

Cowboy
-
Content Count
29 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Mene samo zivo zanima kako uspeju da pristupe bilo cemu sa te leve strane na Bravu a da nista ne cacnu .
Jer sam se licno zavlacio i gledao, mozda sa necim i uspes da pridjes i odsrafis - ali mesta maltene nema za bilo kakav dalji rad, zamenu, vracanje srafova, da ne pricam sto se sve radi na slepo...
Bas je kao u du*etu u poredjenju sa Stilom i voleo bih da vidim kojom magijom je taj momak kod Zmaja to uspevao, a da nista ne sece ili demontira.
-
Cowboy reacted to chempix in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
imam deltu naravno, samo što komplikovanije i teže ako mogu da ga zavuku da ništa ne može da se lako uradi
nisam vičan popravkama bilo koje vrste, tako da moram da nađem nekoga da mi to sredi
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Covek nije napisao koji je model u pitanju, niti mu pise u avataru. Imao sam oba dugo godina, kod Stila je boza i sve je lako pristupacno. Ali ako je Bravo u pitanju, model je po prilicno pitanja ojacan i ususkan, tako da preko celog modula klime ide metalni oklop koji je veliki problem za pristup motoricima. Bukvalno jedva da se zavuce bilo sta od alata, a kamoli da se radi i menja. Tako da procedura iznad nece ici tako lako ako je Bravo u pitanju.
Navodno je ovaj momak kod Zmaja taj levi mikser mogao da menja bez rasturanja bilo cega. Ne znam kakvom magijom , cena samo ruku je za sve sem motorica recirkulacije bila 3.000 din po komadu.
Evo jos jednom kako to izgleda na Bravu. I kako su pojedini morali da seku (ako ne skidaju tablu), da bi uopste mogli samo da pridju. Levi mikser za temperaturu (donji od tri motorica sa vozacke strane) je u pitanju. A ovaj je jos i banja, u poredjenju sa onim ostalima iznad sa te strane (chest/feet motoric i defroster):
A sve se moze videti u ovom videu koji je i ranije kacen:
-
Cowboy got a reaction from Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Ako neko ima problema sa tim motorićima na Stilu, onda je to u 99% slučajeva upravo taj na levoj strani.
Ja sam rešavao sam bez ikakvog kupusanja table. Skine se obloga kod nogu, zatim ona crna plastika što štiti cevi od grijanja i motorić je tu. Nije baš "na izvolte" ali može se zameniti uz malo gimnastike. Ako odlučiš sam da radiš, racunaj da će ti trebati ključ 5,5 mm, Italijani iz nekog nepoznatog razloga vole tu dimenziju pa su na klimu pozavrtali masu tih vijaka. Znači može se odraditi u garaži bez većih problema i bez mnogo kupusanja a pogotovo bez skidanja table. Menjao sam i onaj za recirkulaciju bez skidanja table i sa minimalnim kupusanjem bilo čega.
-
Cowboy reacted to TheReptile in Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)
Samo da javim da sam uspešno uradio PROXY i vraćanje kilometraže na orginalnu sa novim ELM 327 koji sam poručio preko EBay-a. Moje mišljenje je, bolje platiti OBD/ELM po nešto većoj ceni preko proverenih prodavaca, ja sam kupio nekoliko uređaja preko Alia i KP-a za 500din i ni sa jednim nisam uspeo da rešim uparivanje.
PROXY sam uradio preko MultiEcuScan, dok preko nje nije moguće izvršiti vraćanje kilometraže jer nudi mogućnost samo dodavanja.
Vraćanje sam uradio preko ALFAOBD programa, preko ovog programa može da se vrati KM.
-
Cowboy got a reaction from mlnmnc in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Da li je majstor nakon zamene motorića izvršio podešavanje klime, odnosno samoučenje aktuatora(motorića) klapni.
Ako nije, problem može biti u tome da klima ne prepoznaje ispravno signale sa senzora aktuatora.
Druga mogućnost za takvo ponašanje je da je majstor uradio samoučenje klime ali na hladnom ili nedovoljno zagrijanom motoru. Zatim postoji mogućnost i da senzori temperature u samoj klimi ne rade ispravno, mada sumnjam da su svi (ima ih 4) otkazali istovremeno.
