Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/17 in all areas

  1. 1 point
    mali_zmaj

    Ručni časovnici

    E nije mali_ no milan_ zmaj!! a ovo je moja cuka! swatch irony serija!!
  2. 1 point
    Vule

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Ne bavim se time vise ali drugarski savet uvek mogu dati [emoji16]
  3. 1 point
    @mudri Ja sam isao da gledam tog punta jos dok je bio na placu na Bezaniji. Auto je 1.4 osnova sa pet vrata. Uzet stranac i prepakovan u njega. Prvi motor od stranca sahranjen koji je i zaveden u saobracajnu i uzet drugi u Šapcu koji treba da se zavede ako nije do sad. Auto kompletno spolja farban, lose, plastike na krilima i pragovima su bili lose zalepljeni jer se mogao prst gurnuti izmedju.
  4. 1 point
  5. 1 point
    totti

    Koji TV kupiti?

    [emoji57]
  6. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    @neshaoct Ne valjaju nista..
  7. 1 point
    Ima tu vlasnika Fiata, ima i auta...al' eto nisu uslikani...
  8. 1 point
    Spuštaš prozor držanjem tastera. Ne puštaš ni kada se spusti dok ne čuješ (nakon cca 2sec) klik u pozadini. Zatim podižeš prozor takođe držeći bezprekidno taster opet dok ne čuješ klik nakon što dođe u krajnji položaj. Isto ponoviš za oba ili sve prozore ako su i zadnji automatski.
  9. 1 point
    Irena HGT

    Euro Style

    "Euro" je reč koja se koristi za opisivanje načina na koji se mnogi modifikovani automobili dizajniraju u određenim zemljama kao što su; Nemačka, Francuska i Italija. Široki točkovi, rubovi, gume. Bilo koji automobil može biti modifikovan da ima "Euro" stil. Nema potrebe da imate automobil koji se stvarno proizvodi u Evropi. Međutim, automobil mora biti veoma spušten, sa širokim gumama i mora se obratiti pažnja na sve detalje na automobilu, posebno na npr. skidanje ručica i lzraženih inija na automobilu, farbanje auta u chrome/candy/pearl boje. Euro style automobili izgrađeni su u skladu sa sledećim pravilima: - Automobil treba da bude vrlo nizak, često sa vazdušnom suspenzijom. - Originalne linije automobila treba "ublažiti". - Automobil ne treba da ima ekstremne branike, spojlere, pragove. - "Čista" karoserija (bez znakova, brava, prskalica za pranje, antene itd.) - Što se tiče felni, postoji 3 mogućnosti: Modifikovane, originalne felne drugih modela automobila ili drugih proizvođača. Male felne sa dosta dubokim falcom. Široke felne. Uz to često ide i luksuzni enterijer sa kadicama ili modifikovanim fabričkim sedištima, sve u Alcantari, koži.
  10. 1 point
    @simpson_H Mislio sam na to šta komp gleda kada izbaci podatak koliko još može da se pređe sa gorivom u rezervoaru. Taj broj kilometara koji se koristi kao uzorak nije isti kao onaj broj kilometara sa prosečnom potrošnjom. Kao i na Delti, tako i na Stilu, uzorak broja kilometara prosečne potrošnje je veliki, plus može da se podešava preko Trip B. Bukvalno na hiljade pređenih kilometara odakle onda izvadi prosek potrošnje. Tu se slažemo. Ali, kada bi taj isti uzorak bio osnova i za onaj ''range to empty'', onda se ne bi događalo (kao što se događa), da samo posle npr. 20-tak pređenih kilometara muške vožnje kada si već oko rezerve ili na rezervi, ''range to empty'' opadne i za 100 kilometara. To se dešava jer potrošnja u tih 20-tak kilometara toliko naruši prosek da mnogo više od tih 20 kilometara opadne ''range to empty'', a to se opet može dogoditi samo ako je uzorak kilometara mali, a ne ako je i tu na poslednjih par hiljada kilometara. Zato sam napisao npr. 50-100 poslednjih kilometara za ''range to empty''.
  11. 1 point
    Irena HGT

