Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

:) Ma ja se zezam na racun nasih zidara. Kada sam radio ugradni ormar, morao sam da smanjim zapreminu znacajno da bi mogla pravilna prizma da stane izmedju zidova, plafona i patosa. Ni jedan prav ugao, paralelan niti prav zid... Izgubio sam bar pola kubnog metra iza maski tj izmedju stranica ormara i zidova. 
Bas je nezgodno naci ravnu povrsinu po kojoj se udaljava auto od zida. 10m+duzina auta=15ak m. 
Najbolje neka garaza u trznom centru.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cak i tamo zna da bude krivo :D . Na tako malom rastojanju, svaka greska kasnije na par desetina metara na putu znaci puno.

Mada ko ima oko i malo iskustva, moze da se snadje i sa minimumom repera za stelovanje, cak i na putu.

1 hour ago, oktopod said:

All season su za mene "no season" leti se čuju zimi proklizavaju, leti premekane zimi pretvrde. 

Koji si zadnji model AllSeason guma vozio, u kojoj dimenziji i na kojoj klasi vozila?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Ivan

 

Renault megan novi star 3 godine presao tad 30k. Vozio tadašnje devojke auto do Hvara i nazad proslo leto. Ne znam model gume a velicina nesto tipa 15 ili 16, dobila je auto sa njima kad je kupovala nov. Bile su izrazito bučne i relativno klizave. 

Malo sam ih do grads provozao zimi, doduse nije bio sneg vec vlazno i hladno takodje bih rekao da klizaju, ona je kaze bila kupila 2 zimske iz tog razloga mada nije neki vozač te nije ni validna informacija.

 

Slican utisak 14ice na Hyundai Getz ne znam model. 

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se nekom dešavalo na novom autu da zatrese, cima uzastopno više puta kad kreće prvom? Meni se to na prethodnim polovnjacima dešavalo kad je korpa kvačila pred pucanjem perca, a na ovom mi se dešava ponekad, danas 10 kretanja 10 puta. 

Desilo mi se kad sam kretao sa parkinga a i tokom vožnje kad je već imao radnu temperaturu (sauh nije aktiviran, klima nije bila upaljena). 

Ne provaljujem pravilo kad se dešava osim nekih ideja tipa danas je bilo baš sparno, vlažno, kad sam ulazio u auto za tamo i nazad smrdela je neka vlaga u kombinaciji smrada plastike "mirisa" novog auta. 

Takodje mislim da nekad ne zadržim dovoljno dugo vagu, pa umesto da štucne krene da trese a još pomenuto gorivo kako sam sipao i slabo vuče možda je to.

 

Inače svratio sam do Kompresora da pogledaju onaj otpali lak i komade farbe na haubi, kažu za procenu mora da udje u servis, fotkaju i pošalju Fiatu na procenu dal za to važi garancija. Napolju me sačekao servisni asistent šta li već pisaše mu na pločici, kaže daj da pogledam te reče hauba najviše ima udaraca od kamenčića pa oni načnu a puška u perionici dovrši. 

Ja mu rekoh to je u redu mada je hauba praktično vodoravna i da mi se nikad ni na jednom autu desilo, te reče fotkaće pa šta kažu iz Fiata, nekad priznaju šta oni misle da neće i obrnuto, nema pravila. 

Obzirom na celu situaciju sa Fiatom miriše mi na ispuš.

Rekao sam da tad vide i zašto trese u prvoj mada ne znam kako da reprodukujem problem, možda bar da pogledaju opet da nije sada procurelo ulje menjača u kvačilo (mada bi tad proklizavalo valjda). 

 

Mozda nekom znači info pitao sam i za oštećenje od bandere koje se i ne vidi kao i krilo od tudjih vrata na parkingu ulubljenje, da li ću imati problema sa kasko sledeće godine ako to ostavim tako, kaže nema to veze ti radiš šta ti hoćeš a ako želiš da farbaš bolje sam plati čuvaj kasko "poene, kredit" za ozbiljnije stvari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za slučaj jednog automobila kod koga je bilo veoma sitno poskakivanje ( trešenje) pri kretanju, ali, samo kada je automobil nekako opterećen ( naglo se kreće, uzbrdo je, puno vozilo ). Gledao sam posle deo koji je zamenjen. Viljuška korpe kvačila je imala dve zakovice ( koje su držale „jabučicu“ za koju se kačila sajla kvačila ) i jedna zakovica je pukla, a što je pod većim opterećenjm kvačila vodilo oscilaciji one „jabučice“, a samim time i do tih sitnih poskakivanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, oktopod said:

Jel se nekom dešavalo na novom autu da zatrese, cima uzastopno više puta kad kreće prvom? Meni se to na prethodnim polovnjacima dešavalo kad je korpa kvačila pred pucanjem perca, a na ovom mi se dešava ponekad, danas 10 kretanja 10 puta. 

