swifty_kg 1 Posted April 25, 2014 (edited) Kada sam uzeo Stila, znao sam da ima problema sa leptirom. Problem se manifestovao tako što je izbacivao greške i auto se gasio na leru. Ne uvek ali dešavalo se često. Obrtaji krenu malo gore - malo dole, tako 2-3 puta i auto se ugasi. Kupio sam polovan leptir ali pošto su šrafovi oštećeni i ovaj na mojim kolima ne može da se skine, išli smo linijom manjeg otpora i zamenili smo samo elektroniku. Nakon toga, auto je bolje vukao i nije više izbacivao grešku ali se gašenje i dalje dešava. Najveći problem je pri dodavanju malog kasa, takoreći, kada jedva pipnem papučicu tada nastaje problem. Naravno, govorim o leru. U vožnji auto ide odlično. Probali smo čišćenje carb cleaner-om, iako je leptir već bio čist - nije dalo rezlutata.Očišćen MAP senzor - nema rezultata. Odrađena kalibracija na više načina - ključ metoda, wheel phonic u FES, throttle relearn preko druge dijagnostike kod majtora - ista situacija. Od ostalih simptoma tu su kao blago gušenje kad je hladan auto i primetio sam da mi farovi menjaju intenzitet svetla pri variranju obrtaja. Primetio sam i da sporo postiže radnu temperaturu ali to je možda više za drugu temu.Auto inače pali bez problema. Ujutru je malo "duže" paljenje, što je i normalno, vergla bez problema, (a i korisitm akumulator možda malo manjeg kapaciteta za Stila - 53 Ah cini mi se) ali već svako sledeće je na pola ključa, kao i kad je zagrejan. Ne isključujem mogućnost da je ceo leptir zreo za zamenu ali imate li ideju šta još može da bude problematično? Svećice, neka od bobina, dizne? Napominjem opet da sada nema grešaka nakon zamene elektronike na leptiru.Auto sutra u svakom slučaju ide kod majstora ali mene ubi znatiželja. Edit 2: ECU je izmešten kod akumulatora, ako znači nešto taj info. Edited April 25, 2014 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 25, 2014 Jesi li proveravao alatima kako je ozubljen...zna da pravi pravi problem sa radom na leru ako su bregaste i malo van faze.Imao sam slucajeva,resavao ponovnim zupcenjem sa alatima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 29, 2014 Auto sutra u svakom slučaju ide kod majstora ali mene ubi znatiželja. Jesi resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 29, 2014 Nisam još. Majstor nije imao vremena za vikend, a meni je trebao auto, pa cemo sad neki dan da vidimo sta ga muči.Plan je da prvo stavimo ceo leptir sa ćaletovog Stila da eliminisemo odmah to osnovno.Ptoblem je sto su oštećeni srafovi pa ćemo morati da ih busimo da bismo skinuli leptir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 29, 2014 I ja imam problem kod slabog gasa.Krene kazaljka obrtometra u vis i onda spadne ispod ler obrtaja.To mi se desava pri kretanju iz mesta.Obicno krecem jako nezno i ako je neka prepreka ili krecem iz rupe u kolovozu gas naglo skoci i posle spadne.Kao da ecu sam pojaca gas da se ne bi ugusio auto.Ponekad se i ugasi ako je prepreka veca.Imam prag na garaznim vratima od 2 cm i uvek mi se to desi kad lagano izlazim iz garaze.Bukvalno milim jer mi je sad tesna garaza pa da negde ne zakacim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted April 30, 2014 na kol'ko obrtaja vam se vrti auto u leru? meni oko 1000, citao sam negde da je fabricki broj obrtaja motora u leru 825 +-50 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 30, 2014 Meni je tacno na 750 Rpm na toliko je i kompjuterom zadata vrednost.Naravno kad se zagreje,prvo paljenje Mislim da je oko 1200 Rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted April 30, 2014 (edited) e za to prvo palenje i pitam, tad