Jump to content
FAS Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ja bih pre svega skinuo klemu na par minuta. Proverio bih mase (-) na svim "čvorištima" . Instrument tabla, pumpa i motorni prostor. Verovatno je negde oksidacije napravila veću otpornost. Proverio i osiguračke kutije. Ako se ne popravi stanje onda bih preduzeo sve ove pobrojane stvari.
  3. Today
  4. Yesterday
  5. Bentley ima novog šefa dizajna Bentley je imenovao Robina Pejdža za svog novog šefa dizajna dok se Tobias Sulman sprema da napusti marku i traži druge mogućnosti. Pejdž je nedavno bio šef globalnog dizajna i korisničkog iskustva (UX) u Volvou, gde je bio odgovoran za oblikovanje električnih automobila švedskog brenda. On je takođe bio šef dizajna enterijera u Bentleyu između 2001. i 2013. godine, nadgledajući modele kao što su Continental GT prve generacije i State Limousine. Kada Pejdž zameni Sulmana 1. septembra, on će imati zadatak da oblikuje Bentley električne automobile, od kojih bi pet trebalo da bude lansirano za pet godina od 2025. Pejdž mavodi: ''Pošto sam 17 godina radio u Bentleyu, uvek sam imao jaku vezu sa brendom i pomno sam držao na oku njegovu evoluciju. Vratiti se i imati priliku da pomognem u postavljanju jezika dizajna za prve Bentley BEV, redefinisanje pravila uz zadržavanje kontinuiteta u prošlosti i sadašnjosti, jeste izazov koji imam privilegiju da vodim.'' Predsednik i izvršni direktor Adrian Holmark rekao je za Pejdža: ''On se pridružuje u vreme kada oblikujemo još veću priču dok ubrzavamo naš put ka potpunoj elektrifikaciji do 2030. godine. Njegova prethodna iskustva iz inovativnog dizajna automobila, u kombinaciji sa snažnim razumevanjem brenda Bentley, znači da je savršeno pozicioniran da nam omogući da ostvarimo naše buduće ambicije kao lidera u održivoj luksuznoj mobilnosti.'' Holmark je nedavno otkrio Autocaru da će se Bentley električna paleta sastojati od automobila koje poznajemo danas - Flying Spur, Bentayga, Continental GT i GTC - plus novi model. Dodao je da će oni biti ''lako prepoznatljivi'' dok se i dalje razvija jezik dizajna brenda. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Bas je uzivanje gledati taj sklad i povezanost. Gledajuci ovo shvatam da ne treba da se pitamo sto nam se javlja neki problem na autu vec da treba da se cudimo ako sve funkcionise Pogotovo na mom, kupljenom polovnom, zapustenom, neodrzavanom i, hajde, zamenio sam nekoliko delova i on, posle 400000 km takvog tretmana radi sasvim lepo. Cudooo Razmisljam ko je osmislio ovaj klip, nekako mi ne lici na Japanca a opet ne verujem da zaposljavaju Evropljane
  7. Poziciju da zalomiš? E pa ti si baš maler. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  8. ThrottleHouse: BMW M2 vs Audi RS3 M2 lako spaljuje gume sa svojih 460 konja iz twin-turbo motora sa rednih 6 cilindara, ali je značajno teži od RS3 koji je još i sa pogonom na svim točkovima. Da li će Audi moći da nadmaši novi BMW M2 na stazi? Ili na pravcu?
  9. Jes, jes.... Lagano... dok ne zalomis sijalicu pa upadne u far, pa moras da skines far da izvadis vrh sijalice, a moras da skines branik da skines far.... Nije bitno kako znam.
  10. BMW X5 i X6 sa novim dizelašem BMW X5 i X6 će od avgusta dobiti novi šestocilindrični dizel motor, a te verzije će nositi oznaku xDrive40d. U pitanju je 3.0 turbo-dizel motor koji dobija i 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju, za smanjenje potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova. Snaga iznosi 352KS i 720 Nm, a oba automobila su dostupna samo sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Oba automobila od 0 do 100 km/h ubrzavaju za 5.5 sekundi, a što se tiče potrošnje goriva BMW X6 xDrive40d troši 7.1-8.2 l/100 km dok BMW X5 xDrive40d ima potrošnju 7.3-8.4 l/100 km. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Opel je jedini brend Stellantisa koji će učestvovati na sajmu automobila u Minhenu Stellantis ima 14 automobilskih brendova, ali Opel će biti jedini od njih koji će učestvovati na septembarskom IAA Mobility sajmu u Minhenu. To je za nemački Automobilwoche potvrdio i portparol Stellantisa. Opel će izložiti nekoliko električnih vozila na sajmu u Minhenu, uključujući Astru Sports Tourer Electric i Corsu Electric. Treći ''za sada ostaje iznenađenje'', rekao je portparol. Obnovljena Corsa Electric je prikazana ranije ove nedelje, a biće dostupna i u verziji sa više snage, dužim dometom i modifikovanim izgledom. Najviše se ističe takozvani Vizor prednji deo, već primenjen na Astri, Grandlandu i Crosslandu. Farovi se sada opciono mogu naručiti i kao Matrix-LED jedinice, a izmena ima i na branicima i točkovima. Opel je za unutrašnjost predvideo nove dezene sedišta, kao i novi dizajn volana. Potpuno digitalni kokpit sa novim infotainment sistemom od 10.0-inča je takođe dostupan. Integrisana Snapdragon Cockpit platforma kompanije Qualcomm Technologies omogućava poboljšani grafički prikaz sa funkcijama veštačke inteligencije, uz prirodno prepoznavanje govora preko ''Hey Opel''. Tu su i sistemi pomoći dizajnirani da vožnju i manevrisanje učine opuštenijim. Ponuda se kreće od nove panoramske kamere za vožnju unazad preko inteligentnog regulatora brzine do sistema upozorenja na prednji sudar sa automatskim kočenjem i detekcijom pešaka. Corsa Electric će se nuditi sa 136 KS i WLTP dometom od 357 km, ali i u jačoj varijanti sa 156 KS, povećanom baterijom od 54 kWh (bruto) i dometom od 402 km. Baterija se može napuniti od 20% do 80% za 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog
  12. Malo automobilske umetnosti - Pogledajte kako funkcioniše V6 motor iz Nissan Z Coupea Nissanov Z model je svojevrsna legenda, a upravo je zaživela nova generacija, koja osim lepog, retro dizajna donosi i proverene sastojke - ručni menjač i V6 motor. U pokušaju da Z Coupe učine marketinški vidljivijim, Nissanovi stručnjaci malo su se poigrali s motorom opremljenim sa dva turbo punjača. Neki metalni delovi su zamenjeni prozirnom smolom. Neke komponente su hromirane, a druge su dobile posebnu boju kako bi bile vidljivije. Inače, motor razvija 400 KS, a nažalost lokalnih ljubitelja sportskih automobila novi Zed je dostupan u gotovo celom svetu osim Evrope. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Okupljanje u nedelju 28.05.2023. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza): Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527).
  14. Menja se zatvorenih očiju Sent from my 2203129G using Tapatalk
  15. @city Dao bih ti ja da zamenis bilo koju sijalicu na Stilu, za pocetak recimo sa vozacke strane . Pa bi onda pevao koja je boza za prilaz na Bravu . Sa one druge suvozacke strane mozes tek kolo da igras oko fara. Tip za vracanje nazad - upalis poziciju i tako iznutra osvetlis far i lako vratis nosac sijalice u leziste.
  16. dach@