Desilo mi se kad sam kretao sa parkinga a i tokom vožnje kad je već imao radnu temperaturu (sauh nije aktiviran, klima nije bila upaljena). 

Ne provaljujem pravilo kad se dešava osim nekih ideja tipa danas je bilo baš sparno, vlažno, kad sam ulazio u auto za tamo i nazad smrdela je neka vlaga u kombinaciji smrada plastike "mirisa" novog auta. 

Takodje mislim da nekad ne zadržim dovoljno dugo vagu, pa umesto da štucne krene da trese a još pomenuto gorivo kako sam sipao i slabo vuče možda je to.

 

isto i kod mene ;-)

 

p.s. vec sam nafasovao štrafte po na laku po celim vratima i krilima od šiblja i trnja :-)). nije otišlo do farbe al se na suncu vidi sa meseca.

jbg išao sam malo u cross vožnju hahahaha... važi

 

p.p.s ovaj auto vozim dok živi ili on ili ja :-))

 

p.p.o.s. počeo dam da se zanimam za ICE na EV i tako to...500L je bombona za EV

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insistiraj da ti srede haubu u garanciji, kakva puška, kakvi kamenčići, kakvi bakrači, pa nema taj auto 10 godina. Loš lak, loša farba, loša zaštita fabrička.
Što se kaska tiče. Ja imam iz prošle godine oštećene od debila na parkingu na zadnjem braniku. Sad sam produžio kasko, dobio sam bonus, mislim 15%, jer ga nisam aktivirao, auto nisu gledali jer sam odmah potpisao ugovor na dve godine na nov auto, i na sledećem produženju kaska ako ne budu slikali auto, ostaviću to oštećenje do daljnjeg a ako budu slikali, videći da aktivira kasko da se sve sredi ( ako bude još nešto) u ovlašćenom.

Ako te ipak odbiju iz FIATa za sredivanje haube i ostalo, pitaj ih koliko bi sve to koštalo da se sredi u ovlašćenom i ako je neko jača cifra, aktiviraj kasko da središ sve.

"Bonus je nagrađivanje vlasnika koji u toku godine nije napravio nikakvu štetu na svom automobilu, kako bi se motivisao da i ubuduće bude pažljiv. Bonus svake godine raste do najviše 50%, pri čemu je vrlo značajno da se može preneti na novi automobil ili čak na člana uže porodice.

Sa druge strane, malus predstavlja kažnjavanje za vozače koji u toku godine više puta naplate štetu. Na primer, neka osiguravajuća društva nakon treće štete naplaćuje malus u punom iznosu premije, dok se kod drugih osiguravajućih društava kod treće isplate doplaćuje 20%, četvrte 30%, pete 50% i kod svake sledeće 100% premije.

Bonus i malus takođe imaju zadatak da motivišu vlasnike da ne prijavljuju manja oštećenja, već da ih poprave o svom trošku - mnogi ne žele da zbog nekoliko ogrebotina izgube bonus za sledeću godinu i pritom rizikuju malus ukoliko im zatreba veća intervencija. Naravno, bonus se ne gubi ukoliko je drugi vozač izazvao udes."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
35 minutes ago, knezevic76 said:

...i na sledećem produženju kaska ako ne budu slikali auto, ostaviću to oštećenje do daljnjeg a ako budu slikali, videći da aktivira kasko da se sve sredi ( ako bude još nešto) u ovlašćenom.

Da li će slikati ili ne, treba da saznaš pre nego što odeš da praviš novu polisu.

Ako ti slikaju auto sa tim oštećenjem = ne možeš to oštećenje da prijaviš za sređivanje po kasko polisi jer je već bilo na autu.

