Jump to content
FAS Euroauto Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

@Panic97

 

Malo si promasio temu,ali ajde sad kad si vec tu...

Oprao si klapnu gasa i zato ti variraju obrtaji,mozda se smiri za par dana,a mozda i ne.

Sto se tice zupcenja,ja proveravam tako sto ocitam vrednost map senzora.Ukoliko je na leru oko 35 dobro je zupcenje.Kod mene je metan pa se zupci malo drugacije nego na benzin,ali svejedno map mora da bude oko 35.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/3/2018 at 1:03 PM, profa_chb said:

'ajd i ja da se pridružim sa svojim problemom (ako primate i nas sa 1,4 16v) :)

 

Dakle, Stilo 1,4 16v 2005. godište, nema plin. Pali bez problema, ide bez problema. Međutim, kada je zagrejan obara obrtaje na leru na sledeći način :right: radi na 800 :right: padne na 750 na sekund :right: vrati na 800 :right: posle nekih 5 sekundi opet padne na 750 :right: i opet u krug. Ovo se ne dešava sa napola zagrejanim motorom (obrtaji stoje na 800, a motor nije postigao optimalnu temperaturu), i nema veze sa time da li je auto na ravnom i količinom goriva u rezervoaru. E sad, po čemu je moj slučaj specifičan, kada mi se to dešava i kada pritisnem dugme da otvorim/zatvorim prozore, obrtaji padnu na 550, pa se vrate na 800! Međutim, to se ne dešava ni kada palim grejače sedišta, ni svetla, nijedan od drugih potrošača.

 

Sam auto ne prijavljuje greške, ali ću videti ovih dana da mi na poslu bace pogled na dijagnostici.

 

Na autu je čišćena klapna gasa i zamenjene su svećice neposredno pre nego što sam ga kupio u martu prošle godine. Goran mi je u aprilu menjao ECU, ja sam u oktobru čistio MAP i zamenio pre-kat lambda sondu. Točim bezolovni 95 na NIS-u, i ne vozim na rezervi. Auto najviše vozim na otvorenom 90 na sat, kuća-poso 12 km, po potrebi cepam i u visoke obrtaje.

 

Iščitao sam celu temu, samo je jedan član imao sličan problem, ali on ima TNG, a ja ne. 

 

Da se vratim na stari problem koji još nisam rešio. Zamenio sam akumulator pre par meseci, ali problem je i dalje tu. Merio sam napon na akumulatoru kada je motor upaljen, mislim da je bio oko 13,8 V...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ces resiti...ja sam menjao aku ali mi nije bilo do njega. I onda je radjen relej ali zaista ne mogu da se setim gde i koji. Iste sam simptome imao kao ti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvarao sam danas kutiju sa osiguračima, i stanje je sledeće:

Releji_Stilo.thumb.jpg.4d9f238e3b2e6f966da88c3c52749c7d.jpg

 

Na samom poklopcu postoji šema:

shema_1.thumb.jpg.7345819614e35d1601b9f7849ad79d0b.jpgshema_2.thumb.jpg.9e6c7dd574d3bb7e6095d567239ec5ff.jpg

 

Koliko sam skapirao, T09 (12V, 30A) i T10 (12V, 20A) jedini imaju veze sa radom motora na mom autu.

 

Zamenio sam releje između pozicija T09 i T03 (mislim da je taj za ventilator kabine), i nisam rešio problem.

Relej_30A.thumb.jpg.8bdad6833edcbdbeb763398a2f6aa33b.jpg

 

Takođe sam zamenio releje izmađu pozicija T10 i T14 (prednja svetla za maglu), i takođe nisam rešio problem.

Relej_20A.thumb.jpg.ed142b77c2ea6e671e4736e62bd74cf9.jpg

 

@cuore_sportivo hvala na savetu, barem znam da nije do releja :ball:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2018 at 7:07 PM, nikola 89 said:

Pozdrav drugari, molim za pomoć i svačije mišljenje bi mi dobrodošlo. Vlasnik sam fiat stila 1.4 16v 2005 god, pazario sam ga pre godinu dana na auto placu, odmah je odradjen veliki servis i za godinu dana je samo zamnjena bobina na 1 cilindru i svećice, za to vreme sam prešo oko 6000 km, problem je rad motora na ler gasu obrtaji se krecu od 700 do 750 rpm vidi se blago variranje kazaljke za obrtaje a dešava se i da nevarira uopše, stanem na semaforu i kazaljka stoji na 750 rpm. Problem nastaje  kada ukljucim neke od potrosača podizaće stakla, klimu, ili se ukljuci ventilator hladnjaka tada obrtaji počinju da variraju od 500 do 750rpm tada dodam malo gasa i obrtaji se malo dovedu u red. Desilo mi se jednom dok sam uparkiravao auto u rikverc da mi je pokazao grešku low oil press ja smatram iz razloga zbog malog broja obrtaja pumpe za ulje. Auto se u vožnji fino ponaša lepo vuće nema štucanja i bilo čega kada ga izbacim na ler u vožnji kazaljka stoji na 900rpm. Na velikom servisu je sipano ulje selenija gold i za 6000km je popio oko 1L, vidim na forumu da se ljudi žale na ovo ulje što se tiče motora sa 16v. Pre zime sam proverio stanje alternatora i akumulator, punjenje je uredu a akumulator su rekli da treba da menjam ili da dopunim, ja ga nisam menjao niti dopunio istarao je zimu, ali sam primetio da je slab u par slucajeva kada mi malo duze svetli svetlo u kabini i slušam muziku a da auto neradi tada bas slabije zavergla i svetla se priguše. Može li akumulator izazvati problem koji imam ili je nešto drugo u pitanju?