Pokušaj izvršiti reset klime, ako ne pomogne onda je najbolje otići na dijagnostiku da se vidi koje su greške dovele do takvog ponašanja.
-
Cowboy got a reaction from MS PK in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Da li je majstor nakon zamene motorića izvršio podešavanje klime, odnosno samoučenje aktuatora(motorića) klapni.
Ako nije, problem može biti u tome da klima ne prepoznaje ispravno signale sa senzora aktuatora.
Druga mogućnost za takvo ponašanje je da je majstor uradio samoučenje klime ali na hladnom ili nedovoljno zagrijanom motoru. Zatim postoji mogućnost i da senzori temperature u samoj klimi ne rade ispravno, mada sumnjam da su svi (ima ih 4) otkazali istovremeno.
Pokušaj izvršiti reset klime, ako ne pomogne onda je najbolje otići na dijagnostiku da se vidi koje su greške dovele do takvog ponašanja.
-
Cowboy got a reaction from sibonios in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
Pozdrav i dobro došao!
Koliko vidim iz tvog opisa "problema", centrala se ponaša normalno baš onako kako treba. Te zvukove koje čuješ kad daš kontakt je tzv. samprovera klime, centrala šalje napon na svaki motorić i pomera ga do krajnjeg položaja u jednu stranu, zatim vraća u krajnji položaj na drugoj strani i onda ga namješta na zadani položaj tj. onaj koji je bio prije davanja kontakta.
Drugi"problem" koji si opisao da centrala stalno okreće motorić i to je normalno, ona konstantno šalje napon na motorić i pokušava ga dovesti u njegov krajnji položaj, ako nema osovinicesa graničnikom u motoriću, on će se celo vreme vrteti u jednu stranu. Ako ima graničnik centrala će ga okrenuti do graničnika i pokušavati još 10-ak sekundi da ga okrene dalje, ako ne ide ona će isključiti napon i motorić se prestaje naprezati. Osovinica ako je iole kvalitetna ne bi smjela pući za to vrijeme. Ova radnja nema veze sa senzorima položaja, odnosno potenciometrima već sa jednim drugim postupkom, tzv. "samoučenjem klime" u dijagnostici označen kao: Flap actuators learning test. To je procedura kojom se putem dijagnostike klimi zadaje da pomjera motoriće u krajnji položaj i nako njihovog zaustavljanja odnosno porasta struje kroz motorić klima "pamti" položaj potenciometra i to bilježi kao krajnji položaj, tako isto i za drugu stranu. Bez tog samoučenja klima i pored ispravnog potenciometra neće zaustaviti motorić kod samoprovere jer to me prepoznaje kao krajnji položaj.
Sve u svemu kod tebe nije problem u centrali, ona radi normalno, samo nije provedeno samoučenje klime. Možeš to ostaviti tako, osovinice ne bi smjele pucati ako su dobre. Ili možeš potraziti dijagnostiku pa odraditi samoučenje klime.
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima
I ovo je neki (na oko losiji) 3D Print . I to 8 EUR po komadu , eno gore ostavih fajl pa ko hoce moze i sam kod nekoga da odstampa bagatela.
Pa ceo set za reparaciju (koji sadrzi i 4 te osovine) je bio nepunih 20 EUR u Bogunovicu. Iz originala, jos smo imali popust 10% :
https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70084-fiat-nuova-bravo-problem-sa-klapnommotorom-recirkulacije/&do=findComment&comment=1552207
-
Cowboy reacted to specnaz in Fiat Stilo - problem sa daljinskim zaključavanjem...
Fora iz Top Gear stavis daljinac na slepoocnicu i ima veci domet aaaaaaaaaa budale probale i radi, a i ja takodje :D
-
Cowboy reacted to Markobgd in Fiat Stilo - Navi problem (spajanje navigacije, kod)
Alal tebi vera!!!
Pa tebe nema trika ijedna da odbije sunce ti poljubim koliko si uporan Lakše joj da da nego da te sluša doveka!