Ako ti ne slikaju auto = možeš da prijaviš to oštećenje, srediće ti po kasko polisi, ali će ti računati kao jednu aktivaciju u aktuelnoj (trećoj) polisi.

 

Zato je po tebe najbolje ovako:

u roku od mesec dana pred istek druge kasko polise, odeš da napraviš treću kasko polisu. Ne mora se čekati da istekne stara polisa, može se praviti nova u roku od mesec dana pre isteka.

Ta nova, treća kasko polisa će ti biti pravljena sa svim bonusima jer će videti da nisi aktivirao ni prvu, a ni drugu (koja u tom momentu još uvek važi). Zato ćeš za treću kasko polisu dobiti bolju cenu. Ukoliko nisu slikali auto, nakon toga, a dok još uvek traje druga kasko polisa, odeš i prijaviš to oštećenje. To ti se računa kao aktivacija (po drugoj polisi), ali baš te briga jer si ti već napravio treću kasko polisu (i dobio bonus) koja će uskoro stupiti na snagu, što znači da nećeš imati nikakav malus zbog te jedne aktivacije. Plus, ostaju ti dve čiste aktivacije po trećoj kasko polisi ako zatreba.

 

Kad se pojaviš za četvrtu kasko polisu, oni će videti aktivaciju po drugoj, videće da nisu mogli da ti računaju malus jer si već imao zaključenu treću u momentu prijave štete po drugoj kasko polisi... i onda će hteti da ti uračunaju malus za tu četvrtu kasko polisu. To je skroz ok, i tvoj i njihov postupak je legalan.

Da bi izbegao da ti računaju malus za tu četvrtu polisu, kod njih dođeš spreman, odnosno sa ponudom nekog drugog osiguranja (koje će ti dati ponudu bez ikakvog bonusa, ali i bez malusa jer kod njih nisi ni imao kasko). Onda tražiš da ti izjednače cenu sa tom ponudom drugog osiguranja koju si im doneo na uvid, a ako to ne žele (ostanu tvrdoglavi da ti računaju malus, pa ti je zato ta četvrta polisa kod njih skuplja), ti im se zahvališ na vremenu i odeš da napraviš kasko polisu kod tog drugog osiguranja (čiju ponudu imaš).

 

Malus kod kaska nije od tolikog značaja kao što još kako jeste kod obaveznog osiguranja.

Kod obaveznog osiguranja podaci se dele između osiguravajućih kuća, pa se zato sa promenom osiguravajuće kuće (gde se pravi polisa obaveznog osiguranja) ne izbegava malus.

Kod auto-kasko osiguranja osiguravajuće kuće nisu ovlašćene da dele međusobno podatke, zakonski to ne smeju da rade (povreda privatnosti), pa zato promenom osiguravajuće kuće kod koje praviš polisu možeš da suštinski izbegneš/umanjiš malus.

 

Sve je ovo pisano i ranije po Forumu, ali evo još jednom.

Dovoljno oni para zarade svakako, a bili su alavi u poslednjih mesec dana da zarade još od polisa obaveznog osiguranja... pa neka onda malo više ovakvih pisanja po internetu za Google. :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kod mene kad zatrese pri kretanju nije opterećen i krećem na ravnom. Juče znači 10 od 10 kretanja sam u kolima relacija Mirijevo - Dorćol. 

Pošto se dešava i kolegi radniku koji ima identičan auto, isključujem da je do mene a ne bi trebalo da imamo obojica oštećen neki deo sistema kvačila pri ugradnji ili već otkazao, te ne znam šta je osim možda opet "normalno za fiat". 

Bojim se samo da mi kvačilo ne vrisne uskoro jer bih baš izgoreo i auto bi završio na oglasu momentalno jer ne znam šta bih drugo a novo kupio u trenutnoj tržišnoj situaciji tj veliki stres. 

 

Hvala na razjašnjenju za kasko, ako mi ne prihvate farbanje haube probaću da se bunim, ako ne prođe farbaću o svom trošku a krilo od tuđih vrata na parkingu kao i branik od bandere (sto se ni ne vidi) nisam ni planirao da radim pa da vidim možda samo da ih izigram kako je opisano kad produžujem kasko. 

