Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Neces ti imati ovu muku, veruj mi. Nisam cuo, a ni nasao bilo gde na netu da je nekome otisao mehanicki deo. Sto se tice elektronike, crkava pre ili kasnije na gomili primeraka. Nadajmo se da neces morati da menjas. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  3. AutoTopNL video: ABT Audi RSQ8-R 740 konja i gomila karbona nakon ABT-a:
  4. @Flex daj raspisi se malo,sta si mu uradio, sta je bio problem? Da budem spreman sad vidim kod tebe na temi...
  5. Naravno da imas i Opela pored Fiata, nema auta bez Njemacke. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  6. Cisto da mi se ne brines. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  7. Super Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. Today
  9. Na pravom si mestu,ne brini [emoji106] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  10. Samo da te obavestim da ponovo imam bravu i nema frke oko odlaska u grad. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  11. Sigurno preprodavce koji to rade stalno ne kosta 200e. Popust na kolicinu. Dobro, to je vec klasicna prevara i nema diskusije. Ali i ja sam misljenja da nemam zasto prodavca da zovem na ruckove i da mu budem zahvalan ako me nije zajebao. To bi trebalo da bude najnormalnija stvar a svaki pokusaj prevare da se kaznjava drakonski pa bi se unormalili svi. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  12. Sto se tice bmw isto moze a da se ne otkrije. Prenosim samo ono sto mi je taj drugar sto vozi Evo rekao. Jedino sto se to vise naplacuje, i sto ne moze bas svako da uradi. Tj, to rade samo pojedini. Kolko je ovo tacno, stvarno ne znam, prenosim tudju pricu
  13. Moze sve ali kosta. Na satu da se spusti je 10-15€ ali ako ce na svim mestima onda je 200€ te to kod ovih jeftinijih nije isplativo i retko ko to uradi. Danas je stigao u carinu jedan BMW 2001-2002 520d i imao je samo 622k km a da vidite sediste rekli bi da nema vise od 150k km. I onda ce neki zaludjenik kako je taj E39 najbolji BMw da izvadi pare za njega a ne zna da mu je korozija na vratima takva da su rupe na vratima i to je prelepljeno trakom. Tako ce se ocariniti a posle odraditi da bude NOV NOV i zasijace nekom sjaj u okicama kad vidi 180k km na satu a prodavac mu ne prizna da ima vise km nego ce da cuti.
  14. Zaglavio je mehanizam koji pokrece unutrasnja sajla. Povlacenjem rucice se potiskuje prvi mehanizam a on gura drugi i tako otkljucava bravu. E sad, polugica koju povlaci sajla je samo klizala preko mehanizma i uopste ga nije gurala dovoljno a pritom se nije ni vracala prilikom pustanja (zbog toga nisam ni mogao da zatvorim vrata). Da sam samo vratio polugicu u pocetni polozaj mogao bih da zatvaram vrata ali ne i da otvorim iznutra. E sad, posto pojma nemam kako je to fabricki bilo izvedeno i kako je poluga bila "vezana" sa mehanizmom ja sam navario parce izmedju poluge i prvog mehanizma i tako omogucio pokretanje i automatsko vracanje prilikom otpustanja. (Deluje mi da fali neko parce ali nisam uspeo da ga pronadjem). Prilikom sklapanja nisam mogao da vratim gumu izmedju mehanickog i elektronskog dela brave pa sam tu izgubio vreme dok sam zadihtovao. Montirao bravu, probao i sve radi. Neka brate, nemoj vise. Nadam se da sledece sarafanje bude zamena ulja i filtera. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  15. A ne moze kilometraza da se vrati na BMW-u da se ne provali? Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  16. I sta tu nije jasno? U tvom svetu je ovo neshvatlhivo ocigledno a u nasem svetu covek je nazvao i ja krenem sa opisom i kazem mu da nije ta kilometraza sa oglasa nego da je nesto veca i kazem koliko. Kad je nazvao drugi ista prica i opet prijavim vecu kilometrazu uz objasnjenje da je na oglasu manja da bi uopste nazvali i obojica su to prihvatili a onda su obojica dosli i obojica su hteli da kupe auto ali je predbost imao ovaj iz BG jer je zvao i rekao da krece i da ga ne ispalim i naravno da sam ga ispostovao. Sad ovaj drugi gleda BMW koji ima 290k km i pre pola sata je dosao sa majstorom i dijagnostikom i koji je rekao da je odlican auto i da su kilometri pravi jer kod BMW-a se kilometraza cuva na 5 mesta i lako je otkriti. I sad cekam da se sutra momak javi jer malo je kratak sa parama ali pokusava da se snadje. Znaci da sam ih prevario ne bi kupili ni Pezo a nit bi ovaj drugi hteo BMW jel tako? Ili je to neshvatljivo za tebe?