-
Cowboy reacted to hidro_mont in Fiat Stilo - Navi problem (spajanje navigacije, kod)
Polirao sam nekakav aluminijumski krovni nosač za skije i kada me leđa zabole od stajanja ja sjednem u auto i kucam kodove. Ne bih se ja sa tim zezao nego u mojoj blizini nema nikoga ko zna dekodirati CN+, pa reko aj polako ću kucati i završio posao za 2 večeri.
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Stilo - rastavljanje i servis fabričke CN+ navigacije, zamena GSM modema, čišćenje CD čitača...
U prvom postu ove teme sam objasnio rastavljanje kucista navigacije i pristup CD citacu, GSM/GPS modulu, tuneru, maticnoj ploci...
Ostao sam "duzan" za rastavljanje prednjeg panela ConnectNav+ uredjaja, na kome se nalaze ekran, kontrolna ploca sa dugmicima i enkoderima, slot za SIM karticu...
Pa evo i par slika na tu temu u toku jedne intervencije, mozda ce nekome biti od koristi:
Ovako izgleda kada se prednji panel odvoji od kucista (pricvrscen sa 6 krstaka). Kao sto je ranije objasnjeno, vide se 4 flat kabla: levi je za kontrolnu plocu sa dugmicima i enkoderom, desni za slot SIM kartice, a srednja dva za TFT ekran. Radi lakseg pristupa kablovima, skinuo sam metalni poklopac sa prednje strane kucista (pricvrscen sa 2 krstaka):
Krajnji flat kablovi se oslobadjaju jednostavnim cupanjem konektora u vis, a flat kablovi ekrana se oslobadjaju podizanjem plasticnih osiguraca u vis za oko 1mm i vadjenjem kablova iz konektora. Kada se to uradi, oslobadjamo prednji panel i to izgleda ovako:
Krecemo u rastavljenje panela. Prvo treba izvaditi slot za SIM karticu (citac). To se vrlo lako resava, oslobadjanjem 2 plasticna klipa koji drze slot u svom lezistu. Na slici su oznaceni crvenim strelicama:
Kada to uradimo, SIM slot moze napolje, a oslobodjen izgleda ovako, u pitanju je Magneti Marelli jedinica:
Nakon toga, potrebno je skinuti plasticni poklopac koji pricvrscuje ekran i plocu sa dugmicima i enkoderima. Da bi to uradili, potrebno je odsrafiti 8 duzih krstaka (koje sam uokvirio crvenim) i 4 kraca krstaka koja drze sam TFT ekran (uokvireni zutim). Obavezno razdvojiti ove srafove zbog duzine, a oznacio sam ih na ovoj slici panela na kojoj je jos uvek SIM slot:
Kada to uradimo, plasticni drzac ide napolje i dobijamo pristup TFT ekranu i ploci sa dugmicima i enkoderima:
Ploca se oslobadja jednostavnim povlacenjem na gore. Mozemo videti da su za nju fiksirana oba enkodera, a kada poskidamo kontaktne gume ka dugmicima, ispod se nalaze i diode:
Ekran se takodje jednostavno samo podize u vis iz svog lezista, u pitanju je Toshiba TFT od 7'', rezolucije 480x234 pixels. Model je TFD70W14C:
Na kraju se dolazi i do same plasticne oplate i dugmica, potrebno je skinuti sundjere preko bocnih grupa dugmadi (oznaceno crvenim), kao i providnu plastiku koja vodi svetlo LED dioda na otvor CD-a:
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - podmazivanje sajli i mehanizma za biranje na zvonu menjaca
Popodne sam bio dokon i malo sredjivao oko auta - ono kad lepo sluzi, pa izmisljas sta da cacnes za opustanje zivaca i da malo isprljas ruke ...
Nisam ni planirao nista da pisem i da otkrivam rupu na saksiji, s obzirom da je banalna stvar u pitanju... Ali kad sam video da je ponovo benefit prilican u odnosu na ulozen trud, neka stoji zapisano, uz par fotki. A i da malo ozivim ovaj deo foruma.
Kod mene je u pitanju MultiAir Turbo, verzija 140, sa FPT-ovim C635 menjacem. Po kupovini je, kao sto uvek i radim, pre neku godinu preventivno zamenjeno menjacko ulje. Sipana je fabricka preporuka upravo za C635 manuelac i DDCT, u vidu Tutele Transmission GearForce 75W.