 

I @Radnik2 sta su ti ICE i EV nisam u toku :) ja sam tako izgrebao bembaru o bagrenje, kad sam ga vec bio dao na oglas krenuo jedan dan do njive tj trešanja i traktor nije hteo da upali, ja krenuo iznerviran kolima njivskim putevima, kad je počelo da škripi sa strana sam odustao al tragovi ostali hehe

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct
U principu, slično sam i zamislio nego me mrzelo baš toliko da pišem.
U svakom slučaju, poenta je da Šteta koja se sređuje bude veća od malusa tj od bonusa koji bi izgubio plus i onako kasko plaćam na 12 rata.
Pa npr 20000 dinara farbanje branika u ovlašćenom a ceo kasko sa bonusom je 35000 dinara, bez bonusa ( koji bi izgubio zbog prijave štete) 42000 dinara na 12 rata. A ako mi urade treću polisu normalno sa bonusom, kao što si napisao, onda me izađe još povoljnije.
Bitno je samo koliko je učešće u šteti i to se mora staviti u računicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desilo mi se juče posle Kompresora sretnem druga u Mirijevu u fast foodu i on me iscima da odemo do Zvezdarske šume na piće brat mu tamo. 

Kao sto pomenuh u autu se pre kretanja u Kompresor osećao smrad vlage. 

Sednemo upalim klimu, nisam prebacio klapnu da vrti vazduh iz kabine već spolja. Dodjemo na kilometar dva od destinacije, gasim klimu pojacam ventilator da izduva to mi je obicaj kad gle na šoferci 4 kruga magle gde izduvava vazduh. Od magle postade i voda da curi. Pitam njega jel izvaljujes hamd kaže da oseća se neka vlaga nego mi bilo glupo da kažem. 

Kad sam stigao kući setih se da sam usput na Dorćolu u apoteci Josif Pančić kupio 3 kese taze biljnog čaja te pomislih ma to je to. Onda se setih da je hamdelo i pre kretanja na Dorćol al aj videću. 

Danas krenem ka Žarkovu, manje se osetilo al jeste. Od Mirijeva do autoputa Lasta uključenje tj oko 5-6 km sam vozio sa sva 4 prozora skroz otvorena bez klime. Na autoputu zastoj šta ću palim klimu da vrti vazduh iz kabine i zatvaram prozore. Kod sajma otvaram klapnu za svež vazduh i otskrinuh prozor jerbo zažarih pljugu. 

Krenu da smrdi kanalizacija iz rukavca posle novog mosta, bacam pljugu zatvaram prozor, zatvaram klapnu da klima vrti iz kabine i voila - kreću 4 kruga magle na šoferci koji postaju voda. 

 

Šta sad koj đavo, ok napolju se oseća da je vlaga al brate... Od čega je sad to dođavola i od čega se gušim u tolkoj vlazi u autu, nemam ništa mokro ni prosuto u autu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bio sam danas do Kompresora vezano za otpali lak i farbu na haubi, magljenje soferke i trzanje pri kretanju. 

 

Lak i farbu ne priznaju jer "je fizicko ostecenje nalik na izmet od ptice" i nekako se čudno osmehnuse pomislih ovi prate forum :) ako prate evo procitajte da sam ja pomenuo al ne mogu da znam da je od toga, ja im kazem pa sta da radim kad uvek ima neki izmet i kako izmet utice na lak a nije mi prvi auto nikad se nije desilo.

Kažu "pre je sve bilo drugacije, sad ptice šta sve ne jedu i lak nije kao sto je bio", sta to znači, sta to jedu ptice i kako majstor za kola postade strucnjak za probavni sistem i sastav izmeta ptica a drugo zar zapravo ne priznade da lak nije kvalitetan? 

 

Farbanje o mom trosku je 24 hiljade tj 200 eur... Za sta buraz, za jednu stranu haube fiće, pa nije to hauba bmwa 7ice V12 motor, to nema ni pola kvadrata. 

 

Dobio sam savet od jednog radnika da moraju to da mi srede, da zovem Cao Fiat saljem mejlove i zalim se i moraju da priznaju pa cemo videti. 

