Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pazi ga, ovaj ziv . Zadnji put videh coveka uzivo dok je imao Stila . Jesi li se to zaje*ao sa nekim Opelom? Vidis, a meni gust i utisak sa 1.9 i 1.6/2.0 dijametralno suprotan od tvog.
  3. Lepo ti ja rekoh , kome voznja nije samo od A do B, a pogotovo ko ide na severoistocni deo grcke obale (Kavala, Keramoti, Tasos) - vrlo lepa alternativa. Plus ne treba zeleni karton, MK autoput sve losiji (pogotovo za nocnu voznju)...
  4. Nema vise pravih majstora po ovlascenim servisima, mahom su sve obicni monteri, cast izuzecima... Dodju nauce nesto, zarade neke parice ( a moze se zaraditi-lepe su plate ) i odlaze, osamostaljuju se.
  5. Toyota planira formiranje cirkularnog ekosistema recikliranja EV baterija Toyota je još jedan proizvođač automobila koji će se udružiti sa kompanijom Redwood Materials, firmom koja se bavi recikliranjem baterija, a koju je oformio bivši glavni tehnolog Tesle, JB Straubel. S obzirom na dugoročnu posvećenost hibridnom pogonu, Toyota je jedan od prvih proizvođača koji su započeli akumulaciju istrošenih baterija, budući da je prvi Prius ušao u prodaju davne 1997. Najnoviji poduhvat sa Redwood-om ima za cilj da kreira održiv, zavoren baterijski ekosistem za elektrifikovane pogonske sklopove. Toyotin severnoamerički ogranak se udružio sa Redwood Materials da bi se fokusirao ne samo na sakupljanje, testiranje i recikliranje baterija u sirovine, u cilju kreiranja održivog lanca snabdevanja, već da bi razvio mogućnost ''drugog života'' za reparirane baterije s drugom namenom, koristeći alate za monitoring zdravlja baterija i važne podatke iz vozila. U materijalu za medije izdatom prošle nedelje, kompanije su saopštile da će ''istražiti seriju solucija za baterije pri kraju životnog veka za predložen Toyotin baterijski ekosistem.'' Inicijalno se fokusiravši na sakupljanje, testiranje i recikliranje baterija, kompanije će nakon toga gledati da se prošire na druge oblasti kao što su praćenje zdravlja baterija, menadžment podataka, reparaciju i snabdevanje baterijskim materijalom širom Severne Amerike. ''Oduševljeni smo saradnjom sa Redwood Materials-om u identifikovanju solucija za naše elektrifikovane pogonske sklopove, jer baterije pri kraju životnog veka doprinose našoj viziji kreiranja održivog, cirkularnog, baterijskog ekosistema'', rekao je Kristofer Jang, potpredsednik Toyotinog Business Development sektora. ''Mi smo posvećeni razvoju održivih solucija koje omogućavaju našim baterijama da obezbede vrednost mimo inicijalnog životnog ciklusa u elektrifikovanom vozilu. To takođe doprinosi našim ciljevima vezanim za ugljeničnu neutralnost i našoj misiji da izgradimo održiviji svet za sve.'' Straubel je lansirao Redwood Materials sa ciljem da bude zamajac smanjenja negativnog uticaja i troškova litijum-jonskih baterija, nudeći izvore širokog obima za materijale neophodne za anode i katode, proizvedene iz recikliranih baterija. Po Redwood-u, kompanija dobija više od 6 GWh iz polovnih baterija godišnje za rekliciranje, koje se zatim obrađuju i repariraju u cilju dobijanja ključnih baterijskih materijala. Kompanija planira da poveća proizvodnju komponenti za anode i katode u SAD na 100 GWh godišnje do 2025. za šta kaže da je dovoljno za proizvodnju milion električnih vozila godišnje. Zajedničkim snagama, kažu Toyota i Redwood, istražiće načine da ''tečno inkorporiraju reciklažu baterija kroz domaću proizvodnju materijala za baterija u Toyotinoj strategiji proizvodnje baterija'', počev sa Severom Amerikom. ''Toyota je pomogla da se utaba put za čist transport s uvođenjem Priusa pre više od 20 godina'', rekao je Straubel. ''Njihovo posvećivanje ne samo tome da prodaju milione elektrifikovanih vozila tokom ove dekade, već da osiguraju cirkularnost u budućnosti, ključan je korak za elektrifikaciju. Vizija koju Redwood i Toyota dele, vezano za smanjenje negativnog uticaja na životnu sredinu i troškove transporta, nastaviće da ubrzava usvajanje i pristupačnost električnih vozila.'' Redwood već ima slične ugovore sa Fordom, Volvoom i Teslom, kao i Amazonom i proizvođačem baterija Panasonicom u Nevadi i Envision AESC-om u Tenesiju. Ford i Amazon su u isto vreme investitori u Redwood Materials. General Motors i njegov baterijski partner, LG Energy Solution, najavili su slično partnerstvo prošle godine sa startapom Li-Cycle, u cilju recikliranja baterija iz rashodovanog materijala Ultium Cellsa, GM-LG zajedničkog poduhvata koji gradi fabrike u Ohaju, Tenesiju i Mičigenu u SAD. