Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16149064/renault-megane-gt
  3. Kada sam uzimao 500L (pre skoro pet godina ) AEBS nije mogao da se doplati ni kao opcija (mislim da se to kao opcija pojavilo tek posle rdizajna), a danas čak i u Srbiji postoji ona posebna edicija fiata tipo koja serijski ima AEBS (mislim da takavv Tipo sedan Forte sa 1,4 atmosfercem košta 10.990). Tek. napreduje se, sve je više vozila koja su serijski opremljena nekim od elemenata ADAS-a. Doduše, kako ko. Posebno u Srbiji. Potpuno nova škoda oktavija čak ni u top paketu u Srbiji serijski nema AEBS. A ni još neki.
  4. na alfi 166 ti sava uhp, 225 40 18,na e39 525d 235 45 17 sava uhp i na vectri c 1.9 sava uhp, dakle za 7 godina sam 8zvozao 4 seta, po mom skromnom misljenju izvaredna guma, tiha, upravljiva. Mana je da joj treba par km da krene da radi. Ima odlican rim protect. U odnosu na hankok ventus prime 2 avion od gume. Imao sam i gy f1 3 na vectri, bile su stare recimo 2.5 godine i sa ne vise od 15000 km, guma me uopste nije impresionirala. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  5. Today
  6. Auuuu... Kuća časti! Ima da izađu isceđeni, sa po 10 kg manje...
  7. [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. Eto i nesto lepo u ovo ludo doba... [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  9. bit

    Covid-19 aka Korona virus

    A respiratori, sad ih vidiš, sad ih ne vidiš Imamo 1000+ Imamo 500 ali su u Kini [emoji43] Послато уз помоћ ТT
  10. Yesterday
  11. Kako naslov teme kaže, u pitanju je spravica za otvaranje/zatvaranje dizni prilikom čišćenja. Pošto sam hteo da čistim dizne u ultrazvučnoj kadici nameravao sam i da ih aktiviram povremeno da bi mogla da izađe sva prljavština iz samog ventila. Međutim umesto da to sam radim, napravio sam ovo jednostavno kolo koje simulira rad motora i periodično otvara dizne kao da motor radi na 2000 obrtaja u minuti. Ideja je da se simulira realan rad pošto je vrlo teško naći neke detaljne specifikacije za dizne pa je ovo delovala kao najsigurnija opcija da bi mogle dugo da se ostave u kadici bez straha od pregrevanja. Kod četvorotaknih motora ceo ciklus od četiri takta se dešava tokom 2 obrtaja radilice, što znači da se u toku dva obrtaja jednom ubrizgava gorivo (naravno ovo može da bude podeljeno na više individualnih ubrizgavanja). To znači da na 2000 obrtaja u minuti, svaka dizna obavi 1000 ubrizgavanja u minuti, ili 16.7 ubrizgavanja u minuti. Dakle frekvencija je 16.67 Hz, ili period od 60ms. U jednom periodu, pošto ima četiri takta vreme ubrizgavanja ne može da pređe 25% perioda, dakle duty cycle (trajanje impulsa/period) najviše može da bude 25%. U praksi je naravno daleko kraće od ovoga pošto ubrizgavanje ne traje ceo takt, ali nisam uspeo da nađem tačne podatke pa sam to odokativno stavio da bude oko 10%. Kolo je bazirano na čuvenom tajmeru 555. Pošto 555 ne može da ima duty cycle ispod 50% u standardnoj konfiguraciji, iskorišćen je PMOS na izlazu kao invertor i drajver za dizne. Kad je njegov gejt na 0 dizna je uključena, a kad je na 1 dizna je isključena. Frekvenciju i duty cycle određuju dva otpornika i kondenzator. Sa ovim vrednostima se dobija f=17.1Hz i duty cycle = 90.28%, što nakon invertovanja na izlazu daje duty cycle = 9.72%. Dioda je tu za zaštitu, a led samo za indikaciju da pokaže da kolo radi. I izlaz: Što se dizni tiče, smeju da se povezuju samo benzinske dizne visoke impedanse, oko 10 oma i više koje su predviđene da se aktiviraju punim naponom od 12V, a ne strujom. Postoje i dizne niske impedanse koje ne bi smele ovako da se "drajvuju". Dizne na Lybri 2.0 imaju otpornost od 14.5 oma, što znači da je struja kroz njih manja od 1A. Stavljao sam najviše tri u paraleli, i ok je radilo. I na kraju spravica je isprobana dva puta, za čišćenje dizni sa Lybre 2.0 i Punta 1.2 16V. Oba puta sam dobro proverio otpornost. Interesantno, dizne sa Lybre su bile vrlo prljave na oko ali je prestala da izlazi prljavština posle 20-ak sekundi čišćenja dok su dizne sa Punta bile čiste na oko ali je i posle 15 minuta čišćenja izlazila prljavština. Kao i kod svakog DIY projekta treba napomenuti da svako radi na svoju odgovornost i suvišno je spominjati da dizne mogu da pregore ako predugo ostanu upaljene, i naravno ako imaju nisku impedansu. Svaki komentar i sugestija dobrodošli naročito oko samog procesa čišćenja dizni. Najviše me interesuje da li diznama smeta potpuno potapanje u kadicu.