obicno pogledam i bude oko 1000, posle i zaboravim, (znaci da ima razlike kad je hladan i kad je vruc motor?) pogledacu bas na kol'ko se vrti kad je zagrejan motor Edited April 30, 2014 by DjoleKG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 30, 2014 Naravno da ima razlike.To ti je tzv automatski sauh.Spadne na normalne obrtaje vrlo brzo posle paljenja.Cim se motor malo ugreje.I pre nego sto postigne radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted May 1, 2014 Hvala Dante Bas cu da ispratim pa cu da javim, mozda ce nekome znaciti taj info Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted May 9, 2014 Hvala gogi1101 za ovaj info. Bas sam ovih dana imao zezanciju sa nestabilnim lerom i gasenjem.Posle voznje od 180km/h malo benzin,a vise na gas poceo da zeza.Zamenio svecice,probao bobine,step motor-klapna ,bez lamde i reset.Probao ovaj reset MAP-a i klapne i za divno cudo smirili se obrtaji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted May 9, 2014 Zdravo drugari da vas pitam. Izbacuje mi gresku P1684 i P1220 da li znate u cemu je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted May 9, 2014 Prvi je za motoric klapne a drugi za signal. U zbiru klapna zeza a moje pretpostavke su da senzor treba otvoriti i srediti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted May 12, 2014 a kako srediti Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted May 22, 2014 Povodom mog problema, nisam još pisao da ga ne bih urekao, ali izgleda da sam rešio problem gašenja na leru. Prebacio sam leptir gasa sa ćaletovog Stila. Kad smo prebacili, startovali auto, problem je i dalje postojao, čak se i češće gasio. Nakon par kilometara, upalio je lampicu i upao u "safe mode". Nakon dva paljenja i vožnje do kuće, greška je nestala sa table. Uzmem dijagnostiku i laptop, spojim, greška zapamćena, nije imao signal od leptira. Izbrišem, upalim auto.. Auto radi odlično, ne variraju obrtaji, ne gasi se. Ja u čudu. Ugasim ga, upalim opet - i dalje radi. I evo, već nekih mesec dana, otprilike, radi bez problema. Jednom mi se desilo da su opet u leru počeli da variraju obrtaji ali se sam stabilizovao i sada je sve ok (da ga ne ureknem). Pretpostavljam da nakon zamene i dalje nije zapamtio nove parametre pa je bagovao dok nije zapamtio nove parametre leptira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2014 Meni je jednom na Stilu 1.6 rađena kalibracija step motora, ti si verovatno to propustio, pa je zato bagovao nakon same fizičke zamene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile0446 0 Posted June 5, 2014 Dobro vece svima! Pre nego sto iznesem svoj problem,hteo bih da napomenem da sam se prvi put u zivotu registrovao na bilo kakvom forumu i da prvi put vozim italijanski automobil! Pre mesec dana sam kupio Fiat Stil-a 1.6 16v,2003 god sa petoro vrata,normalno je radio,cak sam isao i na put (oko 1000km) nije bilo problema...pre 10-ak dana ugradim plin i krecu problemi..znaci 3 puta je stelovan preko kompjutera i na plinu ne moze da radi (kad je hladan a na plinu ne moze uopste da krene,gasi se na semaforu,nema snage da krene uz vecu uzbrdicu,mislim treba mu veci gas nego inace,),a sto se tice benzina....posle 2500,3000 obrtaja,kao da proguta knedlu,malo se zagusi,retko se desava i da se ugasi i onda izbaci alternator failure ili ne izbaci nista...da napomenem jos i da se desava kada se upali,ali ne uvek,izbacuje razno razne greske abs,asr,temp.... Proveravali su mu leptir klapnu,lambda sondu,usisnu granu,dizne,svecice,bombine...i nema leka! Ljudi znam da sam bio vrlo obiman ali sam hteo da sto blize objasnim o cemu se radi....molim za pomoc! