Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pozdrav druže, Tačno je problem bio jer je podešavanje bilo na km/L. U podešavanjima u delu "Consumption" prebačeno na L/ 100km i sve fercera kako treba sad (pokazuje da je prosek potrošnje 6.0 L/ 100km i normalne vrednosti Instant consumption). Hvala puno na pomoci i ne zameri, svez sam vlasnik Fiat Bravo modela pa ga tek upoznajem Hvala i svima ostalima na detaljnim opservacijama, prava ste ekipa ;)
  3. Otac prodaje 225/60 R17 letnje Hankook gume, skoro pa nevozene (auto dosao sa njima), moji ga vozali cca 200 km. DOT 1620 Cena 160E i prodaju se iskljucivo sve 4. Nista buseno, defektno, kupili All season pa su visak. Kontakt 064-142-7-222 Zoran
  4. Planira se odustajanje od stroge Euro 7 norme? Najave Evropske komisije su zabrinule mnoge proizvođače automobila, a pogotovo nemačke koji imaju velike SUV-ove sa dizel i benzinskim motorima. Govorimo o strogom emisijskom standardu Euro 7 predviđenom za 2025. godinu. Sa najavljenim ograničenjima izduvnih gasova na pojedinim vozilima od 30 do samo 10 mg/km azotnih oksida to bi bio praktično kraj motora sa unutrašnjim sagorevanjem jer je granica rigorozna, a i sama mogućnost greške mernih uređaja je oko 30 mg/km azotnih oksida. Na tržištu bi ostali samo električni automobili. U novom pismu preporuke, savetodavno telo EU-a Savetodavna grupa za norme i emisije vozila (AVGES) se ipak ograđuje od utopijskih ciljeva, koje su neki stručnjaci iz industrije opisali kao objavu rata. Očigledno je dugoročno rešenje smanjenje upotrebe fosilnih goriva i sa vremenom razvoj sintetičkih goriva. Najmoderniji automobili već su višestruko ispod trenutnih graničnih vrednosti norme Euro-6d. Norma Euro 7 bi zato trebalo da postane ostvariv daljnji razvoj norme Euro 6d. Preporuka AVGES-a je samo preporuka, a ne konačna odluka. Međutim, izjava ove grupe je najava odluke koja sledi i sigurno nije došla bez prethodnih konsultacija sa svim političkim telima EU. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Prenji amorti kod mene su Monroe 6300 din/kom, solje su 20e kom, lezaj solje je oko 6e komad. Sasch (4400din/kom) cu nazad staviti ovih dana. Nosaci su lemforder i akron nemam problema sa njima veruj mi stavi bilo koji. I meni je prednji desni procureo bio tako da ono
  6. Autogefuhl: Test Škoda Enyaq iV Ovaj potpuno električni auto je dostupan u tri varijante veličine baterije: 52kWh, 58kWh i 77kWh. Premala je razlika između prve dve, tako da su tu ustvari dve opcije kad je baterija u pitanju. Snaga je od 150 do 300 konja:
  7. Murinjo se pobunio protiv Superlige, pa istog časa dobio otkaz Da su neka mirnija fudbalska vremena, vest dana bi svakako glasila: ''Žoze Murinjo dobio otkaz''. Međutim, ''Žoze Murinjo dobio otkaz jer je odbio da izvede tim na teren'' je vest koja je izgleda tačnija, a koja najbolje oslikava šta se trenutno dešava u evropskom fudbalu, jer je posledica haosa koji je nastao minule noći. Dvanaest velikih evropskih klubova, među njima i Totenhem, rešili su da oforme svoje ''takmičenje za elitu'' - Evropsku Superligu - čime su narušili višedecenijsku tradiciju da kroz Kup evropskih šampiona, kasnije Ligu šampiona, evropski timovi u takmičenju otvorenog tipa pokušavaju da ostvaruju svoje snove. Kada je jutros saznao šta su gazde kluba u kome radi odlučile, da se pridruže ''odmetnicima'' i tako sahrane Ligu šampiona, ali i čitav koncept otvorenosti fudbala za sve koji maštaju da naprave podvige, pobede nepodive i kao autsajderi grabe ka snovima, ''Posebni'' je uradio nešto posebno. Odbio je da izvede tim na teren. Tako glase tvrdnje nekoliko engleskih novinara, među njima i ''fudbalskog TV prezentera'' Spensera Ovena, koji je istakao da je upravo takvo ponašanje portugalskog stručnjaka dovelo do nagle odluke uprave da Murinju uruči otkaz. Sam Totenhem je, u klupskom saopštenju, istakao uobičajene stvari za situacije kada dođe do prevremenog raskida saradnje, da se ''treneru zahvaljuje na svemu učinjenom'', da svi u klubu ''cene uloženi