  12. Nazuli smo CrossClimate, ne pali više ABS mnogo rano kao sa zimskim Hankook-cima. Elem, iako su Hankook icept evo bili na bar 5mm već su se proredili oni prorezi karakteristični za sve zimske gume. Znači da je bilo snega, bilo bi i problema.
  13. U potrazi za blagom - BMW 2002 Automatic Jedan od najtraženijih ''vintage'' automobila na svetu, pravi kolekcionarski primerak i sportski automobil uređen kao limuzina - BMW '02 je stvarao istoriju tokom 1960-ih i 1970-ih. Danas je BMW E10 pravi klasični primerak BMW vozila i favorit mnogih kolekcionara, među kojima je Sebastijan Frenkel. Koliko je zajednica ''02'' rasprostranjena na svetu govori to da je sam Frenkel svoj BMW 2002 Automatic kupio preko oglasa koji je na FB-u stranicu postavio oglašavač iz Bejruta. ''Fotografija me je potpuno oduševila, nisam mogao da prestanem da razmišljam o njemu''. Sebastijanova povezanost sa Serijom ''02'' datira još iz 1972. godine kada je rođen i kada je njegov otac počeo zlatnu medalju kao učesnik na Olimpijskim igrama u Berlinu. Te godine je trku od 20 km predvodio narandžasti BMW 1602, prvi BMW sa elektro motorom. Ova cela priča savršeno se uklapala sa njegovom strašću za Serijom 02. Ovaj model je bio u proizvodnji od 1966. do 1977., a nastao je iz BMW modela New Class 1600. Sportski automobil srednje klase imao je agregat tipa M10 sa 4 cilindra. Imao je dvoja vrata i otuda i naziv modela koji se završavao na 02, baš kao i kod modela proizvođenih od 1971. godine: BMW 1502, BMW 1602, BMW 1802, BMW 2002. Prva dva broja u nazivu su se odnosila na kapacitet motora M10 (sa izuzetkom 1602 koji je imao ekonomični 1.6 motor). BMW 2002 je sa kapacitetom od 2 litra i između 100KS (BMW 2002 Automatic) i 170KS (BMW 2002 Turbo) ušao u serijsku proizvodnju 1968. godine. BMW Serija 3 zamenila je seriju ''02'' 1975. godine, a danas je tradicija ''02'' nastavljena kroz Seriju 2 coupe modele. Nakon ujedinjenja Nemačke, Frenkel je radio za marketinšku agenciju i vozio Trabanta. Njegov kolega je imao BMW 02 Touring i preporučio mu je garažu koja je restaurirala ''02'' modele. Tamo je Frenkel kupio mint zeleni BMW 1502 sa 75KS 1990. godine i sređivao ga sa svojim prijateljem. Platio ga je samo 2.000 nemačkih maraka jer u to vreme modeli ''02'' nisu bili popularni. Danas koštaju čak 10 ili 20 puta više. Uskoro stiglo je još modela ''02'', a od kada je Frenkel osnovao svoju agenciju pa sve do 2001. godine vozio je Atlantic Blue model. Zatim je usledilo nekoliko godina bez modela ''02''. ''Zaključio sam da je to jednostavno pravi automobil za mene. Dizajn je bio sjajan, imao je uske ''bubrege'', okrugle zadnje farove. Stajao mi je kao saliven''. Ubrzo nakon što je na Fejsbuku ugledao oglas za BMW 2002 Automatic ispostavilo se da njegov prijatelj putuje poslovno u Liban, te ga je zamolio da umesto njega pogleda stanje automobila. Prijatelj je procenio da je veoma dobar, vozio ga je stariji gospodin duže od 20 godina. Diler ga je zatim otkupio, malo doterao i oglasio na FB-u. Frenkel je odmah zatim otputovao u Bejrut i kupio automobil. Organizovao je transport svog ''zlatnog primerka'' u Nemačku. Iako je sam proces uključivao mnogo papirologije i troškova, nije morao da plati carinu na njega jer se automobil vodio kao nemačko kulturno nasleđe. Frenkelu je ostalo da doradi neke detalje na svom najnovijem E10, a kaže da mu je važno da delovi budu dobri kao originalni, ne moraju izgledati kao da su upravo izašli iz fabrike, ali moraju biti iz istog perioda kao ovaj klasični primerak. Posvećen sređivanju detalja koji su preostali, Frenkel zaključuje: ''Uvideo sam da smo BMW 02 i ja stvoreni jedno za drugo.''
