Jump to content
FAS Goran

Martini

Members
  • Content Count

    2778
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Martini

  • Rank
    Prominente
  • Birthday August 14

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SABAC

Previous Fields

  • Garage
    Lybra Intensa

Recent Profile Visitors

26317 profile views
  1. U svakom slucaju havarijsko iskljucenje motora. Ono je uvek prouzrokovano ili nedostatkom ili prevelikim pritiskom goriva. Ako je pumpa u rezervoaru posle provere ok onda posumnjati na regulator pritiska na rail pumpi ili senzor pritiska goriva
  2. Ja imam 308 1,6 THP od 150ks, ali limuzinu. Slazem se sa gore navedenim stvarima ali moj je Sport Pack i mozda zbog toga je pretvrd za moj ukus. Sto se tice udobnosti Lybra je za 2 klase gore. Dizajn, izolacija, prefinjenost u radu i razne druge stvari su prednost produkcijski i dizajnerski 10 godina mladjeg vozila i iz tog razloga smatram da nema mesta poredjenju sa Lybrom. Iako je benzinac u mojim uslovima voznje potrosnja je u proseku oko 7,5 litara benzina sto je prihvatljivo.
  3. Grejac sonde ili njegov osigurac.
  4. Savetujem da stavis jaci alternator jer dizel ima vece potrosace od benzinca. Samo grejaci koje rade sve dok ne postigne 40 stepeni vuku 40A pa jos svetla i grejanje... Da ne nabarajam dalje. Moze on da dopuni ali kad ga opteretis rizikujes negovo otkazivanje. Nije bezveze 100A
  5. Pozdrav, 

     

    na poklopvu naplatka na L Thesis, 16", mi popucale pracne pa spada...da nemaš jedan slobodan za prodaju?

     

    ovakav:P4070001.jpg

  6. Uzecu ja oba. Stize ti adresa u PP.
  7. Dijagnostika? Ako je do senzora mora prijaviti gresku. Drugo, ako motor nije u tacnoj fazi nece ni baciti varnicu ali ce i ta greska biti prisutna.
  8. Proveri sa probnom lampom da li na 50 vod (tanji kabal na anlaseru) dolazi struja u trenutku kasnjenja. Takodje na hlaednom motoru mozes dovesti i direktno 50 sa akumulatora i tako probati da upalis.
  9. Kao sto ti rekoh danas telefonom nista se ne moze znati dok se ne uradi dijagnostika. Najskuplja popravka od svega moze da bude rucna kocnica posto si rekao da ne popusta. Zuta od airbaga sija sto je prekidac za iskljucenje suvozacevog jastuka aktiviran. ESP moze da se desi da ugasi sam posle 5 metara voznje ukoliko je sve ispravno. Sto se tice nivelacije farova moze da bude neka prisutna greska ili da se jednostavnim brisanjem greske ukloni.
  10. Moze. Treba ti alat koji se zavrce umesto svecice i ubacuje vazduh pod pritiskom u cilindar. Naravno svakako se mora razupciti i skunuti bregaste. Pozeljan je i jaci kompresor da sve to drzi zatvoreno
  11. Postovani, za  Lancia Thessis 2.0 T trebaju mi zadnje opruge i silen blok - gumeni granicnik koji stoji unutar opruga. Da li ih imate i koja je cena?

  12. Imas i Azmafon na svakom bolje opremljenom stovaristu.
  13. Zdravo, Martini.

     

    Momci sa foruma su mi predlozili, da te kontaktiram oko problema sa volanskom letvom (gredom), Auto je Lancia Thesis 3.0 v6 24v, god. 2003. Posto sam u ovom momentu jos uvek u inostranstvu i ne mogu, da se vratim jos kuci zbog posla interesuje me, da li bi mi mogao pomoci sa par pitanja?

    Kupio sam vec pred neko vreme poluosovinu od Gorana iz Osecine i stvarno sam bio zadovoljan kako dostavom tako i kvalitetom i cenom koju mi je ponudio.

