Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Punjači akumulatora

    Nema na cemu, tu smo da razmenimo iskustva i misljenja. Inace cale ima neki pra-matori punjac sto ima staklene osigurace i snagu punjenja 500mAh ali taj je punio sve sporo ali jako kvalitetno. Problem su ti osiguraci koji se slabije nalaze za njega ali i posle 25+ godina odlican je.
  3. Dosta kola ima servisne knjizice iako se vraca kilometraza i ja ih nalazim u kolima i prilazem prilikom prodaje. Desava se da nema servisnu ali ja uglavnom slikam kilometre pre spustanja ukoliko vec nije spustena kilometraza pre granice pa kad ne mogu znati tacne kilometre osim ako mi uvoznik sam ne kaze i pokaze spisak koliko je imao auto. I opet spinovi u vezi izrazavanja da li uvoznici rade prevaru. Pa jel zaista miram da objasnjavam?
  4. P: Fiat Stilo 1.9JTD

    Stilo mehanicki jako dobar, utegnut maksimalno. Estetski kao na slikama, nije perfektan. Dugogodisnji vlasnik http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14105720/fiat-stilo-fiat-stilo-19-jtd
  5. Rolls-Royce Cullinan debitovao u Srbiji Novi Rolls-Royce Cullinan je zvanično debitovao u Srbiji i prvi put je predstavljen na Beogradskom sajmu automobila. Najistaknutiji predstavnici društvenog života srpske prestonice došli su do prvih utisaka tokom večernjeg prijema na sajmu. Denis Kif, britanski ambasador u Srbiji, komentarisao je na ekskluzivnoj večeri priređenoj za ovo prvo predstavljanje: ''Industrija luksuza u Ujedinjenom Kraljevstvu čuvena je širom sveta po svojoj kreativnosti, inovacijama i visokom kvalitetu. Čuveni ''Spirit of Ecstasy'' najistaknutiji je amblem za najbolje iz Britanije, i mi sa oduševljenjem i dobrodošlicom dočekujemo prvi 4x4 Rolls-Royce automobil u Beogradu.'' ''Rolls-Royce Cullinan nudi vrhunski luksuz i savrseno mirnu vožnju u ekstremno svestranom automobilu za svakodnevnu upotrebu. Ovaj novi automobil će stizati svuda, bez ikakvog napora, pružajući lako svom vlasniku luksuz kud god on odluči da se zaputi'', rekao je Frenk Timan, direktor za korporativne komunikacije u srednjoj i istočnoj Evropi kompanije ''Rolls-Royce Motor Cars'', i naglasio, ''Phantom sa svojim luksuzom bez premca, najboljim mogućim materijalima, čistom smirenošću i vožnjom kao na čarobnom tepihu, ostaje predvodnik među automobilima Rolls-Royce, dok Cullinan pronalazi i definiše novi izraz pravog Rolls-Royce luksuza.'' Sa imenom koje je dobio po najvećem ikada pronađenom dijamantu na svetu, prvi Rolls-Royce za sve terene predstavlja terensko vozilo bez premca, sposobno da savlada svaku prepreku i dođe do svakog odredišta. Cullinanovo sofisticirano prilagodljivo vazdušno vešanje omogućuje čuvenu Rolls-Royce ''vožnju na čarobnom tepihu'' na svim terenima, bio on na putu ili ne. ''Cullinan će vas otmeno odvesti do vašeg omiljenog mesta za pecanje na jezeru Perućac, bez napora će se probijati kroz snežne puteve kako biste došli do svoje zimske vikendice na Kopaoniku, savršeno će se snalaziti u vožnji dece do škole kao i u odlasku do opere na premijeru'', prokomentarisao je Timan. Na sajmu je automobil predstavio dizajner vozila Rolls-Royce, rođeni Beograđanin Pavle Trpinac. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Tesla Motors