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Alfa Romeo F1 tim Orlen: Strast koja se krije ''mimo vidljivog'' Alfa Romeo predstavlja ''Mimo vidljivog''\''Beyond the Visible'', uzbudljiv dokumentarni serijal koji javnosti pruža uvid ''iza scene i još dalje'' Alfa Romeo F1 tima Orlen. Strast, stručnjaci i priče iza scene u Alfa Romeo F1 timu Orlen se sada mogu videti u ovom inovativnom projektu čije samo ime otkriva njegovu misiju. Sa ukupno pet epizoda i bonus sadržajem na društvenim mrežama brenda, dokumentarni serijal je takođe napravljen da zabavi one koji nisu stručnjaci za Formulu 1. Trejler je spreman na zvaničnoj Alfa Romeo Youtube stranici - klik OVDE. Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora. Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj. Proizveden od strane studija Lunartic Productions, dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine. Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja. Ovi sektori omogućavaju kretanje ljudi i opreme sa jednog kraja sveta na drugi u rekordnom vremenu. Plus, serijal će pokriti značaj sindroma džet lega, koji se možda većini čini nebitnim, ali se sa njim mora pažljivu postupati u cirkusu F1 kako bi se optimizovale performanse. ''Mimo vidljivog'' ide još dalje. Opsesivan rad na aerodinamici i strategiji trka su takođe sakriveni od pogleda. Ova dva aspekta rada tima Formule 1 se često kriju jer su ključni za postizanje ciljeva tima. Biti za volanom bolida koji pruža izuzetne performanse u svim atmosferskim uslovima i na potpuno različitim stazama je proizvod neumornog i marljivog rada. Gledaoci će moći da vide kako se bolid dizajnira, i veze između F1 i ''mehaničkih kreacija'' brenda Alfa Romeo u sadašnjosti i budućnosti. Isto, serijal će pokazati kako se proučavaju propisi F1 i ključne stvari za pobeđivanje pobednika. Takođe, najmodernija tehnologija igra ključnu ulogu u Formuli 1, toliko da se često poredi sa NASA, dokumentarni serijal će pokazati sličnosti između ovih najmodernijih ''laboratorija'' tehnološke inovacije. Na kraju, staza u Monci, poznati ''Hram brzine'', koja slavi svoj stoti rođendan ove godine, će biti prikazana u ''Mimo vidljivog''. Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1. Emocije i strasti će sigurno biti jake, i Alfa Romeo, koji je strast učinio jednim od temeljnih stubova svoje sportske vožnje još 1910. je odlučio da podeli svoju strast sa svima koji, bilo da vole moto sport ili su jednostavno znatiželjni, žele da otkriju pravu suštinu Formula 1 tima - najboljem izražaju moto sporta. Alfa Romeo je osvojio svoj prvi šampionat 1950. godine, i od tada traje neraskidiva veza između njih. Novi dokumentarni serijal ''Mimo vidljivog'' dodatno ojačava ovu vezu i konsoliduje vrednosti izvrsnosti i sportske vožnje koji su svojstveni legendarnoj istoriji brenda Alfa Romeo. Kristijano Fjorio, rukovodilac Alfa Romeo F1 ''Mimo vidljivog'' je ambiciozni projekat koji se rodio iz snažne potrebe da omogućimo uvid u sve ono što nije vidljivo o timu F1. Iza scene tokom vikenda adrenalinskih trka, strastveni profesionalci neumorno rade na jednom cilju - performanse na najvećem nivou. Konstantan izazov o kojem želimo da pričamo svim našim ljubiteljima. Od razvoja bolida do atletskih i mentalnih priprema naših vozača, od kompleksne međunarodne logistike i strateških odluka koji stoje iza rezultata na stazi. Formula 1 je najbolji izražaj moto trka, prirodno okruženje za Alfa Romeo, inkluzivni brend koji predstavlja italijanski sportski duh od 1910.''