    Interesuje me koliko obcino kosta menjajnje volanske letve i koliko dugo to traje? Bio sam ovde u Austriji vec kod jedno par mehanicara i cene su im stvarno bolesne: npr. na servisu koji je stvarno mali i nemaju ovlascenja, da rade druge marke rekli su mi, da bi samo menjanje grede kostalo najmanje 750 eura ako bi sve islo kako treba u suprotnom slucaju jos vise?! Goran mi je predlozio, da letvu uzmem od njega e sad ne znam koju imam: da li je Sevotronic (sa elektricnim ko+nektorom) ili je obicna bez el. konektora? Rekao mi je cenu 120 eura bez konektora ili 150 eura sa konektorom sto mi se cini stvarno super dobra cena ... E sad samo ne znam, da li majstori iz Osecine imaju iskustva sa menjanjem takvih stvari posto on kaze, da ima jedan servis kod njih u blizini koji to radi? Ja obicno idem kod Vlade Petkovica na Autokomandi i dosad sam bio sa obavljenim poslom kod njega prezadovoljan iako sam inace iz Slovenije. Uvek kada dodjem u Beograd posetim ga i napravimo neke popravke ... Iz grede curi olje vec podosta pa se bojim, da ne ode potpuno dok putujem prema Srbiji ... dosad sam dolio ulje vec dvaput u razmaku 1.300 kilometara ... mozes li iz iskustva, da mi kazes koliko po tvojoj proceni moze, da izdrzi letva (znam, da je to tesko bez, da si video situaciju) ... izgleda, da je ulje teklo vec jedno vreme ali sam to primetio tek kada je volan poceo, da struze ... u svakom slucaju oduzicu ti se za pomoc kada budem dosao u Srbiju, hvala ti puno na odgovorima i predlozima.

     

    lp,

    Sinisa

    1. Show previous comments  4 more
    2. sine

      sine

      Pozdrav, Martini.

       evo sada sam sredio sve sa svojim godisnjim odmorom i tacno znam kada mogu doci. Sa odmorom pocinjem 8.7. u petak i posao bih direktno iz Austrije prema Srbiji sto znaci, da bi mi trebalo negde oko 12-13 sati, da stignem do tebe. Ako krenem u dva ujutru u noci na petak to znaci, da bih bio kod tebe negde oko cetiri ili pet popodne. Napisi mi molim te, da li ti to tako odgovara a sto se tice smestaja ostavljam ti slobodne ruke, da mi sredis negde za spavanje ukoliko imas tu mogucnost naravno, da cu i platiti smestaj nije nikakv problem. Molim te samo, da mi odgovoris nazad, da li ces imati dovoljno vremena, da sredis sve tako, da mogu, da se organizujem napred za godisnji. Hvala ti.

       

      lp,

      Sinisa

    3. Martini

      Martini

      Kako sam te razumeo ti bi da ostavis auto kod mene 8.7. i dok si u Grckoj da se auto zavrsi. To nije nikakav problem. Moze da ostane ovde za vreme tvog boravka na letovanju. Ako si mislio nesto drugacije bolje je da me kontaktiras preko Vibera na +381652110112 pa da vidimo kako cemo posto retko gledam poruke ovde. Pozdrav

    4. sine

      sine

      Pozdrav, Martini.

       

      Izvini što se nisam dugo javio nazad. Ovde gde živim ne radi mi wi-fi pa ti se javljam uvek sa posla. Treba nešto, da te pitam naime danas kada sam upalio čuo sam nakratko, da se malo čuje servo pumpa. Odma sam ugasio i išao, da proverim nivo ulja i bilo je stvarno na minimumu. Dolio sam do maksimuma i ništa se više nije čulo, lepo je sve radilo. Napravio sam jedan krug od kilometar tek toliko, da budem siguran, da je ulje stvarno procirkulisalo. Kada sam se vratio na parking primetio sam, da kada sam stao počelo je, da se lagano dimi ispod haube. Ugasio sam odma i otvorio haubu i još se uvek lagano dimilo. E sada ne znam je li to možda od ulja koje teče pa se negde na nekom vrelom delu gde proteče preko zbog toga dimi ili misliš, da je uzrok negde drugde-kako bilo samo ne bi hteo još, da se mi nešto zapali? da li servo ulje može, da se zapali kod ovih temperatura koje proizvodi motor? Primetio sam i da sada stvarno ulje teče več kod motanja ulevo i desno podosta pa se pitam, da li bi uopšte mogao, da stignem do Srbije, da mi ne probije kompletno sistem? U svakom slučaju ako ne bi mogao, da stignem do tebe svakako bi barem kupio volansku letvu od tebe. Molim te samo, da kad ovo pročitaš odma odgvoriš pošto moram, da znam tvoje mišljenje jer bi trebao več za 4 dana, da putujem. Hvala ti puno!

       

      Lp,

      Siniša

  14. Nema nikakve razlike medju njima. I sedici se pravi u Madjarskoj. Realno gledano imas i Suzuki za 5000 ali 2006 godina. Konkretno ovaj http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8298339/suzuki-sx4 je vlasnik kupio nov i od prvog dana je kod mene na odrzavanju. Covek se odrekao fabricke garancije zbog plina. Ugradjen je Zavoli gas i auto je bez greske.
  15. Taj ce lim da ti izgori, raspadne, upadne u granu i napravi problem u motoru. Vadi ga sto pre i stavi deblji

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...