Jump to content
FAS Euroauto Goran

gagyns

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

About gagyns

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/26/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Computers, Hi-Fi

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Albea 1.2 16V 2003. 59kW TNG

Recent Profile Visitors

1401 profile views
  1. Rešen problem sa vibracijom, u pitanju je bila teška glupost, kada je predhodni vlasnik menjao nosač menjača prilikom zatezanja ceo taj sklop koji ima amortizaciju na dve tačke, jedna je sam nosač a druga je kao neki šiljak koji ulazi u neku gumu bliže prednjem delu auta, ko se bolje razume znaće o čemu pričam, e to je bilo malo smaknuto na jednu stranu i prenosilo vibracije na karoseriju...zavrnuto sad OK i problema nema, sam nosač iako je nov Ruvile je nekako glindžav, kaže majstor da baš ne bi trebao biti tako mekan, ali je nov tu sumnje nema, sve u svemu za sad je sve OK, teramo dalje, hvala svima na pomoći!
  2. Ok, hvala momci, pokušaću da se snađem u lokalu, ako rešim javiću šta je na kraju bilo...
  3. Ja kažem ovom mom majstoru da proveri nosače a on kaže jok - nije to, ja ležao sam ispod kola, na oko sve deluje cakum pakum, centralni nosač je predhodni vlasnik menjao kako kaže iz ćefa jer mu je neki prijatelj imao taj deo na stanju u radnji, sad koje je centralni nemam pojma, a taj dole kod menjača...kapiram dok se ne skine ne može se ništa znati... Činjenica da su vibracije prisutne samo kad je auto u brzini, znači kad ga pustim da se kreće u leru toga nema, me navodi da je nešto do tog sklopa...
  4. Jesam pisao ali nisam rešio, dva puta sam terao auto kod majstora koji je super lik ali ovakve stvari jednostavno, kako da kažem, ne ferma, praktično godinu dana mi je stajao auto u garaži jer sam još stari imao registrovan, odnesem prvi put, kaže to je do cilindra kvačila sad sam ga podmazao, dobro rekoh, nisam se ni vratio za grad opet isto, bila je još jesen prošle godine, reko dobro nema veze, ne vozim auto sačekaću mart april ove godine pa ću mu ponovo odneti, 26. aprila mi je istekla registracija za stari, odnesem opet, stajao auto tri dana, kaže ne znam šta da popravljam, mogu da skidam kvačilo, da rasturam menjač, vozi tako pa kad bude gore dođi, evo sad ga i treći put molim da rešimo ne ide jednostavno, neće da me dere po klasićnom principu menjam redom sve pa kad pogodimo super a neće ni da se cima kao budala da skida redom pa vraća dok ne nađe pa reši neku sitnicu da ga častiš pivom a on izgubio dva dana i pet auta što je mogao glat da uzme lovu na konkretne stvari (zamena filtera i ulja)...ja kapiram da je teško odrediti pogotovo kad su situacije tipa "čuje mi se nešto" ali ovo brate brunda, ja vozim taj model preko 10 goina (mogao sam i sam naučiti da ga popravljam) i uradim i sam šta mogu ali neke stvari ne mogu, nit imam gde nit imam čim, a nit brate znam, al da valja ne valja, zašto uvek moram da čekam da štetu koja može biti 50e na kraju platim 250e i svi da sležu ramenima, to ti je kao kad imaš melanom u ranoj fazi pa odeš kod doktora a on ti kaže, ah , nije to ništa, dođe kad budeš za hemo terapiju pa ćemo da ti ozračimo da rikneš u što gorim mukama, eto meni je to ta logika...sve u svemu sad nemam registrovana dva auta, grejs period od godinu dana kad se ovo moglu rešiti je prošao, sad opet i ako šta hoću ostajem bez auta i tako...što jednostavno kad može komplikovano...sve u svemu, kad baš lagano puštam kvačilo i baš lagano ubrzavam uspem da izbegnem pojavu tih vibracija, čim je iole oštriji rad eto ti brujanje, primera radi idem u rikvercm pa hoću napred, izbacim iz brzine, ubacim u prvu, auto se još lagano kreće u nazad, puštam kvačilo, dam gas i onda greb greb...
  5. Motor je standardni 1.2 16V, pa nemam pojma, sve deluje OK na oko, pletenica deluje kao nova...
