Jump to content

gagyns

Members
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

About gagyns

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/26/81

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Computers, Hi-Fi

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Albea 1.2 16V 2003. 59kW TNG

Recent Profile Visitors

947 profile views
  1. Variranje lera ne bi trebalo da ima veze sa lambda sondom, samo treba da odradiš tu kalibraciju i rešićeš variranje...ne znam kako ide za 8v, ja imam 16ticu i ide ona fora sa ključem u MAR položaju oko minute, u principu treba da piše u MES-u sa strane kako se tačno radi...
  2. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    Vrlo je moguće, ništa ne tvrdim, samo prenosim iskustvo čoveka sa kojim praktično delim dvorište i garažu...i meni je malo čudno da kvačilo riknjava tako brzo mada ja nisam dobar primer sa "valeo" kvačilom koje je počelo da trese posle 1000 km...grudobolja, ne znaju šta je:)
  3. Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

    Prenosim jedno šogorovo loše iskustvo -baš se prekjuče desilo, doduše nije za Tipo već za 500L, prešao 26.000 km raspalo se kvačilo, neće u brzinu, zvao Stojanov oni mu kažu to vam je zato što puno vozite auto u gradu - raspalo se od gradske vožnje, on izneverovao al šta će, nov auto, otišao tamo, kaže ponudili mu neko jeftinije i neko skuplje, kao original, kvačilo, 35k sa zamenom, uzeo to skuplje - nije više u garanciji posle dve godine, sve u svemu dan posle toga mi kaže neki njegovi prijatelji kupili isto novog Tipa, limuzinu, isti motor kao i u 500L, kvačilo se raspalo posle 30k, da napomenem ovo su sve porodični ljudi koji voze kola penzionerski, al' po gradu, šta da im radim kad Fiat ugrađuje kvačila za vangradsku a ne za gradsku vožnju:) Inače čovek kod koga održava auto u Stojanovu mi je dao neke dve informacije, prva da i na svakom drugom novom Doblu kvačilo krči i fabrički ne valja, a druga je da u pomenutom ovlašćenom Fiat servisu ugrađuju, kako on kaže, kineska kvačila...eto, ko je sad to lud...
  4. Ima na xhamsteru jedan video sa novim Tipom, ne znam koliko je merodavan:) Postovao bih ga ali koliko znam pravila foruma zabranjuju:)
  5. Kao što naslov kaže, kada ubaim u rikverc i krenem negde na pola kvačila, ako se na primer krećem u nazad uzbrdo, čuje se hučanje. Kvačilo je prešlo manje od 10k km ali već posle par hiljada je počelo da trese, sada se na skoro 10k trešenje smanjilo, ređe se dešava, ali i dalje huči u rikverc. Vozilo Albea 1.2 16V 2003 god.
  6. Ako te zeza device da neće da se startuje u Windows-u a u pitanju je PL2303 USB na RS232 konverter ovaj driver bi trebao da reši problem http://www.ifamilysoftware.com/Drivers/PL2303_64bit_Installer.exe
  7. Nema frke druže, sve najbolje!
  8. Hvala na detaljnom razjašnjenu:)
  9. Ja sam crevce slomiom kao i ti i samo tu pipu (mada sam ja slomio i pipu) pa mi ostala rupa na usisnoj grani i tu rupicu zacepio silikonom a za iberlauf mi majstor stavio klasicno crevo koje nema tu racvu i to tako vozim vec tri cetiri godine...eto to je neko moje iskustvo ako ti nesto pomaze...koliko ja kapiram onako logicki deo uljnih para ide u motor na izgaranje a jedan deo se vraca kroz to crevce ponovo u usisnu granu, e sad zasto je bast to tako nisam siguran, vidim da kod ranijih verzija motora to nije postojalo, koliko se nesto secam...
  10. I meni je to puklo prilikom skidanja, zapusio nekim ruskim crvenim silikonom sto podnosi velike temperature i tako vozim vec par godina, nisam siguran cemu sluzi, kapiram da se deo uljnih para vraca kroz iber u motor na ponovno sagorevanje a ovo se vraca u usis iz ibera, mozda vazduh koji nije dovoljno "nauljen" lupetam naravno...kapiram da ovo ne utice na rad motora...
  11. Pozdrav, reci mi molim te da li si i kako resio grešku P1172? Mene zeza na Fiat-u Albei, isti motor, 1.2 16V, kada obrišem grešku ponovo se javi posle izvesnog vremena, naročito u uslovima lagane vožnje - rano šaltanje - kada ga navlačim ne javlja se toliko brzo , čistio sam klapnu i MAP par puta, sve je čisto, štelovao plin i kod Dore - posle čega je bilo još gore pa posle kod koleginog burazera u vožnji, auto je trzao prilikom dodavanja i puštanja gasa, uspelio smo da ga naštelujemo što je bolje moguće ali i dalje to nije to + izbacije tu grešku, kablovi novi Valeo oriđiđi, svećice NGK, bobina menjan isto tako napamet...

     

    Hvala unapred!

     

     

  12. Pozdrav, video sam da si u jednoj temi pisao o tome da ti auto prijavljuje nedovoljnu efikasnost katalizatora, interesuje me da li si ikako uspeo da rešiš taj problem, ja imam Albeu, sedan varijanta tvog Palija, sa istim motorom i očigledno istim problemom, imam ugrađen i plin i kada vozim malo opuštenije - bez nekog teranja u obrtaje baca mi tu grešku. Izvini na maltretu i unapred hvala na eventualnom odgovoru. Dušan Novi Sad

    1. konj_konjski

      konj_konjski

      Pozdrav. Resio sam promenom lambda sonde. Nije prijavljivala gresku, ali je bila neispravna. Pozdrav. Izvini na kasnom odgovoru, ali retko svracam na forum.

    2. gagyns

      gagyns

      E hvala ti puno, kapiram to je ova posle kat-a što meri količinu kiseonika u izduvu...

  13. Finale finala - trešenje rešeno korigovanjem plinske mape od strane koleginog burazera koji radi plin ovde u jednom servisu u NS, kako kaže čovek - namestio ga je školski - sve po PS-u, tako, kaže on, nikom ne rade. Sve u svemu drugi auto, lepo kreće, ne trza, ne secka i ne pali Check Engine, znači ne ve ro va tno!
  14. Fiat Albea 1.2 16v - crevo hladnjaka

    Ova priča je išla ovako: majstor mi skinuo hladnjak Nissens-ov što ga platih oko 100e, odnet kod plastičara, 2000 din krpljenje plastične uvodnice, oko 2000 din antifriz i 30e mastor za montažu i spanje antifriza, bilo je još nekih sitnica - nebitnih za ovu priču, sve u svemu sutradan opet puklo na istom mestu - rešenje kineski hladnjak + ponovna zamena tečnosti + 2000 din majstoru, sve ukupno 60e. Naravučenije: nemoj da jedeš ... kad je burek jeftin.
  15. Nema na čemu, glupost a pravi puno problema, kapiram da je to bio uzrok i stalnog prijavljivanja loše smeše - kada je dobijao falš vazduh ECU je na kraju "odustajao" od pokušavanja da je koriguje, za sad nema check engine lampice, za mesec dana idem u Prag sa porodicom pa ako za to vreme ne upali potvediću na forumu i to, eto tome se nadam, pored godišnjeg odmora i odlaska u Prag naravno:)
×