    Tesla pozvao radnike da volontiraju kako bi ubrzali isporuku vozila Ne pitaj šta tvoja firma može da uradi za tebe, već šta ti možeš da uradiš za nju - američki proizvođač traži od svojih radnika da dobrovoljno pomognu kompaniji kako bi se u što kraćem roku obavila isporuka velikog broja automobila. Kako piše ''Biznis insajder'', koji je imao uvid u Email potredsednika Tesle poslat na adrese šefova odeljenja u celoj kompaniji, američki proizvođač luksuznih električnih automobila traži da zaposleni dobrovoljno pomognu svojoj firmi kako bi se potreban broj vozila isporučio kupcima u zadatom roku. ''Potrebna nam je vaša pomoć kako bismo isporučili još 30.000 automobila u sledećih 15 dana'', stoji u mejlu koji je šefovima u kompaniji posalo Sandžej Šah. Uprkos stalnom napretku u dinamici isporuka u poslednjim kvartalima, Tesla je u svom izveštaju za poslednje tromesečje 2018. naveo da bi broj isporučenih automobila u Severnoj Americi mogao biti manji u prvom kvartalu 2019. zbog porasta izvoza vozila na tržišta Evrope i Kine. Kako ova ''dobrovoljna ispomoć'' zaposlenih svojoj kompaniji funkcioniše u praksi, otkrio je za ''Biznis insajder'' jedan od Teslinih radnika koji je učestvovao u procesu isporuke vozila. On navodi da je najpre proveo tri sata vozeći automobil do novog vlasnika, a zatim mu je trebalo isto toliko vremena da se Uberom vrati nazad. Sve troškove puta platila je kompanija Tesla. ''Svi smo se uključili u to jer želimo uspeh našoj firmi'', kazao je on. ''Učinili smo to radi sigurnosti sopstvenog radnog mesta, ali i za kompaniju'', rekao je ovaj Teslin radnik. Inače, kompanija je još u januaru otkrila kako je morala da kupila dodatne kamione za prevoz novih automobila do njihovih vlasnika jer je bila suočena sa nedostatkom kapaciteta postojećih. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Kinezi preuzeli Ikarbus Novi većinski vlasnik zemunskog Ikarbusa je kineski ''Landžou Guangtung nju enerdži automobajl'' (LGNEA), koji planira proširenje proizvodnje i na elektrovozila. Proces privatizacije je već počeo kroz unapred pripremljeni plan reorganizacije. Kinezi će biti vlasnici 51 odsto kapitala Ikarbusa, država 26 odsto, a ostali deo pripada malim akcionarima. Aleksandar Vićentić, direktor Ikarbusa, navodi da je kineska kompanija isplatila dug Ikarbusa, čime su se, kako kaže, stekli uslovi da otpočne proces privatizacije. ''Privatizacija će teći kroz unapred pripremljeni plan restrukturiranja koji ćemo mi u narednih desetak dana predati Privrednom sudu. Kada se završi taj proces, Kinezi će postati većinski vlasnici Ikarbusa'', navodi Vićentić. Dodaje da će po završetku administrativnih poslova kineska kompanija početi da sprovodi svoje poslovne planove i programe, a jedan od njih je i prijem novih radnika. ''U prvih šest meseci nakon preuzimanja očekujem da ćemo primiti oko sto radnika'', navodi generalni direktor Ikarbusa. Dodaje da je kineski ''Đinlung'' jedan od najvećih svetskih proizvođača baterija za elektrovozila, te da je veliki proizvođač elektroautobusa, elektrokamiona i elektrodostavnih vozila. ''Đinlung'' ima ozbiljne planove za Ikarbus. Zadržaće postojeći