 

Za magljenje soferke kaze lik to je normalno kad je napolju vlaga, cim ugasis klimu znaci mora klima, njemu je na privatnom autu (nije Fiat dal rece Kia slagacu vas) isto tako. Prvo sta mene briga sta je kome normalno na njegovim kolima, meni soferka nikad nije maglila osim zimi kad je hladno a klapna vrti isti vazduh te od mog daha al krene cela ne samo 4 kruga gde duva u šoferku, tu zapravo skida maglu prvo dok duva. 

 

Za trzanje pri kretanju prvom posto se nekim danima desava danas ne te ne mogu da reprodukujem rece ko ce sad to da gleda, sto je malo neozbiljno formulisana rečenica ali sam razumeo poentu i ne bih ni ja da mi neko rastura kvacilo za to. Rece doduse pogledace vizuelno al izgleda ne pogledase jer ne pomenu i ne zapisa nista. 

 

Negde se i pisalo za prvi servis, nemaju problem da se uradi ranije tj kad ja hocu a ja hocu pred zimu jer je ulje prvo, presao sam 9k, a da cekam do 15k ili do marta kad je godinu dana mi nije nesto pre bih pred zimu uradio, nadajuci se da ce novi filter klime da resi i problem magljenja soferke. 

 

Sve u svemu ne znam, obeshrabruju te da ides uopste, oba odlaska sam dobio "to je tako normalno" odgovore iako mi nemaju smisla. Nije mi neki pozitivan utisak te garancije i podrske a tek cena necuveno, mali servis 100 eur "sa popustom", farbanje haube 200 eur,daska dodatna gepeka 18k dinara, treba izgleda da sam srecan da sam patosnice dobio gratis. 

Edited by oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 8/29/2022 at 8:26 PM, oktopod said:

Za magljenje soferke kaze lik to je normalno kad je napolju vlaga, cim ugasis klimu znaci mora klima

Naravno da nije normalno. Nisam upalio klimu ni jednom ovih dana.

Negde ti se zadrzava voda, proveri odvode sa donje strane svih vrata i gepeka. Da nisu zapuseni nekim kederom koji se priljubio uz lim, blatom i sl...

Zatim, proveri da ti nije upalo nekog lisca i djubreta ispod resetki oko brisaca, odatle takodje moze da uvlaci vlagu. Ili da nisu zacepljeni ti odvodi.

Auto je nov pa zadnje tipujem na to - ali mozes da proveris rad klapne recirkulacije (manuelno ili ako je klima digitalna moze i dijagnostikom). Da slucajno ne otvara ili otvara parcijalno.

Uz to proveriti i odvod kondenza klime, kao i da li je filter klime zaprljan ili okrenut kontra (mada zadnje ima dosta manje uticaja).

To su stvari koje mi prve padaju na pamet za proveru...

On 8/29/2022 at 8:26 PM, oktopod said:

mali servis 100 eur "sa popustom"

To su ti te cene, navodili su ljudi i po 120-130 EUR za mali servis. Za taj motor je van mreze ovlascenih bilo nepunih 50 evrica, sa rukama (i forumskim popustom za delove i rad). Naravno, kvalitetni UFI filteri i recimo neki HX-7 ECT ili nesto tog ranga.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jeste nije normalno, provericu za pocetak da nije šta zapuseno jer se kako rekoh oseća u autu neki smrad vlage. Mene više nervira što je njima sve normalno kao da sam debil neko obraćanje samo da te otkace. 

 

Mali servis 100 eur iako je duplo od realne cene nekako i ajde, na manje cifre ne mogu bas da kazem "duplo" vec skupe ruke tj sat rada, nece tako velika firma da pipa auto za 20 evra naplacenog rada i to razumem, al 200 eur za farbanje haube to je već iživljavanje. 

Nisam ni ocekivao da ovlasceni bude jeftin i sreca meni nista nije skupo samo da je nov auto i da imam koga da vatam za gušu ako nesto ne valja naspram majstor Mileta u njegovoj garaži te bih zato sve radio u ovlašćenom i produžio garanciju sa 2 na 4 godine ako odlučim da zadržim auto posle 2 godine, dodatni razlog je kad pri kasnijoj prodaji napišeš na oglasu da ima full servisnu iz ovlašćenog.