  7. Mislim da nemaš razloga za brigu. Parkirao sam slično kao i ti više puta u toj ulici ali ne na autobuskoj stanici. Nikad mi nisu pisali kaznu. Inače kazna za nepropisno parkiranje u ulici u kojoj se odvija javni prevoz je 20.000. Saznao na teži način.
  8. Danas odradjen mali servis, prosli radjen 12.07.2021, prodje skoro godinu dana. Uz mali servis zamenjen je i lezaj prednjeg desnog tocka, dobio je malo lufta, a nije se cuo uopste, sve ukupno 23.000 din. Uz to majstor je pretresao auto zbog predstojeceg letovanja, ali i zbog haosa od sinoc sa obilnim padavinama. Kakav sam baksuz sinoc sam se u tacno 20h nasao na iskljucenju za Zemun sa AP kod pumpe Zmaj, za svoj vek ja onakve padavine nisam video....uglavnom malo po malo, mic po mic stigao sam na 10m od prvog semafora (raskrsnica za Plave Horizonte, Zemunci i Beogradjani znaju o cemu pricam), haos, guzva, sigurnih 50 cm vode, ja u krajnjoj desnoj traci (ona najniza) vidim da je vrag odneo salu i polako se prebacim do razdelnog ostrva, nekako ga prejasim bez puno dvoumljenja, jer ili cu ostetiti branik i plasnike odozdo i mozda sajtne ili ostajem tu u vodi poplavljen i posle u sustini mogu auto da bacim.....uglavnom prkrstim se i krenem preko ostrva, predjem ga skoro pa ista kolicina vode i u suprotnom smeru, polako dodjem do parkinga Tempa Kvantas izadjem napolje i vidim da sve stoji na svom mestu, imam jedno ostecenje na desnoj sajtni (bilo je tu i ranije, tako je dosao ali sad je malo vece), resetke u braniku pune trave i djubreta i nazuljao sam malo hladnjak goriva, ali nije probijen, sve ostalo je na svom mestu. Primetio sam da mi je vlazan tepih kod nogu suvozaca i malo iza suvozaca, oteracu ga sutra kod ovih sto rade dubinsko pranje da usisaju vodu kako bi se lakse osusio. Na slikama se vidi dokle je bio nivo vode. Inace dijagnostka kaze da nema nikakvih gresaka, poslednja regeneracija je bila pre 240km ili vremenski 444 min (7.4h), radi je na nekih 650-700km, poslednjih 18 komada su bile bez prekida, uspesne. Opran, susi se na suncu. To mu je to za sada.
  9. Today
  10. @totti Da li je realno da je takav haos bio na Kosi? Dok nisam kupio ovo novo, skoro 12 god sam ziveo (doduse ovamo blize, odmah iza terena 11. Aprila i Karingtonki). Prosto mi je neverovatno da tu na brdu moze da bude takav zacep i poplava . @ISV_01 Uzas, jbt... Kao i ono zestoko nevreme prethodne subote, najvise su naje*ali NBG i Zemun, kod mene je bilo izvaljenih stabala koliko volis...