trud'', ali informacija o Murinjovom postupku na treningu, iako još uvek nepotvrđena od samog Portugalca, nekog od njegovih otpušenih saradnika ili samih igrača ''pevaca'' - za tili čas je obišla planetu. Već se javljaju i oni koji tvrde da će Žoza ''večno pozdravljati'' zbog govog poteza...hvale ga i oni koji ga nikada nisu podnosili kao trenera, a ima i duhovitih koji, uz snimke ljudi sa suzama u očima, pokazuju koliko ''pravi ljubitelji fudbala'' cene odluku portugalskog stručnjaka. Naravno, zvanična verzija Murinjovog otkaza je da su kao razlog za ovu odluku čelnici uzeli činjenicu da su ''pevci'' tek sedmi u prvenstvu Engleske. Totenhem je pre 17 meseci odlučio da baš Portugalac nasledi Maurisija Poketina na mestu trenera, ali je od tog novembra 2019. stigao samo do šestog mesta u Premijer ligi prošle sezone. Otkaz je usledio nedugo posle šokantne martovske eliminacije od zagrebačkog Dinama u Ligi Evrope, te samo dva osvojena boda u prethodna tri prvenstvena nastupa. Žoze Murinjo je u Portu doživeo svega 15 poraza (u 127), u Čelsiju 21 od 185 mečeva, u Interu izgubio 15 od 108 takmičarskih nastupa, u Realu 22 od 178 mečeva, a u Totenhemu je doživeo da izgubi najviše puta, 23 i to u 86 utakmica na kormilu ''pevaca''. preuzeto sa - sport.blic.rs
  8. Gotov je lajt šou, ne pali više greške. Dig'o ruke, video valjda da je na ignore. Nego kad reče ljuljanje, jutros gledam, procureo prednji desni amortizer jbg. Ti beše sachs uzeo? Koliko su te koštali, i koje si nosače kupio? Što se goriva tiče, do sad sam dva puta napunio na eko pumpi, jednom 98, drugi put 95 oktana. I jednom za 3 crvene na nisu, 95. Hteo sam da sipam onaj G100, ali me je od toga odgovorio radnik kog poznajem. Kaže ne bacaj pare bezveze, isti grac a veća cena.
  9. I dva puta teze od ovih fancy alu felni za devojcice . PS: Imao sam ih na Stilu u jednom periodu dok nije poceo da ih ima svaki drugi na ulici . Stvarno teske kao tuc.
  10. Genesis bi zbog velikog interesovanja mogao da ponudi serijski X Coupe Nakon javnog anketiranja ljudi na Twiteru i pitanja da li bi bili spremni da plate depozit od hiljadu dolara, ili možda ipak ne, za novi model Genesis X, odgovor javnosti i reakcije na koncept model bile su toliko jake da je kompanije Genesis USA zapravo počela da razmatra njegovu proizvodnju. Potpuno električni kupe osmišljen kao koncept kada je predstavljen 30.03.2021. na događaju tokom kog je čovek za odnose sa javnošću kompanije Genesis izjavio da: ''za sada, ova mašina predstavlja čistu dizajnersku studiju''. Ovaj brend je ipak ostavio otškrinuta vrata dodajući: ''Mogu vam reći da pustite mašti na volju. Genesis je mlad brend sa sverastućim proizvodnim linijama i potencijalom za daleko više uzbudljivih kreacija i linija modela.'' Pažljivim proučavanjem naloga jasno je moguće zaključiti da je reakcija publike na Genesis X više nego pozitivna. Bez ikakvih problema možemo reći da je ovaj model izazvao takvo interesovanje i reakcije ljujdi koji su izjavljivali da je on nešto najdivnije što se može videti u poslednjih dvadeset godina, ako ne i više. Ukratko, ovo bi verovatno bio jedan od najlepših automobila na svetu, bez premca. Iako su brojni dizajnerski detalji ovog koncepta otkriveni, do sada nije bilo nikakvih informacija o njegovom pogonskom sklopu. Možemo pretpostaviti da bi proizvodna verzija mogla stići sa E-GMP platformom kompanije Hyundai, koja targetira oko 500 kilometara prelaznog opsega i razvija oko 600 konja, sudeći prema proizvođaču. