Jump to content
FAS Euroauto Goran

nezaustavljiv

Members
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

About nezaustavljiv

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/31/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ub
  • Interests
    Održavanje auta u maksimalno ispravnom stanju.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.4 12v sx,najlepša zelena,apsolutno!Bravo 1.2 16v

Recent Profile Visitors

2089 profile views
  1. Vezano ili ne za ovu temu,pokusacu najpre ovde.Bravo 1.2 16v,2001,stanje fenomenalno,76.000!!!,ljudi ne veruju dok ne pregledaju auto,,,ali ne mogu vise da se ubedjujem oko toga,imam neki problemcic,blago receno cudan!Ler gas!Auto kad se upali ide gas na 3000,kasnije se smiruje samo kad se stane i posle par sekundi u mestu dolazi na normalnih 800-900 obrtaja.Kad je vruc,u voznji raskvacis,on seta od 1600-2000,ali sama voznja normalna ,nema trzanja,prima gas normalno,vuce normalno.kad stanete u mestu ,on jos tih par sekundi seta gore dole i onda se smiri,radi bez greske satima ako treba!Cim auto krece,ali pazite sad,pipao gas ili ne,znaci stao na nizbrdici,drzao kocnicu,i onda samo pustio da krene,on sam pocinje da dodaje gas!Ponovo stanes,on u mestu smiri posle par sekundi,ponovo ga pustis da krene,on opet dodaje gas!U voznji,znaci,raskvacis ga,npr na 80,nebitno,60,30,100,nebitno,izbacis iz brzine,i on dokle god se krece bez pipanja gasa,dokle god ide njemu ler luduje!Cim auto stane,on se opet smiri.Da ne ponavljam,ima li sanse da kompjuter brka parametre jer je problem u senzoru brzine,pinjonu ili ima neke veze sa senzorima ABS-a?>Njemu ABS radi fenomenalno,nikakva greska ne postoji niti pali bilo koju lampu,znaci nijedna jedina greska na dijagnostici,mada je ocitavan sa nekim standardnim dijag. do sad.>POMAGAJTE! Da dodam,brzina na satu se sasvim normalno pokazuje,mislim i da je tacna sasvim,mozda eventualno neki kilometar gore dole,ali ne skace,ne glavi.
  2. Pa ti onda reši sta ćeš.Verovatno ti je dosta jeftinije da zadrzis postojeći sistem, ali kad proveris detalje i eventualne greške.Ides prvo na jednostavniju varijantu,pa ako ne budeš mogao dovesti u red postojeći sistem,ti onda vracaj na factory!Prvo se informiši šta je sve na njemu menjano#zamili tipa da bude iskren,šta ima da izgubi,pa posle na dijagnostiku kompletnu ,da probas da resis te zezancije koje su nastale,i vratis na stanje na kom si uzeo.
  3. . Naravno,to ide u kompletu i košta oko 150 eura max,mislim da nije više .A kako ti se auto ponasao kad si ga uzeo,pre zamene tog filtera i svega kasnijeg?Je li normalno radio,je li imao dovoljno snage,kakva je bila potrošnja?
  4. Sudeći po tome da je menjan komp,problem moze biti sirokog spektra.Posto je sve krenulo od zamene filtera i toga da ti je bio otvoren termostat moja teorija je sledeca:pošto si evidentno imao povećan protok goriva i vazduha,s obzirom da ti nije original komp već sa Tipa,i verovatno remapiran,iz tog razloga ti je verovatno svesno bio otvoren i termostat,jer se na takvim motorima zbog pojačavanja smeše javlja veća temperatura,pa je neko hteo na taj način da kompenzuje preveliko zagrevanje i da olakša hladjenje motora,a povecana potrošnja je ubog toga izgleda bila u drugom planu.Ti svakako treba da dovedes sistem hladjenja na fabričko.Ako si promenio reostat,one kablove i termostat,sad su na redu elementi ubrizgavanja,pumpa,dizne i kompjuter pre svega.Nisi nam rekao jesi li pitao prethodnog vlasnika šta je radio oko kompa,tj. zašto je stavljen od Tipa i šta je sve tu dodatno prilagođeno.Iako si vratio maltene na stanje od pre, kad je sve radilo kako treba,moguće je da treba da se pobrisu greske koje su nastale u medjuvremenu zbog tih promena koje si ti radio,pa ako ni tad neće, onda moraš verovatno proveriti i pumpu i dizne i svakako staviti original komp.To već povlači troskove oko 150 eura,samo da znaš.Pritisak goriva se meri lako kod iole ozbiljnijeg majstora,ako ima taj manometar.Bez njega ne može.Tvoje je da odlucis da li ćeš da vratiš na stanje kakvo je bilo kad si uzeo ili ćeš na fabričko.Proveri i kompresiju,jer moguce je da je neko pre tebe,zbog slabijeg motora namerno nabudzio ubrizgavanje da bi dobio neku snagu predvidjenu za taj auto,jer je to jeftinija varijanta od generalke motora.Prvo moraš na dijagnostiku kod majstora,ako ćeš da vratis na stanje kakvo je bilo kad si uzeo,a ako vraćaš na fabričko,onda vidi koliko ti se isplati,jer to sve košta oko 150 eura,bez majstora.