  11. Ford Bronco zvanično dolazi u Evropu, ali samo u ograničenom broju Ford je i zvanično potvrdio da će se novi Bronco prodavati i u Evropi. Pridružujući se Mustangu i Exsploreru kao modelima dizajniranim i napravljenim za američko tržište dostupnim i na Starom kontinentu, novi Bronco će se naći u Fordovim prodajnim salonima u Evropi od kraja sledeće godine. Nažalost, Bronco će se prodavati u Evropi u ''strogo ograničenom broju'', iako nije poznato šta to tačno znači, navodi Motor1. Ono što sa sigurnošću znamo je, međutim, da će robusni SUV biti dostupan samo na evropskim tržištima sa levim volanom od trećeg kvartala 2023. ''Bronco je Fordov najčvršći i najsvestraniji terenski automobil, a nova generacija spaja DNK originala sa najnovijim tehnologijama upravljanja na terenu i širokim spektrom dodatne opreme kako bi stvorila novu off-road ikonu'', kaže Matthias Tonn iz Ford of Europe i dodaje ''posle ogromnog uspeha novog Bronca u SAD, oduševljeni smo što donosimo deo duha avanture našim kupcima u Evropi.'' Ford još nije spreman da otkrije bilo kakve tehničke detalje u vezi sa evropskom verzijom Bronca. Proizvođač samo kaže da će se prodavati isključivo kao vozilo sa četiri vrata, ali nema informacija o nivoima opreme i cenama. Poznato je, međutim, da će standardna oprema uključivati elemente poput Bang & Olufsen premium audio sistema sa 10 zvučnika i sabvufera, kameru od 360 stepeni i ekran od 12 inča za infotainment sistem sa Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću. Što se tiče terenskih sposobnosti, Ford kaže da će Bronco doći u Evropu sa standardnim zadnjim diferencijalom sa zaključavanjem i opcionim prednjim diferencijalom sa blokadom. Ford takođe obećava da će biti dostupan širok izbor dodatne opreme za Bronco. To uključuje poboljšane sisteme osvetljenja, zadnji šator, krovni šator, bočne tende, krovne šine i namenske nosače za skije, bicikle i krovne kutije. preuzeto sa - Auto Blog
  12. znam da nema oka, nego sam mislio na običnu komunalnu znam da operišu u westu 65 i samo pišu kazne ovih dana
  13. Eto, ja nisam... i? 100 ljudi 100 ćudi... a svakako bi bolje (za njih) bilo da su napisali jasnije. Ono na čemu ti insistiraš - da su te obmanuli - je realno glupost od tvrdnje. Posle sagledavanja njihove promo ponude nisi ti pomislio da je njihov auto jeftiniji nego što jeste (pa poleteo da ga kupiš kad ono auto skuplji = obmana), već si ti zaključio da je njihov auto skuplji nego što jeste. Nemaš ti tu nikakvu štetu, nego je imaju oni što im ljudi (koji vide ponudu) pomisle da je auto dosta skuplji nego što stvarno košta. Nego eto... ljut si jer kriju Tonale do 11.07. iako su im stigli pa pričaš stvari za koje znaš da nisu tačne (jer znaš koliko stvarno košta Tonale).
  14. Ja sam pitao pri zakazivanju šta planiraju da rade, pita koliko km, 30.000, ''aj ne moraš sad svećice''
  15. Robotaxiji se ''pobunili'' i blokirali saobraćajnicu U pitanju su robotaxiji Cruise koji saobraćaju ulicama San Franciska. Kako pokazuju fotografije objavljene na Reddit-u, nekoliko autonomnih robotaxi vozila se grupisalo iz nepoznatog razloga i zatim se zaustavilo na raskrsnici. Zaustavili su se tako da je saobraćaj bio blokiran, a olakšavajuća okolnost je da se to dogodilo oko ponoći kad je saobraćaj osetno ređi. 20 minuta kasnije na lokaciju su stigli zaposlenii kompanije, koji su zatim morali da pomere svako pojedinačno vozilo. Portparol kompanije je za Tech Crunch izjavio: ''Imali smo ranije ovog vikenda slučaj da su se naša vozila grupisala. Sve je rešeno i niko nije povređen, pa se izvinjavamo svima za ovu neprijatnost.'' Ovo nije prvi slučaj da su robotaxi vozila otkazala poslušnost. Pre nekoliko nedelja jedan robotaxi je nakratko blokirao vatrogasno vozilo na intervenciji. Cruise u saobraćaju ima 30 robotaxija, limitirani su na maksimalnu brzinu od 48 km/h, a saobraćaju između 6 ujutro i 10 uveče. Ne smeju da se kreću autoputem, kao ni u uslovima smanjene vidljivosti. Cruise već godinama testira autonomna vozila na ulicama američkog grada, a odnedavno nudi i komercijalnu uslugu prevoza. Radi se o robotaxi vozilima koja potpuno samostalno upravljaju, bez odgovorne osobe za upravljačem koja bi pratila kretanje vozila sa mogućnošću da odmah koriguje neku grešku. preuzeto sa - Auto Blog
  16. I posle mi neko kaže da je Borča podvodna, ni jedne bare nije bilo sinoć
  17. zamenjeno kociono ulje (bilo lose na ispitivanju) , ulje menjaca (ono i nije bilo lose) i ulje u diferencijalu (koje nije menjano nikad izgleda - pretvorilo se u neku sivu mast maltene) .......... .
