Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

gagyns

Members
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

About gagyns

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

730 profile views
  1. Koliko je kostala obrada zamajca? Hvala!
  2. Hvala na savetima, ako moram i treći put ove godine da skidam kvačilo.... jednom zbog curenja ulja na semeringu birača, drugi put zbog zamene seta , a sada treći put zbog zamajca pa da opet bude kao OK , ne znam šta ću...hvala vam u svakom slučaju, ovim tempom će se svakako raspasti i ovo kvačilo za godinu dana, ali problem ostaje, kako naći majstora koji će se zaista potruditi da ti reši problem ne izbijanjem para iz tvog i ovako plitkog džepa metodom menjamo redom u nedogled pa tako u krug - ja kapiram da se nikome ne isplati da se mlati sa time tri dana kada za ta tri dana može za šest "redovnih" da stvari da uzme i tri puta veće novce bez da ga boli glava je li rešio ili nije ali onda ostadosmo malte ne na majstorima što menjaju filtere i ulje, odo i ja u dvorište da kopam kanal j*bo "kompjutore i elektron'ku"...
  3. Pa gledala ga dva majstora kažu da nije, možda je treća "sreća"...
  4. Pozdrav forumaši zanima me vaše iskustvo pvodom sledećeg klasičnog problema: auto trese pri kretanju, zamenjen set kvačila iz tog razloga pre manje od 5.000 km - Valeo, pa donji nosač motora, pre toga bio Luk set - nije izdržao ni 20k km - on zamenjen ovim Valeom iz istog razloga, sve u svemu problem ostao - novi set, nosač motora donji i bočni - nula bodova, trešenje je izraženije nakon prvog jutarnjeg paljenja ili kada idem u rikverc, gde se čuje hučanje prilikom spajanja i vibriranje - kuckanje, auto se malo čini mi se jače strese pri gašenju...ne znam je li moguče da sam dva puta ubo loš set ili iz nekog razloga lamela krivo naleže na zamajac, za koji su mi inače rekli da je OK - dva različita majstora, stara lamela se se navodno "neravnomerno" pojela...inače ne divljam sa kolima pošto ni nisu neka za divljanje: Fiat Albea 1.2 16V 2003. god. - porodični jeftin automobil, kada dodam malo jači gas pri kretanju simptom trešenja prestaje ali je stvarno naporno tako voziti, vozim i par poslovnih automobila, jednog Punta Grande, jednog Hyundai-a i30 bez da tripujem kako ću stisnuti kvačilo a u rođenom automobilu ga "tražim" kao dileja. Video sam negde na forumu da mogu biti i šolje amortizera, ne znam kolika je zezancija da se to zameni ako ima smilsa... Hvala vam unapred !
  5. 1. milutin NS 2. neshaoct 3. totti 4. Markobgd 5. Axic 6. Ivansd 7. Joshibeast 8. Stilisa 9. zrnke 10. kolega.jankovic 11. bane sa dva @@ 12. stefankmn 13. Zhorz 14. milos.becejac 15. majstormica 16. zlatko91 17. Mile 18. Chela 19. Boki 20. Sulc 21. Sedla 22. Zunto 23. Dule 021 24. Bingodalton 25. Sunjalo82 26. Dezurni 27. Asterix 28. Statichawk 29. nemke 30. MilosNis18 31. Nstyner 32. Shone 33. Sava (mozda) 34. Vandi sa biljom polovinom 35. Silenci 36. gagyns + žena + drugar sa Stilom
  6. E samo da javim rezultat akcije: menjač skidan, zamenjeni svi semerinzi, lamela prenitovana, sada više ne curi ali i dalje trese, majstor kaže nosači dobri, zamajac "k'o čaša", korpa i druk dobri, lamela se nepravilno pojela, navodno zato je tresla, sada opet trese, doduše manje ali sa tendencijom povećavanja ako je suditi po iskustvu prošlih nedelju dana, kaže majstor "takvo ti je kvačilo" šta god to značilo, sve u svemu 100e manje sa neproporcijalno sreće više, ne znam, toliko sam love ulio u taj auto, posvađao se sa ženom milion puta, sve je manje ljubavi prema tim kolima a sve više patnje...
  7. Imam isto iskustvo sa Luk-ovim setom, izgleda da je "fabrički" kriva lamela, na kraju sam je nosio na nitovanje ali evo kako vreme odmiče polako počinje ponovo da trese, ako nisu nosači onda je to...izgleda da ovde šta god da kupiš je puška, jedino da se iskesiš za deo "iz originala" ali cifre su nenormalne za naše džepove i voljena vozila...