proizvodni program i proširiće ga elektrovozilima koje planira najpre da ponudi zemljama u regionu, a potom i ostalom delu Evrope i sveta - rekao je Vićentić. Dodaje da će se svi autobusi praviti pod brendom Ikarbusa. ''Svi autobusi i dizel i elektro praviće se u Ikarbusu, pod brendom ''Ikarbusa'' i kao takvi biće plasirani na naše tržište, tržište zemalja u regionu a onda i na evropsko i svetsko tržište'', navodi Vićentić. Dodaje da će se potpuno promeniti proces proizvodnje. ''Menja se proces proizvodnje jer se menjaju i uslovi na tržištu. Mi verujemo da ćemo sa izuzetnim kvalitetom elektrokomponenti koje nudi ''Đinlung'' i našom radnom snagom postati i više nego konkurentni'', navodi generalni direktor Ikarbusa. Naglašava da je ova privatizacija jako bitna, jer se, kako kaže, u Evropi i celom svetu praktično dešava revolucija u auto-industriji, jer se prelazi sa dizel-motora na elektromotore i da su u toj oblasti Kinezi daleko ispred svih drugih u svetu. ''Đinlung'' je jedan od najvećih svetskih proizvođača baterija za elektrovozila, i veliki proizvođač elektroautobusa, elektrokamiona i elektrodostavnih vozila. Kineska korporacija planira da u Srbiji otvori i fabriku baterija u okolini Loznice. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Today
  9. Predlog da se zabrani uvoz automobila starijih od 10 godina Ministarstvo za zaštitu životne sredine predložiće zakon koji će zabranjivati uvoz automobila starijih od 10 godina. ''Postali smo groblje najgorih automobila zapadne Evrope'', kaže ministar Goran Trivan. Prosečan vek automobila koji se voze po drumovima Srbije je 15 godina (između 13 i 17 godina), pokazalo je istraživanje iz prošle godine. U skladu sa platežnom moći građana automobili koji se voze i ne mogu da budu noviji, pa se vozači snalaze, krpe i nekako odražavaju svoje četvoročkaše u voznom stanju. Ali, prema najavama iz Ministarstva za zaštitu životne sredine, uskoro bi mogao da bude zabranjen uvoz automobila starijih od 10 godina. Moguće već od naredne godine. ''Postali smo groblje najgorih automobila zapadne Evrope. Razgovaramo o zabrani uvoza sa najlošijim motorima, a tražiću i nove mere'', najavljuje ministar Goran Trivan u razgovoru za ''Kurir''. S obzirom na to da Srbija pregovara, odnosno pokušava da uskladi svoje standarde sa evropskim, a jedno od najznačajnijih poglavlja na tom putu jeste ekologija, ovo je važna mera. Jer, kaže, ministar, Srbija neće biti primljena u Evropsku uniju dok ne podigne standarde životne sredine. Srbija, dakle, mora da se ponaša pažjivije prema zaštiti prirode i uslovima života, ali ne samo zato što to traži Evropska unija, već, pre svega, zato što je to dobro za njene građane. Pročišćavanje vazduha, da ne kažemo ''vetrenje Srbije'', i te kako je važno, a najveći zagađivači su termoenergetski kapaciteti, gradske toplane...i saobraćaj. ''Kada je reč o saobraćaju, uz saobraćajna zagušenja, posebno pitanje je vrsta vozila koja se koriste. Apsolutno sam protiv toga da se u Srbiju uvoze vozila starija od 10 godina i apsolutno sam za to da se moraju zabraniti najlošiji modeli koji nam dolaze iz zapadne Evrope'', poručio je Trivan. Ministar