Dal cu ga prodati posle 2 godine ili produziti je samo pitanje ponude novih u tom momentu koja je sada jako losa, mislim da je sama želja za prodajom svima vec odavno jasna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 200 evra van ovlašćene mreže možeš da ofarbaš celu prednju haubu mečke S klase ...

 

Što se maglenja tiče, mora biti neka zaostala voda ili vlaga u kolima ( da nisu mokri tepisi odozdo ? ). Ja taj problem nikada nisam imao sa mojim 500L. Ali, npr. u 308 SW sam imao veliki smrad u kolima neko vreme, jer mi je bio mokar tepih poda gepeka sa donje strane ( prevozio sam povremeno veoma mokru jedriličarsku opremu, koja se nekada očito slivala sa strane, pod tepih ).

 

Ne znam koliko danas košta redovan ( mali ) servis u ovl. servisu, ali, dok sam išao u AK Kole ( prve 4 godine ), bilo je 3 puta po 100-110 evra ( to je bilo bez zamene filtera nafte ) i jednom oko 150 (sa filterom nafte, koji se menja svake 3 godine ili svakih 60 kkm ). Od kada sam prešao kod "Gorana", sam mali servis je oko 100-110 ( stim da oni menjaju filter nafte svaki put ).

 

Za to trzanje kvačila pri kretanju, nisam pametan. Neki djavo jeste. Veoma davno sam imao Vitaru i odem u Suzuki servis u Kaludjerici (tada je bio tamo neki), da mi zamene komplet kvačilo, sa korpom i druk lagerom. Otišao sam na zamenu, a da nisam ni baš morao. Prosto, hteo sam malo da "uložim", želeći da ta kola posle duže zadržim. Šta je taj čovek uradio, pojma nemam, ali, posle toga, kola su tresla pri maltene svakom kretanju. Pizdeo sam načisto i majstor je to zamenio opet. O njegovom trošku. Mislim da mi je bio uvalio neki "djubar" od delova. Posle nije to treslo ( kvačilo je bilo perfektno ), ali, počeo je odmah posle toga da se trese celi auto pri 100-110 :) Sve sam kasnije probavao, a problem posle nikada rešio nisam, jer nikada nisam pronašao uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne budu hteli da priznaju garanciju na haubu ti lepo promeni ovlašćeni servis, u tom drugom uradiš mali servis, kažeš da ti provere odvode za kišu jer se oseća memla u automobilu i magli i na kraju aktivirao kasko i ofarbaš sve što treba i gotova stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odem u kompresor juče...

 

Dobar dan... dobar dan izvolite:

 

Molim vas dajte predlog šta da radim u mom slučaju, evo.

Drugar iz dobre namere naprskao bezbojni lak preko poklopca retrovizora, i na spojleru petih vrata da "sanira" neke štrafte od trnja i šiblja, granja i "cross" vožnje...i tako on to u 23h uveče napolju se igrao, zaneo se da je farbar i to, i imam šta ujutru da vidim (pogledaj slike).
...elem

 

i tako dođe majstor "A" da pogleda...gleda onako sa jednim okom poluzatvoreno, iskrivio usta..."mora da se farba" kaže, ne može ovo da se ispegla lak preko laka, matirala boja. Ček da (pazi sad ovo) zovem telefonom glavnog farbara "B".

... i tako pričaju predamnom telefonom "A" i "B",  i sada objašnjava majstor "A" mastoru "B" ...matirala boja, sjaj nema, lak preko laka, 99% se farba, jel da?. i sad "B" koji sedi negde, samouvereno potvrđuje majstoru "A" da nema druge neko farbanje.

 

Koliko košta, pitam "A".

 

"A" odgovara moraju cela vrata, krov i gornji spojler, rekao "B", cca. 200€ za vrata,  krov valjda 400€ ... zadnji gornji spojler isto neka cifra ...( jedino sam siguran za vrata da sam dobro razumeo cenu, a posle 200€ sam se i vizuelno i akustično transcedentalno portovao na plac kod Gornjeg Milanovca i sređivao baštu )

 

Možda pomogne poliranje ali to mi ne radimo ovde i teško da će ti pomoći, negde je u pančevu. ali 99% da se farba.

 

Vratim se nazad u razgovor i kažem hvala vam puno na pomoći "A", baš ste mi izašli u susret, i ovih 99% baš zvuči onako jebeno blizu 100% ... on se smeje ..

