Jump to content
FAS Goran

nikola 89

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About nikola 89

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/08/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    Fiat stilo 1.4 16v
  1. Drustvo samo da javim da sam resio problem variranja ler gasa pri opterecenju elektricnim potrosacima. Zamenio sam kompletno kuciste filtera vazduha staro je bilo u losem stanju odozdo je bilo progorelo, ocistio leptir gasa brake clenerom i map senzor i ocistio sito iberlaufa, sve to je po malo bilo masno ne previse ali uticalo na rad motora. Sada motor mnogo tise i ravnomernije radi naravno dosta bolje vuce. Sada ima samo trenutni pad obrtaja kada se upali ventilator hladnjaka na 600rpm i odma vrati na 800rpm i tu stoji bez variranja. Nadam se da sam nekom pomogao. Pozdrav
  2. OK, videcu i ja da promenim akumulator, javljam ako resim problem
  3. identičan problem imam i ja sa sa mojim stilom 1.4, opisan u prethodnom postu. I ja mislim da je do loše struje ili akumulatora. Jesi li rešio problem?
  4. Pozdrav drugari, molim za pomoć i svačije mišljenje bi mi dobrodošlo. Vlasnik sam fiat stila 1.4 16v 2005 god, pazario sam ga pre godinu dana na auto placu, odmah je odradjen veliki servis i za godinu dana je samo zamnjena bobina na 1 cilindru i svećice, za to vreme sam prešo oko 6000 km, problem je rad motora na ler gasu obrtaji se krecu od 700 do 750 rpm vidi se blago variranje kazaljke za obrtaje a dešava se i da nevarira uopše, stanem na semaforu i kazaljka stoji na 750 rpm. Problem nastaje kada ukljucim neke od potrosača podizaće stakla, klimu, ili se ukljuci ventilator hladnjaka tada obrtaji počinju da variraju od 500 do 750rpm tada dodam malo gasa i obrtaji se malo dovedu u red. Desilo mi se jednom dok sam uparkiravao auto u rikverc da mi je pokazao grešku low oil press ja smatram iz razloga zbog malog broja obrtaja pumpe za ulje. Auto se u vožnji fino ponaša lepo vuće nema štucanja i bilo čega kada ga izbacim na ler u vožnji kazaljka stoji na 900rpm. Na velikom servisu je sipano ulje selenija gold i za 6000km je popio oko 1L, vidim na forumu da se ljudi žale na ovo ulje što se tiče motora sa 16v. Pre zime sam proverio stanje alternatora i akumulator, punjenje je uredu a akumulator su rekli da treba da menjam ili da dopunim, ja ga nisam menjao niti dopunio istarao je zimu, ali sam primetio da je slab u par slucajeva kada mi malo duze svetli svetlo u kabini i slušam muziku a da auto neradi tada bas slabije zavergla i svetla se priguše. Može li akumulator izazvati problem koji imam ili je nešto drugo u pitanju?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...