Odavno sam hteo da podmazem mehanizam za biranje u motornom prostoru i evo konacno dohvatih da se i sa tim poigram. Dakle, pozicioniramo se na gornji deo zvona menjaca (banalno, izmedju bloka i akumulatora):
Tu cemo videti izlaz para sajli od poluge menjaca u motorni prostor, uz nekoliko metalnih osovina i kugli/sfera za povezivanje poluga za biranje.
Pogled sa prednje strane od hladnjaka, gde je u prvom planu mehanizam za potapanje. Ocistio sam sve, podmazao osovine (crvene strelice) i kugle/sfere (narandzaste strelice):
Iza toga, prebacio sam se na drugi, horizontalni deo mehanizma za biranje i same sajle - pogled odozgo, iz pravca kabine (slikao sam posle "ćopanja"):
Kompletan mehanizam sam dobro podmazao, a ulaze sajli u buzir nekoliko puta. Non stop natapajuci i pomerajuci mehanizam iz krajnje u krajnju poziciju - najbolje sami direktno na zvonu menjaca, rukom (nema potrebe za asistencijom nekog drugog na polugu u kabini). Na taj nacin cete najbolje tempirati da se napravi film izmedju sajle i buzira. Evo i slika, prstima sam oznacio gde obe sajle ulaze u buzir:
Evo i kako sve to izgleda kada se zavrsi, snimio sam 2 kratka videa. Prvi je kako oba dela mehanizma biranja brzina rade i lepo klikcu, samo na guranje prstom.
Drugi video pokazuje kako C635 radi u kabini - i bukvalno moze da se salta malim prstom. Uz obaveznu zamenu menjackog ulja, preporuka sa moje strane, s obzirom da je banalan posao koji svako moze da odradi u pitanju.
I video iz kabine:
-
Cowboy reacted to Ivan in Fiat Stilo - demontaza/popravka/zamena motorica za recirkulaciju vazduha
Ljubaznoscu naseg kolege @@bane@ dobili smo ovaj koristan tutorial, vezan za demontazu i popravku motorica koji regulise rad klapne za recirkulaciju vazduha (komanda na sledecim slikama):
Motoric postoji i na manuelnoj i na digitalnoj klimi na Stilu, a najveci problem je u tome sto je prilicno tesko dostupan - lociran je u sredisnjem delu konzole, za razliku od ostalih (u slucaju digitalne klime) koji su uglavnom okaceni sa strane. Dodatno, njegovim eventualnim zaglavljivanjem u zatvorenom polozaju, kabina ostaje bez dotoka vazduha spolja, sto predstavlja prilican problem, zimi je uzrok povecane kondenzacije, itd. Uglavnom vlada misljenje da je za bilo kakvu intervenciju oko ovog motorica neophodno skidanje cele table, medjutim Bane je pokazao da je odlican gimnasticar i uspeo je da demontira motoric bez ikakvog "kupusanja" enterijera, kroz prostor iznad pedala. Kako splitovnjem sadrzaja ne bih cepao njegovu temu u Predstavljanju, otvorio sam novu "Uradi sam" temu i kopirao sadrzaj, pa ce Bane dodati jos nesto ako bude bilo potrebe ili dodatnih pitanja. DIY je u nastavku.
Danas popodne bilo mi dosadno pa rešim da se pozabavim starim problemom - motorom klapne za recirkulaciju vazduha ventilacije. Naime, kako sam ovde čitao taj motor je jako nepristupačan, može da se priđe samo ako se rastavi tabla. Pa reših da zavirim može li ili ne. MOŽE. Zeznuto ali može se teškom mukom skinuti. Nalazi se skroz gore kad se zvuče kod vozačevih nogu:
Drže ga tri šrafića gedora 5,5 . Na celoj ventilaciji je ta kretenska veličina.
Donjem se ne može prići gedoricom, nema mesta pa sam kleštima mic po mic odvrnuo, gornji može sa gedorom i zglobom:
Treći sraf ne može nikako, nema teorije da mu se priđe ali i bez odvrtanja motor se samo svuče - na slici je jasnije:
Tu gde nema metalne platne tu je treći šraf, znači motor se svuče jer ima zarez da šraf sa glumicom prodje i ostane na kućištu.
