Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

2 hours ago, darkman14 said:

oko 1500eur za dizela

+nosači motora ako je zinben, + amortizeri & opruge u oba slučaja, i eto nas na preko 2000.

 

@knezevic76 Ili platiš u startu više, ako je auto bez ulaganja. :)

 

Obrni - okreni, na kraju mu na isto dođe. Nisi platio na mostu, al' jesi na ćupriji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim što uvek treba ostaviti prostora za ne daj Bože.
Nikad se ne zna, pa na novom autu iz salona crkavaju delovi a ne na polovnom.
U svakom slučaju, autor ove teme zna u šta je ušao i stojički podnosi sve


Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Reacher Gilt said:

+nosači motora ako je zinben, + amortizeri & opruge u oba slučaja, i eto nas na preko 2000.

 

@knezevic76 Ili platiš u startu više, ako je auto bez ulaganja. :)

 

Obrni - okreni, na kraju mu na isto dođe. Nisi platio na mostu, al' jesi na ćupriji. 

Nikad se ne zna, polovan auto je uvek macka u dzaku, posebno vozilo sa placa koje nema poznatu istoriju.

Ni polovan auto od poznatog sa istorijom ne moze biti garancija dobre kupovine, uvek postoji verovatnoca da crkne nesto sto se nije culo/videlo, kao sto je kolegi crkla turbina.

Ja iz tog razloga, vise volim da se turbina cuje nego da se ne cuje...jer kad je nesto "labavo" znamo na cemu smo a kad je tiho kao sve ok ( u slucaju kolege ) tj "zategnuto", desi se da "zategne" i stane. 

1 hour ago, knezevic76 said:

S tim što uvek treba ostaviti prostora za ne daj Bože.
Nikad se ne zna, pa na novom autu iz salona crkavaju delovi a ne na polovnom.
U svakom slučaju, autor ove teme zna u šta je ušao i stojički podnosi sve emoji123.png


Sent from my 2203129G using Tapatalk
 

Eh da mi nismo narod koji se uvek maksimalno nateze i gleda da uzme za sav raspoloziv novac, sto mladje sto "bolje" i onda... Pricam u svom slucaju, uvek tako radim. 

Prezivi se sve, to je najbitnije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po koleginom postu sa prve strane gde pise sta je sve radio, sticem utisak da je kupio potpuno neodrzavan auto pa ce sada kod njega jedno po jedno na naplatu. Isao je logikom uzecu jeftinije pa cu ja sve da sredim i da se vozim ali po nekom mom iskustvu takav auto ogadi i voznju, model, a na kraju i sam brend. Ja mu zelim puno nasmejanih kilometra i da se na ovome zaustavi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi ko majstor, danas mi kaze ajd pa de se ne vidimo dugooo :)  Auto je bio oko hiljadu evra jeftiniji od slicnih, sa turbinom sam negde toliko i ulozio, mozda nesto vise (ne racunam servise, to bi svakako radio i na drugom autu) Kvacilo i zamajac su ok, iznenadio sam se da je i akumulator nov. Ostaju dizne, dve su ok dve na granici ali svi kazu da mogu jos dugo da se voze. 

Sve u svemu, nisam se smorio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne na granici mogu da budu dok je autu tu kod tebe :) tako da ne razmišljaj puno, sad je vreme da uživam u autu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto i kod onih "bez ulganja" nemas garanciju da je stvarno tako, sem ako kupis auto od nekog koga znas ali kao i svaki polovan auto moze da iznenadi

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, city said:

Vi ko majstor, danas mi kaze ajd pa de se ne vidimo dugooo :)

Ja redovno svraćam kod svog, preventivno, da se ne opustim previše. :lol:

 

Kad pita šta je bilo, kažem ništa, čujem da nisi skoro daven pa reko' da svratim ... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam danas, iznad sofersajbne ima par tackica korozije. Da li bi to moglo da se osmirgla i zamaze bojom i treba li neka zastita, prajmer?

viber_slika_2023-06-19_15-15-43-008.jpg

viber_slika_2023-06-19_15-15-43-448.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve moze, samo je pitanje kako ti zelis da to izgleda kada zavrsis? 

Ako hoces samo da zamazes, onda samo boja i vozi. ( Sto bi ja uradio :D

Ako uzmes smirglu u ruke posle smirglanja dobijas riseve i neravnu povrsinu. To znaci da ti onda treba git i jos smirglanja. Pa kada to ismirglas i poravnas, onda ti treba prajmer filer da bi popunio male riseve koji ostanu od smirgle koje ovako mozda i ne bi video ali bi se videli kada bi naneo farbu. Kada sve to odradis, dobro ocistis povrsinu i onda ide farbanje.

Mozda neko zna i bolje da ti objasni ali mislim da bi to bila procedura. Suvise zezanja za par tackica i to jos na nezgodnom mestu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na slicnom mestu imao ostecenja (izgleda da je kod Brava ta povrsina bas podlozna udarcima kamencica i ostecenju) pa sam samo malo osmirglao koroziju, do 'zdravog' dela, uzeo Irkom u spreju za zastitu metala i boju u jednom (u 3 sloja, svaki da se dobro osusi jedno 2-3h) i na to napravljenu boju za moj auto. Pa i na to bezbojni lak. De fakto sam dobio sto je kolega opisao - zakrpu, a ne i 'poravnato' stanje. Ovaj Irkom vec 2.g drzi bez problema sa farbom za auto. Nema korozije, izbijanja sa bokova, nadimanja i slicno oko zakrpe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj kad su već tu glavni forumski estetičari, s koje da zamrčkam ovu havarijicu?