  6. Pozdrav drugari, eto mene opet s opskurnim modelom Albea, samo je u pitanju "novi" komad u daleko boljem stanju od predhodnog po pitanju kilometraže, očuvanosti, opreme itd.. ali da sad ne skrećem s teme - problema: Prilikom kretanja oseti se kao neko grebanje na papučici kvačila, te vibracije osete se i na papučici gasa ali u daleko manjoj meri, prilikom oštrijeg dodavanja gasa, recimo iz druge kad hoću malo da ga zavukam motor ima neki čudan vibrirajući zvuk, kao da je nešto naslonjeno o neki deo koji vibrira. Vibracije su izražene samo kada je automobil u brzini, odnosno u pokretu, kada se jako lagano šalta i ubrzava to utiče na njihovo smanjenje. U leru pri dodavanju gasa u mestu iste se ne osećaju te ih povezujem sa kvačilom, ali tu je caka, kvačilo je novo (znam da to ne mora ništa da znači) LUKov set, stavljen pre cirka 10kkm. Inače kvačilo je izuzetno meko i dobro hvata, auto "potpisuje" nema trzanja, cimanja i sl. samo eto taj momenat pri samom spajanju, pojavi se taj zvuk grebanja i oseti se vibracija na pedali. I ono drugo što sam rekao pri tim malo oštrijim ubrzanjem dok su mali obrtaji motor ima taj zvuk kao da neka cev vibrira, ne znam da li bi mogao bolje opisati a ne mogu snimiti. Naravno sa majstorom je priča vozi dok se ne raspadne ili kupi set pa da vidimo šta je, dobar set je oko 80e a da bacam potencijalno ispravno kvačilo mislim da je glupo. Znam da se auto ne može popraviti preko foruma, prelistavam danima sadržaje sa sličnim problemima i nekako nisam uspeo skontam odakle bi krenuo... Ako neko ima neko iskustvo slično bio bih mu zahvalan da ga podeli, hvala unapred!
  7. 1.2 16V jako sličan motor, samo ću ti reći šta mi žena kaže kad kupujem ulje: "Pa taj troši više ulja neg' goriva!"
  8. Moj kolega je koristio na službenom Puntu Grande 1.4, radi preko tog Torque-a, mislim da za brisanje grešaka mora da se nađe krekovana verzija jer free dozvoljava samo iščitavanje, kod mene na Albei recimo nije htela da radi...
  9. Rešen problem sa luftom podmazivanjem papučice ali i dalje grebe pri spajanju...
  10. Nije nije, uzeo sam "novu" od imenjaka Dušana iz Beograda pre par meseci, odlično očuvana metalik, prešla nešto malo više od 70k km, predstaviću je uskoro...
  11. Drugari nadavno sam pazario "novu" Albeu koja je prešla samo 70k km ali predstaviću je u posebnoj temi, za sad imam neki mali problem sa kvačilom, naime ponekad kada puštam kvačilo koje je inače novo - skoro menjano, čuje se kao neko grebuckanje negde na polovini, kao neka fina vibracija u pedali kvačila, kao da se češe metal o metal , ali nije glasno i ne dešava se uvek, najčešće kada krećem i šaltam iz prve u drugi, negde "na pola" kvačila, da napomenem, pedala kvačila ima nek luft od oko centimetar-dva, ne znam da li to neke veze može imati? Unapred hvala na predlozima!
  12. Nisam se raspitivao za prednje, samo su me zadnje zanimale za Fiat Albeu koja je inače niska nazad a jedni sam "rešio" oprugama od Punta Van, doduše polovnim ali rade posao odlično još uvek...
  13. Pa evo ja sam pričao sa čovekom iz Autoitalije ovde u NS i on kaže da nisu iste, a i EPER kaže da postoji više vrsta, iskreno mislim da ih mrzi da se cimaju, razlike nama na oko možda jesu male ali opet pitanje je koliko su elastične i možda je drugačija legura od koje se prave...sve u svemu drago mi je da si rešio svoj problem sa visinom auta.
  14. Pa to je ova : 51704857 for all bipower methane installations, te su za metan a ove 51727650 for installation with a standard LPG system za gas, kažem postoji četiri vrste bar...
  15. I ja sam trenutno u istoj problematici ali sa drugim autom mada vijam opruge od Punta, opruge NISU iste, malo istražujući došao sam do ovih podataka: 51761798 for all "non-special" passenger fittings. 46823847 for sports equipment and VAN 51704857 for all bipower methane installations 51727650 for installation with a standard LPG system e sad, u pravu si za debljinu i dužinu s tim da recimo konkretno zamenska opruga za VANa koju ja tražim, a čiji je broj 46823847 kod Kayabe je RC6698 dužine 262mm a SACH 994629 258mm KILEN 51210 isto 262mm tako da nemam pojma ko tu koga, za "običnog" punta su dužine 270mm ali su 11.5mm debele umesto 12.5mm e sad...da li je samo do dužine i debljine ili je bitno da si "tehničar" u ovo slučaju sam materijal od koga su napravljene i koliko se savijaju pod opterećenjem...što se tiče automobila koji imaju TNG a pogotovo CNG kontam nema smisla staviti opruge od Putničkog zbog već predefinisanog opterećenja od pozadi...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...