@irkutsk
Taj majstor ne zna da montira turbinu onda.
Prvo treba da sipa ulja u nju, da je provrti malo. Pre paljenja turbina mora imati ulja u sebi. Spojiti crevo pre paljenja. Ono donje i nije strasno, cak i da ga zaboravis. Jedino sto ce pisliti ulje napolje.
Auto mora da radi neko vreme na leru i da se proverava da li dolazi do curenja ulja. Par minuta svakako.
Ako je problem bilo podmazivanje, sva creva se moraju proveriti, sito u dovodnom takodje, ako postoji.
Karter bi bilo dobro isprati za svaki slucaj, da u njemu ne postoji neko zagusenje.
Imas vise opisa sta proveriti i zasto folazi do smanjenog podmazivanja turbine.
Ako je samo prekid podmazivanja onda citas sledeci tekst. Ali tebi moze svasta biti izgleda, recimo i zacepljen katalizator ili filter vazduha,...
Pre ponovne ugradnje turba moraju se proveriti creva za dovod ulja, zameniti ulje i filter za ulje i izvršiti ispiranje kartera motora, u protivnom ponovo će doći do istog kvara.