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Kao prvo već odavno proizvodnja nije planirana za 10. mjesec 2020. To nije točna informacija. Proizvodnja je trebala početi 28.12.2021. za ICE verziju. Za PHEV je to 21.2.2022, a za MHEV verziju sa novim 1.5 turbo benzincem i mokrim Getrag 7HDT300 DCT-om sa ugrađenim električnim motorom 23.3.2022. Tu je članak, a AutoNews Europe je originalan izvor, u startu krivo postavljen. Da ne govorim da PHEV verzija nije ta koja treba prva u proizvodnju. Nije takav plan osim ako Francuz nešto ne želi promijeniti. Samo kašnjenje je iz razloga što je Portugalcu Tonale preskup u proizvodnji. Bila je potraga da se negdje uštedi 3000 eura po primjerku što je u automobilskom svijetu bolesno puno. Tako da su tu poduzeli neke radnje. Ja ne znam što sve no svakako bi Tonale trebao dobiti brata blizanca pod Dodge značkom, Dodge Hornet. Proizvodnja također u Pomiglianu. On kreće negdje sredinom 2022. Znam da je bio planiran 5. mjesec. Što se tiče odgode za Tonale ona iznosi 37 dana koliko imam u glavi. 37 dana od datuma koji sam ja dao gore što će reći početak 2. mjeseca 2022. Inače u PSA svijetu su performanse jednake novcu, ne performance u smislu kako dobro auto ide. Recimo znam da je Jeep Compass PHEV u proizvodnji nekih 3000 eura skuplji od Peugeota 3008 PHEV. Jeep ima 240 KS, Peugeot 225 KS, a Jeep ide skoro 2 sekunde brže do 100 km/h. Portugalac je tražio da Stelvio i Giulia u proizvodnji uštede 1000 eura po primjerku, Tonale 3000, a trio 500X, Compass i Renegade kombinirano 300 eura. Ima i tko negdje u vijestima. Kao talijanske tvornice su skupe. No to nije istina. Istina je da je on snižavanje troškova stavio pred skoro sve bivše FCA tvornice. Tako npr. iznimno profitabilne FCA tvornice u Sjevernoj Americi moraju prosjeku smanjit troškove za 700 dolara po proizvedenom primjerku.
  12. Kod tebe lajt sou, ja se ljuljao pa dobro ima li pravde za nas gresnike koji smo kupili Bravca ahahhahaha Osecam da je i kod tebe nesto banalno ali da ces se napatiti kao ja sto sam se napatio (ne zelim ti to nego onako) Jel sipas gorivo samo na jednoj pumpi? Kad odes kod gorana nek ti ocisti klapnu gasa i neka ti opere dizne za svaki slucaj
  13. eLearn kaze da postoje dve verzije hidraulicnog sistema - Compact i Remote. Kod tebe (tj. na 1.9 8v i 16v, 2.4 i 1.8) je Compact sistem, sa rezervoarom za hidraulicno ulje na pozarnom zidu. I kaze da nivo mora da bude na MAX oznaci na tom stapicu koji je integrisan sa poklopcem: Remote verzija ide na 2.2 MPI, rezervoar je u tom slucaju iza suvozackog fara i ima oznake za MIN i MAX na svom kucistu:
  14. Novi električni Ora po uzoru na VW Bubu Great Wall i njihov podbrend za električna vozila Ora sa nekoliko slika najavljuju skoru promociju novog električnog hatchback vozila sa 5 vrata. U kratkoj najavi nema mnogo detalja, ali ove slike najavljuju da će novi električni automobil imati retro izgled, i to po uzoru na legendarnu Volkswagenovu Bubu. Kako će novi automobil zaista izgledati videćemo uskoro, na predstojećem sajmu u Šangaju. U svakom slučaju, automobil po nekim izvorima pokreće elektromotor sa 143KS i 210 Nm, a sa jednim punjenjem baterija od 47.8 kWh autonomija iznosi oko 500 km (po NEDC ciklusu). Takođe, u vesti se kaže da su za unutrašnjost predviđeni dvokraki volan, 7.0-inčni digitalni instrumenti i 10.25-inčni ekran infotainment sistema. preuzeto sa - Auto Blog
  15. totti

    Booking

    Mora da ima bre, ja sam im pisao [emoji3]
  16. Today
  17. Ja sam danas porucio FALKEN 205/55 R16 EuroAll Season AS210 91H Video sam u par testova da su u sredini,gde recimo nema Fulde,Save i nekih drugih uopste. Inace sam vozio Fuldine multicontrol AS 2 godine i bio sam zadovoljan,do Tasosa na +35,po celom ostrvu i voznje po pesku i makadamu,Zlatibor sa 30cm snega,kisa,sunce... Sve su izdrzale,jedino sam primetio da se malo brze trose. Voznja je bila priblizno penzionerski,posto je Meriva 1.7dti 75 ks bila u pitanju. Videcemo sad Falkena sa 2.0 165ks