  5. Ma znaju oni na otpadu,ne brini,samo kazes za koji auto. To je maltene isto na svim modelima od 95 do 2001 godišta.
  6. Ne znam,iskreno, gde da nađeš. Jednostavno odeš do nekog otpada i kažeš šta ti treba. Koji beše motor?
  7. Na reostat dolaze dva kabla u dva singl džeka i dolaze iz tog snopa koji se nalazi na kućištu ventilatora,a taj snop se pomoću dva veća džeka spaja sa instalacijom koja dolazi do hladnjaka iz motorne instalacije.Ta dva dzeka su sa 2 odnosno 3 kabla.To se nešto razdvaja u tom snopu ,nekako, pa imaš 2 kabla koja idu na ventilator,2 za reostat i 3 za termodavac.Ako ne znaš kako povezati,bolje nabavi taj snop u originalnom stanju,da ne bi napravio haos!Jesi li proverio za rempairanje kompjutera?
  8. Ako se skida klema,kompjuter se vraća na osnovne parametre,tačno.Ali ako su ti osnovni parametri menjani,tj. remapirani,onda se kompjuter uvek vraća na njih!Tako da ti stoji opcija i da proveris mapu kompa.Ili da se raspitas od prethodnog vlasnika da li je šta menjano na kompu.
  9. Druže,imao si protocniji filter,pa prema tome i drugačije, verovatno i remapirano ubrizgavanje!Termostat u ovom periodu moze samo blago da utiče na potrošnju ukoliko je izvadjen ili otvoren,ali crni dim nema veze sa temperaturom vec samo sa ubrizgavanjem, odnosno smesom koju odredjuje kompjuter po zadatim parametrima.Proveri svakako lambda sondu,imaš uputstvo nekoliko postova nazad,a ja ipak pretpostavljam da je problem oko parametara kompjutera jer ti je problem nastao nakon zamene filtera,tj.promene odnosa vazduha i goriva,pa onda i sonda reaguje drugačije.Teoriju da su zamenjeni parametri zastupam iz razloga što ti auto sa protocnim filterom,većom količinom vazduha, ne bi radio kako treba sa fabričkim parametrima!
  10. Ok,to je rešeno,baš cu probati da pokrenem klimu kad se budem parkirao u garažu, pa da vidim hoce li paliti i tu drugu.Sad da saznam koja je vrednost temperature za paljenje prve brzine(rekao bih da je 97 stepeni mnogo za ovaj motor) i da saznam zašto se kazaljka ponaša onako.....(na prekid kontakta,pa ponovni kontakt,vrati se na sredinu).
  11. Ok,a u slučaju kod mene,gde reostat radi i prva brzina se pokreće,je li i kod mene drugu pali komp ili termoprekidac?I dalje čekam informaciju za onu vrednost temperature.
  12. Toga se i ja bojim. Čak mislim i da mi je zato i popustio motor,tj.mozda se grejao,a i sad se mozda greje.Doduse,ja sam tek pre neki dan,kao što sam i napisao,provalio da mi nije radio relej za drugu brzinu.Da li je zbog toga motor bio na većoj temperaturi,pa ga oštetilo, a posredno i napravilo kurslus sa kazaljkom,ne znam!Ono što je meni najbitnije sada,je da mi neko kaže, ali tačno, kada se prikači dijagnostika i ocitava temperatura motora,kolika treba da je ta temperatura kad se upali prva brzina na ventilatoru!?Dok ovo ne saznam,dok se ne uverim da li ,sto bi se reklo,hardver(senzori,termostat,termoprekidac,ventilator) rade kako treba,ne mogu resavati pitanje kazaljke.Dajte,KO ZNA,na kojoj temperaturi ovog 1.4 12 v,97 god. se pali prva brzina,i ima li šanse da termostat ne otvara dovoljno, pa dok se u hladnjaku stvori potrebna temperatura, u motoru dotle ode dosta više, pa mozda to podigne kazaljku?Ponoviću, na prethodnoj strani ima gif gde se vidi kako kazaljka reaguje kad se prekine pa ponovo uspostavi kontakt.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...