 

Drustvo samo da javim da sam resio problem variranja ler gasa pri opterecenju elektricnim potrosacima. 

Zamenio sam kompletno kuciste filtera vazduha staro je bilo u losem stanju odozdo je bilo progorelo, ocistio leptir gasa brake clenerom i map senzor i ocistio sito iberlaufa, sve to je po malo bilo masno ne previse ali uticalo na rad motora. 

Sada motor mnogo tise i ravnomernije radi naravno dosta bolje vuce. 

Sada ima samo trenutni pad obrtaja kada se upali ventilator hladnjaka na 600rpm i odma vrati na 800rpm i tu stoji bez variranja. 

Nadam se da sam nekom pomogao. 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nikola 89Hahahaha, progorelo kućište filtera... JA KROZ MOJE GLEDAM! Pre neki dan sam krenuo da zamenim filter vazduha, i kad sam proveravao da li je  prošlogodišnje krpljenje bilo uspešno, video sam da je plastika toliko istrulila da se na jedan blag pritisak otvorila rupa... A na otpadima ih nema... A od ostalih 1,4 ne pašu tako lako...

 

No, drago mi je da si rešio problem, nadam se da ću i ja tako, jednog dana :)

 

P.S. Ženi se desilo dvaput u poslednjih par meseci da neće da upali. Jednostavno ne vergla. Čak je probala i onu foru da ga gura dok je u brzini, da odlepi anlaser, i ništa. Sutradan upali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao na otpadu novu kutiju filtera (od Stila 1,2 - paše na 1,4 a kvalitetnija je plastika), stavio nov filter, a problem je i dalje tu, tako da mi je sledeće da očistim klapnu i iberlauf. Ne može da škodi, nije čiščena 2 godine :)

 

Inače, primetio sam da mi obrtaji na leru ne variraju kada je uključena klima, verovatno je i to malo opterećenje dovoljno da ga umiri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Kolege , imam problem  kod Fiat Stila 1.6 2001 godiste . Naime motor je poceo nemirno da radi na leru kao da mu nedostaje rad jednog cilindra. Pritom javlja gresku na katalizatoru.

Majstor promenio gornju lambda sondu i greska nestala ali jos uvek radi nemirno. Takodje sam primetio da trosi vise goriva , sa proseka od 7.5 skocio na 9.8 L na 100 km.

Fiat ecu scan ne ocitava nikakvu gresku. Promenio sve svecice i stavio nove NGK , zatim uzeo jednu bobinu novu i menjao je sa svakom ponaosob i dalje se isto ponasa.

Da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom , hvala

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napomenem ne varira broj obrtaja samo nemirno radi tj trese kada je na leru, mislim da nije leptir posto sam ga ranije cistio.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da ocistis MAP senzor koji stoji u usisnoj grani. Ali pazljivo, jer moze da se osteti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E zulu nije to posao za mene,ali mislim da bi vecina resila problem resetovanjem map senzora i ponovnim ucenjem parametara klapne gasa.

Sve to pod uslovom da je motor dobro uzupcen,dobrog stanja i cistih dizni.

Kako se sta radi ima ovde sazvakano vise puta,da se ne ponavljamo vise.

Iz iskustva svaki ecu koji programiram pre testiranja sa parametrima za moj auto(kod kljuca,mapa...) ,koji je ocitan sa ecu-a prilagodjenog na moju klapnu,ima takve simptome i trazi novo ucenje!

Znaci los ler,muce prilikom ubrzanja,a onda poleti!

Trza u nekim momentima kada se vozi na vrh gasa itd.

Za reset MAP-a nisam nasao ovde pa evo linka za postupak https://www.fiatforum.com/stilo/291918-p0105-engine-cutting-off.html?291918=#post2947182

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro.
Pomislio sam da je ovde problem sa upravljanjem rada bobina.
Svejedno, ispratiti parametre rada motora u realnom vremenu. Siguran sam da će se nešto uloviti.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem na pomoci , prvo cu svakako ocistiti MAP , svakako ne steti , pa onda probavam drugo. Javljam rezultate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo poznajem 1.6, ali sam čuo da na tim koji su 2001-2003 crkavaju ECU od topleote motora. Ne znam može li tvoj problem imati veze sa tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis ecu ako je moguć je reda 40-80 e, čisto da imate u vidu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

POzdrav , nazalost ciscenje MAP senzora nije dalo nikakve rezultate . Posle toga sam uradio i reset MAP senzora po uputstvu i opet na leriu ponekad kao da radi na tri cilindra.

Pokusacu sa aditivom za ciscenje dizni da vidim da li pomaze ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditiv tesko da ce pomoci, probaj odneti na redovno ciscenje dizni, to nije jako skupo za benzince... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na stilu 1.8 ler je neravnomeran, ali to mi ne predstavlja veliki problem koliko sto kad stisnem gas i dignem broj obrtaja na recimo 2000, on polako krene da opada i padne na nekih 1500, cak i malo ispod. Tako da i pri kretanju moram da kompenzujem na kvacilu i to me jako nervira.

 

Klapna za vazduh je ciscena klinerom, a i nije imala naslaga na sebi. Da li tu ima jos nesto sto se moze ocistiti? Neki drugi savet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...