Kada se otvori, mehanizam izgleda ovako:
Kako sam ja zaključio motor je stalno pod naponom, a preko tastera se obrće polaritet i menja smer tj. otvara i zatvara klapna. Verovatno zato što stalno napinje mehanizam motorić i strada - kod mene su zupčanici dobri motor je zapinjao. Prelemio sam mu kontakte i podmazao i zasad radi, mada bi najbolje bilo komplet zameniti. Kada se vraca treba se igrati sa polugom koja vrti klapnu da dođje na svoje mesto, znači daš kontakt ona se pomera, oduzmeš stane. Pre vraćanja treba naći šrafove za ključ 7 ili 8 i onda je okastim brzim ključem mnogo lakše zavrnuti. I onda ispadne ovako:
Zatvoreno
Otvoreno
Ako se desi da je klapna otvorena, a na tasteru sija da je zatvorena (kao što se meni desilo) - potrebno je otkačiti polugu motorića, ručno preokrenuti klapnu u suprotan položaj i ponovo zakačiti i onda će se signalizacija lampice podudarati sa položajem klapne:
Treba mnogo strpljenja, živaca i nezgodnog položaja za rad - ali se motorić moze zameniti bez skidanja table.
-
Cowboy got a reaction from MS PK in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Evo pošto nisam našao gdje izlazi ova crvena žica što napaja prvi relej, ja sam provukao drugu žicu i spojio je na novi osigurač.
Evo gdje sam provukao žicu
I na kraju je spojio na konektor D8A, tako što sam presjekao već postojeću žicu i na nju zalemio ovu novu. Spoj sam izolovao termo bužirom i izolir trakom. Na kraju sve spakovao na svoje mesto.
I na kraju, kao što sam i očekivao grijač ne radi! Mora da se uključi na dijagnostici i da se uradi proksi poravnanje. Kad to uradim, javljam utiske.
-
Cowboy got a reaction from MS PK in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Grijač se pali ako je vanjska temperatura niža od 20 stepeni, temperatura rashladne tekućine niža od 60 stepeni, broj obrtaja motora veći od 700 o/min. napon akumulatora veći od 13,2 V, brzina ventilatora veća od 0. o/min. Svaki od ovih parametara se proverava svake 3 sekunde ako je neki od njih van dozvoljenih parametara ili ako temperatura zraka na izlaznim otvorima klime pređe 50 °C grijač se gasi.
-
Cowboy got a reaction from darkman14 in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Žice su 2,5 mm odnosno 4,9 mm² ~5 mm² i 4,0 mm odnosno 12,5 mm². Evo link:
https://4cardata.info/elearn/192/2/2001017/2000112/2002179/192004638
Klikni na stavku D8 i idi na D8A i D8B pod stavkom "sec. " (Section =presek)
Imaš podatke o preporučenoj debljini žice
-
Cowboy got a reaction from darkman14 in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Grijač se pali ako je vanjska temperatura niža od 20 stepeni, temperatura rashladne tekućine niža od 60 stepeni, broj obrtaja motora veći od 700 o/min. napon akumulatora veći od 13,2 V, brzina ventilatora veća od 0. o/min. Svaki od ovih parametara se proverava svake 3 sekunde ako je neki od njih van dozvoljenih parametara ili ako temperatura zraka na izlaznim otvorima klime pređe 50 °C grijač se gasi.
-
Cowboy got a reaction from MS PK in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Evo da malo obnovim temu. Kupuo sam polovnu, kompletnu digitalnu klimu sa PTC grejačem i sa svim pripadajućim ožičenjem, pa sam odlučio da taj grejač ugradim na svoj auto. Ali i da podelim svoje iskustvo ako eventualno nekoga bude interesovalo da ugrađuje ovaj grejač.
Prvo što je potrebno je naravno grejač i njegova instalacija sa relejima.
Radio sam po ovoj šemi, šema je za digitalnu klimu, dok manuelna ima još dodatnu centralu za grejač, to je onaj treći "relej" malo duži od ova dva.
Inače releji su snage 30 i 50 A a iste snage su i osigurači.