  18. Pozz Ljudi, Znam da nisam dugo pisao u mojoj temi(od kad sam kupio Kakanog),ali večina stvari je bila OK. Znam da sam više aktivan u temi funny-photos,ali ja idem logikom da je bolje da se nasmejem,nego da kukam(što sada moram da menjam),a ako mogu da pomognem(što se tiče automobila,jako malo) ja ću da pomognem. Zamolio bi Vas,sve kolege sa foruma(naročito iz Novog Sada),da mi preporučite "krštenog/normalnog" mehaničara u Novom Sadu koji održava Fiat-e. Nadam se da i u Novom Sadu ima neko kao Goran sa Altine/Zemuna(kojega 99% hvale koji idu kod njega),jer mi je daleko da idem kod njega na servis. Pošto sam danas platio Stojanovu "njihov harač"(plus što sam registraciju platio karticom,a tek sutra posledpodne mogu doći po nalepnicu,što sam do sada imao isti dan). Hoću da vam prikažem koliko me došao servis. Ulje motorno SHELL 5W30 3.5 litara 4550,00 Filter ulja 1200,00 Filter vazduha 2200,00 Filter kabine 2450,00 Set lanca 13900,00 Pumpa vode 9930,00 Usluga 21600,00 UKUPNO = 55830,00 Produženje registracije iznosi 21000,00 Plus još nekih 600-700 din na novu saobraćajnu(što i nije strašno) Ja lično mislim da su me "ošišali"(vesela budala bio,vesale budala ostao),ali to i nije toliki problem,nego što me nitko nije ni pitao da li imam još nekakvih problema sa kolima,što se doslovno žena koja radi na registracijama izderala na mene jer nisam doneo keš(znam moja greška opet,a možda je i ona u PMS-u,iako po godinama teško da to ima-jbg opet sam papučar,ali i ona živi od mušterija kao što sam ja). Zato bi opet zamolio,ako netko zna "normalnog" mehaničara u Novom Sadu(ne treba on da mi dolazi na slavi,pije cugu samnom itd..)već jednostavno da mi popravi/servisira kola,uhhh a možda i tražim previše u svetu kojem živimo.
  19. Sad me zvao moj dobar drug "lizingaš" I čovek je onu ponudu matematički razumeo na isti način kao i ja ( da je ukupna vrednost plaćanja po rentu ili lizingu preko 56 hiljada ). Čovek je inače član Izvršnog odbora lizing firme. Ali, očito, džaba mu njegov IQ i znanje za pravilno razumevanje marketinga Alfe
  20. @totti Aaaa, jesi li imao i amfibije ?
  21. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  22. Iran, Rusija i Turska razmatraju zajednički program za dizajn i proizvodnju automobila Zvaničnici autoindustrije iz Irana, Rusije i Turske razmatraju zajednički program za dizajn i proizvodnju automobila, prenosi Radio Slobodna Evropa pozivajući se na iranske državne medije. ''Postoji velika mogućnost za tripartitnu saradnju proizvođača automobila tri zemlje. One mogu da zauzmu veliki deo tržišta'', izjavio je šef iranske Asocijacije proizvođača autodelova Mohamadreza Nadžafi-Maneš. Kako prenosi Beta, on je rekao da je predlog prvo iznela Turska, a da je Rusija ''zainteresovana''. Mnogi proizvođači automobila sa Zapada tokom prošle dve decenije pokrenuli su proizvodnju automobila u Rusiji, ali se od početka ruske invazije na Ukrajinu većina povukla. Zapadne zemlje uvele su Rusiji sankcije, koje ometaju autoindustriju te zemlje. SAD su se 2018. povukle iz sporazuma o iranskom nuklearnom programu i iste godine ponovo uvele oštre sankcije Iranu. preuzeto sa - Auto Blog
  23. Apsolutno tacno, nazalost... Samo sto se masovnom novogradnjom stanje samo pogorsava, bez ikakve promene infrastrukture u najvecem delu grada. Kod mene u kraju (porodicna gradnja, miran kraj u zelenilu), max 3 sprata, a nice zgrada sa 8 spratova i 2 bloka/ulaza, zvanicno 180 stanova. 180 porodica, sigurno bar 200 vozila... A bice tu naravno i neki povuceni sprat ili neka legalizacija potkrovlja/garaza. Gradi ih se jos u blizoj okolini, a naravno da sve zivo od infrastrukture ostaje isto, uzas. Da ne pricam o delovima grada koji su zatrpani novogradnjom, gradilistima, sutom, kamionima i koji bukvalno vise ne lice na sebe. Nije ni cudo sto onda vec prva kisa napravi kolaps.