  14. ABT RS7-R sa 730KS Audi RS7 Sportback je već neko vreme prisutan na evropskom tržištu, a sada je ABT Sportsline predstavio svoj drugi program namenjen najsnažnijm Sportback-u. ABT je još u januaru ponudio svoj prvi paket za RS7 koji je uključivao 22-inčne naplatke i povećanje snage na 690 KS, ali se ovaj poznati tjuner iz Kemptona tu nije zaustavio pa je sada predstavio RS7-R. Njegov 4.0 biturbo V8 motor sada razvija zdravih 730 KS i 920 Nm maksimalnog obrtnog momenta. ABT je pripremio i nove 22-inčne naplatke, a novi izduvni sistem s četiri završetka je zamenio onaj sa dva ovalna završetka na standardnom modelu RS7. Karoserija je u potpunosti presvučena, a tu je i prednji lip spojler kao i krilca. Nazad se nalazi novi spojler, kao i difuzor ojačan ugljeničnim vlaknima baš kao i ostali dodaci. ABT je malo poradio i na unutrašnjosti gde sada ima više ugljeničnih vlakana i kože. Centralna konzola ima oznaku koja govori da će postojati samo 125 automobila sa RS7-R specifikacijama. Automobil na fotografijama pripada nemačkom profesionalnom vozaču Danielu Abtu, što govori natpis na poklopcu pretinca na centralnoj konzoli. Tjuner nije otkrio detalje o performansama, ali je poznato da standardni RS7 razvija 591 KS i 800 Nm, da ubrzava od 0 do 100 za 3.6 sekundi kao i da postiže maksimalnih 305 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  15. VreleGume video: Test Renault Captur II Svi kažu da je mnogo bolji od, inače izvanredne, prve generacije.Fudblaski pitamo: "Joj ljudi, pa jeli to moguće?''
  16. Prvi električni Bentley će biti limuzina Bentley je otkrio da će još uvek neimenovani električni Bentley biti smešten u kategoriju ''sedan'' i da će pružiti luksuz i komotnost svim putnicima. Već smo videli neke od najvećih proizvođača automobila koji su počeli da proširuju svoju liniju električnih automobila i troše milijarde na istraživanje i razvoj električne tehnike. Bentley, međutim, ne žuri i želi da učini stvari kako treba i da napravi vozila koja će biti najbolja u klasi. Britanski proizvođač luksuznih automobila otkrio je svoj prvi električni auto na sajmu automobila u Ženevi 2018. godine u obliku hibridnog Bentayge modela, ali kompanija Bentley je oktrila da nam pravi električni auto stiže 2025. godine. Izvršni direktor Bentley-a, Adrijan Holmark, nagovestio je da bi prvi električni automobil ove kompanije mogao da ima oblik sličan onom koji poseduje Jaguar I-Pace, mada će on posedovati ekstremniji dizajn i najverovatnije će biti plasiran na tržište kao indirektni naslednik Mulsanne modela. ''Ako ćemo električni automobil lansirati sredinom 2020-ih, onda on ili mora biti manji od današnjih automobila ili iste veličine, ali mora biti znatno napredniji, privlačniji, bezbedniji i luksuzniji. Predviđamo da će tehnologija baterija ponovo napredovati do tog datuma i to će nas staviti na ivicu onoga što mislimo da moramo da pružimo kupcima: domet od 600 km ili kretanje prosečnom brzinom od 65 km/h tokom pet sati.'', rekao je Holmark. On je takođe najavio da će još informacija vezanih za ovaj model biti otkrivene u kratkom vremenskom roku. preuzeto sa - Auto Blog
  17. A ovaj sto ga brani nije? [emoji848] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  18. Axic

    Covid-19 aka Korona virus

    A vidi mu voditelja crne hronike, maska, pa preko portikla sa Pink brendom pa ova providna maska za varenje.
  19. G-Power BMW M5 Hurricane RS sa 840KS Tjuner G-Power je pripremio još jednu modifikovanu verziju aktuelnog BMW-a M5 (F90), nakon što je još u septembru 2018. već ponudio tri paketa (sa 700KS, 750KS i 800KS). Sada je 4.4 litarski twin-turbo V8 motor pojačan na svih 840KS i 1050 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem...) pa ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi samo 2.5 sekundi dok je najveća brzina 350 km/h. Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i doterano oslanjanje i modifikovana transmisija, G-Power Hurricane Orange eksterijer, GP Venturi hauba od ugljeničnih vlakana, kao i točkovi od 21 inča i Michelin gume. Sve u svemu, cena kompletnog G-Power paketa ovde iznosi 42.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  20. RedlineReviews video: Test 2020. Audi Q3
  21. Uložak filtera goriva ti je 500 dinara, sam ga zameni, možda taj koji si stavio nije dobar.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...