  17. Hvala na podrsci i lepim recima pa valjda cu se snaci nekako iskreno navikao sam na jednostavnije stvari od kompa i raznih operativnih sistema ali eto ljubitelj sam Fiata imam i jednog Opela Astra g i volim da razmenjujem misljenja i iskustva jer dugo vec vozim razna vozila zbog prirode mog posla. U svakom slucaju hvala na lepim recima poz Milos
  18. Samo lagano Miloše, pusti ti te mangupe što odma udare na šegu. [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  19. Flex brate, da tebe uposle da rastavljas kola do sad bi se namlatio para. I to ne na bas losim kolima...Stilo - fino zahtevan za kupusanje, posebno menjanje sijalica - znaci vec si advanced- level, audi je krenuo vec da se rasrafljuje...prvo brava, sutra neka dzidza bidza oko creva interkulera ili kata-gremlin-klinger sto je svabo napravio, pa lagano na hard level bez E-Pera
  20. ma nov sam na forumu komp mi nije jaca strana i ne mogu da se snadjem bas ima toliko toga na forumu raznih opcija cuda novosti deluje mi komplikovano malo sam zbunjen. jedino sto saM MISLIO je da kazem neki komentar u vezi Punta imam ga toliko dugo vec. Vozio sam razne automobile Pasate Volvo razne modele Toyotu hibrid ali Punto mi je odnos cena kvalitet i sta se dobija nemojte mi se smejati sad NAJBOLJI AUTO koji sam imao i vozio kad se uzme u obzir koliko kosta i sta nudi naravno. poz od novog clana
  21. Puntisa je lak, ali ima i dobar motor, nije tu toliko do snage, celih 60ks, na oko 5000rpm. Vec do celih 102NM na 2500rpm. Cak ni mnogi savremeni motori slicne snage nemaju toliki obrtni moment na malim obrtajima. Vec npr 96NM na 3500rpm. Vozim ga skoro 35K km... Zavrsava posao, dok se ne napuni... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
  22. Malo mu je falilo da zavrsi pricu. Celodnevno jebavanje i na kraju sam uspeo da namestim sugavu bravu. Sutra ostaje da sklopim plastike, povezem ambijentalno i to je valjda to. Jedina svetla tacka je sto nisam puk'o pare za novu bravu ali me je kostalo i vremena i zivaca. A svabskom inzenjeringu i ostalima sam se napominjao familije, sve im ebem fusersko. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  23. e ako je nesa slina,vojni ministar,vise se nebavim vojskom,mogli su da ostave vulina ponovo da bude,barem je patriota od sviju njih
  24. BMW X1 sDrive 18d na testu Auto magazina Ukoliko vam nije potreban pogon na sva četiri točka, zahtevni ste u pogledu kvaliteta i komfora, i to sve želite da bude upakovano u kompaktne dimenzije, BMW X1 sDrive je prava tema za razmišljanje. Bez obzira na klasu kojoj pripada, BMW je uvek BMW, bilo da je manji ili veći. U to smo se, po ko zna koji put, uverili tokom testiranja redizajniranog X1. Na test smo preuzeli BMW X1 sDrive 18d verziju. Da, ovo je prvi model bavarskog proizvođača sa prednjim pogonom. Naravno, u ponudi su i verzije sa xDrive oznakom. Pod haubom je 2.0 dizelaš i to u slabijoj varijanti od 150 konja. Ne dozvolite da vas ovaj podatak obeshrabri. Primerak sa testa je još jedan dokaz da u slučaju BMW-a cifre na papiru ne znače mnogo... U pozitivnom smislu, naravno. Krenimo redom. Najmanji SUV u gami je redizajniran pre godinu i po dana. Izmene u dizajnu nisu velike, ali su dovoljne da se izgled u potpunosti prilagodi novoj estetici kompletne game. Naravno, čuvena prednja maska je povećana. LED dnevna svetla su heksagonalna, a farovi