Jump to content
FAS Goran

conver

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About conver

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/23/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.8 16v
  1. Jel to normalno onda, s obzirom da sonde nisu zagrejane? po nekoj logici ako kreneš onda, on ne bi ni vuko (što se i dešava ponekad) pa krene odjednom... Kako rade tu kalibraciju, jesi li upoznat?
  2. Neće da prihvati samo prva dva - tri puta kad je naglo stisnem, nakon toga odjednom proradi i prima gas lepo, čak ne mora ni da se zagreje skroz... Nemam TNG, ali kad ga pustim da se greje lagano na leru, kako počne da smanjuje ler nekad se samo desi da tutnji par sekundi kao da neka bombin nije dobra i opet se smiri...
  3. Klapna i dizne su ultrazvučno očišćene, svećice su zamenjene... čak i ovaj dihtung ko je neko pomenuo za svećice... Nevorovatno je da svi imamo sličan problem. Dakle samo prvo paljenje je u tom smislu problematično da neće da prihvata gas.
  4. Ljudi, vodite racuna i ja sam nakon velikog servisa imao problema sa ler gasom, sta je bio uzrok... strucnjaci koji su to radili nisu imali dobre alate za blokadu bregaste pri zupcenju pa su nesto jebavali sa fiksatorima i MISLILI DA SU GA UZUBULI... nesto kasnije je poceo i varijator da mi zvekece kao da vozim traktor... dakle, proverite zupcenje. Isto tako imao sam iskustva sa tim sitnijim variranjem lera i promenom zvuka motora da je bila posledica neispravnog releja kompresora klime... probijao je na masu negde, ako se dobro secam i kompjuteru je davao lazan signal da poveca obrtaje kao kad bi ukljucio kompresor...
  5. Pozdrav ljudi. Vec par dana sam primetio problem, ujutru kad ga palim i kad auto izadje na ler gas, onog trenutka kad lagano pritisnem papucicu gasa meni obrtaji padaju, motor hoce da se ugasi. Cim se auto zagreje malo, radi , prima gas normalno... Isto tako sam primetio, kad se lagano negde krecem napred/nazad pri parkiranju, kad ga drzim na kvacilu i samo malo dodam gas da mi obrtaji skoce na 1000/1200 pa padnu na 600 pa opet skoce na 1000/1200 pa opet padnu i tako u krug i to sve za vrlo malo potisnutu pedalu gasa... kad nagazis vise, ide , prima on sve uredno... O cemu je rec? Fiat Stilo 1.8 16v
  6. Nažalost ne lupa... samo škripucka tiho kad se predje preko neravnine kad zadnji desni točak krene na gore... nadam se da je silen blok, inače... zajebana intervencija koliko sam čuo... nešto me ne greje sunce kakav sam baksuz...
  7. Nisam napomenuo da čujem neko škriputanje u toku vožnje preko neravnog puta iz pravca tog zadnjeg desnog točka... naročito kad se amortizer ili opruga sabija... moguće da je silen blok?
  8. Pozdrav svima. Vozim fiat stilo 1.8 16v, kupe I dnas na parkingu slučajno primetim kako mi je zadnji desni točak malo iskrivljen u donjem delu prema spolja gledajući auto od pozadi... Odem na reglažu trapa I ustanovi se da je zadnji desni točak oko 8mm zakrivljen a levi oko 3mm. Ok, pitam koliko to košta da se reguliše, majstor kaže da nije u mogućnosti to da otkloni jer se trap zadnji na stilu ne podešava već da je u pitanju neki most. Zna li ko o čemu se radi ovde I koliko bi to koštalo da se namesti?
  9. Nemoj lock, ja sam ga kupio Kod mene je...
  10. Jel normalno da kada se da kontakt, čuje zujanje onih step motora u kratkim intervalima pa onda nakon toga prestane? kao da on vrti te klapne dok ne nadje neki položaj i onda prestane? vi koji imate te digitalne klime, čujete li bilo kakav rad step motora pri davanju kontakta? Ima li ko iz Niša sa digitalnom klimom da oslušnem malo i uporedim... skoro sam uzeo ovog stila pa mi je sumnjiv rad klime.
  11. Dijagnostika ne prijavljuje grešku nikakvu. Šta je TP senzor? I zaboravio sam da napomenem... kad pokrenem motor a hladan je, kad dodam gas, obrtaji padaju hoće da se ugasi... kao da se guši dodavanjem gasa.
  12. Pozdrav svima. Imam Fiat stilo 1.8 16v i sledeće simptome: Kad pokrenem motor prvi put u toku dana, obrtaji mi skoče na 2000 a potom kad treba da se vrate na ler (800-900...) padnu ispod 500 i motor iskaže tendenciju da se ugasi. Potom se vrlo brzo popne malo iznad 1000 i vrati na obrtaje lera i krene sa variranjem kao na ovom video snimku: Čitajući malo o tome skontao sam da je problem u tom step motoru koji okreće klapnu. Nosio sam je na ultrazvučno čišćenje ali bez promena. Rešio ja da nadjem novu i tu kreće sex: AP sport - mi je jednom dao neku cenu oko 18 000 dinara, jer je za 1.6 negde oko 15 000, ali lik mi je napomenuo da zovem sutradan pa će mi reći tačnu. Sutradan nazovem javi se neki drugi lik koji mi da cenu od 100 000 dinara. Fiat Bogunovic - za ovaj sklop traži 79 500 dinara. Delta - 150 000 dinara. Inteersuje me može li mi neko sa sigurnošću potvrditi jel stvarno u pitanju taj step motor i može li se samo on kupiti, bez kompletnog sklopa klapne i šta već ide... Još jedna stvar, može li se zamenom nekog malog ventila koji reguliše protok vazduha na leru kad je klapna zatvorena (ako taj ventil postoji uopšte na ovom sklopu) ovaj problem otkloniti???
  13. conver

    Euroauto info

    Pozdrav! Varijator faze za Fiat Stilo 1.8 16v - 2002 godište ?
  14. Nisam pronašao taj pokušaj , zato sam i otvorio temu... video sam nešto slično odnosno da je neko tablu hteo iz mk2 u mk2b, tako nešto... Ako su džekovi u pitanju to ne bi trebalo da bude problem, malo poslića oko prespajanja i to je to ali ako je ECU, onda ništa...
  15. Pozdrav drugari, interesuje me može li se instrument tabla iz mk3 ubaciti u mk2 ? Lepši mi je board computer. Dakle, može li se ova: Zameniti ovom:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...