Jump to content
FAS Goran

Владимир

Members
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

About Владимир

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2 1,2 16v sporting

Recent Profile Visitors

2540 profile views
  1. Koliko se ja razumem u ove stvari ovo je klasican tuning, poveca se pritisak na manjim rpm i tako svi kad sednu pomisle da auto ide znatno bolje. Bolje povlaci ali posle padne, na fabrickoj mapi on vuce konstantno. Ne znam koji su ovde mBAR-i u pitanju ali fabricki je to 1 bar u piku, a kasnije pada do 0,5. Moj t-jet tako radi, treca 1000 rpm, puna gas, ode na 1 bar, malo pretera dok odreaguje WG, i kako rastu obrtaji on pada sa pritiskom do 0,6 bara na 5500 rpm. Kola sa 1,6 ili 1,8 bar na benzinu imaju po 250 ks.
  2. Pozdrav, evo i ja da se javim :). Kao što je @YUgisa rekao ovo je napravljeno za lične potrebe, dakle imali smo HGT-a, šaltali i zeznuli sinhrone. Razlog je naravno ili kasno stiskanje kvačila ili rano puštanje. Za kola sam pravio razne delove koje kod nas nema da se kupe i to kad uradiš sam nema cenu. Pošto sam imao pokvaren menjač koji je van auta uspeo sam da napravim ovo, naravno da to nisam ja smislio, video sam kako to izgleda na sajtu gde se on prodaje za 130e ali mere možeš uzeti jedino sam ako imaš menjač. Ko razume u čemu je caka skraćivanja i šta se tu skratilo može sam da napraviš za bilo koji menjač. Forum posećujem redovno ali u offline modu, retko komentarišem i stavljam bilo šta pošto mi teme tipa: dnevna svetla, naslon za ruku i da li 1,2 8v troši xx litara plina nisu zanimljive. Stavio sam cenu 3000 čisto eto da napravim koji komad i da uložim u neki sledeći projekat ali od toga nema ništa, i to je puno para ako me razumete... Vidim da je neko našao na forumu skicu i mere kako se to pravi i odlučio sam da postavim svoje crteže, da napravite to kako treba, pošto ono napravljeno od onog lima od 1,5 mm stvarno izgleda smešno i dosta rizično. Izvolite
  3. Pozdrav, to je 1.4 t-jet, turbo motor sa zupcastim kaisem, nema lanac. Standardna guma za fabricku felnu je 205-45-17
  4. Svaki proizvod u sustini kosta dosta manje. Radim u firmi gde se nesto pravi za 2-3e, izvozi se za Nemacku i prodaje za 25e. Kada se vrati za Srb, prodaje se za 19e. Svi oni gledaju da uzmu pare od svih, koliko god to bilo. Selenia , 20K ,K P.E, WR bez problema vec 6 god.
  5. Jedna je od juce (od dve litre gde nije bio problem) a druga je od danas sto je uzeta mesto 2x1l, sad su obe od 2 litre.
  6. Danas sam bio da zamenim ulje i bez pogovora su to i uradili, nisu verovali dok im nisam objasnio par stvari posle cega su se i oni zapitali. Od skoro i oni imaju dekleraciju i uvoze ulja ali ne znaju sta je ovo. Ulja koja sam uzeo imaju datum proizvodnje 27.06.17 sto odgovara vremenu u kojem su oni porucivali od Slodestrejda, takodje i nalepnica odgovara slici koju je dostavio Slodes.. Postojanje metalne kantice od 1 litar samo na nasim prostorima za mene ce ostati misterija. Ovim postovima nemam nameru da vredjam nikog od uvoznika ili prodav aca, samo iznosim svoje zapazanje.
  7. Pozdrav, evo i mog zapazanja. Koristim ulje Selenia K pure energy 5W40, do sada sam kupovao metalnu crvenu (2l) i plavu plasticnu bocu (1l) dok je to bila Selenia. Sada je dosao red na servis vidim da se pojavila nova ambalaza sa nijansom bele i velikim zalenim slovima Petronas. U Kit komercu sam uzeo jednu od dve litre i dve od jedne litre, medjutim bilo mi je cudno sto su te od litre metalne a to do sad nisam vidjao, za obe ambalaze ima uredno dekleracija od Slodestrade. Otisao sam na sajt Petronas-a i video da je ta od 2l ok, ali po specifikaciji od litre treba da bude plasticna. Daljom pretragom na internetu nisam nasao nigde slike ove ambalaze, gde god se prodaje u inostranstvu to je siva flasa sa crveno-belom nalepnicom. I onda nalazim sajt https://www.yoycart.com/category/50021615/Graisse_pour_roulements_lubrification?minPrice=200&maxPrice=&sorttype=price%3Aasc&catId=&SearchText=&seller=&props=&p=57 ...na kom vidim da je to u stvari kinesko ulje koje se pakuje u 1 litar, takodje tu mozete naci bilo koje ulje u koje se ljudi ovde kunu Shell, Mobil,Castrol... Tuzna prica..
  8. Kupujem neispravnu turbinu IHI RHF3 vl37 (vl36,vl38), ili samo izduvno kuciste (i ako je napuklo). Turbina je isla na T-jet benzince 120/150 ks. PM ili 064 42 62 184.
  9. Svakako da proizvodjaci znaju sta rade, to su timovi ljudi koji rade na takvim resenjima. Bitno je sta su zeleli da postignu time, kad za jedno 10 godina budem kupio auto sa ovim motorom i ocitao temperaturu usisnog vazduha recicu ti da li je manja ili veca od one koja je sada kod mene na t-jet motoru. Moze i ovako
  10. Po meni ne moze da ohladi vazduh kao standardni IC, na jednog Golfa 1.8T gde je stavljan veci IC, cev na izlazu je bila bukvalno hladna. Ne znam da li je tako ali koliko vidim ovo je konstrukcija dizel motora samo sto ima svecice. Mehanicka pumpa visokog pritiska, dizne visokog pritiska, 8v glava,vakum pumpa sto znaci da je uvek pod pritiskom usisna grana, nema dela gde radi kao atmosverac. Moguce da zbog toga hladan vazduh nije toliko bitan za izlaznu snagu. @YUgisa Obrnu dimenzije i bude kao motorna testera
  11. Zanimljivo. Gledano po slikama nema interkuler, hladi se usisna grana pomocu vode. Kako ce to da hladi nemam pojma
  12. Znam, i ja imam Grande Punta 1.4 t-jet, naslon za ruku je uvek dignut, smeta za menjac i za rucnu. Molim te sacekaj malo, drugar je uzeo isto 1.9 sa 6 brzina i tu je opelov menjac, kad namestim njemu znacu kako i sta treba pa ti se javim.
  13. Pozdrav drugari, izvinite na cekanju dugo nisam posecivao forum. @IgorBG Mogu i ja da ugradim a mozes i ti, dva srafa se odviju i zaviju, samo proveri da li ti je menjac isti kao na slici.
  14. Ne znam,nisam gledao kakv je tu menjac i da li moze nesto da se uradi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...