kaže da se u vladi već razgovara o zabrani uvoza automobila sa najlošijim motorima (evro 3 i 4) i dodaje da će tražiti zabranu uvoza automobila starijih od 10 godina. ''To više nije socijalno pitanje, jer su ta vozila, osim što zagađuju životnu sredinu i nas same, i najmanje bezbedna i najčešći su izazivači saobraćajnih nesreća'', ističe Trivan i naglašava da u Vladi Srbije ''postoji volja da počne subvencionisanje kupovine hibridnih i električnih vozila''. ''Ideja je da napravimo plan da obe mere počnu da se primenjuju od sledeće godine kako bi u budžetu bio obezbeđen novac za subvenciju (za kupovinu hibridnih i električnih automobila), a građani i uvoznici steknu dovoljno vremena da im se prilagode'', dodaje ministar Goran Trivan. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Tema još kako ima poentu. Kao što vidiš gore u citiranoj zakonskoj odredbi, svuda piše ''prosečnom potrošaču''. Upotreba tog pravnog standarda nije slučajna, nego namerna od strane zakonodavca, čime se naglašava da kupac nije dužan da zna da se eto (u konkretnoj priči) petlja oko kilometraže, ili da se petlja (u nekoj drugoj konkretnoj priči) sa limarijom tokom preprodaje auta, tj. da se kupi slupan auto, sredi u SRB i onda proda pri čemu preprodavac ćuti da je auto uvezen slupan. I to je jednaka prevara kao i sa km, mislim čak i opasnija. Opasnija jer kupuješ auto koji se jednom već savio onako kako je fabrika predvidela i šanse nema da će prilikom sledećeg sudara isto tako da se ponaša, jer je on već ''mekan'' (rađen). Time se ugrožava život, dok kod prevare sa kilometražom ugrožava se ''samo'' novčanik (biće više kvarova nego što bi trebalo na kilometraži koja piše na satu). Pošto kupac nije dužan da zna, nema njegove krivice nikada. Kao što si rekao, preprodavac zna da je spuštena kilometraža, i sa tim znanjem kupuje auto. Kupac ne zna (još ima dosta njih koji veruju u km upisanu na satu, mi na Forumu smo drugačiji od tog prosečnog kupca, i ova tema pomaže da i ostali saznaju isto što i mi već znamo). Tema pomaže da ljudi saznaju šta se sve radi. U ovom slučaju, šta se radi oko kilometraže. Kao što u drugoj temi saznaju oko limarije, u nekoj trećoj oko cenkanja, u nekoj petoj oko toga kako da provere kilometražu autu iz uvoza, itd, itd. Kad to sve znaju, onda znaju šta da gledaju. Onda znaju da ne treba da kupuju auto iz uvoza pre provere u servisu. Skoro lik uzeo crvenu Pandu, lepa...sija se kao Ferrari. Dobra unutra, očuvana...ma, gde god da pogledaš lep i očuvan auto. Kupio lik auto odmah tu na placu. Otišao par dana posle kupovine u servis, podigli je...a ona dole rđava kao da je 6 meseci neprekidno stajala u slanoj vodi. Kao paučina, sve...toliko je rđavo i već pojedeno. I šta će...kupio je auto u viđenom stanju, što nije gledao. To nije nikakva skrivena mana, nema zato krivice preprodavca. Tema po tema, priča po priča...i dobijemo prosečnog kupca koji zna mnogo više nego pre.
  11. @Danilo1Bas tako Imas neku preporuku za distancere?ovaj decko i nije bas zadovoljan,kaze da mu je pucalo oko prstena i da je reklamirao vise puta. I koji srafovi idu,tj duzina?
  12. Sajam automobila Beograd 2019.

