Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/04/17 in all areas

  1. 1 point
    Prvo sam akumulator a onda i punjenje alternatora. Elektro-servo je veliki potrošač struje i veoma je osetljiv na slabu struju.
  2. 1 point
    totti

    Naši snimci iz saobraćaja

    To rešenje sa uključenjem kod pumpe zahteva podrobniju psihijatrijsku analizu projektanta/odgovornog lica.
  3. 1 point
    Tačno se ne sećam al na kraju je bilo nešto preko 7 soma..Ne sećam se tačno jer sam bio popizdeo..Kod mene su se većina brojeva videli fino al je korozija oštetila pošto je kod opela pod kosinom i tu se vlaga zadrzavala..Onda baja napiso ne moze se očita i ćao..Kod tih novijih auta plitko se kucaju brojevi..To je samo formalnost zbog fabrika itd..Bitniji je broj šasije..On je uvek na vidljivom mestu.. A preko brojeve motora niko ne ferma odavno samo je to kod nas igranka..Kod mene na Bravu mora da se čita iz kanala..Tako svake godine na tehničkom..Broj motora se ne vidi odozgo..
  4. 1 point
    Kod nas se za folije traze nekakvi sertifikati i čuda..Naravno koji će im br motora kad je to rezervni deo..Pukne nešto on zameni ceo motor itd.. Kod nas je pilićarski sistem da se za drzavu i neradnike namakne koji dinar..U pojedninim drzavama USA nisu potrebne prednje tablice..To im je višak..
  5. 1 point
    Prvo na tehnički. Samo im kažeš šta ti je namera, a oni će znati šta treba da urade. Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
  6. 1 point
    Milutinac

    Funny photos

    Moze pobeci...ali bar ne ode daleko
  7. 1 point
    @irkutsk Taj majstor ne zna da montira turbinu onda. Prvo treba da sipa ulja u nju, da je provrti malo. Pre paljenja turbina mora imati ulja u sebi. Spojiti crevo pre paljenja. Ono donje i nije strasno, cak i da ga zaboravis. Jedino sto ce pisliti ulje napolje. Auto mora da radi neko vreme na leru i da se proverava da li dolazi do curenja ulja. Par minuta svakako. Ako je problem bilo podmazivanje, sva creva se moraju proveriti, sito u dovodnom takodje, ako postoji. Karter bi bilo dobro isprati za svaki slucaj, da u njemu ne postoji neko zagusenje. Imas vise opisa sta proveriti i zasto folazi do smanjenog podmazivanja turbine. Ako je samo prekid podmazivanja onda citas sledeci tekst. Ali tebi moze svasta biti izgleda, recimo i zacepljen katalizator ili filter vazduha,... Pre ponovne ugradnje turba moraju se proveriti creva za dovod ulja, zameniti ulje i filter za ulje i izvršiti ispiranje kartera motora, u protivnom ponovo će doći do istog kvara.
  8. 1 point
    Ako je turbina prikacena, nemoj. Eventualno mozes odvod ulja od turbine u motor da skines pa da vidis jel izbacuje ulje.
  9. 1 point
    Možes ,treba ti priključak sa adapterom koji ćeš da uvrneš umesto njegovog davača,bilo bi dobro da ima mesto gde možeš da uvrneš i postojeći davač da ti ne sija lampica i ne pali grešku.
  10. 1 point
    Teško je reći zašto je otišla turbina,kao što kažes ventil je stalno otvoren,bez obzira na to ne bi trebalo da crkne,i u tom slučaju turbina se ne vrti na max broju obrtaja,a ako dobija ulje pod pritiskom znači ima i podmazivanje.Možda je kod ugradnje drugog motora trebalo izmeriti pritisak ulja,na leru i u obrtajima,videti koliko puni na leru isto tako i u obrtajima,drugo ne znam.
  11. 1 point
  12. 1 point
    djomla

    Funny photos

    A plave kante su za plava kola [emoji23]
  13. 1 point
    Ne znam da li moze, ali ne vidim zasto bi to radio, svakako je preporuka da ili izvadis leptire ili kupis novu sa kojom ces biti miran 100kkm. Kod meme na 147fl je aluminijumska, a na 159 je plasticna mada mislim da je prvih par godina isla aluminijumska. mislim da je zato plasticnu teze naci jer je novija. Koju god polovnu da uzmes izvadi klapne obavezno, na plasticnoj grani moze majstor da ti izvadi dok aluminijumsku moras poslati kod nrkoga ko vari aluminijum, cubika u ns npr. Nego sta je sa motorom, da li moraju da se menjaju ti klipovi I sta jos ima od stete?
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...