    F1: Monako 2023

    Monako nekad i sad
  17. Pozicije su lagane, kratko je izazovnije, ali sam i njega menjao (više puta, dok nisu legli xenoni)
  18. Ajd probacu, video sam gde je sijalica, ako moze da se izvuce zamenicu je.
  19. Ja samo da dopunim za neke koje prate temu, a možda nemaju matrix! I da skrenem pažnju da ne ispisuje poruku za kratka svetla!
  20. Kao sto sam ti i rekao, sta prvo crkava . Pozicija i osvetljenje tablice, tj. T10. Kakav crni majstor, boza je za zamenu. Sijalica pozicije ti je locirana u reflektoru dugog svetla. Skini gumeni poklopac dugog svetla i samo povuci unazad nosac sijalice. Izvuces staru, ubodes novu, vratis sve na mesto i to je sva pamet. U pitanju je, kao sto rekoh, ubodna T10 od 5W. Imao sam caleta Brava. Odnosno Stila sa istim tim monohromatskim ekranom . Samo sam coveku pomenuo da na Matrixu koji ima, uz iscrtanu lampicu, procita i pratecu poruku. Nisam nigde napisao da tu poruku ne ispisuje i obican monohromatski ekran . Btw, na takvoj verziji, tabla ima zasebno polje i lampicu za ovaj slucaj, dok Matrix iscrta odgovarajuce simbole.
  21. Modus ? 1.2L, 75ks, malisan, sa fino prostora... ono jes... francuz [emoji1] Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  22. Prilicno velika Znaci, kod majstora, taman cu kupiti sijalicu kod njega pa nek i zameni
  23. OMP

    F1: Monako 2023

    Steta sto Alo ne uze pol ali ostaje nada da navata maxa na startu.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...