su u punoj LED tehnologiji sa funkcijom praćenja krivine. U vozačeva vrata postavljen je čak i hologramski projektor, koji na asfaltu prikazuje amblem X1. Dvostruki završeci izduva su povećani, a zadnja svetla su takođe dobila punu LED tehnologiju. U unutrašnjosti je postavljen dosta veći multimedijalni displej dijagonale 10.25 inča, dok je ambijentalno osvetljenje dostupno u šest boja. Iako je najmanji u gami, X1 je, zapravo, prilično veliki auto. Njegova identifikacija nije baš jednostavna na prvi pogled, s obzirom da ga ljudi bez problema mešaju i sa modelom X3. Unutrašnjost sa svojom prostranošću takođe ume da zbuni. Prostora ima na pretek, posebno na zadnjim sedištima. Dovoljno mesta za glavu će imati i izuzetno visoki ljudi. I ne samo to, izlazak iz vozila je vrlo lagan, bez izvijanja. Slično je i sa prtljažnikom. X1 bez problema može da bude i jedini porodični auto, s obzirom da u gepek dosta toga može da stane. Rezervnog točka nema, a umesto njega je dodatni veliki prostor u koji lako može da stane oboren srednji kofer. Osim prostorom, nećete biti razočarani ni kvalitetom materijala i završne obrade. BMW X1 je pravi primer zašto se premium modeli izdvajaju od svih drugih. Pažnja posvećena detaljima je toliko očigledna da ste u svakom trenutku svesni da auto vredi svaki uloženi evro. Kada smo već kod toga, BMW X1 kakav je na testu košta 31.300 evra, što je skoro u rangu sa ne-premium konkurentima. Svakako, treba dodati opremu, mada se u standardu nalazi skoro sve što je neophodno za bezbednu i udobnu vožnju. Čak ima i unapred definisanih paketa, koji obezbeđuju više luksuza a cenu podižu za tek koju hiljadarku. Naprimer, BMW X1 sDrive 18d xLine za 34.990 evra nudi alu-osamnaestice, LED farove, el. preklopive retrovizore, automatsko parkiranje, tempomat, veliki displej od 8.8 inča, sedišta u kombinaciji koža-štof, automatsku dvozonsku klimu, osmostepeni automatik i kameru za vožnju unazad. Za jedan SUV sedi se prilično nisko na prednjim sedištima, a noge su relativno ispružene, što je takođe neobično za ovu kategoriju vozila. Mekani materijali su na sve strane, kao i štep, koji se nalazi na komandnoj tabli, centralnoj konzoli, u vratima... Dopali su nam se novi-stari instrumenti, čiji dizajn nije menjan, ali je promenjena njihova pozadina. Sada izgledaju kao da se analogni instrumenti emituju na najcrnjem mogućem displeju. Stara dobra elegantna rešenja u novoj interpretaciji, po našem mišljenju, ostavljaju najbolji utisak. Praktičnost je na najvišem nivou. Iako ima mnogo pregrada za sitnice, i to velikih, nekako nismo mogli da nađemo zgodnu poziciju za mobilni telefon. Ručica menjača je takođe ostala stara, a utisak je da je ergonomski bolja od novih na tek predstavljenim modelima BMW-a. Izolacija protiv buke i vibracija je takođe nešto što će vas ozbiljno razmaziti. Ni po tom pitanju X1 se ne razlikuje od veće braće. A tek vožnja... Ako biste morali da pogađate koji je motor pod haubom, sigurni smo da biste pomislili da je to 2.0 dizelaš od 190 konja. Iako ima 40 KS manje, 18d je verovatno najbolji motor u svojoj klasi. Takva uglađenost u radu skoro da nema konkurenciju. Njegova reakcija na komandu gasa je iznenađujuća, što zbog brzine, što zbog intenziteta. ''Sport'' mod je tek posebna priča, za šta je u velikoj meri zaslužan i sjajni osmostepeni automatik. Kada vam je potrebna snaga