Jump to content
FAS Goran

m.deki

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About m.deki

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cacak

Previous Fields

  • Garage
    FIAT 500L

Recent Profile Visitors

1956 profile views
  1. Pozdrav svima, sto se tice prekida u radu zvucnika vozacevih vrata nije problem u softveru vec nesto drugo. Moj kolega ima verziju bez fabricke multimedije i njemu prekidaju svi zvucnici. U pocetku je bio samo zvucnik vozacevih vrata, a sad svi. Kada se malo pomeri-zaokrene konektor izmedju vrata i vozila zvuk dodje i radi par dana, pa opet problem. Treba utvrditi da li je u pitanju sam konektor ili zica
  2. Vidim da niko nije pokrenuo pitanje velikog servisa, a uskoro se priblizava. Po knjizi ako je gradska voznja u pitanju trebalo bi servis uraditi na max 60000km odnosno 4 god. Ako je u pitanju voznja na otvorenom onda 120000km ili 6 god. Ja sam trenutno na 58000km, auto je star 4 god i 9 meseci. Moja prosecna voznja je oko 12000km god, od cega je 3000km otvoren put a ostalo gradska voznja. Na kojoj kilometrazi bi trebalo uraditi servis po vasem misljenju? Da li je neko vec radio, da li raditi u ovlascenom servisu ili u privatnoj reziji? Gde kupiti delove? Pozdrav
  3. Problem trenutno rešen. Skinuo sam plastiku kod vozacevih nogu i video da sa te strane postoji tzv. mali hladnjak koji je postavljen u kućište ventilacionog sistema. Ispod tog hladnjaka se nalazi dihtung - guma i tu ima lufta jer se guma verovatno deformisala. Taj hladnjak je pričvršćen na sredini plastikom u obliku slova J i to samo 1 šrafom. I ta plastika je malo deformisana pa hladnjak ne naleže dobro na dihtung. Sve ovo zajedno dovodi do prolaska vazduha oko hladnjaka i pištanja. Sve u svemu očajan kvalitet i konstrukcijsko rešenje. Ja sam između hladnjaka i kućišta ventilacije stavio konusno drvce i tako nategao hladnjak da ne izlazi vazduh, bolje dihtuje. Pokušao sam i da poturim gumu od bicikle ali nije dalo rezultate. Ako neko ima pametniji predlog...
  4. Evo kako to zvuci, prvo je na toplom (ne cuje se pistanje) pa prebacim na hladno (cuje se) pa vratim na toplo (ne cuje se) https://mega.nz/#!EIMRTZQB!Vd--rxRsVaLMFC3b0RvT4wGNQfrSumR79ZuV6gIh6ms
  5. Kod mene se javio slican problem. Kad je ukljuceno grejanje sve je ok, ako prebacim na hladno radi ok na brzini 1 i 2, a na brzini 3 i 4 pistanje probi glavu. Vadio sam ventilator, lepo radi kad se izvadi, na svim brzinama. Nema nikakvog trunja, filter redovno menjan. Zvuk kao da dolazi ispod vozacevih nogu. Ima li neko predstavu sta moze da bude. Auto nije u garanciji.
  6. Mislim da je i kod mene doslo vreme za zamenu prednjih plocica, ali nisam siguran za diskove. Plocice do sada nisu menjane presao sam 43800. Na njemu se nalaze plocice koje nose oznaku FER 4498 i sadasnja debljina im je 4mm. Ne znam koji je proizvodjac diska a njegova sadasnja debljina je 18mm. Da li neko zna koja je minimalna debljina diska za ovaj auto, tj. da li je ovaj moj za zamenu? Molio bih one koji su menjali diskove da kazu sta su ugradili kao zamenu i kako se pokazalo. Hvala
  7. Na kojoj kilometrazi se to desilo? Vozis na LPG i od kog proizvodjaca je nova sonda?
  8. Sonda je FPT, duzine kabla oko 18cm. Ima 4 zice (crvena, bela, siva, crna). Koristi se na novim modelima npr. Doblo, Mito, Giulietta. Kupio sam novu original na otpadu (20eur), zamenio je i sve je ok. Po mehanicaru zbog voznje na LPG izduvni gasovi su nize temperature nego kad se vozi na benzin, pa grejac sonde radi vise. Zbog toga je grejac riknuo.
  9. Proverio sam sve osigurace, svi su ok. Tako da ostaje majstoru da pregleda vod do sonde i na kraju da je zameni. Original je 12-13000 din u servisu, na otpadu original je 50 eur. Zamensku sam nasao NGK ali nisu isti izvodi (univerzalna je).
  10. Pretpostavljam da se osigurac za sondu nalazi u motornom prostoru. Ima dosta osiguraca pa ne znam koji je, nisam uspeo da nadjem semu. A bio sam kod 3 majstora i svi kazu grejac sonde tj. da se menja sonda. Kazu da nema osigurac Da li neko zna koji bi to osigurac mogao biti?
  11. Posedujem FIAT 500L, 1.4, 70kw. Star je 3 god i 10 meseci, prešao je 44000. Zamenjen akumulator na 35000km i svećice na 40000km. Svećice su stavljene original. Pre 2 dans je prvi put upalio "check engine" lampicu. Greška P0135 - Powertrain O2 Sensor heater circuit (bank 1 sensor 1). Preko neta sam video da je u pitanju grejač lamda sonde. Auto radi normalno, nikakvih problema nema, obrisao sam 2 puta grešku ali se posle nekog vremena vrati. Da li je još neko imao sličan problem? Da li je to lambda sonda ili može biti i nešto drugo?
  12. Oko 32-35 sec drugog snimka se najbolje cuje to lupkanje. Mislim da je zvuk isti kao kod srebrnog 500L (prvi post), ali je on verovatno imao bolju kameru ili mu je zvuk jaceg intenziteta. Pozdrav
  13. Da se pridruzim vlasnicima koji su primetili cudne zvuke motora. Ja sam moj primetio jos prosle zime. Prvo cu postaviti kako zvuci moj 500L sa hladnim motorom pa zatim sa vrucim. Tokom danasnjeg snimanja sam primetio jos jedan neobican zvuk, kao neko pucketanje (treci video). Narocito se cuje kada cucnem izmedju prednjeg tocka i vozacevih vrata. (hladan motor) (vruc motor) (vruc motor - pucketanje)
  14. Nemam, izgubio sam je posle 3 meseca jer sam ugradio tng. Kolega je juce isto uradio sam servis i ugradio tng

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...