Jump to content
FAS Goran

Sreten91

Members
  • Content Count

    1023
  • Joined

  • Last visited

About Sreten91

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Santa Barabra, CA

Previous Fields

  • Garage
    BMW e39 530i

Recent Profile Visitors

6783 profile views
  1. Nee, samo pokvareni bimmeri. Kao kolacici se prodaju. Ponekad. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  2. Hah, totalno zapustena tema. Jos se igram s starim krsevima. Sad sam na petoj 8ici. 4 masine u posedu, tri sa V12 srcem i jedan V8. [emoji16] Dva E38 750iL, E31 850i manuelac i M5. Dogodovstine od skoro i na YouTubu - https://www.youtube.com/channel/UCLLpxcworT8275nBXODXyqw? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  3. Nikako da stignem da lepo sednem i ispisem novu temu, ali nova masina se uveliko vozi. Dosta sam truda ulozio do sad i doveo ovu zverku u stanje kakvo dolikuje.
  4. Cestitke na masini, Marko! Drago mi je da si nasao na kraju pravi primerka. Sawa ima posebnu njusku za probiranje kola.
  5. Trebace dosta vremena dok se sredi da bude tip top i pre nego sto moze da ode. Jutros je konacno stigao! Bacam se na posao i zapocecu novu temu uskoro. Nista kao gomila novih delova.
  6. Hvala drugari. [emoji5] Hvala! Nestrpljivo iscekujem isporuku. [emoji4] Kad sam ponovo seo za volan, znao sam da je to to. [emoji2] Haha, iskupicu se za 8icu jednog dana. Ovaj bi trebalo da se zadrzi duze. Bas je ono sto sam hteo i planiram da uzvim u njemu koliko god mogu. Haha, hvala, Dezurni. [emoji4] Dobro oko. Ovaj je facelift tako da nema potrebe za podmladjivanjem. Jedino ce farovi dobiti nove projektore. [emoji4] Vec sam porucio gomilu delova i trenutno jurim garazu i CoC sertifikat od BMW-a. Transport je rezervisan i krece iz Italje na 3.11. i par dana kasnije stize u DE. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  7. Hvala, drugari. Bila je ovo zanimljiva kupovina. Neko moje dosadasnje iskustvo pokazalo je da su Nemacka auta najbolja, ali i najskuplja u Evropi. Ovakav primerka u DE bi me kostao oko 30k dok sam ga u IT uzeo za jako dobar deal. Nemaci imaju izuzetnu kulturu sa kolima, od nacina na koji ih voze do odrzavanja. Ali, zato to sve i dodje sa cenom. Jedina mana je so i rdja koja se cesto moze videti na autima, ili kad ga se Turcin dovati. Italijane s druge strane ne interesuje apsolutno nista. Voze dok auto ne stane. Kad sam dosao da vidim ovaj M5 vidim da ima check engine lampicu koju mi nije spomenuo, pitam zbog cega, odmahuje rukuma i vice nemam pojma. Posle sam skenirao auto, i doznao sta je, ali poenta je sto bi Nemac odma otrcao u servis. U Italiji ako kupujete s kesom car ste i uvek imate prednost u pregovaranju. Meni je rekao jednu cenu preko telefona, i uzivo je otisla jos dole. S Nemacima u 90% slucajeva ne mozes spustiti cenu ili mozes minimalno. Da nisam uzeo M5, rezerva mi je bio E46 M3 koji se isto mogao uzeti za jako dobru cenu. Tako da obozavam Italiju za kupovinu, uvek se moze naleteti na dobar dil. Visim dosta i po stranim forumima, ali za mene ovo ostaje jedan od najboljih i najuredjenijih foruma sa odlicnom ekipom.
  8. Drugi, drugi. Ovog puta facelift 2001 u Titanium Silver boji sa neverovatnih 72.900 km. Uzeh ga u Italiji pre neki dan. Bio je u vlasnistvu iste porodice od prvog dana, prva boja osim prednjeg branika i desnog praga za sta imam pre/posle slike. Ja se vratih danas, a M5 stize u Dojcland tek za 2-3 nedelje pa cu tad zapoceti novu temu sa vise detalja. Super mini odmor u predivnom Italijanskom gradicu Sirolo i kupovina retke zverke.
  9. Vrh. Drago mi je kad vidim da se i kod nas voze.
  10. Sjajno! Nautic green, zanimljiva boja i bas lep sa CSi paketom. 850 ili 840?
  11. U potpunosti se slazem, Ivane. Svaki kvar i problem se resava sa entuzijazmom i uzivanjem jer je to deo cari ovakvog auta. Nema nista zadovoljnije nego kad sam nesto popravis i posle odes na test voznju sa osmehom na licu. Axic, sve je otvoreno, mada su male sanse za tako nesto. Bingodalton, nekako sam trenutno za nesto bar malko novije. Jedino zanimljivo sto sam nasao do sad je jos jedan E31, Individual 840Ci sa manjim V8 motorom i naravno manuelnim menjacem. 1995. godiste, iz Austrije, izasao sa CSi paketom iz fabrike. Ali, nisam bas zadovoljan kako izgleda. Navodno ima 170k km, a vozacevo sediste izgleda kao da je pregazio 3 puta toliko. I, naravno bez ikakve servisne istorije tako da cu ga najverovatnije izbeci jer mu je cena dosta veca od prethodnog. Jedino ako uspem znatno da spustim cenu bi razmislio o njemu. Evo i par slika.
  12. To je tacno, cena ne moze da mu ide dole nikako. Najveci problem tog auta je sto nema nikakvu servisnu istoriju, ali bas nista i nemas mogucnosti da dokazes da su kilometri originalni. Meni po stanju enterijera i mehanike gotovo sigurno deluje da je tacna, ali dzabe kad nema propratne dokumentacije. Meni iskreno to nije ni toliko bitno jer svakako moras sve da izmenjas na autu toliko starom, ali ima ljudi koji nece da pogledaju auto bez servisne istorije. Njemu, koliko sam uspeo da ga razumem, je ovaj auto oduvek bio san i nije ga ni stanje ni istorija zanimala. Ja sam zaradio odlicno i gurnucu te pare u drugi auto, tako da smo oboje zadovoljni.
  13. Eh, malo sam razocarao sto se nije vise zadrzao. I ja bi voleo da sam ga sredio, ali namucio bi se dosta i zaradio bi mozda isto na kraju. Nije auto koji je bas praktican i za svaki dan, parkiras ga negde duze od dve nedelje i iscrpice oba akumulatora bez problema. To ti je elektornika iz 90-ih. Za koliko je otisao ne bih javno da iznosim, ali poslacu ti PM. Koga zanima moze slobodno PM da mi posalje. Videcu da sklopim i jedan video kako se cuje V12 ovih dana. Za sledeci auto, videcemo. Gledam sve i svasta i ne ogranicavam se.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...