  8. Pređoh skoro dve hiljade kilometara sa dve boljke od kojih sam jednu rešio danas a to je curenje antifriza na kućištu termostata, pored curenja problem je bio i sa samim termostatom pošto je previše otvarao i hladio motor kada je neopterećen, pri spuštanju sa Galičice od Ohridskog ka Prespanskom jezeru malte ne nisam stiskao gas, puštao sam ga u trećoj i motor se bukvalno hladio do prve crte, čim se da gas posle nekog vremena zagreje se, no ova priča nema veze sa temom, čisto jedno iskustvo da podelim ako neko bude imao slično dešavanje...ali drugi problem, ovaj iz naslova me malo muči jer da bih se pomenuti semering promenio navodno je potrebno skinuti i rasklopiti ceo menjač, ta akcija me košta u najavi 100 eurona za deo koji košta 200/300 din. Ne znam da li je moguće da ne postoji drugi način, majstora ću zvati u utorak, on će se takođe raspitati, u pitanju je drug mog prijatelja tako da se ne radi o nekom zavrtanju što bi narodski rekli, svaka pomoć ili iskustvo su dobrodošli...toliko sam keša ulio u ovaj naš napaćeni auto, da sam komotno mogao još jedan takav kupiti pa skidati delove sa njega, ali ajde sad, što bi se reklo kad bih znao gde bi' pao ja bi' leg'o E da, i još jedna stvar, kad sam već u radnji, auto trese pri kretanju, prvih par puta kada se upali ladan posle recimo stajanja preko noći, majstor kaže da je do kvačila, naslušao sam se raznih teorema od priče da meša plin i benzin, preko nosača motora, na kraju ako ova priča sa skidanjem kvačila bude realizovana pregledaće zamajac, da napomenem da je set kvačila menja pre godinu-godinu i po dana, "Luk"-ov set kvačila...
  9. E samo da javim, gore pomenuti problem sa rešio klasičnim čišćenjem leptir gasa carburator cleanerom bez skidanja kućišta leptira, za neverovati koliko je bilo ulepljeno, posle toga odradio mu kalibraciju i više se nije problem ponavljao, već se vratih s puta ali sada sa novim problemom za koji ću otvoriti novu temu. Hvala puno!
  10. Pozdrav dragi forumaši, poslednjih dve nedelje sređujem konačnmo auto za put, urađen veliki servis, stavljeni novi kablovi za paljenje, promenjena skoro kompletna instalacija plina što se creva tiče ali poslednjih par dana imam jedan problem, naime kada ujutru palim auto, ler gas par puta zaosciluje od recimo 500 pa do 1200 i onda se smiri na 800. Posle trećeg četvrtog paljenja sve je opet ok, dakle dešava se samo kada je potpuno hladan, problem kao da mi se počeo dešavati od kada sam menjao kablove a uzeo sam baš "Boš" kvalitetne od zvaničnog zastupnika ovde u NS-u. Pri tim prvim paljenjima se takođe oseća i miris benzina. Suto je Fiat Aleba 1.2 16V 2003. god sa ugrađenim AC Stag 200 + Atiker boca i mislim da je Tomaseto isparivač... Ako neko ima iskustva sa ovim bio bih mu zahvalan da bar znam šta je, meni nije problem da carb cleanerom očistim leptir, to sam radio i ranije ali mi je malo čudno da jje do njega imajući u vidu da se dešava samo ujutru na prvih par paljenja, uzastopnih, dok se ne zagreje malo....
  11. Pozdrav, moj voljeni fića mi je izbacio sledeću kompilaciju grešaka na diagnostici: P0420 - Catalyser 1 P1135 - Preheating resistance above catalyzer 1 P1171 - Mixture strength 1 additive P1172 - Mixture strength 1 multiplicative Imam ugrađen plin i ovo ili nešto slično se desi kada ga malo gušim, vozim na recimo 2000 rpm u 4toj 60 na cageru što se u principu retko dešava... Ne znam da li je u pitanju nemogućnost da prilagodi smešu ili ga leši lambda sonda ili katalizator...ako je neko imao neko slično iskustvo značilo bi čisto da znam gde da gledam... Hvala!
  12. Hvala , drugar je zvao njih ali oni navodno ne rade kvačilo, rade neke druge ručne komande...ako neko jop ima neki info unapred zahvalan!
  13. Pozdrav svima, prijatelj mi je nedavno kupio Fiat Stilo 1.9 JTD, dugo je vozio Tipa, inače je pravi obožavalac Fiata i tu ljubav preneo je i na mene. E sada, kako naslov teme kaže, zbog proteze koju nosi na levoj nozi, u Tipu je imao ručno kvačilo koje mu je neko napravio, ali ga nije mogao preneti u Stila, što bi se reklo - ne pasuje. Interesuje me da li neko zna nekoga ko bi mogao da mu napravi tako nešto i za Stila? Hvala unapred!
  14. E baš se tako manifestuje problem, od reči do reči, AC Stag (mislim da je model 200) koji je ugrađen u njega je verovato je najjeftiniji moguć i dotični ugrađivač se dobro ugradio kada mi ga je ugradio, al' eto svaka se škola plaća. Hvala na odgovoru svakako!
  15. Znam o čemu pričaš i sasvim je moguće da je tako nešto po sredi, kod majstora koji mi je ugrađivao gas više nikada ne bih otišao, sada gde trenutno održavam gasni uređaj kažu da je sve u redu ali su mi skrenuli pažnju da svakako ova instalacija nije urađena po PS-u, navodno pritisak isparivača je bio prevelik zbog čega mi se ranije i gasio na gas, tresao pri ubrzavanju i sl. da ne pričam da mi je isparivač ispod prednjeg branika na šta je dotični majstor rekao da ako se ikada budem sudarao neka to ne bude od napred, jako duhovito, neko mi je čak rekao da su ubušene i preširoke rupe u usisu...sve u svemu 100 majstora 100 priča a ja samo želim da to radi normalno, ništa specijalno...ne znam, možda će biti treća sreća...Hvala na predlogu u svakom slučaju!