj u benzinu očistio. Mada, ne mora biti do njega uopšte. Ja bih ti predložio svakako ako možeš poveži ga na dijagnostiku.

Na kojim obrtajima ti radi kada ga voziš 170 km/h? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.

Usput, zaboravi lampicu za pritisak ulja, to se javlja jer ti se auto ugasi.

Inače, nauči da voziš auto, tj. ne gasi ga tako što odjednom pustiš kvačilo kada stojiš u mestu. Auto se gasi na ključ. Nema tu ''zaboravio sam da okrenem ključ''... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo

U pitanju je Stilo 1.6

Problem je sa ler gasom varira od 600 do 800 obrtaja, najvise kad je radna temperatura na sredini.

Dok je hladan i prvo startovanje ujutru nema tih problema sve dok ne pocne da se zagreva motor, od tog trenutka krecu manja variranja pa kad se zagreje tad najvise odstupa.

Bio sam kod majstora, sređivao mi je elektronski podesavanje ler gasa, ali nije nista bolje.

Posto mi je zadnji lonac auspuha los, odnosno istrulila je unutrasnjost u loncu, majstor mi kaze da to moze da bude problem jer izduvni gasovi ne izlaze dobro i moze doci do zagusenja.

Na dijagnostici ne prijavljuje greske, vuce dobro i pali dobro.

Nisam cistio leptir gas ni dizne.

Ne znam da li je uzrok auspuh ili nesto drugo.

Molim za komentar.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaprljao ti se leptir, kupi karb kliner, drzi auto na 3k obrtaja i neka neko prska kliner u leptir, pocece auto da se gusi tad naravno dodajte gas da se auto ne ugasi i to bi trebalo da je to. To ti je varijanta koja ne oduzima vise od 5 minuta, samo zahteva nekog da ti pomaze da daje gas.  Jos bolja varijanta je da skines ceo leptir i detaljno ga ocistis, u svakom slucaju  obe bi trebalo da pomognu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, ilegala said:

 Jos bolja varijanta je da skines ceo leptir i detaljno ga ocistis, u svakom slucaju  obe bi trebalo da pomognu.

 

Ovo je dugotrajnije i ispravnije resenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto da ti napomenem mada mislim da to znas, kada budes krenuo da radis prvo dovedi auto na radnu temperaturu pa onda cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo

Bio sam kod majstora zbog leptir gasa. Nije ga cistio dok auto radi karbon klinerom, vec ga je skinuo i letir ocistio.

Kada je vratio leptir, pre paljenja je podesio parametre leptrir gasa.

Nakon toga je upalio auto, ali je odmah pocela da pisti i treperi lampica od motora.

Nekoliko puta je pokusavao da kompjuter pronadje gresku, ali je nema. 

Ne znam u cemu je problem, sada primecujem da kada u toku voznje pustim gas, auto trzne i onda polako spusta obrtaje. To se desava u svakoj brzini

 

Sada na leru normalno radi

 

Sta nije dobro uradjeno kad je namestao leptir gas.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešeno uz pomoc Crnog Saleta.

Problem je bio jer prilikom resetovanja klapne, auto je nije bio na radnoj temperaturi.

Sada sam ga doveo na radnu temperaturu sacekao da se upali hladnjak, ugasio sacekao 15 sek i ponovo upalio. Zatim tri puta do 5000 obrtaja , naravno uz vracanje na 800 obrtaja i greska je nestala.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije problem napisi celu proceduru resetovanja klapne korak po korak, ja sam npr uvek samo fizicki cistio leptir gasa posto ne znam tacno kako ide taj postupak koju si naveo a ne bi bilo na odmet i da pise ovde za sve koji u buducnosti posete ovu temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo skinuti klapnu (odvrtanjem ona 4 srafa koja je drze), zatim nakon ciscenja (cc) vratiti i zavrnuti srafove.

Mi smo pre paljenja resetovali klapnu (obavezno sa klljucem dati kontakt). Tada se  oko 10 sek cuje zvuk iz klapne. 

Nakon toga upaliti auto (odmah ce se upaliti lampica motora koja blinka , a na bordu ispisuje gresku engine fault) , ostaviti motor da radi dok ne dostigne radnu temperaturu i ukljuci ventilator hladnjaka. Kada prestane ventilator hladanjaka da duva, ugasiti auto i sacekati 15 do 20 sekundi. Zatim ponovo upaliti sacekati da se obrtaji smire a onda i dodati gas od 5000 do 5500  obrataja, odmah pustiti i sacekati se obrtaji smire, a zatim isto ponoviti jos dva puta. Nakon treceg puta trebalo bi da nestane greska, a to je znak da klapna podesena. 

Ugastiti auto sacekati 15 do 20 sek, i ponovo upaliti. 

To bi bilo to.

Nadam se da ce biti od pomoci svima.