Evo gdje treba iseći rupu za grejač. Ja sam za isecanje prvog poklopca koristio lemilicu sa plosnatim listtom umesto vrha. A za pregradu, pošto je prilično duboko, sam koristio list pile za metal, tako što sam ga grijao brenerom i tako isecao pregradu
Zatim sam razvukao i spojio kablove, prvo na konektor A na centrali klime (smeđi) konektor, sam spojio zelenu žicu sa releja 1 od 30 A na pin 8. A zatim i narandžastu žicu sa releja 2 od 50 A na pin 7.
-
Cowboy got a reaction from MS PK in Fiat Stilo - demontaza/popravka/zamena motorica za recirkulaciju vazduha
Zatim sam zavrnuo i drugi, gornji vijak...
Namjestio sam ga tako što sam na šrafciger stavio malo masti i zalijepio vijak. A onda mic po mic nekako ga zavrnuo.
Evo nešto od alata koji sam koristio
A evo kako inače taj motorić stoji na tunelu za usis zraka.
-
Cowboy reacted to Ivan in Kako rastaviti konektor?
Nema na cemu, uzivaj, tu smo da se druzimo i pomognemo .
-
Cowboy got a reaction from Ivan in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Zatim sam spojio zajednički plus vod pobude releja na konektor D8C. Žice sa pobude releja su žuto - crvene i spajuju se na vod iste boje na konektoru D8C.
Pošto su obe žice sa releja kratko spojene ja sam ih skupa spojio na ovaj vod na konektoru D8C. Stim što su na onoj kupljenoj klimi te žice spajale konektor C pin 1 na centrali, jedna žica i druga žica je išla na konektor D8C.
A evo gdje se spaja plus vod prvog grejača (plava) žica na konektor D8A
Konektor D8B vjerovatno mnogi već imaju, crvena debela žica koja preko releja 2 od 50 A napaja drugi dupli grejač.
Evo šta sam sve morao rastaviti da bih ugradio grejač
Ostaje mi još da utvrdim gdje ide ova crvena debela žica pored bijele debele sa konektora D8A koja napaja prvi grejač.
Trebala bi da ide na osigurač 30 A na kutiji akumulatora, ali kod mene nema tog osigurača, postoje otvori da se ubode osigurač ali ispod tih otvora ne postoje kontakti za osigurač. Tako da ću morati pronaći taj vod kod kutije osigurača i posebno ga spojiti novi osigurač od 30 A. Već sam pripremio kućiste, odnosno kupio na Aliexpress-u, sad ostaje samo da se spoji.
-
Cowboy got a reaction from Ivan in Stilo 1.9 JTD - električni grijač kabine?
Evo da malo obnovim temu. Kupuo sam polovnu, kompletnu digitalnu klimu sa PTC grejačem i sa svim pripadajućim ožičenjem, pa sam odlučio da taj grejač ugradim na svoj auto. Ali i da podelim svoje iskustvo ako eventualno nekoga bude interesovalo da ugrađuje ovaj grejač.
Prvo što je potrebno je naravno grejač i njegova instalacija sa relejima.
Radio sam po ovoj šemi, šema je za digitalnu klimu, dok manuelna ima još dodatnu centralu za grejač, to je onaj treći "relej" malo duži od ova dva.
Inače releji su snage 30 i 50 A a iste snage su i osigurači.
Evo gdje treba iseći rupu za grejač. Ja sam za isecanje prvog poklopca koristio lemilicu sa plosnatim listtom umesto vrha. A za pregradu, pošto je prilično duboko, sam koristio list pile za metal, tako što sam ga grijao brenerom i tako isecao pregradu
Zatim sam razvukao i spojio kablove, prvo na konektor A na centrali klime (smeđi) konektor, sam spojio zelenu žicu sa releja 1 od 30 A na pin 8. A zatim i narandžastu žicu sa releja 2 od 50 A na pin 7.
-
Cowboy got a reaction from neshaoct in Kako rastaviti konektor?
A znači ti žljebovi drže!! Pa ja sam vukao samo za ova dva metalna dijela koji drže kabl. Za kabl nisam smio vući da ga ne iščupam. Sutra ću pokušati da to rastavim.