    >> Fiat Tipo 1.4 16v '''Street'' po ograničenmoj sajamskoj ponudi već od 10.990 evra. >> Fiat 500L Cross sa specijalnom sajamskom ponudom za pravna lica (N1 verzija), sa benzinskim motorom po ceni od 10.990 evra bez PDV-a, i sa dizel motorom od 11.990 evra bez PDV-a. >> Fiat 500 1.2 69KS ''Pop Star'' po sajamskoj ponudi od 10.290 evra. >> Fiat Panda 1.2 69KS ''Pop'' po sajamskoj ponudi od 8.490 evra. >> Alfa Romeo Stelvio 2.2 dizel Q4 sa 190 konja, ''Super'' paket opreme sa automatikom sa 8 brzina, sa posebno kreiranom sajamskom cenom od 41.990 evra sa 4 godine garancije, kao i dodatni bonus u iznosu od 2.000 evra za kupovinu po sistemu staro za novo. ===== Novi Porsche 911 na Salonu automobila u Beogradu Porsche ponovo i zvanično nastupa na Salonu automobila u Beogradu, i to sa novom, osmom generacijom modela 911 koja sada nosi oznaku 992. Legendarna nemačka sportska marka Porsche domaćoj publici premijerno će predstaviti novu, osmu generaciju kultnog modela 911, koja sada nosi oznaku 992. Osnovni motor je 3.0-litarski turbo bokser koji u Carreri S oslobađa 450 konjskih snaga, što je oko 30 KS više nego ranije. U kombinaciji sa novim PDK menjačem, sprint do 100 km/h traje 3.7 sekundi kod Carrere S, dok je 4S za 0.1 sekundu brži. U slučaju Sport Chrono paketa, ova vremena padaju za još 0.2 sekunde. Kako u Porscheu najavljuju, nova 992 generacija će imati čak 24 verzije, od kojih će dve biti Plug-In hibridi sa pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog ===== Škoda na Salonu automobila u Beogradu Sajamski nastup Škode obeležile su tri premijere - Scala, Kodiaq RS i Karoq Scout. Nova Scala sa dužinom od 4.36 metara ulazi u segment kompaktnih automobila i nudi pet pogonskih verzija snage od 90 KS do 150 KS. Odlikuje je i visok nivo aktivne i pasivne bezbednosti uključujući i sisteme asistencije, kao i mnoštvo ''Simply Clever'' rešenja u prostranoj kabini. Osim Scale, premijerno u Srbiji debituje i sportski SUV Kodiaq RS koji pod haubom skriva 2.0 TDI agregat od čak 240 KS, uparen sa 7-stepenim DSG menjačem i pogonom na sve točkove. Treći novitet je Karoq Scout, kompaktni SUV sa naglašeno robusnim izgledom koji mu daju dodatni off-roud elementi na karoseriji. Tu su i ostali modeli iz game - Fabia, Rapid FL, Octavia i Superb. preuzeto sa - Auto Blog
  13. A zasto ovo radi? Ne treba, al aj ceo proces da ponovim posto nikako da ukacim, jbg glup sam. 1. Uvoznik kupi auto 2. Dodje do carine i smanji km 3. Ti dodjes kupis od njega auto i uveris se u prave km i ipak kupis auto (ovde si doduse ti prevaren od strane uvoznika, jbg, a pre toga drzava, porez, carina, uvoz...) 4. Stavis u oglas auto sa km koja pise na satu i onda ljudima kazes pravu km (zasto bi ti bilo ko verovao koja je prava km, u tom trenutku) - ovim sudelujes u prevari uvoznika Ne ulazim u to kakve automobile prodajes, da li su ovakvi ili onakvi. Mogu reci da na slikama deluju dobro. I ajde jedan deo od jednog zakona o nama kupcima/potrosacima @MS PK Mico, jasno je sve, kao da ni ova tema nema poentu. Pocela je sa izjavom "spusta se km da bi kupac bio srecniji" i da je sve zbog kupca. Nema potrebe vredjati inteligenciju nas ostalih na forumu glupavim spinovanjem. To da je preprodavac "gotov" je opet njegov izbor zarad veceg profita/zarade, a to sto se dozvoljava spustena km to je problem drzave i carine koja dozvoljava i zmuri zarad sake evra. Kao sto znas i sam sam kupio auto skoro. Veruj mi, na km nisam ni obratio paznju, vise sam gledao druge stvari koje mi se ne svidjaju i koliko mene taj auto u startu kosta. Kad je majstor dao zeleno svetlo, auto sam kupio. I taj auto je uvezen nekad kao i vecina/ Odavno sam postavio pitanje Dulu da li misli da su oni sto spustaju km prevaranti i nisam dobio odgovor.
  14. Imteresuje me da li moze da stani led svetla c6 sa ventilalatorom u far za fiat bravo , tj ima li mesta ?
  15. Punjači akumulatora