 

Pozdrav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz iskoro sam kupio Stila 1.2 benzin,i dok vozim varira mi gas?konstantno drzim papuciu gasa ali motor sam dodaje i oduzima gas?pogotovo na usponuima? to sam primetio kad sam kupovao ali nisam pridavao paznje?sta je tu problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Vozim Fiat Stilo 1.6 16v benzinac 2002 godiste. Desava mi se da kazaljka za obrtaje krene da pada dok je u leru na 200-300 obrtaja pa se digne i tako 3-4x . Nekada se desi da se i ugasi. Neki kazu da je problem ECU a neki kazu da treba cistiti leptir gasa. Bio sam u servisu ociscen je sa wd-om. Samo je srafcigerom otvorio klapne i naprskao a zatim obrisao krpom. Bilo je dosta prljavstine, ali nije resen problem. Savetuju mi kupovinu polovnog leptir gasa. Da li je moguce da je otisao neki elektromotorcic unutra? Nije nimalo jeftino. Izaslo bi me oko 10.000 da mi to srede, a opet nisu sigurni ni da li je to. Sta ako je ECU pa treba da ga izmestim jer je na motoru?  Mozda brljavi jer se pregreje... Dijagnostika ne pokazuje nista za to. Kada ga upalim izbaci engine fault i to pokaze za zadnju lambda sondu. Moze li onda da bude uzrok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam iste probleme dok nisam vrlo precizno namestio fazu.Sad se ne gasi i nema onaj trzaj kad padaju obrtaji.Jedino jos osecam manju "rupu"kad dodajem gas negde na oko 1500 obrtaja.Ali je to podnosljivo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj stilo 16. 16V ima problem neravnomerno radi na leru i kada treba da krenem nikako nemogu da uskladim gas sa pustanjem kvacila :angry: pokusao sam leptir da ocistim kao sto je u jednoj temi  spominjano :pizza: i sve sam odradio rastavio step motor i ocistio senzore i isto se desava a neispisuje nikaku gresku nerazumem sta moze da bude :huh: inace ima i gas i isto se ponasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ispisuje nikakvu grešku na dijagnostici? Čudno. Ali svakako provjeri mjerač protoka zraka (protokomer iliti MAF senzor) i lambda sondu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neispisuje da ispisuje bilo bi mi lakse ali nista ne znam kako da proverim lamda sondu i MAF senzor :(

znaci sve ocisceno i ispolirano kao ogledalo i restartovan ali nista a senzor kvaliteta goriva ne znam gde je a i nelogicno mi je jer isto radi i na gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/15/2016 at 9:02 AM, mikesha said:

Zdravo

U pitanju je Stilo 1.6

Problem je sa ler gasom varira od 600 do 800 obrtaja, najvise kad je radna temperatura na sredini.

Dok je hladan i prvo startovanje ujutru nema tih problema sve dok ne pocne da se zagreva motor, od tog trenutka krecu manja variranja pa kad se zagreje tad najvise odstupa.

Bio sam kod majstora, sređivao mi je elektronski podesavanje ler gasa, ali nije nista bolje.

Posto mi je zadnji lonac auspuha los, odnosno istrulila je unutrasnjost u loncu, majstor mi kaze da to moze da bude problem jer izduvni gasovi ne izlaze dobro i moze doci do zagusenja.

Na dijagnostici ne prijavljuje greske, vuce dobro i pali dobro.

Nisam cistio leptir gas ni dizne.

Ne znam da li je uzrok auspuh ili nesto drugo.

Molim za komentar.

Pozdrav

koje dizne prijatelju, ti vozis benzinca...i verovato te jebe klapna gasa. probaj ocistiti carb cleaner-om i dok je skinuto crevo od usisa-filtera, pogledaj ako imas nekog da dodaje gas, kako radi klapna, na prim. da li otvara i zatvara sa zadrskom. P.S. to nije dobro. treba da ide smooth....

Share this post


Link to post
Share on other sites

'ajd i ja da se pridružim sa svojim problemom (ako primate i nas sa 1,4 16v) :)

 

Dakle, Stilo 1,4 16v 2005. godište, nema plin. Pali bez problema, ide bez problema. Međutim, kada je zagrejan obara obrtaje na leru na sledeći način :right: radi na 800 :right: padne na 750 na sekund :right: vrati na 800 :right: posle nekih 5 sekundi opet padne na 750 :right: i opet u krug. Ovo se ne dešava sa napola zagrejanim motorom (obrtaji stoje na 800, a motor nije postigao optimalnu temperaturu), i nema veze sa time da li je auto na ravnom i količinom goriva u rezervoaru. E sad, po čemu je moj slučaj specifičan, kada mi se to dešava i kada pritisnem dugme da otvorim/zatvorim prozore, obrtaji padnu na 550, pa se vrate na 800! Međutim, to se ne dešava ni kada palim grejače sedišta, ni svetla, nijedan od drugih potrošača.

 

Sam auto ne prijavljuje greške, ali ću videti ovih dana da mi na poslu bace pogled na dijagnostici.

 

Na autu je čišćena klapna gasa i zamenjene su svećice neposredno pre nego što sam ga kupio u martu prošle godine. Goran mi je u aprilu menjao ECU, ja sam u oktobru čistio MAP i zamenio pre-kat lambda sondu. Točim bezolovni 95 na NIS-u, i ne vozim na rezervi. Auto najviše vozim na otvorenom 90 na sat, kuća-poso 12 km, po potrebi cepam i u visoke obrtaje.

 

Iščitao sam celu temu, samo je jedan član imao sličan problem, ali on ima TNG, a ja ne. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...