Jump to content
FAS Goran

srencar

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About srencar

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    computers,electronics

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1,6 16v 2002g
  1. POzdrav , nazalost ciscenje MAP senzora nije dalo nikakve rezultate . Posle toga sam uradio i reset MAP senzora po uputstvu i opet na leriu ponekad kao da radi na tri cilindra. Pokusacu sa aditivom za ciscenje dizni da vidim da li pomaze ....
  2. Zahvaljujem na pomoci , prvo cu svakako ocistiti MAP , svakako ne steti , pa onda probavam drugo. Javljam rezultate .
  3. Da napomenem ne varira broj obrtaja samo nemirno radi tj trese kada je na leru, mislim da nije leptir posto sam ga ranije cistio.
  4. Kolege , imam problem kod Fiat Stila 1.6 2001 godiste . Naime motor je poceo nemirno da radi na leru kao da mu nedostaje rad jednog cilindra. Pritom javlja gresku na katalizatoru. Majstor promenio gornju lambda sondu i greska nestala ali jos uvek radi nemirno. Takodje sam primetio da trosi vise goriva , sa proseka od 7.5 skocio na 9.8 L na 100 km. Fiat ecu scan ne ocitava nikakvu gresku. Promenio sve svecice i stavio nove NGK , zatim uzeo jednu bobinu novu i menjao je sa svakom ponaosob i dalje se isto ponasa. Da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom , hvala
  5. Da se pridruzim komentarima , ja sam skidao sa alkoholom 70 % i krpicom a deo koji je posebno tvrdoglav je fioka kod suvozaca . Tamo sam nitro razredjivac , radi ko lud, nista nije ostetio niti je promenio boju plastike
  6. Kupio meat & Doria , 7200 din ,mozes naci na sajtu :http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.search&features_hash=V300 malo joj je duzi kabel nego kod originala ali ne smeta,kod Fiatina je originalna 8500 din ima jos i nekih univerzalacca ali se moraju prelemljivati zice.
  7. Na kraju promenjena lambda, stavljena nova i sve ok.
  8. Evo jos malo razvoja dogadjaja, pomislih da mozda iz katalizatora jos izlazi preostale cadji , odoh do pumpe i napunih euro premium gorivo , izbrisem gresku na kompu i malo ga pricepim po auto putu. Posle moje akcije svecice bele, motor radi odlicno. . Testiram i dalje ....
  9. Svaka cast ovo je bas detaljno , probacu po ovom objasnjenju
  10. Imam problem sa dugmetom za regulaciju smera duvanja u kabini, naime preskace a kada ga malo izvucem prema napolje i tako nategnut ga drzim onda se okrene ponekad kako treba , kako mogu promeniti ovo dugme ima li neko uputstvo ili slike kako se ovo rastura ?
  11. Pa kao sto ste i predvideli sve ok je bilo ok oko 100 km , simptomi su se vratili , znaci savet je da otvorim katalizator iako mi dijagnostika ne pominje njega kao gresku ? Savetujete li skidanje istog i kako se u tom slucaju ponasa auto , da li daje konstantno gresku na tabli u tom slucaju ? Hvala
  12. Resen problem , skinuo sam Lambdu bilja je uzasno prljava posle ciscenja sve ok ...
  13. Posto je auto presao 135000 ,oguce je da je i cat , sve svecice su nemasne ali crno cadjave, probao sam otkopcati donju Lambdu ali simptomi ostaju isti. Po brisanju greske treba izvesno vreme da se ponovo javi ali motor i dalje stuca...
  14. U toku voznje pojavio mi se engine error , kada sam ukljucio dijagnostiku javio mi je gresku : P0141 Generic O2 Heater Circuit (Bank 1, Sensor 2) Izgleda da je nesto sa lambda sensorom , ima li neko iskustva sa ovom greskom i koji senzor je u pitanju ? Onaj ispred ili iza katalizatora? U voznji vozilo trza i motor radi nemirno. Da li sme da se iskljuci senzor pa da tako probam da ga vozim? Hvala na odgovoru

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...