Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Tebi greje kabinu, ali motor ne Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  3. Tako i kod drugara bilo, obori je na 0 a greje odlicno Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  4. Grejanje kida... Greje odma sto mi se svdija, nevezano od temperature motora koja ne prelazi 1/4. Porucio sam mali termostat jer uglavnom on pravi problem, pa cemo videti od nedelje da li ce se i to srediti. Ali grejanje je stvarno biiip
  5. Inace, za svakoga ko se dvoumio ili nema informacije, NB laser su sjajne, svetle za sve pare i za svaku su preporuku. Jedino je diskutabilno koliko ce trajati. S obzirom da imam dnevna LED svetla, verujem da ce potrajati dovoljno da se ne kajem. Inace, svetle mnogo belje svetlo tako da se slazu sa LED pozicijama sto me je ranije nerviralo jer su LED klasicna hladno bela a oborena klasicno toplo belo. Evo kako to izgleda na putu( izvinjavam se sto slika nije kvalitetnija). Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  6. Red Bull odabrao Ferrari za svoje pilote u DTM programu Red bull puleni Aleks Albon i Lijam Loson voziće Ferrari 488 GT3 u DTM sezoni 2021. Austrijska kompanija odlučila je da se vrati u kategoriju od ove godine baziranu na GT3 pravilima, piše Serbiaring.com. Pre manje od nedelju dana, Red bul je saopštio da će Albonu omogućiti startove tokom odabranih DTM vikenda, onda kada nema obaveza kao test, zamenski ili vozač u simulatoru F1 tima. Albon je 2020. godinu proveo kao timski kolega Maksa Ferstapena u Red Bull Racingu, ali na na tom mestu nije i zadržan već je u ekipu pozvan Serhio Peres. Za razliku od Tajlanđanina, novozelandski Red Bull junior Loson imaće punu DTM kampanju u 2021, verovatno paralelnu sa onom u F2 timu Hajtek GP (Hitech GP). Najavljujući ulazak u DTM GT3 standarda, Red Bull nije pominjao koji će model automobila voziti njegovi trkači, ali se sada tvrdi da će sprava izbora biti Ferrari 488 GT3. Honda NSX GT3 delovala je kao logičniji izbor s obzirom na to da Japanci motorima snabdevaju Red Bull F1 tim, ali ovaj proizvođač ne vidi naročitu marketinšku vrednost u DTM-u. To je bilo očigledno i u dvogodišnjoj epohi Klase 1, kada je Honda imala već gotov NSX-GT iz domicilnog Super GT šampionata i mogla je da ga prijavi za DTM, ali to ipak nije učinila. Aston Martin nije bio opcija za Red Bull budući da su se kuće razišle u Formuli 1, a i britanski brend je sve tešnje povezan sa Mercedesom. Još nije poznato koji bi tim servisirao par Red Bull Ferarja na DTM sceni. U tom kontekstu, pomenut je italijanski AF Corse, inače tesno povezan sa Ferarijem u izvođenju WEC GT programa. Međutim, te i druge obaveze čine ovu kombinaciju teže ostvarivom, bez obzira na finansije Red Bull-a.Timovi Motopark, Karlin i DAMS, u koje su ranije smeštani Red Bull juniori u nižim formula kategorijama nisu zainteresovani za DTM projekat. Ko će se trkati na onim DTM rundama koje će Albon morati da preskoči treba da bude saopšteno u bliskoj budućnosti. Portal Motorsport.com izašao je s tezom da je prvi kandidat za to sedište Nik Kasidi. Novozelanđanin je izgradio sjajnu karijeru u Japanu gde je osvojio F3, Super Formulu i Super GT titule. On već uživa Red Bull podršku, a predstoji mu debi sezona u Formuli E. Kasidi je za volanom Lexusa osvojio prvu od dve zajedničke Super GT/DTM trke na Fudži spidveju 2019. a GT3 automobil Ferarija vozio je prilikom nastupa na Spa 24H i 10 sati Suzuke. Ako se Kasidijeve Formula E i DTM obaveze ''sudare'', Red Bull će morati da se osloni na nekog od trkača iz svog bogatog pula. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Today
  8. odlicno izgleda ovako spustena, uskoro cu i ja 2-3cm dole kakav je utisak u voznji kada je spustena?