    Lista BMW-ovih noviteta

    Vrele Gume test: BMW i8 BMW i8 je konačno stigao u Srbiju nakon gotovo tri godine od početka proizvodnje. O njemu se priča kao o „automobilskoj revoluciji“! Prestižan imidž je stekao zbog plitkih džepova, provincijskog mentaliteta ili BMW i8 to realno zaslužuje? Verovatno jedan od najslikanijih automobila na našim prostorima u ovoj godini je svakako BMW i8. Tako to ide kod nas u svim sferama života ne samo automobilskog. Najpre se srećemo sa zidom ćutanja i ignorisanja a zatim neko kao da stisne medijski taster, pa se sve trube sinhrono gučanski raspomame. „Krivac“ je ovog puta promišljena marketinška strategija generalnog uvoznika BMW vozila, da baš za Sajam automobila u Beogradu upriliči i promociju ovog novog a prema BMW kategorizaciji ipak starog modela. Ponuđenu „udicu“ prvo su zagrizli oni najlakomiji kojima je inače sjajan dizajn i8 već bio dovoljan da ga proglase automobilom budućnosti. Iza njih su stigle i neke novajlije u ovom poslu u želji da se što više dodvore BMW hijerarhiji. Gde je tu istina, saznaćemo uskoro. Po većini elemenata eksterijera BMW i8 najavljuje buduća vremena Baš ovako sam pre četiri decenije zamišljao i na likovnom obrazovanju crtao automobile u nekom gardu budućnosti. Jedino su točkovi ti koji kvare kompletan doživljaj jer automobil je bar po snovima već odavno trebao biti letelica. Tu nema mnogo diskusije ukoliko ga ne poredimo sa luksuznim hiper sportistima. Najbolji dokaz ove teorije je na ulici. Nije bilo čoveka koji se nije okrenuo za ovom modernom skulpturom na točkovima uživajući golim okom u njegovoj kreaciji karbona i aluminijuma. Što se dizajna tiče, retko je dajemo, ali eto je, čista petica (5). Lakoća nošenja i teškoća ulaženja A kada su u igri karbon i aluminijum,onda je sasvim jasno da šale nema ni ispod lakirane fasade. Dobro je poznato, karbon je nekoliko puta lakši od čelika ali i nekoliko puta tvrđi od njega. Skuplji neuporedivo takođe. Aluminijum je zbog te izuzetne cene karbona ipak većinski materijal od kojeg je sačinjena noseća struktura karoserije, što sve skupa znači da BMW i8 ima izrazito laganu a istovremeno krutu osnovu na kojoj se zasniva. U skladu sa ovim standardima je i unutrašnjost i8. Moderna, komforna (napred) i izrađena u sportskom stilu od najblaže rečeno čudnih ekoloških mešavina materijala. Drvene obloge su od prirodnog eukaliptusa, kožne obloge su štavljene u maslinovom i orahovom ulju dok su ostali prekrivni materijali kao i kod i3 izrađeni od vune, reciklirane plastike i izvesne biljke kenaf. Odmah valja naglasiti, za razliku od i3 ovde su i te „prekrivke“ izvanredno prijatne i može se reći adekvatno bogate uprkos svojoj ekološkoj vokaciji. Sve zajedno ni malo prijatno za ulaženje/izlaženje uz funkcionalnost koja ne zaslužuje prelaznu ocenu. To podrazumeva samo „teoretska“ zadnja sedišta, prtljažnik od celih 154 litre i „leptir“ vrata koja traže gotovo metar prostora do susednog vozila na prakingu kako bi se iz i8 moglo izaći napolje. Međutim sve kritike padaju u vodu onog momenta kad se vozač konačno „ugnezdi“ ispred upravljača. Sav taj trud i patnja korištenja i8 se naplaćuje u istoj sekundi. Savršenstvo bez i jednog detalja koji bi zasmetao. Vozačima naviknutim na BMW je još lakše jer genetika marke ovde ima svoje najsvetlije momente. Savršeno lak za upravljanje, instinktivan i izazovan su tri osnovne karakteristike vozačkog osećaja. Dva motora za užitak uz udobnost Za potpuni užitak zadužena su dva motora. Iako bi ovde očekivali da se krećemo potpuno na električnu energiju, i8 je ipak zasnovan na davno poznatoj i priznatoj tehnologiji hibrida. Iznad zadnje osovine daleko od očiju je smešten trocilindarski redni benzinski agregat od 1.499 kubika koji ostvaruje izvanrednih 231 KS. Na prednjoj osovini je 96 kW (131 KS) električni agregat koji ima zadatak da se brine o prednjem pogonu. Dobro zvuči na papiru, u praksi je još bolje. Združenih 363 KS i 570 Nm katapultiraju i8 poput munje. Do stotke stiže za 4,4 sekunde dok su među ubrzanja još subjektivno uverljivija. Ovo poslednje važi i za ponašanje na putu. Zahvaljujući vrlo snažnom kombinovanom elektronski kontrolisanom pogonu i niskom težištu karoserije, ponašanje u krivini je fantastično. Stabilno, neutralno a i celokupno ponašanje i8 je vrlo pitomo i može se reći vrlo udobno imajući u vidu sportske afinitete i performase modela. Zapravo i8 se vozi kao jedan dobar i moćan GT. Šta je ovde novo? I na kraju da se vratimo na početak. BMW i8 je jedan interesantan sportski automobil koji nudi vrlo primamljivu kombinaciju postojeće hibridne tehnologije. Naravno, što se prosečne potrošnje tiče, ona je uprkos električnoj pomoći i trocilindarskom benzinskom agregatu gotovo 400% iznad fabričkih deklarisanih 2,1 litara. Na našem kratkom testu je i8 trošio prosečno 8,2 litre benzina i nepoznatu količinu električne energije. Autonomija električnog pogona je vrlo skromna i iznosi oko 20 kilometara u idealnim uslovima. Realno, tokom testa nismo uspevali da sa i8 pređemo isključivo na električnu energiju više od par stotina metara bez asistencije benzinskog agregata. BMW i8, nije pogled u budućnost već naš sirotinjski povratak u budućnost. Iskreno, cenom od 153.000 evra koliko košta ovaj model biće odbijen i poslednji platežni električni „Mohikanac“ kojem neće biti lako uvaliti već viđenu hibridnu tehnologiju sa kraja devedesetih godina. Ako mene pitate, za ove pare, uvek ću pre glasati za dva u jedan! A to u ovom slučaju znači recimo novi BMW M5 i pride još jedan praktični BMW i3. preuzeto sa - Vrele Gume
  12. 1 point
    @mitros Može da se pređe sa rezervom i do 200 kilometara ukoliko je mala prosečna potrošnja. Komp gleda prosečnu potrošnju u poslednjih npr. 50-100 kilometara, i ako si te poslednje kilometre vozio kilavo na nekoj magistrali, eto kako pokaže i celih 200km sa tih 7 ili 9 litara (kolika je rezerva), jer ti je prosek bio npr. 4.5 litre. Ali, zato vrlo lako tih 200 km postane i 50 kilometara čim promeniš način vožnje, pa npr. iako si prešao samo 20 kilometara pod rezervom, ''range to empty'' padne na samo još 50 km ili sl...jer ti se stil vožnje u tih 20-tak kilometara jako promenio, pa samim tim i potrošnja.
  13. 1 point
    Irena HGT