  24. Bentley Bentayga Equestrian Collection Bentley Mulliner odeljenje nastavlja da izbacuje specijalna izdanja za odabrane kupce iz različitih delova sveta. Najnoviji primer je Equestrian Collection, sa ograničenim brojem od deset jedinica Bentayga rezervisanih za Belgiju. Kao što ime sugeriše, nova serija je naručena da proslavi svet konjičkog sporta u Belgiji. Zato je tema inspirisana konjima i umetnošću skakanja. Specijalna Bentayga je ofarbana u jedinstvenu Spectre nijansu eksterijera, u kombinaciji sa setom crnih točkova od 22 inča sa deset kraka, akcentima od ugljeničnih vlakana i posebnom značkom na C-stubu. Potonji je simbol Stephex Mastersa, sa narandžastom grafikom koja prikazuje glave dva konja. Isti amblem se može naći na naslonima sedišta i jastucima unutar kabine. Mulliner je odabrao boju Burnt Oak za presvlake od fine kože, sa kontrastnim mandarinskim šavovima. Pored sedišta, šara u obliku dijamanta se može naći i na umecima na vratima. Još jedan jedinstveni detalj je natpis ''Belgian Equestrian Collection'' na furniru kontrolne table. Naravno, svaki od deset primerak može biti dodatno personalizovan od strane vlasnika u saradnji sa Mullinerom, dajući prednost upotrebi održivih materijala. Svi primerci belgijske kolekcije su bazirani na verziji Bentayga V8. To znači da su opremljeni 4.0 V8 twin-turbo motorom sa 550 KS i 770 Nm obrtnog momenta. Snaga se šalje na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog menjača. Oni koji su zainteresovani za kupovinu jednog od deset primeraka bi trebalo da posete zastupstva u Antverpenu, Briselu i Knokeu. SUV će biti predstavljen tokom briselskog Stephex Masters takmičenja, koje se održava od 24. do 28. avgusta. preuzeto sa - Auto Blog
  25. @MiloshBg Ah, 10 ak dana posle servisa treba da putujem ... a kada god neko nešto popravlja što već radi, onda je veća šansa da nešto pokvare nego da ostane isto Šta da se radi, neka menjaju ... Prošle godine na servisu su mi zaboravili da zavrnu neki šraf, što drži usisnik vazduha zveči nešto, povadio sam sve iz kaseta, fioka, polica, tek na kraju sam otvorio haubu i zavrnuo šraf Nema to veze sa servisom, svaki, ovlašćeni, neovlašćeni, Žika u garaži, svi su isti ...
  26. Treba imati u vidu da u toj ponudi (iznos rate) mora biti uključena i zarada Banke/Lizing kuće, tj. kamata... tako da ako je po cenovniku npr. 37k evra ne može i ukupno plaćanje po ponudi biti 37k evra, već ipak malo više od toga jer je uključena i zarada Banke/Lizing kuće. Svakako ne naravno ni blizu do 56k evra...
  27. Ne, ne, ne manjajte sada ništa Poslao sam tu ponudu jednom dobrom drugu sa IQ oko 155-160, koji je na svetskom prvenstvu zagonetača pre par godina u klasi "seniora" ( svi iznad 50 godina ) bio u TOP 3 u Pekingu. A pošto radi u lizingu, možda će on pravilno razumeti Ja sam ipak u klasi onog američkog predsednika, sa IQ oko 80 i to ako Bog da
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...