 

20230616_191536.thumb.jpg.3ee98b5d6947e03b229037fd9ebfe586.jpg

 

Ovde u banjsko sam dobio savet da se ne majem, nego da kupim novo krilo. Kažu ima te odere majstor, i opet je pitanje kako će ispadne i kol'ko će traje...

Eh,da, pitam za drugara, naravno... :lol:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt svakako moras i branik sredjivati. 
Krilo je koliko? 50tak eur? 
Farbanje ce kostati skuplje, to sigurno ali zamenom krila ostaje ti i branik da sredis.
Samo dobar majstor i resices

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aj kad su već tu glavni forumski estetičari, s koje da zamrčkam ovu havarijicu?
 
20230616_191536.thumb.jpg.3ee98b5d6947e03b229037fd9ebfe586.jpg
 
Ovde u banjsko sam dobio savet da se ne majem, nego da kupim novo krilo. Kažu ima te odere majstor, i opet je pitanje kako će ispadne i kol'ko će traje...
Eh,da, pitam za drugara, naravno... 
Ja bi to kod majstora, nije to veliki posao

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, darkman14 said:

moras i branik sredjivati. 

Branik je sređen uz pomoć starih somotarki.

20230616_191526.thumb.jpg.348765078c4fa680326266823b979bee.jpg

20230616_194209.thumb.jpg.80f14dd22c9eab17424211c9f68dc472.jpg

Pride je meni već stigao personalizovan sa druge strane, tako da će pomine do danjeg. Inače je novo krilo 5500 na KP.

Znači majstor. Pa dobro, zakazećemo posle mora termin, taman da se reše i eventualne novonastale personalizacije iz predstojećeg izleta na lepotici neznanoj, Kassandra-i :thumbup:

 

Izvinjavam se gazda @city na uzurpaciji teme, neka modulatori premeste gde pripada, ne bilo im zapoveđeno :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt ako si sredio branik, onda uzmi polovno krilo u boji. To je najjeftinija solucija. Da uzmes novo i da farbas, ne vidim onda cemu ne zadrzati staro i srediti. Nije to tesko za ispeglati a novo je upitnog  kvaliteta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ce neki vesti limar uz 100ml farbe malo popravki na tom ostecenom delu ofarbati, ispolirati i nece se razlika primecivati.

 

Isto vazi i za kolegu @city za one tackice na krovu. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sto treba naci vestog limara :)

Ako ono sredstvo zaustavlja rdju to mi je ok opcija, zamazacu malo farbom  ili lakom za nokte, ne vidi se to toliko koliko izgleda na fotografiji, samo mi je bitno da ne ide dalje rdja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Reacher Gilt said:

Branik je sređen uz pomoć starih somotarki.

20230616_191526.thumb.jpg.348765078c4fa680326266823b979bee.jpg

20230616_194209.thumb.jpg.80f14dd22c9eab17424211c9f68dc472.jpg

Pride je meni već stigao personalizovan sa druge strane, tako da će pomine do danjeg. Inače je novo krilo 5500 na KP.

Znači majstor. Pa dobro, zakazećemo posle mora termin, taman da se reše i eventualne novonastale personalizacije iz predstojećeg izleta na lepotici neznanoj, Kassandra-i :thumbup:

 

Izvinjavam se gazda @city na uzurpaciji teme, neka modulatori premeste gde pripada, ne bilo im zapoveđeno :thumbup:

Kako si uspeo da sredis branik,ako nije tajna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bucke1Nema tajne, napisah gore. Ja sam koristio stare somotarke jer su mi bile prve pri ruci da skinem farbu od ograde. Mekane su, pa može da se zapne malo a da se ne ošteti dodatno lak.

 

Branik u brava je izuzetno fleksibilan, a u isto vreme farba je tvrda i skliska, tako da se ovaj "potpis" od stubića ograde prilično lagano skinuo.  Vide se još pomalo risevi na laku na par mesta, ali ništa vredno spomena.

 

Krilo nažalost nije od plastike, tako da mu sledi peglanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Reacher Gilt said:

Branik u brava je izuzetno fleksibilan

Pazi ti da ti ne odu one tri plasticne zabice na spoju branika i krila. Dovoljno je da i jedna popusti i vise nema lepe, prave linije na tom spoju. Primetno iz aviona na masi Brava uvezenih kod nas.

On 8/23/2020 at 10:21 PM, Ivan said:

3. Branik se za krilo drzi sa jednim krstakom i 3 plasticne zabice. Krstak je odmah do tocka, nezgodno je sto se srafciger mora postaviti unutar krila, a i sraf zna da zapekne. Kod Stila je to bilo pristupacnije reseno sa obicnim srafovima i kljucem. Evo slike kako je to pozicionirano, crvene strelice su zabice, plava strelica krstak:

 

220820207180.thumb.jpg.2980bcd484eb0ebbb78ac0ff67c01c65.jpg 220820207181.thumb.jpg.0c4706783c7d7afa3159a7106e353471.jpg 220820207182.thumb.jpg.86b3ca35ba26f6cacf58a081f80a6b56.jpg

 

Kada se odsrafi krstak, prelazi se na zabice. Jedna je lako dostupna, odmah iza fara, pa se moze skinuti i rukom:

 

220820207211.thumb.jpg.94c259370f199d87c4c6daadf72adbfa.jpg

 

Druge 2 su sakrivene i skinuo sam ih spolja, plasticnim alatom. Prilicno voditi racuna da se ne polome, jer ako odu to je jedina linija poravnanja krila i branika i onda ce delovi strcati jedan u odnosu na drugi - tipicno za gomilu Bravaca po oglasima. Kod mene je srecom plastika zdrava i mekana, pa je sve islo lako:

 

220820207210.thumb.jpg.d011ed522cb72e5425a93ce1ac022565.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...