  18. Škoda Kodiaq restajling Kako bi se izbegla ''kriza srednjih godina'', Škoda je zategnula bore svog SUV-a Kodiaq. Kodiaq se pojavio 2016. godine u više od 60 zemalja, a do danas je proizveden u više od 600.000 primeraka uključujući model sportskog izgleda Kodiaq GT koji je dostupan ekskluzivno u Kini. SUV se prodaje u konfiguracijama sa pet i sedam sedišta, proizvodi se u četiri postrojenja, a češkoj kompaniji Škoda je doneo veliki uspeh. Kada je reč o osveženom modelu, kozmetičke promene nije baš lako uočiti na prvi pogled, osim za istinske poznavaoce modela Kodiaq. Hauba je blago redizajnirana, tu je više uspravna rešetka hladnjaka, svetla su tanja i sadrže matrix LED tehnologiju kao dodatnu opremu. Promene su funkcionalne jer je Kodiaq sada aerodinamičniji zahvaljujući redizajniranim branicima i novom krovnom spojleru. U zavisnosti od paketa opreme, obnovljeni SUV se može dobiti s felnama veličine od 17 do 20 inča, a neke od njih su unapređene kako bi se smanjio otpor vazduha. Model visokih performansi Kodiaq RS je dobio set novih 20-inčnih poliranih felni metalik crne boje, koje dolaze s plastičnim aerodinamičnim komponentama. Sada je dostupna i veća ponuda felni za slabije pakete opreme kako bi kupci imali više izbora. U unutrašnjosti mogu da budu opciona ergonomska sedišta presvučena perforiranom kožom, koja dolaze s funkcijom masaže, grejačima i elektronskim prilagođavanjem. Neki paketi opreme se mogu dobiti sa ekološkim sedištima koja su napravljena pomoću recikliranog materijala nastalog od povrća. Osnovni model ima sedišta presvučena tkaninom. Opcioni M Package paket za Syle upremu donosi presvlake u kombinaciji kože i tkanine. Kodiaq je dobio dvokraki upravljač koji smo već videli u drugim Škodinim modelima, a tu je i sofisticiranije LED ambijentalno osvetljenje. Canton ozvučenje je unapređeno te uključuje deset umesto osam zvučnika, a tu je i subwoofer postavljen u prtljažniku. Ispred vozača je 10.25-inčni digitalni instrument klaster, a na raspolaganju mu je i 9.2-inčni ekran infotainment sistema osetljiv na dodir. Kodiaq RS je izgubio twin-turbo dizel motor te je usvojio 2.0 TSI koji pokreće i Octaviju RS. Ovaj motor razvija 245 KS, odnosno 5 KS više u odnosu na stari BiTDI. Takođe, lakši je za 60 kg, a i poboljšani sedmostepeni DSG je lakši za 5.2 kg. Podatak o obrtnom momentu nije objavljen, a ukoliko bude iznosio 370 Nm kao u Octaviji RS sa TSI motorom, to će biti značajno smanjenje u odnosu na BiTDI koji je isporučivao 500 Nm obrtnog momenta. Dostupni su i drugi motori među kojima je 1.5 TSI sa 150 KS namenjen osnovnom Kodiaqu sa prednjim pogonom. To će ujedno biti i jedina verzija sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Kupci će moći da izaberu i snažniji 2.0 TSI sa 190 KS, kao i 2.0 TDI Evo motor sa 150 ili 200 KS. U zavisnosti od odabranog motora, kupci će moći da naruče SUV sa sedmostepenim DSG menjačem i opcionim pogonom na sva četiri točka. Prodaja obnovljenog Kodiaqa u Evropi počinje u julu. preuzeto sa - Auto Blog
  19. 66% Evropljana podržava zabranu prodaje novih benzinaca i dizela od 2030. Novo istraživanje Evropske federacije za transport i životnu sredinu, sprovedeno u 15 evropskih gradova, pokazalo je da gotovo dve trećine stanovnika podržava zabranu prodaje novih benzinskih i dizel automobila od 2030. godine. U online anketi učestvovalo je 10.050 osoba iz osam evropskih zemalja: Belgije, Francuske, Nemačke, Mađarske, Italije, Poljske, Španije i Velike Britanije. Istraživanje je pokazalo da 63% stanovnika gradova koji su najizloženiji toksičnim nivoima zagađenja vazduha podržava vožnju bez emisija nakon 2030. godine. Evropska unija postavila je visoke ciljeve vezane za klimatsko područje. Uz pomoć Zelenog plana Evropa treba do 2050. da postane prvi kontinent koji uklanja onoliko emisija ugljen dioksida (CO2) koliko ih proizvodi. Prelazni cilj EU je cilj smanjenja emisija za 60% do 2030. u poređenju sa nivoom iz 1990. godine. Pet država članica EU i zakonski je definisalo postizanje klimatske neutralnosti: Švedska planira da ima imati nultu stopu emisija do 2045, a Danska, Francuska, Nemačka i Mađarska do 2050. preuzeto sa - Auto Blog
  20. AlexOnAutos: Test 2021. BMW 330e Plug-in hibrid stoji iza slova ''e'' u oznaci. A, zahvaljujući državnim podsticajima na mnogim tržištima, ovo je bolji izbor jer je jeftiniji od 330i, a ne gubi se ništa na performansama:
  21. Vrlo moguce , znam da je neko od nas svojevremeno kacio, a iskoci mi u pretrazi. Samo sam sacuvao sliku, nisam iskreno ni gledao ko je cenjeni autor .