da biste se ubacili tokom prestrojavanja ili prilikom preticanja, auto će momentalno i snažno odreagovati na komandu gasa. Ako baš želite dodatnu sigurnost, dovoljno je da ručicu menjača gurnete ulevo, kada se aktivira sportski režim ZF-ovog automatika. A ako odaberete ''sport'' mod na tasteru pored, obrtaji se dodatno dižu sa mapom ubrizgavanja podešenom tako da auto ne možete da prepoznate. Obično razlike nisu velike među ponuđenim režimima, ali kod BMW-a se itekako osećaju. Šta više, dolazi se dotle da pun gas sa semafora otkriva da ESP jedva obuzdava proklizavanje pogonskih točkova. Manuelnu promenu brzina da i ne pominjemo; za razliku od većine automobila, ovde možete da isklikćete i nekoliko brzina naniže, auto će odmah prebaciti u željeni stepen prenosa, bez i najmanjeg čekanja. Preciznost u upravljanju je takođe priča za sebe. Direktan volan i oštrina kojom ulazi u krivine su još jedan od elemenata koji navlači osmeh na lice. A vozimo praktično baznu varijantu najmanjeg ''X'' modela. Jedino što bismo promenili na test primerku su standardna sedišta kojim je opremljen. Relativno su kratka i prilično ravna, dok su sportska prava mera. Ne samo što pružaju bolju podršku u krivinama, već imaju i mogućnost produžavanja donjeg dela, u cilju boljeg oslonca za butine. Sve drugo je već stvar ličnog izbora i afiniteta. Ukoliko spadate u one koji kupuju kvalitetno, ali cene optimum, osim prostrane kabine, velikog gepeka i snažnog motora dopašće vam se i potrošnja. Po gradu BMW X1 nam je trošio oko 6.5 litara dizela i to sa konstantno uključenom klimom. Na auto-putu je tek štedljiv - pri 130 km/h je na oko 1.900 obrtaja sa potrošnjom od 5 l/100 km. Zvučna izolacija je takođe u skladu sa premium poreklom, kao i udobnost. Ozvučenje je snažno, sa dobro projektovanom akustikom i neočekivano širokim frekventnim opsegom. Zapravo, nema detalja ili komponente koji su prosečni. Na kraju, ne treba da vas razočara ni to što nema pogon na sva četiri točka. Ovaj auto je namenjen ljudima kojima on jednostavno nije potreban, znajući da ga neće koristiti. Za one koji ipak žele xDrive, odnosno 4×4 pogon, doplata iznosi oko 2.500 evra u odnosu na verziju sa testa. Ne dozvolite da budete razočarani zbog činjenice da ovde nema ličnog asistenta sa kojim možete da razgovarate, kao na novoj Seriji 3 i drugim, tek pristiglim BMW-ima. Dovoljno je da pritisnete taster na volanu X1 i glasovnom komandom promenite radio stanicu ili unesete adresu u navigaciju. Radi sjajno, čak iako vam izgovor engleskog nije baš najbolji. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com
  25. Da li će Renault modeli u budućnosti imati Alpine grb? Izvršni direktor kompanije Renault najavio je da bi pojedini modeli ovog proizvođača u budućnosti mogli da ponesu logo, odnosno grb Renaultovog ogranka Alpine. Luka de Meo, koji je na čelo francuskog autogiganta došao početkom godine, obrazložio je taj predlog repozicioniranjem i ostvarivanjem ''sinergije između dva brenda''. De Meo naglašava i da to ne bi bio slučaj sa svim modelima, što je podstaklo nagađanja da bi nova varijanta Renault Clia mogla biti prva koja će dobiti sportsku verziju. Takav model poneo bi i Alpine značku, a isti predlog za sada bi se mogao odnositi i na performansnu varijantu Renault Captur. preuzeto sa - Auto Blog
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...