 

Doviđenja prijatno...doviđenja

 

I tako, raspitam se vezano za simptome i rešenja i tamo vamo gore dole levo desno odem kod lika na Voždovac:

 

Dobar dan ... dobar dan izvolite

 

Vidi, takva i takva stvar...jel može da se sredi?

Kaže majstor "C", onako patike ,nabretele majca ,trenerka. Simpa lik mi na pri pogled...sačekaj sekund kaže...

Gleda, sa jedne strane, sa druge, pipa, prelazi rukom, pere, briše. Ode do garaže stavi pastu i poče lagano poliranje dela vrata i nešto malo po štraftama ..zameni četku i krpu...i ponovo malo još i...

 

...BAM..BOOM 

 

Obrisao polir sa tog dela... vidiš kako izgleda sada ... :)

 

Jutros gledam po danu, svetlost ovo ono, lampa, u garaži pod neonkama... vrata je odradio gledam i nevera ... kažem sebi jebote koji je "C" lik.


Koliko košta da se ispolira ceo i da se srede štrafte i to.

"C" kaže 12.400din.

 

Kada da dođem, pitam.

 

u subotu u 9, biće gotov za 5-6 sati.

 

Vidimo se, hvala  doviđenja

 

p.s. da ne bude da samo @oktopod ide u kompresor :-). I kontam da su bili u zbunu kad sam im se i ja pojavio, u fazonu ova dvojica nas zajebavaju :D

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20220829_181356.jpg

IMG_20220829_181404.jpg

IMG_20220829_132650.jpg

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
16 minutes ago, Mijailović P. said:

Koja reklama, jbtisunce! :D

Ono jes', poznam i sam tako neke. Al' ono "C" nema dalje! :thumbup:

nije mi bila namera uopšte, ali ako tako deluje biiip ga. hteo sam baš kontra da uradim...tj. da pokažem koliko su jadni ovi u kompresoru, a ovo sam našao ad hoc. nit znam čoveka niti kako se zove...našao na netu adresu i otišao...

 

13 minutes ago, nemanja84bg said:

Jel mu to prosao lak na krov i ispod retrovizora na vratima ili sam corav? bas se zaneo drugar farbar broj 1 nije zastitio pozadinu  a?:D

da komplet zadnji gornji spojler i krov do antene + vrata ispod retrovizora

IMG_20220829_132339.jpg

IMG_20220829_132200.jpg

Edited by Radnik2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeći put prvo ortak nek se uvati spreja pa tek onda rizli :D

Aj bas javi kako si zadovoljan, danas kupih sa devojkom Grande Punta treba farovi da se poliraju i možda bih pretrčao još preko nečeg videću sa njim. 

Neko ce kazati opet si kupio Fiata, realno za žensko da čuka po gradu par godina jeste best buy i jeftin za održavanje a ima servisnu knjigu sve bitno je radjeno te ne bi trebala biti veća ulaganja skorije. 

Realno na oko nije baš najbolji al su to sve neka sitna grebanja i naslanjanja, bitno da nema korozije dole, sajtne, vrata, krila, gledao sam jedno 5 vozila Kia Corsa i slično svaki je krenuo da rdja, a proverena istorija tj kilometraza - ili prvi ili drugi vlasnik sa sve knjigom. Danas gledao korsa 2011 presla 100k prvi vlasnik knjiga ovlasceni servis, svo 4o vrata donja ivica trula. 

 

Pogledao sam odvode kiše ispod šoferke, crevo je odozgo čisto dole ne vidim a nisam imao pri ruci da sipam vode i gledam dal otiče. Nisam u autu držao ništa što bi iscurelo niti je igde vlažno, ne znam od čega bi ispod tepiha bilo mokro i kako vec nedelju dana ne ispari, a još uvek se oseća i evo večeras kad sam upalio duvanje bez klime zamagli pola šoferke doduše na kratko i prodje. Tipujem na polen filter tj filter kabine tj klime, cenim da njega treba menjati posle leta em od polena em od klime koju sam od 9k predjenih km koristio jedno 6k bez preterivanja, uvek kilometar dva pre destinacije gasim klimu a ostavim duvanje da istera iz kanala al prosto navlazio se valjda od kondenza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...