  22. Savagegeese: 2021. Volkswagen Arteon Kao poslovna limuzina koja se trudi da spoji VW i Audi automobile...i još ima pogon na svim točkovima:
  23. delakroa

    Booking

    Nema nigde ni maila na koji ih mozes kontaktirati...
  24. Mercedes CLK DTM AMG ide na aukciju Aukcijska kuća RM Sotheby's će 22. maja na aukciji prodati retki Mercedes CLK DTM AMG. Mercedes-Benz CLK DTM AMG coupe je proizveden u svega 100 primeraka, dok je kabrioletska verzija još ređa sa svega 80 postojećih primeraka. Sada jedan coupe traži novog vlasnika. Coupe i kabriolet su proizvedeni samo za evropsko tržište, a proizvodnja je trajala od 2004. do 2006. godine. Sada kolekcionari imaju priliku da kupe jedan primerak modela CLK DTM AMG koji je za samo 3 KS slabiji od aktuelnog modela AMG GT R. Proizveden je kako bi se proslavila pobeda Berdna Schneidera u DTM šampionatu 2003. godine, a u to vreme je bio nešto najbliže trkačkom automobilu legalnom za put. Ispod haube se krije ručno napravljeni 5.4 V8 motor sa kompresorom koji razvija 575 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa automatskim SpeedShift 5G-Tronic menjačem preko kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 3.8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 322 km/h. AMG-ovi inžinjeri su redizajnirali i ojačali zadnju osovinu, a automobil je dobio i novo prilagodljivo oslanjanje. Promene eksterijera uključuju prednju masku, veće usisnike, šire lukove točkova, a neki primerci imaju i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana. Kočnice su takođe unapređene, a unutrašnjost predstavlja savršen spoj luksuza i trkačkih elemenata kao što su kožom i Alkantarom presvučena sportska sedišta i upravljač inspisiran DTM-om. Takođe, unutrašnjost sadrži dosta Alkantare i detalja od ugljeničnih vlakana, a zadnjeg sedišta nema. Iza suvozačevog sedišta se nalazi protivpožarni aparat. Iridium srebrni Mercedes je u savršenom stanju te predstavlja jedan od svega 40 primeraka sa upravljačem na desnoj strani. preuzeto sa - Auto Blog
  25. djomla

    Booking

    +1 a možda treba da prodje par sati? Čisto nagađam ne znam kad si pokušao da obrišeš.
  26. totti

    Booking

    Pa onda pošalji mail korisničkom centru Booking-a.
  27. Geely Vision X3 Pro Geely obnavlja svoju paletu pa će tako od 15. aprila kupcima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta biti dostupan i obnovljeni Vision X3. Restilizovani model nosi ime Vision X3 Pro, a u odnosu na dosadašnju verziju dolazi sa novom maskom, doteranim svetlima i branicima, kao i 16-inčnim točkovima. Takođe, i unutrašnjost je značajno izmenjena, pri čemu se ističu novi multifunkcionalni volan, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir, drugačiji prednji panel i nova sedišta. Motor je 1.5 benzinac sa 109KS i 142 Nm, standardno u kombinaciji sa manuelnim 5-stepenim menjačem, a opciono i sa automatikom. Automobil je dugačak 4.005 mm, širok 1.760 mm, visok 1.575 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.480 mm, dok je zapremina prtljažnika 400 litara. preuzeto sa - Auto Blog
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...