  9. Felne 4x98 od 16 inca za vecinu fiat modela. Felne su u super stanju sa malim tragovima koriscenja. Nisu krive niti varene. Poseduju sva 4 cepa Svaka provera je moguca. Zainteresovani nek se jave na 0648812255
  10. Challenger SRT Hellcat-a zaustavio betonski stub Želja za brzom vožnjom, u kombinaciji sa stotinama konja ispod haube i neiskustvom onog koji sedi za upravljačem, uzrok su brojnih udesa. U tome prednjače vozači ''muscle car'' modela, kao što je Ford Mustang. Ovog puta u glavnoj ulozi je bio vlasnik Dodge Challengera SRT Hellcat iz Arizone koji je pri velikoj brzini izgubio kontrolu nad automobilom, izleteo na trotoar i udario u dva potporna betonska stuba. Pešak koji je u tom trenutku prolazio ulicom za dlaku je izbegao pomahnitalo vozilo, a srećno je prošao i sam vozač koji nije teže povređen. Nakon udesa je tvrdio da su ga izdale kočnice a da li je zaista bilo tako, pokazaće istraga. Inače, Dodge Challenger SRT Hellcat za pogon koristi 6.2 V8 sa čak 707 konjskih snaga i 880 Nm, pa ovaj auto zbog svoje ogromne snage definitivno nije za svakog. Motor je povezan sa osmobrzinskim automatskim menjačem uz čiju pomoć automobil iz mesta do brzine od 96 km/h (60 milja na sat) stiže za samo 3.7 sekundi. Prema fabričkim podacima, maksimalna brzina iznosi čak 328 km/h.
  11. Milicija 1975, radarska kontrola Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  12. Porsche 718 Cayman GT4 sa Akrapovič izduvnim sistemom Izduvni sistem je 8.2 kg lakši od standardnog i zaslužan je za dodatnih 15.7KS i 43 Nm (pa 4.0 motor ima ukupno 436KS i 463 Nm):
  13. Prestala proizvodnja Honde HR-V za evropsko tržište Pojedini mediji pišu da je Honda na britanskom tržištu prestala da nudi aktuelni crossover HR-V, kao i da će se to verovatno uskoro desiti i u drugim evropskom zemljama. Ovaj manji SUV se više ne nalazi na Hondinom britanskom sajtu, pa se tamošnjim kupcima sada nude modeli Jazz, CR-V, Civic, NSX i električna Honda e. U vesti se navodi da je proizvodnja Honde CR-V za evropsko tržište prestala krajem decembra 2020. godine, ali i da se na lagerima još uvek nalazi određena količina ovog modela. HR-V se i dalje može naći na tržištima kao što su nemačko, špansko, italijansko i francusko. Treba napomenuti da će HR-V kasnije ove godine dobiti naslednika koji će se značajno razlikovati od prethodnika, a imaće samo elektrifikovane pogonske sisteme. preuzeto sa - Auto Blog
  14. MRS Oficina predstavlja Kawasaki W800 sređen po meri Kawasaki je od radionice MRS Oficina naručio izradu posebnog W800, a konačni rezultat je oduševio svojim izgledom. MRS Oficina se nalazi u Parizu i blisko sarađuje sa francuskom filijalom japanske kompanije, koja im je i poverila ovu misiju. Imajući u vidu budžet na raspolaganju, kao i stil, MRS Oficina je W800 dala svež izgled koji definitivno neće ostati neprimećen. Ovaj W800 po meri je zadržao paralelni tvin agregat zapremine 773 kubika, što znači da na raspolaganju i dalje ima oko 50 KS i 63 Nm obrtnog momenta. Izduvni sistem je radikalno promenjen i skraćen, pa je motocikl dobio skrembler izgled. A i novi prigušivači su tu. Ram je takođe ostao nepromenjen, uz neke manje izmene napravljene kako bi se napravilo mesta za dodatni rezervoar za gorivo, smešten ispod sedišta. Neke od promena koje je MRS Oficina odradila su: skraćena zadnja viljuška, sređena instrument tabla, skraćen i sužen rezervoar za gorivo (uz pomenuti dodatni), Ohlins amortizeri, kao i Showa viljuške napred. Što se boje tiče, MRS Oficina je inspiraciju našla na KX500, motociklu iz osamdesetih godina prošlog veka. Broj jedan na tablicama je omaž Eliju Tomaku, vozaču Kawasaki tima u AMA superkros šampionatu. Dosta pažnje je posvećeno izradi ovog motocikla. I mada je velika verovatnoća da ga nećemo videti na drumu, svakako je pravi lepotan. preuzeto sa - Auto Blog
  15. Trebam kod za Fiat Stilo Visteon part no 2FCF-18C838-AE Serial no M002885 Fiat part no 735296994
  16. @horvat izgleda da je ipak ista platforma kao Opel Cascada, sad našao na netu
  17. Spajanje kompanija FCA i PSA je završeno Spajanje kompanija Peugeot S.A. (PSA grupa) i Fiat-Chrysler Automobiles N.V (FCA) koje vodi ka formiranju kompanije Stellantis, danas stupa na snagu. Kao što je prethodno najavljeno, trgovanje običnim akcijama kompanije Stellantis će početi u ponedeljak 18.01.2021. godine na Euronext berzi u Parizu, berzi Mercato Telematico Azionario u Milanu, i u utorak, 19.01.2021. godine na Njujorškoj berzi pod berzanskom oznakom ''STLA''.
  18. Jel ovo bese onaj Chrysler Sebring? Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Mislio sam da sam po tom pitanju bio najgori od sve dece - ali stizete me, a izgleda i prestizete . Da Puntic i dalje lepo sluzi, dok ne resis da menjas .
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...