    Ford Mustang

    TheSmokingTire video: 2017. RTR Mustang GT
  14. 1 point
    Irena HGT

    Honda Civic

    Autobytel video: Test 2017. Honda Civic Hatchback Sport
  15. 1 point
    YUgisa

    Šta vas izluđuje u saobraćaju?

    Au brate al dobro funkcionise ova reputacija, malo se nasalis i dobijes minus...
  16. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Što se mora nije teško Ugradjen senzor rashladne tečnosti, povezano na tablu da sija lampica za tecnost od soferke ako ostane ne daj boze bez, pu pu..
  17. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Mali servis i neke male izmene se rade
  18. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Ide super, nisam ga jos testirao, ostale su mi neke sitnice da zavrsim i proverim..
  19. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Kotrlja se
  20. 1 point
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Kraj spone rip pa da se zameni danas, da se montira branik, sus pleh itd...
  21. 1 point
    Hvala na savetima, ako moram i treći put ove godine da skidam kvačilo.... jednom zbog curenja ulja na semeringu birača, drugi put zbog zamene seta , a sada treći put zbog zamajca pa da opet bude kao OK , ne znam šta ću...hvala vam u svakom slučaju, ovim tempom će se svakako raspasti i ovo kvačilo za godinu dana, ali problem ostaje, kako naći majstora koji će se zaista potruditi da ti reši problem ne izbijanjem para iz tvog i ovako plitkog džepa metodom menjamo redom u nedogled pa tako u krug - ja kapiram da se nikome ne isplati da se mlati sa time tri dana kada za ta tri dana može za šest "redovnih" da stvari da uzme i tri puta veće novce bez da ga boli glava je li rešio ili nije ali onda ostadosmo malte ne na majstorima što menjaju filtere i ulje, odo i ja u dvorište da kopam kanal j*bo "kompjutore i elektron'ku"...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...