    Ma da, jasno, nego kazem, napisao si lepo svoje iskustvo, na to sam mislio
  16. Toyota Corolla

    AutoExpress video: Test 2019. Toyota Corolla Toyotin rival Golfu se ponovo zove Corolla, i deli dosta elemenata sa Priusom i C-HR modelima (jer su na istoj platformi):
  17. Audi A7 / S7 / RS7

    AutoTopNL video: Za volanom Audija A7 Sportback 3.0 TDI 3.0 V6 TDI sa 286 konja i 620 Nm. Do 100 Km/h za 5.7 sekundi, maksimalna brzina 250 Km/h:
  18. Odavno se km vraca i preko tako da ti i kao preprodavac kupujes "gotov" auto sto se toga tice. Zato se svi i k.rce pa prikazuju carinsku deklaraciju sa kilometrazom od preko. Vrtite jednu istu pricu u krug a cak je i Dule rekao da se slaze da je prevara ALI.. i sad zbog tog njegovog ''ali'' se raspravlja danima opet Ne moze auto ovde da se proda sa pravim kilometrima i to je cinjenica i za to su krivi kupci - mi, zato sto smo nerealni, mnogo hocemo za malo para.
  19. Fiat 500L Cross: Specijalna sajamska ponuda za pravna lica U ponudi za pravna lica je N1 verzija, i to sa benzinskim motorom (po ceni od 10.990 evra bez PDV-a) i sa dizel motorom (po ceni od 11.990 evra bez PDV-a). U opremi su 7'' multimedia, automatski klima uređaj, tempomat, kamera za parkiranje, parking senzori pozadi, LED dnevna svetla, svetla za maglu, Traction Plus sistem, 17'' aluminijumske felne...
  20. Eto nekim slucajem sam i ja imao savrsenoog Opela Mokku ali 1,4T sa metanom kog su letos kupili muz i zena koja je do sad presla sa tom Mokkom preko 40k km putujuci za Rusiju i nazad i zvao me je pre neke tri nedelje da mu nadjem jos jedan auto. Znaci iako je ta Mokka imala 175k km eto ispostavilo se da je odlicna a neki bi bezali od te kilometraze jer je auto 2014 i za 4 godine je toliko presao. Grbavis se kao i uvek do sada ili se pravis glup. Ne znam sto je tesko procitati moj post i zapamtiti o cemu pisem. Manjak memorije? Zilion puta sam vec napisao da uvoznik spusti km pre granice tj prijavi kola na manju kilmetrazu pa onda spusta ovde kad istovari kola pre carinjenja i homologacije pa ja posto dodjem na istovar vidim prave kilometre koje proverim po tablicama. Ja ga na oglas stavim sa tim kilometrima da bi vase visocanstvo uopste pomislilo i da nazove a onda kroz pricu objasnim da se radi o drugoj kilometrazi jer i ovako su vec svi spremni na to da budu prevareni sto se tice kilometara. Jel treba jos jednom da napisem da bi ti ovo zapamtio? Isto tako kad imam vanserijske primerke sa extra malom kilometrazom opet niko ne veruje i nece da dodje i verovali ili ne nekad se kilometri i dizu da bi nas “razumni” kupac poverovao.
  21. Zar na auto ne stoje pravi km? Ili je spustana km? Ne razumem sad ovu recenicu. Dosao je da gleda auto, video pise km i ti mu rekao e nije ta km vec je veca?! Ako na satu pise koja je km i ako nije dirana sta ima da pita koja je km?! Ili te je pitao da li si mozda povecao km jer auto toliko dobro izgleda a ti podigao km da neko ne bi posumnjao da si je spustao?
  22. Sajam automobila Beograd 2019.

    5 najskupljih i 5 najjeftinijih automobili na sajmu Ljubitelji četvorotočkaša imaće priliku da na Beogradskom sajmu svakog dana od 10 do 22 sata uživaju u ovogodišnjim ponudama. 1. Bentley Continental GT - 270.000 evra 2. Rolls Royce Cullinan - 265.000 evra (sa dodatnom opremom košta između 400.000 i 500.000 evra) 3. Mercedes-Maybach - 194.198 evra 4. BMW 750LI - 180.791 evra 5. Mercedes AMG GT-R - 175.380 evra 5. Ford Fiesta - 10.990 evra 4. Hyundai i10 - 9.390 evra 3. Škoda Fabia - 8.808 evra 2. Fiat Panda - 8.790 evra 1. Dacia Sandero - 8.290 evra Sve fotografije: A. Dimitrijević / RAS Srbija preuzeto sa - Auto Blog
  23. Leb ti bem pa ti isti kupci kad im prodas kola sa 230k km pitaju za sajdziju da spuste sat. Sta se pravis blesav? Kao nevinasce izigravas a zbas ti jako dobro i zasto se spusta i zasto se vara i zasto se hoce na satu manje km. Sinoc mi je bio forumas da gleda jedan auto i rekao sam mu prave kilometre kao i uvek i svakom do sad a auto je u takvom stanju da su ga poredili sa jednim sto su vec gledali a koji ima 36k km dok ovaj moj ima preko 200k. Pisao sam vec kako sam prodavao jedan A4 2011 sa 305k km i dodje lik i gleda i gleda i vidim guta knedlu i kaze da bolji nije video ali da ne noze da proguta tu kilometrazu iako je auto perfektan. I sta mislis da sam pre utao i rekao da je 180k presao? Pa kupio bi ga u momentu i bio srecan narednih ko zna koliko. Ovako se bukvalno sutradan pojavio kupac i vozi ga i dan danas a sluzi ga besprejorno jer auto je bio maksimalno odrzavan sto se videlo u servisnoj knjizici.
  24. Nisam ja otkrio ameriku nego si ti seronja koji nece stvari da nazove pravim imenom nego uporno palamudis kako se sve radi da bi se udovoljilo kupcu. Na kraju ces me verovatno ubedjivati da se i trgovinom ljudi bave da bi udovoljavali, a ne da bi zaradjivali.
  25. K: letnje gume 185/65 R14

    Kupujem gume u dobrom stanju, da nisu krive, krpljene i ne starije od 3-4 godine
  26. Vicevi 120%

    Vegani se ne jebu, oni se kaleme. Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  27. Renault Modus

    Evo jedna prolećna Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
  1. Load more activity
×