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted June 5, 2014 Sve su proverili ali ne i motorni ECU koji ti i pravi sve o cemu si pisao..problem je sto moras da nadjes ispravan virgin ecu samo da bi probao da li je do njega ili usputne konekcije u motornom prostoru. Nazalost, prilicno veliki problem jer ih je sve manje ispravnih bez obzira na kolicinu Stila na ovim nasim prostorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted June 5, 2014 @Mile0446 Mislim da ces ovde naci odgovore na tvoje probleme... http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile0446 0 Posted June 6, 2014 @MMicaJel moguce da je ecu "zviznuo" bas kada sam ugradio plin i da na benzinu "koliko-toliko" normalno radi,a na plinu nikako,malo mi cudno....pritom mi je danas automobil proveo 8 sati u jednom nasem poznatom sevisu,koji radi samo Fiat automobile (da ga ne reklamiram) i izjavili su "Sumnjamo da je ecu ali ne mozeo biti sigurni,izvinite"! Ziv se namucih,koliko sam samo servisa obisao.... @maxi13Citao sam i tu temu,jos uvek ga nisam premestio ali cu i to odraditi,potrudicu se jos sutra t.j. danas,mada cisto sumnjam...Hvala na pomoci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted June 6, 2014 Simptomi koje si opisao i greske (airbag, esp, abs, prekomerna temperatura itd.)upucuju na ecu.Imas temu o tome, cak i kako ga reparirati. A ima i clip na youtube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
njurci10 0 Posted October 9, 2014 Vrira ler gasa jako leptir ociscen kalibriran i opet isto :/vidio sam da je neka cijev pukla iznad filtera zraka koje bi trebalo biti slijepo jel moguce da zbog toga zajebava?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 9, 2014 Moguće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted February 5, 2015 (edited) Pozdrav ljudi, trebam malu pomoc, pre nekog vremena moj Stilo 1.6 16 V poceo je da neravnomerno radi u leru, padaju mu obrtaji, varira, ali je normalno isao u samim brzinama, i super razvijao brzine, nisam nista osetio pri promeni brzina, nikakvo trzanje, kod pritiskanja gasa i slicno. Dakle, samo ler.. Mislih gorivo je mozda, menjao sma pumpu, pa kao. Medjutim, poslednjih dana desava se nesto novo pride, takodje u leru, nastavlja da varira ler, ali se nekad desi da zadobije kao neki potres, bukvalno, jer toliko padnu brtaji, da se gotovo, prakticno, ugasi, pa kad se vrati iz "mrtvih" motor, onda se desi kao neki udar, presecanje, pri nastavku rada rada motora. Pri tom, nakon tog gusenja, iz auspuha pojacano izlazi din, jer dimi on kao i svaka kola zimi, na hladnijem, ali neki visak dima, kao da se zagusio, pa pusta nakon toga visak dima napolje. Tako i veceras, s tim da sam veceras osetio da, za razliku od ranije, cini mi se, i nesto slabije povlaci, i kao da je za nijansu bucniji. Gledao sam sa majstorom, map, odnosno leptir gasa, ali nismo nasli da je nesto oko toga, ali nakon ovog veceras prresecanja, i potresa, moram da se pozabavim time. Pa me zanima, da li je neko imao bas slicno iskustvo, sa svim opisanim, ili da mi neko od starih vukova, kojih ovde ima na pretek , da neki savet, barem ukaze sta bi moglo biti. Pretpostavljam, i dizne naravno. Na dijagnostici ne pokazuje nista. Bio bih zahvalan Edited February 6, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 5, 2015 Moze svasta da bude, klapna mi deluje da je, skini i ocisti je. A ecu da li je premesten ili je na fabrickom mestu. Jel brljavi jos nesto po tabli sem tih varirajucih obrtaja na leru? Quote Share this post Link to post Share on other sites